مربی سپاهان: از داوران هدیه نمی‌خواهیم؛ عدالت را اجرا کنید

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از داوران هدیه نمی‌خواهیم و تنها خواهان اجرای عدالت در بازی‌هایمان هستیم.

به گزارش مشرق، سعید الهویی مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در جام حذفی با اشاره به این مسابقه گفت: در جام حذفی هر مسابقه مانند فینال می‌ماند و بعد از سوت پایان بازی فرصت جبران برای تیمی باقی نمی‌ماند. در طول هفته کادر فنی زحمات زیادی کشید تا بازیکنان ازنظر بدنی و ذهنی آماده این مسابقه باشند.

وی افزود: اتفاقاتی که هفته های گذشته در مسابقات ما رخ داد، چندان خوش‌آیند نبود هر چند هم حریفان ما و هم مدیریت باشگاه به این موضوع اشاره کردند که فوتبال با کیفیتی را ارائه می‌کردیم. حریفان ما خود به این موضوع اشاره داشتند که سخت‌ترین بازی فصلشان برابر ما بوده و از طرفی با خوش شانسی یک امتیاز برابر سپاهان کسب کردند. ما باید سعی کنیم این روند خوبی که در ارائه بازی‌ها داریم، در نتیجه گیری هم داشته باشیم. امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد دیدار هفته گذشته این تیم برابر استقلال که با شکست سپاهان همراه بود، اضافه کرد:  ما سعی می‌کنیم از نکات مثبت بازی قبل استفاده کنیم و ضعف‌هایمان را کمتر کنیم و با استفاده از آنالیز بازی قبلی، شرایط تیمی خودمان را بهبود ببخشیم. ضمن اینکه شکل بازی کردن تیم‌ها در لیگ با جام حذفی متفاوت است. باید با تفکر در جام حذفی وارد بازی شویم و نتیجه باب میل خود و هوادارانمان را کسب کنیم. البته باید به این موضوع اشاره کنم که درصدی از دلایل شکست برابر استقلال  و نساجی در بازی لیگ فنی و بخش دیگر و مهم آن اشتباهات داوری بود.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی و مجیدی جام حذفی را جدی می‌گیرند

وی اضافه کرد: از  هواداران واقعی سپاهان به خاطر نتایج کسب شده از طرف کادرفنی عذرخواهی می‌کنم. هر چند هواداران ما می‌دانند که سپاهان بازی خوبی را ارائه کرده اما بد شانس بوده است. در هفته‌های اخیر جزو ۲ تیم برتر لیگ در خلق موقعیت و از طرفی موقعیت ندادن به حریف بودیم. اشتباهات داوری به ضرر سپاهان شد اما هواداران بدانند که تا حد توان همه عوامل تیم برای موفقیت تلاش خواهند کرد.

وی گفت: دوست نداریم در مورد داوری اظهار نظر کنیم فقط از تمام داوران می‌خواهیم عدالت رعایت شود. از داور درخواست تقاضای هدیه نداریم و دوست نداریم که خطای مهاجم ما روی مدافع حریف پنالتی اعلام شود و یا گل آفساید ما صحیح اعلام شود. فقط خواهان اجرای عدالت هستیم تا تیم شایسته به حقش برسد.

مربی سپاهان تصریح کرد: حضور امیر قلعه‌نویی کنار تیم نعمت بزرگی است. حتی پزشکان به او اجازه نداده بودند که کنار تیم حضور داشته باشد اما او در تمرینات حاضر شد و حضور او روی نیمکت به تیم انرژی می‌دهد و بازیکنان فردا برای  موفقیت سپاهان، هواداران و امیر قلعه‌نویی تمام تلاششان را به کار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در جام حذفی برای ما اهمیت ندارد حریف چه تیمی باشد. تمرکز ما فقط روی بازی با استقلال است و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 0
    عدالت رو تو 2 بازی اخیر استقلال دیدیم.... بازی جام حذفی هم خواهیم دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس