صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

رقیب هراسی تنها برنامه ستاد پزشکیان، کابینه‌ات کو، سیاست زدایی عامل اصلی کاهش مشارکت، متن علیه حاشیه و... تیتر برخی از روزنامه‌های دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مردم را دریابید !! IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 0
    مردم تحت فشار هستند !! ....... این همه فاصله طبقاتی واقعا خطرناک و متزلزل کننده جامعه است ........ ...... تداوم تورم دو رقمی ، نشان میدهد ، تفکرات اقتصادی دچار انحراف و ایراد اساسی میباشد ! .... پای زندگی میلیونها نفر در میان است . ... اشتباهات اساسی در تفکرات و تصمیمات اقتصادی وجود دارد .... >>>>> و مهمترین انحراف : چوب حراج بر صنایع و معادن دولتی بی نظیر و ثروتساز ، در قالب خصوصی سازی سراپا فساد است !!! ... صنایع و معادن دولتی متعلق به خزانه و کل مردم هستند !! .... واگذاری آنها به حیات خلوتها و حتی به صندوقهای بازنشستگی ، خیانت به مردم و خودکشی اقتصادی است !! ::: تحریم را بهانه نکنید .... مگر روسیه تحریم نیست؟ ... آیا تورم ۴۰ درصدی دارد ؟!! ...... افغانستان و عراق سالها درگیر جنگ و تروریسم بوده اند ! .... آیا تورم ۴۰ درصدی دارند !! .... پس مشکل از داخل است !! ... مشکل از تصمیمات اشتباه است .... چرا در این وضعیت ، چوب حراج بر صنایع و معادن ثروتساز و دلارساز دولتی میزنید ؟! ......چرا دست دولت را خالی میکنید ؟! ...... چرا این همه ارز مسافرتی میدهید ؟! ... چرا قاطعانه با مفسدین و مدیران نجومی فاسد برخورد نمیکنید ؟! .... چرا جلوی رشد قارچی بانکها و موسسات مالی را نمیگیرید ؟! .. چرا جلوی رشد سرطانی شرکتهای دولتی در تهران را نمیگیرید ؟! .. این همه برج و ساختمان در تهران اشغال کرده اند !! ... روز به روز بیشتر هم میشوند !! .. چرا جلوی انتقال کارکنان شرکتها از شهرستانها به تهران را نمیگیرید ؟!! ... چرا با احتکار آپارتمان و مسکن مقابله نمیشود ؟! ...چرا با احتکار خودرو مقابله نمیشود ؟! .... چرا متوجه فشار روی مردم مظلوم نمیشوید ؟!! :::::: راه نجات در اصلاح قوانین ، مبارزه قاطع با فساد اقتصادی ، احیای درامدها و منابع ثروتساز دولت است ! :::: صنایع و معادن متعلق به دولت ( مردم ) را از ویژه خواران پس بگیرید ! :::: مشکل کسری بودجه و تورم حل خواهد شد .
  • اقدامات ضروری پیشرفت IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 0
    اقدامات ضروری برای توسعه و کاهش مشکلات : ادغام هوشمندانه بانکها ، سازمانها و شرکتهای مشابه و دارای همپوشانی زیاد ++++ انحلال شرکتهای مافیایی تودرتو درون هلدینگها ، بانکها ، شرکت نفت ، صنعت فولاد ، صنعت مس و ...+++ افزایش نرخ انرژی هر سال به اندازه تورم سال قبل ضمن حمایت از اقشار ضعیف +++++کاهش فاصله طبقاتی با اصلاح قوانین پرداخت حقوق و اصلاح قوانین مالیاتی ++++ اجرای نظام پرداخت یکپارچه ( شاغلین و بازنشستگان ) ++++ ادغام صندوقهای بازنشستگی برای کاهش هزینه و مدیریت کارامدتر +++++ مقابله قاطع با فرار مالیاتی +++++ کنترل شدید فساد در بانکها ++++ پس گرفتن اموال تاراج شده دولت(اموال مردم) در فرایند فاسد خصوصی سازی ++++ تربیت مدیران حرفه ای وطن پرست ++++ سبکسازی قاطع تهران با خارج کردن شرکتهای مزاحم و فرستادن آنها به محیط عملیاتی و تولیدی در شهرستان مربوطه ++++ مقابله قاطع با احتکار مسکن ، زمین و خودرو +++++ مقابله قاطع با چند شغلگی افراد مانند همه کشورها با هدف افزایش اشتغال جوانان
  • خیانت آموزش طبقاتی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    7 0
    خصوصی سازی به ویژه در بخش آموزش ، غیرانسانی ترین و غیراسلامی ترین و مخرب ترین اتفاق در جمهوری اسلامی ایران بوده است !! ....... طبقاتی کردن آموزش = خودکشی و خیانت
  • مولدسازی تهران !! IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 0
    رشد سرطانی بخشهای غیرمولد بی خاصیت و هزینه زا در تهران باید متوقف و معکوس گردد !! .... درامد حاصل از ادغام شرکتها ، کارکنان و فروش صدها برج و ساختمان دولتی ، برای توسعه کشور استفاده شود .
  • تقابل عدالت و لجبازی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    10 0
    IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ 26 3 رقابت جلیلی و پزشکیان ، تقابل عدالت و لجبازی است . . . وگرنه سالهاست مردم از انواع فساد و اختلاس ، تفکرات سرمایه داری غیرانسانی و تاراج کشور توسط باند کارگزاران از زمان دولت هاشمی، منزجر و متنفرند . از سوی دیگر بعضی اشتباهات مسنولان ، تورم ، قضیه برخورد با بی حجابی و اختلاف طبقاتی ، بخشی از مردم را در وضعیت لجبازی قرار داده است . و جالب اینکه برخی ، ابراز مخالفت و لجبازی خود را در رای به پزشکیان جستجو میکنند . اما مساله اصلی و ظریف اینکه اساسا تفکرات کارگزاران ( حامیان اصلی پزشکیان ) و تاراج صنایع و معادن توسط آنها ، خود عامل مهم پایه گذاری اختلاف طبقاتی و تورم و نارضایتی جامعه است .
  • دسیسه غیرانسانی کارگزاران IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    28 4
    دسیسه غیرانسانی کارگزاران ..... ...... یک ترفند غیرانسانی کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان که ظاهرا هم انسان ساده و شریفی به نظر میرسد . ) در ماههای اخیر و به ویژه در چند روز قبل از انتخابات ، تحریک قیمت دلار و سکه و دمیدن در شیپور تورم است . اینها با این کار به دنبال بی خاصیت نشان دادن تلاشهای اقتصادی و افزایش نارضایتی مردم نسبت به دولت و جلب رای هستند . این اقدام واقعا غیرانسانی و غیر مردمی میباشد . لطفا کارگزاران ( حامیان اصلی آقای پزشکیان ) از روشهای سالم و انسانی برای جلب رای استفاده نمایند . تورم کمر مردم را شکسته است . بیش از این ، تورم روانی و انتظاری را افزایش ندهید .
  • ارتقای سیستم سلامت IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 0
    بهترین راههای ارتقای سلامت مردم و افزایش کارامدی در سیستم سلامت : : : توجه بیشتر به برنامه های پیشگیری و ارتقای بهداشت جامعه .... توجه بیشتر به ورزش همگانی به جای ورزش حرفه ای ( به ویژه فوتبال !) .... هدایت نقدینگی نجومی در اختیار باشگاههای فاسد فوتبال به سمت ورزش همگانی .... توسعه بیمارستانهای دولتی پیشرفته ضمن انجام جذب و نگهداری حرفه ای پرسنل متخصص ..... انجام چک آپ و معاینات اجباری سالانه برای همه مردم کشور ضمن تاکید و به یاد داشتن بهداشت دهان و دندان .... ادغام کل دانشگاههای کشور ( از جمله دانشکده های پزشکی و پیراپزشکی ) با هدف کاهش هزینه و افزایش کارامدی آنها .... رایگان کردن آموزش در همه سطوح از محل واقعی سازی و افزایش قیمت گازوییل .... انجام آموزشهای بهداشت و ارگونومی در کلیه سطوح آموزشی و صدا و سیما .... جهت یاداوری ، همه این اقدامات از محل واقعی سازی و افزایش قیمت گازوییل به میزان سی درصد ، امکان پذیر است .
  • درمان فساد فوتبال ... IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 0
    برای درمان فساد فوتبال ، بایستی مجرای تامین مالی این فوتبال فاسد مسدود شود ... مجرای تامین مالی فوتبال ، شرکتهای ثروتمند هستند ( غیرمستقیم از جیب مردم ) ... فولاد هرمزگان ، چادرملو ، گل گهر ، فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، شرکت ملی مس ، ذوب آهن ، خودروسازان و ... هدف مدیران این شرکتها نیز سواستفاده شخصی است نه توسعه ورزش .... ارتباط این شرکتهای ثروتمند با فوتبال حرفه ای فاسد ، باید قطع شود !!! .... وگرنه تا وقتی این پولهای باداورده هست ، فساد هم خواهد بود !! .... ارتباط این شرکتهای ثروتمند با فوتبال حرفه ای فاسد ، باید قطع شود !!! .... ارتباطی با دلال و .... ندارد !! .... تامین مالی فوتبال فاسد از جیب مردم و دولت باید متوقف شود !!
  • ترامپ برانداز آمریکا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 1
    ترامپ : آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است !
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 2
    این طبیب تورمتون نشه مثل اون دلار جهانگیری
  • سوخت مجانی=تورم IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 6
    اینکه فکر کنیم با واقعی شدن قیمت سوخت ، تورم افزایش می یابد ، یک سوتفاهم بزرگ است !! ..... سه سال است قیمت سوخت ثابت بوده اما تورم ۴۵ درصد داشته ایم !! .... عامل اصلی در تورم دراز مدت ، کسری بودجه دولت است !! .... قیمت سوخت ماهانه ده درصد افزایش یابد تا کمی واقعی شود . واقعی شدن قیمت سوخت در میان مدت ، اتفاقا اثر ضد تورمی دارد چون کسری بودجه را کاهش میدهد .
  • سوخت مجانی=تورم IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 0
    مافیای پتروشیمی و نفت کجاست ؟؟!! :::::: عمده درامدهای نفتی کشور ( شرکت غیرشفاف ملی نفت ) را در دو شرکت خصوصی مافیایی بجویید و بیابید : : شرکت سرمایه گذاری اهداف - شرکت تابان فردا ........ قابل توجه مسنولان و دیگر دلسوزان ایران عزیز ... .... این دو شرکت با چراغ خاموش ، سهامدار اصلی بخش زیادی از پتروشیمیها و پالایشگاههای ایران هستند -- -- اهداف - - تابان فردا - - قوه قضاییه و مجلس میتوانند با تفحص قاطع از این دو شرکت البته + صندوق بازنشستگی نفت ، گره از اقتصاد ایران و کسری بودجه ، بگشایند !!
  • ناکارامدی قوانین !! IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 0
    { تورم و فاصله طبقاتی زیاد } به علت ناکارامدی قوانین ، عامل مهم نارضایتی در جامعه است و ضمنا اختلاف درامد خودش یک عامل تفاوت قدرت خرید و عامل تشدید تورم است !! ....... <<< ضمن اخطار به مسنولان کشور به ویژه مجلس : لازم است قاطعانه و سریعا فاصله طبقاتی و تفاوت حقوق در جامعه را کاهش دهید !! .... وگرنه برای کل کشور گران تمام خواهد شد !! ( گرانتر از قبل ) .... در هیچ کشوری چنین فاصله درامدی بین { پزشک و پرستار و سایر کادر درمانی } یا بین { مهندس و تکنیسین و کارگر } وجود ندارد !! //// نیاز به اصلاح قوانین یا اجرای بهتر قوانین است !! .... موضوع بسیار جدی است !! .... { تورم و فاصله طبقاتی زیاد } .... عارضه یابی و سرفصل برنامه ها ی اصلاحی شما چیست ؟!! ....... حقوق یک پزشک معمولی در امریکا حداکثر سه برابر یک پرستار است ... نه مانند ایران سی برابر ، صد برابر یا بالاتر .... اینها ناشی از قوانین ناقص پرداخت حقوق و ناشی از کم کاری رسانه ها است . حل اینها نیازمند قوانین بهتر میباشد .... مجلس باید در خصوص اصلاح قوانین پرداخت عادلانه حقوق و وام در کشور ، حرکت اساسی انجام دهد .
  • محسن IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 0
    اینقدر که از وجود هم احساس خطر میکنیم از دشمنی دشمنای واقعی و مشکلات احساس خطر نمیکنیم. همین هم باعث سرخوردگی مردم در خیلی از مسائل شده که جامعه رو به بی‌تفاوتی رسونده. به خدا یه کم وحدت و یکدلی به جایی بر نمیخوره...
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    4 2
    طبیب تورم تو8سال دولت دورغ ونیرنگ وناکارامدی کذاب کجا تشریف داشتن، کل اگر طبیب! بودی سردولت کذاب دوا نمودی، برید جمع کنید خودتون دروغهای مکار،حال تکون خوردن ندارین بعد میخواین مشکلات ملت رو حل کنید🤧🤮😈🖐️
  • تفکرات سرمایه داری IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 1
    هاشمی خدماتی داشت اما متاسفانه تفکرات وی :::: کشور را از ریل مردمی و پاکی خارج کرد :::: مدیران را به سمت رفاه طلبی و لذت جویی برد ! :::: قداست وفاداری به همسر و خانواده را در نگاه مدیرانش نابود کرد !! :::: حرامخواری ، حقوق و پاداش نجومی در بین مسنولان را رایج و عادی سازی کرد !! :::: فساد خصوصی سازی و تاراج دولت و بیت المال را کاملا جا انداخت و لذا آغازگر کسری شدید بودجه و تورم بالا بود !! :::: در مجموع کشور ، اقتصاد و جامعه را دچار تفکرات غیر انسانی ، ناپاک و لیبرال نمود !! :::: تورم و مشکلات امروز ثمره تداوم تفکرات لیبرال کارگزاران است !! .... پزشکیان آدم ساده و سالمی به نظر میرسد اما متاسفانه حزب و باند حامی وی ، دارای تفکرات ضدانسانی و گرایش سرمایه داری هستند که نفعی به حال طبقات متوسط و پایین جامعه ندارد !!
  • بنیانگذاران تورم IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    5 0
    بنیانگذاران افزایش تورم و فاصله طبقاتی .... کارگزاران با سیاست معروف به تعدیل اقتصادی ، واگذاری فاسد و در حد مجانی صنایع و معادن دولتی را استارت زدند ...... و کسری بودجه و تورم سازی مداوم آغاز شد . :::: چرا ؟‌ چون دولت ، منابع دلارساز و درامدهای باکیفیت خود را از دست داد !! :::: خالی شدن جیب دولت یعنی خالی شدن جیب مردم !! یعنی تورم ...
  • عبدالله حق پرست IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    6 0
    میشه از ابن آقایان خوشگل بپرسید که اگر این آقای علی طیب نیای اصفهانی، اقتصاددان و مدیر اجرایی موفقی بود؛ چرا در دوره دوم روحانی، معرفی نشد؟؟!! و چرا روحانی ابتدا به سراغ یکی از دو برادران کرباسیان رفت و بعد از موفق نبودن او هم، به عنوان سومین وزیر دارایی دوره هشت ساله سراغ آقایی نه چندان توانا و مشهور به نان آقا فرهاد دژ پسند رفت؟؟!! آیا طیب نیا یا روحانی و یا جهانگیری می توانند جواب این سؤال را بدهند؟؟!! این آقایان اتکایشان به فراموشی اغلب مردم راجع به این تحولات است. مردم هزار جور کار و گرفتاری دارند و این چیزها و اسمها یادشان نمی ماند ولی الآن می شود پرسید.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    بعد 18سال درسن بال بیکار شدم رفتم در مغازه رفیقم میگه دیگه خرید نمیکنی گفتم تو غریبه نیست پول حتی نمیتونم میوه هم بخرم گفتی بیا اینجا من میوه میخرم با هم میخوریم دیشب کلی گریه کردم به خاطر این تحقیر وفلاکت اقای مسول چرا چرند میگید امارهاتون همش دروغه مردم در فقرن خیلی ها ابرو دارن نمیتونن برن زیر پوشش کمیته امداد میگن افاغنه اخراج کنید 95درصد اقتصاد وگرانی حل میشه 20میلیون شوخی نیست فاصله طبقاتی بیداد میکنه طاغوت سقوط کرد که این اوضاع نباشه اقای جلیلی با کلی گویی مشکل حل نمیشه اقای پزشکیان تو هم توان نداری اداره کنی
  • خودشیرینی ممنوع !! IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 0
    فرار مالیاتی عامل مهم تورم ایران است !! ..... کاندیداها خودشیرینی نکنند !! .... فرار مالیاتی ، کمر اقتصاد ایران را شکسته است !!
  • انسانیت پزشکان !! IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 0
    میزان انسانیت و تعهد پزشکان همراه با افزایش تجربه کاری آنها افزایش می یابد یا کاهش ؟!
  • ساماندهی موتورسیکلتها ... IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 0
    موتورسیکلتها کل کشور را به باغ وحش تبدیل کرده اند !! .... باید سامان دهی شوند !! .... نیروی انتظامی فکری بکند !! .... ایجاد تصادف ... بی قانونی .... آلودگی صوتی ... آلودگی هوا ... آلودگی موتورسیکلت سه برابر خودرو ... ساماندهی موتورسیکلتها بسیار ضروریت !! .... انتخاب و ترویج تولید موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ سی جی ، احمقانه ترین کار در ایران بوده است !!
  • حماقتهای ماندگار !! IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 0
    کارت سوخت + گازوییل و بنزین چندنرخی : حماقتهای ماندگار در تاریخ ایران هستند !! >>>>> برای حفظ یک سامانه و یک تصمیم ابلهانه ، سالها باید هزینه و مشکلات تحمل کرد !! >>>> اینها محصول سفاهت بعضی مسنولین و ناآگاهی و انتظارات مخرب جامعه است .... + انفعال در خصوص بعضی طرحهای مثلا دانش بنیان .... از نوع اقتصاد برانداز !!
  • اخذ مالیات ماهانه IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 0
    همه تحولات نیازمند بودجه کافی و نقدینگی است .... مالیات همه ماهانه اخذ گردد !! --------- مانند کارمندان و کارگران ، مالیات همه ( بازاریان ، پزشکان ، اصناف ، شرکتها و ... ) بصورت ماهانه علی الحساب پرداخت و در پایان سال نهایی شود . ---- بسیاری مشکلات و نارضایتیها کم خواهد شد !! --------- -وقتی سالانه روی هم جمع شود به نظرشان زیاد میرسد و مقاومت یا توطنه میکنند !! ----- لذا. مالیات همه ماهانه اخذ گردد !! .... با افزایش نقدینگی و قدرت مالی دولت ، میتوان پروژه های سلامت و بهداشت را بطور موثر پیگیری و اجرا نمود !!
  • مناظره بایدن ترامپ IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    2 0
    بایدن : افزایش تورم امریکا ، محصول ترامپ و بی‌کفایتی او است .
  • نبود راننده !! IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 0
    مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری : تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده . تنها یک مشکل وجود دارد و آن هم نبود راننده پایه یک است .
  • بورس بازی روحانی !! IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    3 1
    در بورس چه گذشت ؟! ...... در سال ۹۹ و دولت روحانی ( باند کارگزاران - نوچه های هاشمی ) ، بورس را تا ۴۰۰ میلیارد دلار باد کردند و ضمن تبلیغ و شانتاژ رسانه ای ، سهام خودشان را در قیمتهای بالا بر سر مردم مظلوم خالی کردند ! ...... و بورس پس از آن شروع به ریزش کرد تا قیمتها دوباره واقعی گردد و ارزش کل بورس اکنون در کف ۱۵۰ میلیارد دلار است . ... اما گناهش برای دولت رییسی نوشته شد !! .... مفسدین اصلی در اقتصاد و بورس ، کارگزاران بوده اند . ...... همیشه به خاطر داشته باشیم ....... باند ویژه خوار کارگزاران ، محور مفاسد بزرگ اقتصادی و مدافع سرمایه داران ویژه خوار بوده اند !! .... در جناح مقابل هم فساد وجود دارد اما نه به شدت فساد کارگزاران !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس