محمود صادقی

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت قضات درباره اظهارات اخیر نماینده تهران به این هیئت خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته محمود صادقی نماینده تهران درباره قضات، گفت: برخی از قضات از سراسر کشور طی تماس تلفنی و هم به صورت حضوری، نسبت به اظهارات نماینده تهران معترض و شکایت داشتند.

وی با بیان اینکه قضاتی که به بنده مراجعه کردند خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با وی هستند، افزود: آنها در مراجعه به بنده عنوان کردند که ما از سیستم قضایی انتظار داریم تا به اتهامات بی‌اساس آقای صادقی رسیدگی و واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

از دروغ بستن به سرویس‌های بهداشتی تا پیگیری ادعاهای دروغ پمپئو و...!

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در صورتی که شکایت قضات از نماینده تهران به هیئت نظارت ارجاع شود، قطعاً به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

محمود صادقی نماینده تهران (یکشنبه 14 مرداد) در صحن علنی پارلمان در جریان سوال از وزیر اقتصاد، گفت: همه داد می‌زنیم که چرا قوه قضائیه با متخلفین برخورد نمی‌کند؛ آیا قاضی‌ که مال مردم را به خورد او می‌دهند، می‌تواند با فساد مبارزه کند؟ برای قضات و قوه قضائیه احترام قائل هستم اما چرا موازین شرعی رعایت نمی‌شود.

اظهارات محمود صادقی که با اعتراض تعدادی از نمایندگان مواجه شد، برای لحظاتی باعث قطع نطق وی شد و مسعود پزشکیان- نایب‌رئیس مجلس- خطاب به صادقی گفت: شما می‌توانید سؤال بپرسید امّا نسبت دادن این حرف‌ها به کل قضات، درست نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    25 2
    آقای محمود صادقی وطنفروش، پیشنهاد شما مبنی بر تغیر کاربری جزایر ایرانی و واگذاری آنها به برادران اماراتی به کجا رسید ؟
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    18 2
    قضات محترم دادگستری بجای شکایت از محمود صادقی به بقیه نمایندگان تهران یادآوری کنید زمان مصرف داروهای صادقی را به او یادآوری کنند تا بیش از این با عذرخواهی باعث آبروی آنان نشود . البته اگر آبرویی برایشان باقی مانده باشد.
  • DE ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    1 1
    حالا از صادقی بگذریم که گفته قاضی به غزا رفت و غذا خورد و قضا کرد. ولی چرا قضات بزرگوار برای حفظ شان و مرتبه و جایگاه قضاوت خودشان شکایت علیه قاضی خلافکار نمیکنند یا اینکه اصلا مگه قاضی هم خلافکار میشه .
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
      5 1
      این حرف تکرار صادقی است. گمان می کنم ایشان که ادعا کرده باید سند بدهد
  • احمد BG ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    8 1
    در هر ارگانی افراد مفسد وجود دارد و قوه قضائیه باید خود را مبرا کرده و شفاف سازی کند.سوء مدیریتها نیز پیگیری شود
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    14 2
    اون نماینده مجلس که نیروی انتظامی رو در فرودگاه امام ره مضروب کرده بود هنوز خبری از محکومیت و برخورد باهاش نیست اونوقت توقع دارید باور کنیم با محمود کذاب برخورد می کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس