کتاب های روایت فتح

انتشارات روایت فتح نیز در راستای صیانت از آرمان های شهدا کتاب های فراوانی به نقل از همسران و مادران شهدا را در دستور کار خود قرار داد که به اهم کتاب های منتشر شده توسط روایت فتح اشاره می شود.

به گزارش مشرق، وقتی مناسبات تقویم جمهوری اسلامی را نگاه کنی سالروز وفات حضرت ام البنین را می توان به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا برشمرد، روزی که زنان این سرزمین دوشادوش مردان جنگیدند و به فرموده مقام معظم رهبری «نقش مادران شهدا، نقش همسران شهدا، نقش زنان مباشر در میدان جنگ یک نقش فوق العاده بود.» انتشارات روایت فتح نیز در راستای صیانت از آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی در همان ابتدا کتاب های فراوانی به نقل از همسران و مادران شهدا را در دستور کار خود قرار داد که به اهم کتاب های منتشر شده توسط روایت فتح اشاره می شود.

بیشتر بخوانیم:

هجده روز پس از پیامک‌های عاشقانه «امین» چه شد؟

«سید مصطفی» نماز اول وقتش ترک نمی‌شد

«قصه»ای که برای پنجمین بار «دلبری» کرد

مجموعه ۱۳ جلدی "مادران" بیان خاطراتی از شهید فرهاد خادم، شهیدان قاضی، شهید غیاثوند، شهید حسن باقری، شهیدان آقاجانلو، شهید علی شرفخانلو، شهید داود سالاری، شهیدان دباغ‌زاده، شهید کامران گنجی، شهیدان جنیدی، شهید علی بلورچی، شهید جهانگیر اصغرزاده و شهید محمدرضا مرادی است که با روایت مادران این شهیدان بزرگوار به رشته تحریر درآمده است.
"حلوای عروسی" جدیدترین کتاب نوشته شده از این مجموعه است که به شرح زندگی شهید محمدرضا مرادی اشاره دارد و به قلم فاطمه دانشور جلیل نگارش شده است.


برای این کتاب به تازگی توسط انتشارات روایت فتح یک مسابقه اینستاگرامی برگزار شده که علاقمندان جهت شرکت در مسابقه یادداشت نویسی کتاب "حلوای عروسی" می‌توانند به صفحه انتشارات روایت فتح مراجعه کنند.

جلد ۱۱ از مجموعه روزگاران به نام "مادران شهدا" به صورت اختصاصی به ذکر ۱۰۰ خاطره کوتاه از مادران شهدای دوران دفاع مقدس پرداخته است.
مجموعه ۳۴ جلدی "نیمه پنهان ماه" نیز از پرفروش ترین کتاب های فرماندهان و شهدای ۸سال جنگ تحمیلی از جمله شهید چمران، همت، باکری، کاظمی، کلاهدوز، برونسی … است که با روایت همسران این شهدای عالیقدر به چاپ رسیده است.

مجموعه ۶جلدی "اینک شوکران" نیز به زندگی عاشقانه ۶جانباز شیمیایی و اعصاب روان اشاره دارد که داستانی پر از عشق و علاقه را از زبان همسران این شهدای بزرگوار روایت می‌کند.

کتاب "قصه دلبری" داستان زندگی پر از عشق و علاقه شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی است که به قلم محمدعلی جعفری به نگارش درآمده و هم اکنون یکی از کتاب های پرفروش بازار نشر می‌باشد و قلم راضیه تجار کتاب "اسم تو مصطفاست" را که داستانی از زندگی عاشقانه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده است به رشته تحریر درآورده است و یکی از پرفروش ترین کتاب های بازار نشر شناخته می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس