وال‌استریت‌ژورنال

یک روزنامه آمریکایی با قدردانی از تحریم جدید اتحادیه اروپا علیه ایران نوشت: این اتحادیه باید برای دستیابی به توافقی جدید و بهتر با ایران تلاش کند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

وال استریت ژورنال در سرمقاله خود با عنوان «گام‌های کوچک اروپا علیه ایران»، با اشاره به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا، علیه وزارت اطلاعات می‌نویسد: این اولین بار بعد از «برنامه جامع اقدام مشترک» است که این اتحادیه علیه ایران چنین تحریم‌هایی وضع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

استمرار بدعهدی‌های برجامی در قاره سبز


این اقدام اتحادیه اروپا هر چند با تأخیر انجام شد، اما موید این است که توافق هسته‌ای نتوانسته رفتار ایران را تغییر دهد.


تحریم‌های ایران یک نهاد ایرانی و دو نفر از کارکنان آن از جمله «سعید هاشمی‌مقدم» معاون وزارت اطلاعات و مدیر دستگاه اطلاعاتی ایران را هدف قرار می‌دهد.


این روزنامه افزود: اروپایی‌ها با دور زدن تحریم‌های آمریکا و تداوم روابط با ایران امنیت خود را به خطر می‌اندازند. بهترین گزینه، تشکیل جبهه‌ای واحد با آمریکا است اروپا امن‌تر خواهد بود اگر با واشنگتن در مذاکره برای دستیابی به توافقی دائمی همکاری کند که از رفتارهای مخرب ایران در خارج و تداوم پیشبرد برنامه هسته‌ای‌اش جلوگیری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    1 0
    اروپا هم در حرف و هم در عمل کامل طرف آمریکاست. این دولت منفعل و متوهم ماست که ول معطل وایساده و دست روی دست گذاشته!
  • US ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    1 0
    وال استریت و وال استریت ژورنان مثل 80 در صد مطبوعات و موسسه های اقتصادی در دست صهیونست ها است. حالا کسی از صهیونیست های بچه کش انتظار بیشتر از این دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس