کد خبر 96099
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵

در آگهی تبلیغاتی کوتاهی که از سوی شرکت سامسونگ و یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی «هات» رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، اقدام به توهین و به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی کرد.

به گزارش مشرق، در این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به فروش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گرفته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

 داستان این کلیپ که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طرفدار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طرفداران خود در ایران، به اصفهان سفر می‌کنند.

 این چهار صهیونیست برای اینکه شناخته نشوند لباس مبدل به تن می‌کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر گرفته، زن ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه‌ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

 در این کلیپ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند و زنان در هر گوشه‌ای روی زمین بر روی خاک نشسته‌اند.

 این 4 نفر در جستجوی غذا به کافه‌ای می‌رسند که در این کافه یک مامور موساد را که نیروگاه هسته‌ای ایران در اصفهان را زیر نظر دارد، به طور اتفاقی می‌بینند. وجود تصاویر آیت‌الله سیستانی به عنوان چهره سیاسی ایران، بر روی دیوارهای این کافه نیز نشان می‌دهد که شرکت تبلیغاتی مزبور، حتی از اطلاعات سیاسی خاصی برای تولید این کلیپ برخوردار نیست.

 این مامور موساد به بازیگران مورد علاقه‌اش توضیح می‌دهد تبلتی دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند. یکی از بازیگران اسرائیلی، تبلت مامور موساد را برمی‌دارد و همینطور که درباره قابلیت‌های آن از مامور سوال می‌کند، دوست دیگرش از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

 همه بهت‌زده می‌شوند اما بازیگری که باعث این انفجار شده، می‌گوید: چی شده؟ مگر چه اتفاقی افتاده!؟ این هم فقط یک انفجار مرموز دیگر در ایران بوده! غصه نخورید!

به گزارش اوباما، نکات قابل توجهی که در این کلیپ به چشم می‌خورد، ساخته شدن این کلیپ برای شرکتی چون سامسونگ است که در ایران آزادانه به فروش محصولات خود می‌پردازد و در ایام مختلف نیز تبلیغ‌های مناسبتی خود را از صدا و سیمای ایران پخش می‌کند.

سوال اینجاست که آیا ایران نیز می‌تواند چنین کلیپ‌های مشابه ضداسرائیلی از محصولات سامسونگ را در تلویزیون پخش و رژیم صهیونیستی را به ترور و خرابکاری در سرزمین‌های اشغالی تهدید کند؟ در صورتی که پاسخ منفی است، شرکت سامسونگ چه توجیهی برای این کلیپ حاوی اهانت به زنان و مردان ایرانی و صنایع و تمدن ایران دارد و در قبال این اتفاق، آیا به طور صریح از مردم ایران عذرخواهی خواهد کرد؟ آیا پخش این کلیپ که تنها چند روز پس از ترور دانشمند ایرانی پخش شده و به صراحت به دخالت موساد در ترور و خرابکاری در ایران اذعان می‌کند، راه ایران را برای شکایت حقوقی از شرکت سامسونگ برای حمایت از موضوع تروریسم باز نمی‌کند؟ و اگر یک شرکت ایرانی در اقدامی مشابه، چنین محصولی را منتشر می‌کرد تا چه مبلغی موظف به پرداخت غرامت به دولت کشور هتک حرمت شده، می‌شد؟

گفتنی است که تلویزیون مرکزی چین این ویدئو را در پایان خبر ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی نشان داده و عنوان کرده است: گرچه ممکن است برخی تصور کنند که این ویدئو خنده‌دار است اما حقیقت پشت پرده و زمانِ مرموز پخش این تبلیغ، حاوی پیام خطرناکی است که مخاطبین هرگز نباید آن را فراموش کنند.

پیام دومی که با مشاهده این کلیپ به ذهن خطور می‌کند، استفاده بهینه از هنر در خدمت ایدئولوژی و اهداف سیاسی است. رژیم صهیونیستی در حالی به بهترین وجه هنرمندان را به خدمت اهداف سیاسی غیرقانونی از قبیل ترور و ارعاب بکار گرفته که بخشی از هنرمندان ایرانی معتقدند نباید هنر را برای ابراز عقیده هرچند عقیده‌های درست به کار گرفت و شاید برخی دیگر معتقد باشند که تنها مورد استفاده از هنر، برهنه شدن در برابر دوربین‌های خارجی است!

 

پیام سومی که با مشاهده این تبلیغ می‌توان دریافت، فهم و شناخت واهمه‌ای است که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از ایران و مردم این کشور در دل دارند. مشکل ترس و اضطراب موجود در ساکنان سرزمین‌های اشغالی، همواره بحرانی بوده که این رژیم را وادار به صرف هزینه‌های زیادی کرده است.

در حالی که موشک‌های کاتیوشای مبارزان فلسطینی که تقریباً توان خاصی در تخریب اهداف ندارند، ساکنان صهیونیست را صدها متر از خانه‌های خود متواری و این رژیم را مستاصل کرده است، در این کلیپ، چند بار به طور متوالی موشک‌های شهاب 3 ایران نمایش داده می‌شود که توسط حمل‌کننده در حال عبور هستند تا ترس مخاطب اسرائیلی را با طنز موجود در این کلیپ، در هم آمیزد. به علاوه، کلیپ مزبور، نکته دیگری را نیز به مخاطب خود نشان می‌دهد و آن ارزشی است که تاسیسات هسته‌ای ایران و در واقع فعالیت هسته‌ای ایران برای مخاطب اسرائیلی دارد. به گونه‌ای که آن را به مثابه یک سوژه ارزشمند هرچند منفی، در یک کلیپ دنبال می‌کند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • irany ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام ار همه ایرانی ها خواهشمندم به هر طریق ممکن به این عمل زشت عکس العمل نشان دهند.
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    0 0
    اگر بازار ایران در اختیار سامسونگ نبود، این شرکت تا حالا بارها ورشکست میشد. الان هم حداقل کاری که میتونیم بکنیم اینه که سامسونگ نخریم. نمیمیریم که!! والا!
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    لعنت بر سامسونگ و اسرائیل و آمریکا و انگلیس و هر کسی که اینا رو دوست داره!!!
  • حسین ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    واقعا جای تاسف داره به هیچ وجه نمیتونن این حرکت رو توجیه کنن . حیف که کسی نیست یه جواب قاطع و فراموش نشدنی به این حرکات بده .
  • عموشاهی ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    من به عنوان یک ایرانی نمی توانم بپذیرم که از عکس رهبرم در تبلیغ سامسونگ استفاده شود. که پرچم کشورم را وارونه بر خودرو زرهی و بدون الله نصب کنند. و زنان سرزمینم را به تمسخر بگیرند. وقدرت پوشالی اسرائیل را بزرگ جلوه دهند. و کشورم را سرزمینی نظامی و ویرانه نشان دهند. و .... و به همه ارزش های من توهین کنند. اینجانب به شخصه، از این پس، هرگز و هرگز محصولات سامسونگ نخواهم خرید و امیدوارم مردم بطور خودجوش (و نه به انتظار دولت) تمام محصولات سامسونگ را تحریم کنند. امیدوارم پیشنهادم عملی شود و گوشمالی محکمی به سامسونگ بدهد تا با خالی کردن جیب ایرانی ها به دنبال تخلیه فرهنگی ایشان نباشد. ضمنا به صدا و سیما پیشنهاد می کنم چنانچه رهبری را قبول دارند هرگز تبلیغات سامسونگ را پخش نکنند. اللهم عجل لولیک الفرج
  • NASRI ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    لطفا لینک دانلود رو هم بزارید. ممنون
  • مهرداد ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام با شرکتهای بییگانه نباید با اخلاق اسلامی رفتار کرد. چون هرچی ما با اونا خوب رفتار میکنیم اونا پرروتر میشن.اینم نمونش.برای خود شیرینی به اربابش این آگهی رو میسازن. غرب و شرف همشون یک کرباسن. به هیچ کدوم از اونا نباید امید بست. یه شرقی نه غربی ، جمهوری اسلامی مرگ بر دشمنان ایران و اسلام
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    با دهن سگ دریا نجس نمیشود.
  • ایرج ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    تحریم محصولات سامسونگ باید در دستور کار مردم باشه.
  • بنده خدا ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    اینو بذارید جزو تیتر های اصلی تون در ستون اصلی بلکه مسئولین ببینند
  • علیکمال ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    رژیم صهیونیستی آرزوی انفجار نیروگاه بوشهر را به گور خواهد برد.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    البته اونا میتونن آرزوها و رویاهاشون رو فقط تو همچین کلیپ هایی مشاهده کنن. ای خدا یعنی میشه مردم به این خواسته رهبر که جنس ایرانی رو مطالبه کنن، لبیک بگن؟؟؟؟؟؟
  • ایران ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    باید در سامسونگ رو تو ایران تخته کرد ... زن های چشم تنگولی کوتولشونو ندیدند ... واسه ما فیلم میسازند !
  • hadirajabbi ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام.از خبرفارسي ممنونم كه ايت مطالب رو ميزارن.خسته نباشيد.ضمنا اونا به جهيزيه ننشون خنديدن.......
  • حمید ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • عبدالله ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    از امرزو گوشی سامسونگ و تبلت خودم رو خاموش می کنم
  • حسین ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    من میخواستم تبلت سامسونگ بخرم با این تبلیغ عمرا بخرم!
  • مهدي ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    هيچ غلطي نميتوانندبكنند
  • mostafa ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    باید تحریم بشه
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.اسرائیل انقدر حقیره که که مگه تو کلیپ و کارتون بچه گونه فکر ضربه زدن به کشور ما رو بکنه/خاک تو سرشون مثل این بدبخت ها میخوان با تبلت به ما حمله کنن / صبر کن ما ترور دانشمند های هسته ای با این کلیپ میزاریم یک جا زمان مشخص جوری بهتون حمله میکنیم که نفهمید از کجا خوردین / ایرانی بزرگ منشه مثل شما ها کوتاه فکر نیست
  • فعال بازار موبایل ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    به نظر من باید به شدت با این گونه رفتارهای معاندانه بر ضد مردم غیور و همیشه در صحنه میهن عزیزمان ایران اسلامی که همچون خاری در چشم مستکبران جهان فرو رفته برخورد قاطع نمود.این کوردلان از خدا بی خبر و سفاکان تاریخ باید بدانند که ملت ما همچون کوه استوار است و قدمی از ارزشها و آرمانهای مقدس نظام و منویات رهبر فرزانه و معظم عدول نخواهد کرد
  • علی مصدق ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    بعد از اینکه در تحریم های اخیر، کره ای ها و سامسونگ تمام تلاش خود را کرد تا بتوانند از روابط تجاری پرسود خود را با ایران حفظ کنند(کره ای ها دل خوشی از صهیونیست ها ندارند) شرکت اسرائیلی با سو استفاده از بازی های کامپیوتری و محصول سامسونگ سعی کرده اند وجهه این شرکت را در ایران خراب کنند، متاسفانه مدیران کم تجربه نماینده سامسونگ نیز نفهمیده اند چه رکبی خورده اند، فروش سامسونگ در ایران بیش از چند برابر آن نمایندگی است و این خامی و بازی خوردن جای تاسف دارد
  • جواد از رشت ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    كار تبليغاتي رو بايد تبليغاتي و هنري خوابش داد. مسئولين سامسونگ ، ملت و كشور با تمدني كهن مثل ايران كه در تمام عرصه ها در طول 2500 سال گذشته زبانزد است.بزودي با هنرش نه تنها يك كليپ يا فيلم بلكه يك حقيقت واقعي از مرگ و نابودي براي اسرائيل و نوكرانش خواهد ساخت.
  • مرگ بر اسراییل ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    مرگ بر اسراییل و مرگ بر فراماسونری
  • علی ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    در موضع گیری نسبت به انتشار یک تبلیغ توهین آمیز، دفتر سامسونک کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ رژیم صهیونیستی، بیانیه ای در محکومیت ساخت تبلیغی برای تبلت سامسونگ صادر کرده است. الهه طاهری، مدیر روابط عمومی سامسونگ کره در ایران، در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص انتشار این تبلیغ، گفت: تهیه این تبلیغ ارتباطی با شرکت سامسونگ کره ندارد. وی توضیح داد: ابن تبلیغ توسط یک شبکه تلویزیون کابلی اسرائیلی با نام HOT تهیه شده است. وی گفت: در این شبکه برنامه ای پخش می شود که تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برنامه به شرکت کنندگان داده می شود. طاهری افزود: این کلیپ نیز توسط همین برنامه؛ برای تبلیغ جایزه خود تهیه و پخش شده است. مدیر روابط عمومی سامسونگ کره در ایران اظهار داشت: همچنین در موضع گیری نسبت به این موضوع، دفتر سامسونک کره و دبی خطاب به دفتر سامسونگ اسرائیل، بیانیه ای در محکومیت ساخت این تبلیغ صادر کرده است و آن را توهینی به بازار خاورمیانه سامسونگ دانسته است.
  • محمد حسین راستکار ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    باید تحریم بشه ... جای هیچ اغماضی نیست ... اشتباه به این بزرگی غیر قابل گذشته ... این حق الناسه .. حق و الناس هم کوچیک و بزرگی .. خواب و بیداری .. نفهمیدم و اشتباه شد نداره ...
  • یوسف ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    بخدا نگاه کن چه بی چشم و رو ان این سامسونگیا
  • سیروس ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    ایرانیای با غیرت باید محصولات سامسونگ رو تحریم کنن تاعبرتی باشه برای بقیه من جای دولت باشم یه تعرفه گمرکی اساسی و اختصاصی برا سامسونگ منظور میکنم واسه من بد نشد چون میخواستم تاعید تلویزیونمو عوض کنم میون این همه مارک مونده بودم چه کنم حالابا خیال راحت محصولات این کارخونه رو که دیگه از گفتن اسمشم اکراه دارم میزارم کنار.
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    عصبانی نشوید! این نشانه ضعف و ترس اونها از ایرانه.. این کلیپ نشون می ده که حجاب زنان ما حرص اونها رو در آورده. نشون میده ایران رو اعصابشونه. پس فقط به راه خود ادامه دهید.زنده باد حجاب. زنده باد ایران.
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    یعنی دشمن از این ذلیل تر هم می تونه باشه، بیچاره ما که 4تا صهیونیست ریقو شدن دشمن ما
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    ما هیچ نیازی به هروسیله با مارک سامسونگ نداریم ... اسرائیل میدونه که داره نفسای آخرشو میکشه ...
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    اگه واردات سامسونگ را بگیرن ببینم باز از این تبلیغات ها میسازند مقصر دولت است که برخورد نمیکنه با نمایندگی شرکت
  • عاشق رهبری ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    عزیز گل گفتی.ولی از مجلس ما بخاری بلند نمیشه!اونا فقط به فکر تصویب قانون مادام العمر کردن حقوقاشونن!!!!!
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    اشکال از ماست که بازم میریم از این کره ای ها خرید می کنیم.
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    منتظر عذرخواهی سامسونگی ها و عکس العمل قاطع مسوولین خودمان هستم!!!
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
    0 0
    مرگ برصهیونیست'
  • آرش جهانشاهی ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    گدا گشنه های کره ای یادشون رفته که میامدند برای ایرانیان کارگری ؟ وزارت خارجه سریعا از سفیرک کشور کرهتوضیح بخواهد . مجلس قانونی تصویب کند که هر شرکت خارجی که مواضع خصمانه علیه ملت ایران دارد از فعالیت در این آب و خاک منع شود - پس از تصویب این قانون با سه فوریت به وزیر بازرگانی 1 هفته فرصت داده شود تا نمایندگیهای امثال سامسونگ را از ایران اخراج کند ، اگرعرضه اخراج سامسونگ را نداشت اگر حتی یک روز هم به عمر دولت احمدی نژاد مانده بود باز هم وزیر را مجلس برکنار کند .صدای و سیمای غیر ملی هم اینقدر از بیت المال سریال کره ای نخرد . شهرداری تهران هم خیابان سئول را به پیونگ یانگ تغییر نام دهد .
  • ایدین ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    با خوندن این خبر اشک تو چشمام جمع شده از نمایندگان مجلس می خوام فروش تمامی محصولات سامسونگ رو در کشور عزیز چون ایران رو ممنوع کنند تا درس عبرتی بشه برای شرکت های دیگه تا ایرانی جماعت رو خوب بشناسن . ما ایرانی هستیم ایرانییییی
  • علی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    ظاهرا این کلیپ رو سامسونگ نساخته و یک شرکت اسرائیلی این رو درست کرده و سامسونگ توی این بیانیه نظرش رو در این باره گفته : اعلام انزجار سامسونگ الکترونیکس از اقدام تبلیغی شرکت صهیونیستی علیه ایران http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901114000172
  • مجید ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
    0 0
    وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    دمت گرم.
  • حسن ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ایمان ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
    0 0
    من فروشنده لوازم کامپیوتر با دیدن این دیگه حتی اگه مجبورم بشن محصولات سامسونگ رو نمیخرم پدرسوخته ها فکر کردن که چیه البته تقصیر خودمونم هست یکم تلاش نمیکنیم تجهیزات کامپیوتر تولید کنیم اونوقت این پدرسوخته ها هرکاری دلشون میخواد میکنن اوناییکه میتونین خواهشا یکم برین بررسی کنین ببینین میتونین تجهیزات کامپیوتر تولید کنین .....
  • احسان ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    0 0
    لينك دانلود فيلم http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/11/12/131684_226.flv
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
    0 0
    هنوز فک میکنن ایران صحراس؟؟!!!
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    0 0
    همین طور که خیلی از شرکت های ما و بعضی از برنامه های تلویزیونی ما تبلت و این جور چیزا جایزه میذارن( مثلا مبین وان) و از نام سامسونگ در تبلیغاتشون استفاده میکنن، شبکه صهیونیستی هات هم برای جایزه برنامه تلویزیونی خود گلکسی تب سامسونگ رو انتخاب کرد و در تبلیغات خود نیز طبعا بایدگلکسی تب را نشان میداد. من این کلیپ رو کامل دیدم و کاملا هم مشخصه که ساخت شرکت سامسونگ نیست و مال همون شبکه هات هستش چون که هیچ کدای تبلیغ هیچ اسمی از سامسونگ نیست به جز اینکه فقط گلکسی تب به عنوان جایزه شبکه هات نشان داده میشود. فقط همین. حالا این که شرکت سامسونگ جزو وظیفش نبوده و اومده به طور رسمی توسط دفتر تهران و دفتر سئول بیانیه صادر کرده و این اقدام را به شدت محکوم کرده و عذرخواهی کرده و رابطش با شبکه صهیونیستی هات رو قطع کرده و حتی رئیس کل سامسونگ شخصا آمده و از سفیر ایران در کره جنوبی عذرخواهی کرده نشان دهنده فرهنگ بالای سامسونگ. وگرنه بازار ایران برای سامسونگ با آن صنایع عظیم کشتی سازی و پتروشیمی و صنایع سنگین و در نهایت الکترونیک بازار کوچیکیه.
  • ناشناس ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
    0 0
    شمام چه دل خوشی دارین اینکه اسراییل هیچ غلطی نمیتواند بکند کاملا درست ولی ما مشکلای بزرگتری تو مملکت خودمون داریم نشستیم ببینیم این چی میگه اون چی میگه اینهمه ما گفتیم مرگ بر اسراییل و تو این برنامه های طنز سیاسیمون از بوش گرفته و اوباما و نتانیاهو همه رو مسخره میکنیم نمیکنیم؟؟؟ بعدم اینکه بعضیا میگن تحریم کنیم سامسونگ و خودمون خودمونو تحریم میکنیم چه انتظاری از کشورهای دیگه باید داشته باشیم که بعد مثه صنعت خودرو سازیمون مجبور باشیم ماشین 4 میلیونیو بخریم 10-15 تومن
  • ایرانی ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
    0 0
    اسراییل عقده ای عقده خالی میکنه
  • امیدنقدی ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    0 0
    به نظر بنده این فیلم وفیلمهای مشابه نهایت بی شعوری دشمنان وطنمان را نشان میدهد. لعنت بر دشمن ایران!!!!!!
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    0 0
    جالب بود تبليغش در نوع خودش
  • محمد رضا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    فقط یک جمله وای اگر خامنه ای حکم به جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.
  • داود ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    0 0
    هرچند این کار اونها غیر اخلاقی بوده و باید به صورت جدی با اون برخورد بشه ولی من با نظر شخصی که نوشته بیاید سامسونگ نخریم و اگه نخریم چه اتفاقی میفته مخالفم.چون کالای زیادی با مارک سامسونگ هست و نمیشه ازونا استفاده کرد و به نظرم این حرفا احساسی هستش هرچند از روی علاقه و تعصب به کشور عزیزمون ایران
  • محمد ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    0 0
    ایرانی های عزیز، لطفاً محصولات این شرکت را تحریم کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس