یادداشت های مختصری از شهید مزدستان باقی مانده است اما در ایام محرم الحرام ، یکی از زیباترین جملات به جا مانده از آن شهید را که در مقام مادرش نگاشته شده منتشر می کنیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، صادق مزدستان به تاریخ 27 دی ماه سال 1335 در شهرستان قائمشهرِ مازندران متولد شد و 26 سال بعد در تاريخ 9 دی 1361 در منطقه عملیاتی فکه بال در بال ملائک گشود. صادق مزدستان در زمان شهادت فرماندهی تیپ دوم ار لشکر 25 کربلا را بر عهده داشت.
یادداشت های مختصری از شهید مزدستان باقی مانده است اما در ایام محرم الحرام ، یکی از زیباترین جملات به جا مانده از آن شهید را به همراه یک تصویر از آن سردار سپاه روح الله تقدیم حضورتان می کنیم. امید که ما را از دعای خیر خود محروم ننمایید.
 
روحمان با یادش شاد



با تشکر از رزمندگان شمال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    0 0
    كاري نكنيد كه با اين عبارت ها كه به شهدا نسبت مي دهيد در آخرت شرمنده آنها شويد
  • مرتضایی ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    0 0
    تذکری به برادران محترم در شرق چندیست استفاده از کلمه ژنرال در وصف فرماندهان دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفته و متاسفانه کاربرد این کلمه روز به روز فراتر میرود کلمات به تنهایی دارای بار معنویت و شجاعت نیستند چه این انسانها هستند که به این کلمات محتوا میدهند کلمه بسیج کلمه ای خاص در راستای حرکتی جمعی بقصد هدفی مشترک کاربرد داشت اما همین کلمه پس از دفاع مقدس دارای عالی ترین مفاهیم ایمانی . انسانی و الهی گردید . یقیننا عزیزان و فرماندهان دفاع مقدس و برادر سیلمانی در حال ارزش دهی به کلمه ژنرال هستند . در حالیکه این کلمه دارای تعریفی صرفا نظامیست . جایی که کلمه سردار که بار معنایی ان بنظرم می تواند قسمتی از روحیات و منش این بزرگان را بتصویر بکشد استفاده از نام ژنرال در خصوص این بزرگان تاکید میکنم این بزرگان نوعا بیش از یک بدسلیقگی عنوانی نیست . چه اینان تربیت شدگان و ره یافتگان مقام قرب الهیند . یقیننا برای شناخت اینان و همرزمان در قید حیاتشان سالها که بعضا قرنها وقت لازم است
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    1 0
    رحمت خداوند به روح پاک مادرت! از همچون مادری همچین پسری باید!
  • سلمان ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    0 0
    در خواب ببینید که ما به سرداران و شهدایمان کلمه غربی ژنرال را بگوییم
  • شهید گمنام ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    1 0
    خدایا ما رو مشمول دعا های مادرامون قرار بده.همیشه به حال شهدا و خانواده هاشون غبطه می خورم الهی شهادت آرزومه
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    برادران عزیز مشرقی! هر اسمی که به ظاهر برای شما زیباست زیبنده شهدا نیست از این کلمه ژنرال دست بردارید خواهشا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس