کد خبر 899438
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
لوپتگی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که تیمش روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند، به صورت رسمی از هواداران عذرخواهی کرده و می‌گوید: یک مربی مسئول ناکامی است نه موفقیت.

سرویس ورزش مشرق – خولن لوپتگی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا هنوز هم نتوانسته از سنگینی فشار ناشی از رسانه ها و هوداران پس از شکست مقابل زسکا مسکو خارج شود و کمر راست کند، او به شدت تحت فشار است، رسانه های کاتالونیایی رسما به او توهین می کنند، رسانه های مادریدی نیز در فضایی نسبتا محترمانه وی را فردی خیانتکار هم به تیم ملی و هم به رئال مادرید معرفی می کنند.

در چنین شرایطی یک سرمربی چه واکنشی باید داشته باشد؟ در موارد مشابه داخلی چه خاطراتی از سرمربی های تحت فشار و عصبانی وطنی دارید؟ شاید بشود کنفرانس خبری اخیر خولن لوپتگی را زیر ذره بین قرار داد و در این باره بیشتر فکر کرد.

لوپتگی در نشست خبری خود مقابل خبرنگاران و نماینده کانون هواداران رئال مادرید در ابتدای سخنان خود گفت:

می خواهم بگویم حرف هایم چندان طولانی نیست، اصل چیزی که به خاطر گفتنش اینجا هستم، عذرخواهی از مردم است، عذرخواهی از مقامات باشگاه و حتی بازیکنان خودم، چرا که معتقدم وقتی همه تلاش خود را می کنند و راه به جایی نمی برند، این مربی است که باید آن‌ها را نجات دهد. اگر نتوانسته ام، باید عذرخواهی کنم و منتظر تصمیم باشگاه باشم. من خیانتکار نیستم، خیانت را امری عامدانه می دانم، من عمدا باعث شکست یا ناکامی تیم خود نشده ام، کم کاری نکرده ام اما شکست خورده ام و به این دلیل عذرخواهی کرده و هیچ توجیهی برای این وضعیت پیش آمده، ندارم.

وی ادامه داد:

ما در بازی مهمی شکست خوردیم، بازی که در آن مارسلو، کارواخال و ایسکو را در اختیار نداشتیم، در واقع حتی بازیکنانی که به ظاهر حضور داشتند در اوج نبودند و مردانم خسته بودند. در جنگ تاکتیکی شکست نخوردیم اما دفاع عجیب تیم حریف نفس تیم من را گرفت، یک گل زودهنگام و یک اشتباه عجیب از بازیکن خوب آلمانی مادرید، باعث شد تیم حریف از همان دقیقه دوم بازی به فکر حفظ نتیجه باشد.

لوپتگی درباره آینده خود در رئال مادرید گفت:

هیچ بحرانی در کار نیست، مقامات رئال مادرید با من جلسه برگزار کرده اند و همه چیز را تحت کنترل داریم اما مهم مردم هستند، اگر هواداران از من راضی نباشند، رضایت مدیرعامل باشگاه چندان برای من اهمیت ندارد. مردم باید با عشق و علاقه به استادیوم بیایند و تیمشان را تشویق کنند، اگر قرار باشد ۹۰ دقیقه زیر فشار هواداران باشم، بهتر است نباشم و اگر قرار است بازیکنان من مورد اهانت قرار بگیرند، این اجازه را نخواهم داد چرا که من مسئول همه ناکامی ها هستم و اگر موفقیتی به دست آمده هیچ ربطی به من ندارد و این بازیکنان هستند که باعث موفقیت تیم شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس