کد خبر 847319
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
اسید پاشی

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از متهمان اسیدپاشی در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره اسید پاشی که صبح روز یکشنبه (۲۶ فروردین) در شهرستان اسلام ابادغرب رخ داد، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی قرار گرفت.

در همین رابطه:

دانش آموز ۱۱ ساله در اسلام آبادغرب قربانی اسیدپاشی شد

وی با بیان اینکه این حادثه در مقابل یکی از مدارس رخ داده است، ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که نوجوانی ۱۱ ساله مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: این دانش آموز از ناحیه سمت راست صورت و پشت دو کتف مجروح شده و اکنون در حال طی کردن مراحل درمانی در بیمارستان است.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه ۲ متهم در این خصوص شناسایی شدند، افزود: یکی از آن‌ها دستگیر و متهم دیگر فراری است که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی در پایان و با بیان اینکه متهمان اسید پاشی نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه اختلافات شخصی بوده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • P IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    4 0
    برنارفیقان شرررررم باد
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    1 0
    فقط اعدام جلوی اسیدپاشی ها رو می گیره یا کم میکنه تعجب میکنم از قوه قضاییه که حمله کننده با چاقو رو مفسد ومحارب می نامد واعدامش می کند ولی حمله بااسید که به مراتب بدتر از اون هست را مستوجب فقط قصاص ، اونم قصاصی که هیچ وقت اجرا نمی شود وهمین مساله باعث جری تر شدن اسید پاشها شده است.
  • قاسم IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    6 0
    اسید پاشی از قتل هم بدتره و تنها قصاص اونم با همون روش میتونه مجازات به حقش باشه همون مقدار اسید با همان خلوص به همان قسمت پاشیده بشه شاید در نگاه اول وحشیانه باشه اما تنها راه جلوگیری از تکرار این جنایاته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس