احمد نجفی

می‌دانم بی‌اصل و نسب ها و نان به نرخ روزخورهایی که به رفتار من خرده می گیرند از کجا آمده‌اند!؟ رفتار این مافیا مانند ترامپ احمق است که همه تقصیرها را به گردن اوباما می اندازد

به گزارش مشرق، احمد نجفی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که شب گذشته در اعتراض به بی عدالتی جاری در حوزه اکران، به وعده خود عمل کرد و در شورای به اصطلاح صنفی و ناکارآمد نمایش را گِل گرفت اظهار داشت: اعتراضات علنی و آشکار من از شب گذشته آغاز شد و این اعتراضات تا رسیدن به یک نتیجه درست ادامه دار خواهد بود من با سند و مدارک کافی و با تحقیقاتی که مدت ها است انجام داده ام دست یکایک افرادی که باند در سینما تشکیل داده اند را برای اهالی سینما و ملت ایران رو خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

احمد نجفی درب خانه شماره ۲ سینما را گِل گرفت+فیلم

تهیه کننده فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» افزود: افرادی که می آیند و بعد از این حرکت علیه بنده موضع می گیرند اصلاً کجای کار هستند؟ مثلاً آقای موسوی اصلاً چه کاره این سینما است که با بی ادبی علیه من موضع می گیرد؟ اصلاً ایشان ادب دارد که بخواهد علیه یک حرکت اعتراضی به حق موضع بگیرد؟ این ها از کجا آمده اند و سینما را ملک شخصی پدری شان می دانند؟

وی ادامه داد: خیلی جالب است کسانی به بنده و امثال بنده در حال وصله چسباندن هستن که گرایشات خودشان و وابستگی های شان بیش از اندازه برای همگان آشکار است؛ چشم های تان را باز کنید و ببنید که امروزه اهالی سینما در بیکاری هستند؟ کجاست آن پول ها و بیمه ها و کارها؟ کجاست آن حمایت های مادی شب عید که در دولت آقای احمدی نژاد از اهالی سینما صورت می گرفت و همه برای گرفتن این کمک ها صف می کشیدند؟

نجفی تصریح کرد: شما در این ۵ سال جز ایجاد نارضایتی در سینمای کشور چه کردید؟ فقط سعی کردید اهالی سینما را بترسانید و زبان شان را بسته نگه دارید اما من آدم ترسویی نیستم و اگر شده یک تنه جلوی یکایک شما ایستادگی می کنم؛ این را به خوبی می دانید که من تنها نیستم و بخش عمده ای از اهالی سینمای کشور از رفتارهای شما به ستوه آمده اند و هرچه زودتر می خواهند رفتن شما را ببینند!

بیشتر ببینید:

فیلم کامل گل گرفتن درب خانه سینما توسط احمد نجفی

این سینماگر افزود: نمی‌دانم  بی اصل و نسب ها و نان به نرخ روزخورهایی که به رفتار من خرده می گیرند از کجا آمده اند!؟ کسانی که همه جا در هر مراسم و جشن و جشنواره ای حضور دارند و ردیف اول می نشینند و فیلم می سازند و رانت و بودجه می گیرند و اکران خوب نصیب شان می شود قطعاً از درد عموم اهالی سینمای کشور مطلع نیستند و باید هم از کسانی که از آن ها حمایت کرده اند و به این جای شان رسانده اند متشکر باشند!

وی یادآور شد: ۵ سال است کل بودجه و امکانات سینما و حوزه فرهنگ و هنر دست آقایان است اما همه امکانات تنها در اختیار عده ای افراد خاص قرار دارد؛ این افراد همه چیز سینما را در دست خود گرفته اند و اصلاً به دیگران که در باند و گروه شان نباشند اجازه کار و فعالیت در سینما نمی دهند آن وقت می گویند که همه مشکلات امروز سینما تقصیر احمدی نژاد و شمقدری است! آقایان به خودتان بیایید؛ خودتان به خوبی می دانید که به تنهایی همه سینمای ایران را به تاراج برده اید و همه مشکلات گردن شما است؟ احمدی نژاد و شمقدری ۵ سال است که هیچ کار و فعالیتی ندارند؟ شما چه کرده اید؟

نجفی افزود: رفتار این مافیا مانند ترامپ احمق است که همه تقصیرها را به گردن اوباما می اندازد اما مردم به او می گویند که مردک اگر اوباما کاری را خراب کرد تو به جای حرف زدن آن را درست کن!؛ آقایان فضای سینمایی و فرهنگی و صنفی را با سیاسی کاری اشتباه گرفته اند و من متأسفم از اینکه همه مسئولان چشم و گوش شان را روی فجایعی که در سینما محقق شده به طور کل بسته اند!

بیشتر بخوانید:

کیوان امجدیان: احمد نجفی چه آبی ریخت به لانه مورچه‌ها

این سینماگر خاطرنشان کرد: امیدوارم همه اهالی سینما با شجاعت نسبت به باندبازی در سینما اعتراض کنند؛ هرکسی احساس می کند در سینما حقی از او تضییع شده باید به میدان آمده و اعتراض خود را علنی کند؛ من به تنهایی کار خودم را انجام می دهم و همچنان هم به اعتراضاتم ادامه خواهم داد. در سینما باید حق به حق دار برسد و عده ای که سینما را مأمنی امن برای لابی گری و باندبازی های شان تصور کرده اند باید برای همیشه بساط شان را از سینما برچینند. حرمت سینما باید بازگردد، زمانی سینمای ما حرمت داشت اما آقایان حرمت را از سینمای ما برده اند!

گفتنی است؛ اوایل بهمن ماه امسال بود که احمد نجفی بازیگر، تهیه کننده و مجری برنامه صندلی داغ در اعتراض به پشت‌خط ماندن اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام»، در مرکز سازمان سینمایی در وزارت ارشاد دست به اعتصاب زد که با وساطت برخی از اهالی سینما این اعتصاب متوقف شد؛ فیلم «من یک ایرانی‌ام»؛ ۱۸ بهمن ۹۶ بر روی پرده های سینما رفت و پس از یک هفته اکران فیلم پایان پذیرفت. همین امر باعث اعتراضات بیشتر احمد نجفی نسبت به عملکرد شورای صنفی نمایش را پیش روی داشت. تا اینکه شب گذشته (۶ اسفند ۹۶) ساعت ۲۲ مقابل درب شماره ۲ خانه سینما حاضر شد و در حرکتی نمادین درب این مرکز که شورای صنفی نمایش در آن مستقر است را با گِل پوشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AE ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    6 1
    بابا دمت گرم . خیلی ازت خوشم اومد
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    3 1
    باسلام ودرودبرغیرت ایرانی استاد احمد نجفی این بزرگ مرد خطه خوزستان . درود بر شما که مصاحبه مطلوب، شفافی گرفتید. درود برشما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس