گرشاسبی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر فدراسیون تشخیص داد که تعویق بازی پرسپولیس می تواند به ما کمک کند استقبال می کنیم وگرنه باز هم کار خودمان را انجام می دهیم.

سرویس ورزش مشرق – پرسپولیس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2018 آسیا با شکست 0-1 السد در دوحه قطر نیمی از راه رسیدن به فینال را پیش رفت.

حمیدرضا گرشاسبی که بامداد امروز همراه کاروان پرسپولیس به تهران برگشته بود در اولین دقایق ورود به باشگاه پرسپولیس با مشرق، درباره این پیروزی و برنامه لیگ برتر در نزدیکی دیدار برگشت با السد در تاریخ اول آبان ماه سال جاری حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*آقای گرشاسبی تبریک! انتظار این برد را داشتید؟

- خدا به ما رحم کرد. در این شرایط کسب این برد روحیه بخش اتفاق بزرگی بود که می توان آن را هدیه خداوند به مردم ایران به ویژه فوتبالدوستان در نظر گرفت.

* برای بازی برگشت که اول آبان ماه برگزار می شود تدبیری برای استراحت بیشتر ندارید؟

- ما تابع برنامه ریزی های فدراسیون فوتبال هستیم.

* اما پرسپولیس 27 مهر باید با پیکان دیدار داشته باشد. خستگی ناشی از آن مصاف روی بازی پرسپولیس تأثیری نخواهد داشت؟

- ما کار خودمان را می کنیم و تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

* حتی در این شرایط که بحث دیدار پرسپولیس ملی است و فرا باشگاهی باز هم از فدراسیون یا سازمان لیگ تقاضایی برای تعویق دیدارتان با پیکان خواهید داشت؟

-  در زمینه برنامه ریزی ها تابع سازمان لیگ هستیم. مگر دفعات قبل که به فدراسیون رفتیم و از آنها خواستیم در برنامه تغییری ایجاد کنند کاری برای ما انجام شد؟!

* اقدامی در این زمینه نمی کنید؟

- دنبال این مسایل نیستیم چون می دانیم رد درخواست ما از سوی فدراسیون فوتبال می تواند اثرات منفی روی روحیه بازیکنان تیم داشته باشد. اگر فدراسیون خودش تشخیص داد که این اتفاق می تواند به نماینده ایران در آسیا کمک کند ما از این بابت استقبال می کنیم ولی اگر چنین تشخیصی صورت نگرفت ما باز هم کار خودمان را انجام می دهیم.

* اگر پرسپولیس به فینال راه یافته و آنجا قهرمان شود باید در جام باشگاه های جهان با یک تیم مکزیکی دیدار داشته باشد. تا آن زمان وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی به چه ترتیب است؟

- ما تا نیمه دوم دی ماه که ابتدای سال 2019 می شود نمی توانیم از بازیکنانی که جدید به خدمت گرفته ایم استفاده کنیم. جام باشگاه های جهان هم در سال 2018 برگزار می شود.

* یعنی با همین شرایط جلو می روید؟

- در واقع اگر تیم با موفقیت به فینال برود و به لطف خدا و تلاش بچه ها قهرمانی هم حاصل شود ولی باز هم نمی توانیم مثل فینال لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان جدیدمان در پنجره بعدی نقل و انتقالات در مسابقات جام باشگاه های جهان استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
    3 0
    صدمات ناشی از مدیران نالایق دست از سر تیمهای ایرانی بر نمیدارد
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
    0 6
    دمش گرم فدراسیون که خودش تشخیص میده و دنبال کار پرسپولیس هست اصلا هم رنگی عمل نمی کنه چون در خصوص استقلال هم این فدراسیون بود که خودش بازی سوپر جام رو لغو کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس