کد خبر 1352673
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹
روزنامه

نشانه هایی از احیای اقتصاد، بزرگ‌ترین حمله سایبری در تاریخ رژیم صهیونیستی اسرائیل فلج شد، وضعیت قرمز ساخت مسکن در تهران تیتر برخی از روزنامه‌های امروز کشور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    8 1
    روزنامه اصلاح طلب ستاره صبح با تیتری اینگونه در مورد ی پوتین و جنگ اوکراین سخن رانده است :« سرنوشت دیکتاتور روس چه می شود !؟ آیا سرانجام پوتین هم مثل صدام و هیتلر میشود !؟ » / ۱-خوب اولا اینگونه تیتر زدن و دیکتاتور دانستن ی پوتین همراستا با رسانه های انور آبی و غربی است یعنی این حضرات اصلاح طلبی که میگفتن زبان دنیا رو بلدند ؛)) و خودشون رو قهرمان دیپلماسی می‌دانستند اینجوری با توهین کردن !! زبان دنیا رو بلدند !! ؛)) ۲_ثانیا قیاس ی پوتین با صدام و هیتلر اصلا قیاس غلط و توهین آمیزی است چرا !؟ چون روسیه هدفش از حمله را اشغال اوکراین ندانسته و بدنبال جلوگیری از نظامی شدن و نازیسمی شدن اوکراین است / وقتی پای غربگدایی برخی‌ها !! درمیان باشد ، حتی اگر شده با تیترهای خوشایند اروپایی - غربی برای غربی ها دم تکان میدهند و سعی میکنن اونها رو خوشحال کنند ؛)) / ۳- این حضرات اصلاح طلب از یک طرف جنگ اوکراین را فرصت تجاری برای جایگزین شدن نفت و‌گاز ایران ( در شرایطی که اروپا و غرب در بحران خودساخته تحریمی خودش علیه روسیه دچار ضرر مالی فراوان شده و در شرف بحران انرژی قرار گرفته ) میدانند و دنبال نجات اروپای گیر کرده در باتلاق خودساخته اش هستند از طرف دیگر وانمود میکنند که مخالف جنگ روسیه با اوکراین هستند و سیاست توهین به مقامات روسیه را در جهت خوشحال کردن اروپایی ها و غربی ها در پیش گرفتند / ۴_ هر دو روشی که این حضرات اصلاح طلب غربگدا در پیش گرفته اند غلط است چون مقامات کشورمان جنگ را فرصت نمی‌دانند بلکه با جنگ در هر نقطه ای باشد مخالفند و متأسفیم از اینکه روزنامه اصلاح طلب آرمان و ستاره صبح و.. نگاه اینچنینی به جنگ روسیه و اوکراین دارند که هم جنگ رو فرصت تجاری میدانند و هم انگار توهین به مقامات کشورهای دوست (دیکتاتور خواندن ی پوتین و قیاس ایشان با صدام و هیتلر) را راه حل پایان بحران اوکراین میدانند / ۵- نمی‌دانیم این حضرات اصلاح طلب و روزنامه هاشون که تا دیروز خواهان میانجیگری ایران بودند (تیتر روز گذشته روزنامه آرمان از قول ی ابهری) آیا با توهین به مقامات روسیه می‌خوان میانجیگری کنند !!؟ بعد هم این حضرات میگن ما زبان دنیا رو بلدیم دیپلماسی بلدیم بقیه بلد نیستن ؛))) اینطوری بلدید !!؟ ؛))
  • دالوند IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    در مورد كره وساير كشورهايي كه طلبكاريم همين كاررابكنيد جاسوسهاي انهارابگيريد ودر ازاي برداخت بدهي مان ازادشان كنيد
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    روزنامه ستااره صبح رو بخونی انگار روزنامه ی امریکایی خوندی
  • عباس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    با چه زبونی روزنامه ابتکار باید اعلام کنه که پادوی غرب و استکبار و پیاده نظام شیطان در عرصه جنگ فرهنگیه؟! تیتر زده پایانِ قرن. پایینش هم چندتا عکس گذاشته که پررنگترین و واضحترینش عکس سردار محبوب دلها و آقای رییسیه!!!!! به حول و قوه الهی چیزی به پایان شما تفاله های بیشرف نمانده.قل موتوا بغیظکم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس