ویژه ها

فائزه هاشمی می‌گوید حمایت از فلسطین کار با ارزشی است، اما دنیا، دنیای تعامل است و اگر با کشورهای دیگر در ارتباط نباشیم، آسیب می‌بینیم و سایر بحث‌ها حاشیه‌ای است و باید در عرصه جهانی به‌روز باشیم.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**فائزه هاشمی:می توانیم اسرائیل را به رسمیت بشناسیم

«فائزه هاشمی» نماینده مجلس پنجم و فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به این سوال که «نظرتان درباره توافق صلح بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی چیست؟» گفت: «رژیم صهیونیستی سرزمین‌های فلسطینی را غصب کرده است. رژیم صهیونیستی با حمایت انگلیس، با همکاری برخی فلسطینیان و با ظلم و کشتار برخی دیگر بر سرزمین فلسطین مسلط شده است. هیچ کدام از این حقایق قابل کتمان نیست. اما وقتی تاریخ را مرور می‌کنیم مشاهده می‌شود که این رژیم از سال ۱۳۴۸ در سازمان ملل به عنوان یک کشور شناسایی شد. اعراب و یهودی‌ها در این سرزمین سکونت دارند. در طول تاریخ کشورهایی تجزیه و با هم ادغام شده‌اند، با جنگ یا صلح تغییرات زیادی در طول تاریخ رخ داده است. بحرین از ایران جدا شد، شوروی به ۱۵ جمهوری تبدیل شد، ادغام دو آلمان و تجزیه دو کره، روسیه هم شبه جزیره کریمه را گرفت. و از این مثال‌ها زیاد است. از سوی دیگر باید در عرصه جهانی به‌روز باشیم و تصمیماتی را بگیریم که با منافع ما سازگار باشد».

هاشمی در ادامه گفت: «حمایت از مسلمانان فلسطین کار با ارزشی است...اما...دنیا، دنیای تعامل است و اگر با کشورهای دیگر در ارتباط نباشید، آسیب می‌بینید و سایر بحث‌ها حاشیه‌ای است. در قانون اساسی ما نیز این موضوع دیده شده... سیاست‌های ما گاه دچار تناقض شده. به عنوان نمونه ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کنند، ولی خودشان با آنها بازی می‌کنند. گویی ما بیشتر حساسیت داریم. در مورد عادی‌سازی روابط نیز آنچنان که ما عکس‌العمل نشان دادیم، آنها واکنش نشان ندادند. فکر می‌کنیم اگر تغییر کند زیر سوال می‌رویم، که این نیز یک سیاست دقیقی نیست...بابا گفته بود در جایی که منافع ما ایجاب می‌کند باید وارد شد. گاهی یا سیاست‌هایی هرچند متعارض با نفع منافع ملی می‌توان تعامل کرد».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تاکید کرد: «بعد از توافق امارات و رژیم صهیونیستی، قطر بین حماس و رژیم صهیونیستی میانجیگری کرد و آن دو با هم توافقاتی داشته‌اند. قطر و عمان توافق امارات و بحرین را تایید کردند...رژیم صهیونیستی شرط امارات را پذیرفته و الحاق سرزمین‌ها و شهرک‌سازی را فعلا متوقف کرده است. رژیم صهیونیستی مشتاق عادی‌سازی روابط خود با کشورهای مسلمان است. نگاه ما باید این‌گونه باشد که هدف‌مان حفظ منافع ملی و حقوق مردم و منابع ملی باشد...باید همه موضوعات بر اساس منابع و منافع ملی و حقوق مردم به روز شود. سیاست کدام کشور ثابت مانده؟ هر موضوعی باید به‌روز شود. فقه و فتواها نیز نیاز به، به‌روز شدن دارند وگرنه پیروان خود را از دست می‌دهند».

فائزه هاشمی در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که «امروز مشکلی داریم و برای انتخابات آینده بسیاری از رای‌دهندگان دودل هستند و نــمی‌دانند آیــا می‌خواهند شرکت‌کنند یــا نــه؟ رای‌دهــنده‌ای که برای انتخابات مجلس نیامده برای ریاست‌جمهوری چرا باید بیاید؛ آیا اتفاقی افتاده است؟ آیــا سیاست خوبی تدوین شده است؟» گفت: «خود من رای ندادم، در چندین گفت‌وگو هم دلایل رأی ندادن را بیان کردم. به عقیده من اگر سیاست‌های فعلی و عملکرد نامناسب مدیران در بخش‌های مختلف به همین صورت ادامه یابد، دلیلی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری مشابه انتخابات مجلس وجود ندارد».

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که «خود شما کاندیدا می‌شوید؟ » گفت: «به این موضوع فکر نکرده‌ام. باید کمی‌جلوتر برویم و شرایط را بسنجیم ولی در کلیت قضیه من موافق ثبت‌نام زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری هستم. شرایط جامعه هم مهم است و باید در آن زمان تصمیم گرفت».

فائزه هاشمی در این مصاحبه مدعی شده که چون «اسرائیل در سازمان ملل به عنوان یک کشور شناسایی شده» و «با جنگ و صلح تغییرات زیادی در طول تاریخ رخ داده» و «ایران هم باید در مناسبات خارجی همانند امارات و بحرین به روز باشد»، پس ما هم می توانیم رژیم اسرائیل را به رسمیت بشناسیم!

وی پیش از این نیز در اقدامی تأمل برانگیز با اعضای فرقه ضاله بهاییت دیدار کرده و مدعی شد که نظام به این فرقه «انگلیسی-اسرائیلی» ظلم کرده است!

این روزها تصاویر و فیلم های اعتراضات در سرزمین های اشغالی فلسطین و سرکوب ارتودوکس ها توسط پلیس رژیم اسرائیل در فضای مجازی منتشر شده است.  

در روزهای گذشته «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با روزنامه یدیعوت آحارانوت گفته بود: «نتانیاهو نمی‌خواهد از مسائل داخلی از جمله بیکاری، فساد و شرایط بهداشتی ضعیف  و تحقیقات قضایی علیه خویش سخن بگوید». لیبرمن در ادامه بروز جنگ داخلی در رژیم صهیونیستی را به علت اقدامات نتانیاهو که از محاکمه فرار می‌کند، بعید ندانست.

در روزهای گذشته یورش هزاران صهیونیست به سمت منزل بنیامین نتانیاهو با حمله نیروهای پلیس به معترضان همراه بود.

علاوه بر این در روزهای اخیر انتشار تصویری از یک نظامی زن اسرائیلی جنجال برانگیز شده است. ارتش پوشالی رژیم صهیونیستی یک نظامی زن را با لباس و خودرویی غیرنظامی به منطقه مرزی فرستاد تا بر جاده نظامی نظارت کند که این خودرو مجهز به دوربین بود. در حال حاضر قریب به ۳ ماه است که ارتش رژیم صهیونیستی جرأت اعزام نیرو به مرز لبنان را ندارد.

ادعای اخیر نتانیاهو درباره انبار موشک های حزب الله و ابتکار عمل حزب الله در دعوت از خبرنگاران در محل مذکور نیز یک افتضاح اطلاعاتی برای اسرائیل بود و یکبار دیگر شکست دستگاه اطلاعاتی اسرائیل در گردونه رقابت با حزب الله را رقم زد.

همچنین در روزهای گذشته،  ژنرال «مایکل هرتسوگ» فرمانده پیشین ستاد وزارت دفاع رژیم صهیونیستی گفت: «ایران دست از سوریه نکشیده و برای ما چالش‌های بزرگی ایجاد کرده است» .

رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اکنون با بحران های جدی و عمیق در داخل و خارج مواجه است.

رهبر معظم انقلاب- ۱۱ شهریور ۹۹- فرمودند: «امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملتهای عرب و کشورهای منطقه خیانت کرد و هم به فلسطین خیانت کرد. البته این خیانت دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند».

در هفته های گذشته یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به اقدام اخیر امارات و بحرین در رابطه با رژیم اسرائیل نوشت: «غدّه‌یِ سرطانی را نابود می‌کنند، یا از بدن فردی به فرد دیگری منتقل می‌کنند!؟ اگر اسرائیلی‌ها از راه دریا فرار کنند، هرجای دنیا که بروند، آنجا را کثیف و آلوده می‌کنند! بهترین راهکار، نابودیِ تک تک قلاده‌های اسقاطیلی و ریختن جنازه‌های آنها به دریاست. امروز ۵سال از آن ۲۵سال گذشت».

لازم به ذکر است که فائزه هاشمی در مصاحبه مذکور در اظهارنظری متناقض و منفعت طلبانه از یکسو تاکید کرده است که احتمالا در انتخابات ۱۴۰۰ کاندید می شود و از سوی دیگر مدعی شده است که شاید در انتخابات برای رای دادن شرکت نکند!

** عباس آخوندی برای کاندیداتوری در ۱۴۰۰ آماده است

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت: «آن‌طور که شنیده می‌شود صفایی‌فراهانی و مصطفی معین تمایلی به حضور در کارزار انتخابات ندارند. عباس آخوندی برای کاندیداتوری آماده است اما طیف همراه او در اتحاد ملت در اقلیت هستند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «اقلیتی(در طیف اصلاحات) گزینه‌ای چون عباس آخوندی را مناسب می‌دانند. وزیر دولت هاشمی و روحانی که گروهی تکنوکرات بودن او را نقطه قوتش می‌دانند... یک لیبرال که مدیر اجرایی ارشد بوده است».

در هفته های گذشته روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «آخوندی به امید خاکستری ها؟» نوشته بود: « از گفت‌وگوی چند روز پیش عباس آخوندی با خبرآنلاین می‌توان حدس زد که احتمالا برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ فکرهایی در سر دارد و با شعار «ایده ایران» پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت...پررنگ‌ترین کنش سیاسی او در سال ۸۸ رخ داد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آن سال مشاور میرحسین موسوی و از رؤسای ستاد انتخاباتی او بود...آخوندی در مرداد سال ۹۲ از سوی حسن روحانی به‌عنوان وزیر راه‌وشهرسازی به مجلس معرفی شد...نمایندگان به آخوندی روی خوش نشان نمی‌دادند و سه بار در سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ استیضاحش کردند، اما هر بار او توانست به دولت برگردد  اما در مهر ۹۷ دولت و رئیس آن را نیز تاب نیاورد و استعفا داد».

کارنامه عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی به قدری ضعیف و غیرقابل قبول بود که حتی شورای شهر اصلاح طلب تهران نیز به او اعتماد نکرده و حاضر نشدند کلید شهرداری تهران را به وی بسپارند.

بی کفایتی آخوندی در وزارت راه و شهرسازی، وضعیت مسکن را دچار آشوب و التهاب کرد و افزایش سرسام آور قیمت خرید و اجاره مسکن، مردم را در سالهای اخیر با مشکلات متعدد مواجه کرد.

نگاه اقتصادی لیبرالی عباس آخوندی در دوره وزارتش سبب شده تا حوزه مسکن دچار رکود بی‌سابقه‌ای شده و عملاً هیچ گامی در مهم‌ترین بخش وزارت راه و شهرسازی برداشته نشود.

علی‌رغم تکلیف قانونی مجلس به دولت و وزارت تحت امرآخوندی برای تشکیل سامانه مالیات بر خانه‌های خالی، وی در قریب به شش سال وزارت خود، هیچ کاری در این حوزه برای ایجاد این سامانه انجام نداد. آخوندی مسکن مهر ا نیز طرحی مزخرف! نامید و حتی ماکت مسکن اجتماعی را هم نساخت.

افکارعمومی و فعالین رسانه ای و نمایندگان مجلس تاکید کرده اند که عباس آخوندی به دلیل «ترک فعل» باید محاکمه شود.

** عصبانیت اصلاح طلبان از واکنش هوشمندانه منتقدان دولت به «استعفای رئیس جمهور»

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «کلیدواژه "اغتشاش" علیه اصلاح طلبان» نوشت: «اصولگرایان که پیش از انتخابات مجلس یک‌صدا خود را نیروهای انقلاب می‌نامیدند و با شعار برخورد صریح و البته شدید با دولت در انتخابات مجلس حاضر شدند و به‌صراحت می‌گفتند که در صورت نماینده‌شدن با وزرا و حتی شخص رئیس‌جمهور در قالب سؤال و در آخر استیضاح برخورد می‌کنند، حالا  ۱۸۰ درجه موضع خود را تغییر داده‌اند و می‌گویند اگر کسی از استعفای رئیس‌جمهور سخن بگوید، درپی اغتشاش است».

واکنش هوشمندانه منتقدان دولت به پیشنهاد مغرضانه «استعفای روحانی»، فعالین و رسانه های اصلاح طلب را عصبی و پریشان کرده است.

فعالین اصلاح طلب از جمله حجاریان، تاجزاده، عبدی، عبدالله ناصری و...در سال ۹۶ و علیرغم کارنامه ضعیف ۴ ساله روحانی در دولت یازدهم، تمام قد از وی دفاع کرده و شعار «تا ۱۴۰۰ با روحانی» و «به عقب برنمی گردیم» را بارها «تَکرار» کردند.

اما این طیف در ماهها و هفته های گذشته، بی اعتنا به وعده ها و شعارهای خود، پیشنهاد مغرضانه و تأمل برانگیز استعفای روحانی را مطرح کردند.

اما این پیشنهاد با مخالفت منتقدان دولت مواجه شد. منتقدان دولت تاکید کردند که استعفای روحانی، آن هم در شرایطی که فقط تنها حدود ۱۰ ماه تا پایان کار خود باقی مانده، ترفند بانیان وضع موجود برای فرار از پاسخگویی است.

این پیشنهاد مغرضانه علاوه بر آنکه زمینه را برای بروز التهاب و آشوب خیابانی فراهم می کند، بزک کنندگان آمریکا را نیز برای توجیه پیشنهاد خسارت بار مذاکره، تجهیز می کند.

اصلاح طلبان بجای تلاش برای استعفای روحانی و پاک کردن ردپای خود در ایجاد وضع موجود اقتصادی، بهتر است به جهت در اختیار داشتن اکثریت مطلق دولت، تا انتخابات ۱۴۰۰ کمی هم برای مردم کار کرده و از «سیاسی بازی» و «سیاسی کاری» فاصله بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 122
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 47
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    63 16
    این دعوا یک دعوای ارزشی است. شکم یا شرف؟ مساله این است. پذیرش اسراییل به معنای اوج سقوط از بدیهی ترین ارزشهای انسانی است و پذیرش حق رسمی قلدری و غصب برای قدرتمندان.
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      14 39
      فائزه هاشمی کاندید بشه
    • TR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      64 41
      اگر تمام مردم دنیا رای بدهند که باید بتها به رسمیت شناخته شوند باز هم حق با ابراهیم بت شکن است.
    • قریشی IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      40 18
      اونکه میره با بهائی های فتنه گر معاشرت داره قطعا غلامی اسرائیل رو هم با دل و جان پذیرفته
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      40 11
      این زنه نشون داد نه خودش نه باباش کوچکترین تعلق خاطری به این انقلاب ندارند.البته مرحوم هاشمی در اوایل انقلاب مثل بقیه اصلاحاتچی های امروزی مواضع تندی داشت اما این اواخر از اینور بوم افتاده بود.
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      18 2
      قابل توجه شما! تو که شریک دزد و رفیق قافله ایی
    • SE ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      34 4
      انور سادات و مبارک و شاه معدوم نوکران حلقه بگوش صهیونیسم عاقبتشان چه شد که آرزوی جایگاهشان توسط پادوی بهائییان ملعون به شیعیان کننده درب خیبر پیشنهاد میشود؟
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      17 6
      از دوستی با بهاییان تا تطهیر رژیم صهیونیستی.واقعا تاسف انگیزه
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      30 1
      فائزه با حمایت از بهایی های وابسته به اسرائیل قبلا از اسرائیل بطور ضمنی حمایت کرده. پدرش در مقابل این فعالیتهای ضد مهدوی بچش سکوت کرد.
  • سید IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    44 39
    فائزه هاشمی به قول آن مثال قدیمی میوه ای است که پای درختش افتاده است! آخر تفکر و تربیت توسط عشرت هاشمی و اکبر هاشمی همین می شود! مصداق سخن حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه در باره برخی از زنان!!!!!
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      20 5
      آدمی که هیچوقت در زندگی درگیر برادر غیرتی نبودم و حجاب و غیرت رو زیر سوال میبره، معلومه که بعدش از اسرائیل هم حمایت می کنه
    • IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      26 5
      فائزه هاشمی: می‌توانیم اسرائیل را به رسمیت بشناسیم! /// از سخن خر_ خنده آمد خلق را !!! قهقهقهقه
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      52 4
      نمیدونم چرا هر وقت اسم این خانم رو می شنوم یاد "مار غاشیه" می افتم!! مشرق جان یه ویدئوی کوتاه از طرز حرف زدنش بذار. پناه بر خدا.میخاد درسته آدمو قورت بده.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    54 35
    نظر فائزه هاشمی در مورد یزید چیه؟ این طور که پیش میره فردا پیشنهاد میده از یزید هم عذرخواهی کنیم وبه جای لعن و نفرین، ازش تعریف کنیم. آخه نوچه های یزید هنوز تو دنیا هستند و امتال او به رسمیت می شناسنشون
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      53 17
      آره همونطور که یزیدیان به امام حسین ع میگفتن ما میدونیم شما نوه پیغمبر هستی میدونیم شما برحقی ولی منافعمون ایجاب میکنه شما رو بکشیم فائزه و همفکراشم میگن درسته فلسطین برحقه ولی منافع ما میگه باید با قاتلشون دوست شیم :/
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    44 15
    ما نیازی به اداره کشور از راه میانبر نداریم. پیشرفت کردن از راه میانبر چیزی هست شبیه به اختلاس فساد یعنی منطق کسانی که می خواهند از طریق غیر صحیح پیشرفت کنند. اسرائیل هم یک رژیم هست و ما نیازی به روابط با یک رژیم نداریم
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    40 20
    اکبررفسنجانی فوت کرد و تمام شد ولی این زن هنوز ول کن مردم نیست .
    • ایران دوست IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      14 3
      اخر خط هست لطفا پیاده شوید
    • SE ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      8 0
      فقط حکم اعدام برا ی نفوذیها و وطن فروشان
  • BE ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    31 19
    عجب داستانی است -- این خانم مگه خونه زندگی نداره که همش مصاحبه داره -- آنهم راجب چیزی که اصلا سوادشو نداره
    • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      13 1
      فائزه = زیراکس اشرف پهلوی. بیخود نیست بهش میگفتن گرگ...
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    40 15
    فایزه هاشمی میگه : سیاست‌های ما گاه دچار تناقض شده. به عنوان نمونه ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کنند، ولی خودشان با آنها بازی می‌کنند. به شخصه این حرف رو رد میکنم. شطرنج آنلاین بازیم خورد به یه اسراییلی، و من بدون اینکه منعی از جایی برام باشه بر اساس تفکر خودم، بازی رو بایکوت کردم و حذف رو به ننگ تحویل گرفتن یه خاک دزد ، ترجیح دادم
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      25 4
      درود بر شرف و غیرت و ایمانت
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      14 1
      احسنت به شما. مرگ بر اسرائیل
    • حسين DE ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      13 1
      سلام و درود بر تو هموطن ناشناس.
    • محمد جواد US ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      12 1
      ایول
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      4 1
      بابا دمت گرم خیلی حال کردم با شخصیتت
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 1
    فقط دلقکین هیچی نمیگم
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      12 1
      خانم فائزه هاشمی، آبروی زنان ایرانی رو بردی
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      4 1
      فائزه فقط آبروی خودش را برده نه زنان ایرانی را.!
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    29 12
    خانم فائزه هاشمی که بی هنرترین سیاست باز کشور است وبا رانت پدر در قطار موقعیت وقدرت سوار شده، به اندازه کافی تاکنون اراجیف گفته و برای مطرح بودن خود،، به نفع دشمنان قسم خورده این سرزمین وراجی کرده است..خانواده هاشمی برای حفظ دنیا وآخرت خاندانشان باید افسارش را ببندند دیگه بسه
  • محسن IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    22 15
    پدر بزرگوارشون هم دقیقا هم این نظر داشت ومیگفت الان دوران موشک ،بمب نیست دوران گفتگو وتعامل با دنیاست وما بجای تولید موشک باید با دنیا تعامل داشته باشیم تازه امضای کری هم تضمین است یا دش بخیر، زنده نموند ببینه امضای کری تمام تحریمها برداشت،
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      مشکل اینه که منظور اینا از تعامل رو هنوز دقیق متوجه نشدیم . اسراییل و امریکا کدخدای یک ده نیستن ، صاحب کشورهای تعامل کرده اند از اروپا گرفته تا شرق آسیا و شاخ و ته افریقا . معنی تعامل چیزی غیر این نیست باقیش خالی بندیه اینام مزدور و کاسب واسطه خیانت
  • DE ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    27 16
    کمال هم نشینی با بهائی ها دراین خانم فوق العاده بد اثر کرده. خانم فائزه هاشمی نسخه های وهابی و سعودی تون رو برای خودتون بپیچید! بیشتر از این خودت رو مفتضح نکن!
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      3 1
      آفرین.دقیقا همینطوره
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    13 5
    فائزه پدر شما کشور با همه کس دشمن کرد حالا چه می گویی؟
  • DE ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    25 11
    خانم فائزه هاشمی این بروز بودن ذلیلانه وقیحانه رو برای خودت نگه دار! شما رو چه به تعیین تکلیف سیاست خارجی 80 میلیون ایرانی؟ خجالت و قباحت هم خوب چیزیه پس خون مظلومیننی که صهیونیست ها روی زمین زیختند چی میشه! دوره شعاربازی تموم شده. فعلا که خیر و برکتت نصیب رفقای ات شده! این خانم با اینهمه رانت بازی شغلی بیاد کاندید رئیس جمهوری هم بشه! اشتها رو ببین! منافق بودن شاخ و دم نداره!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    24 3
    شما که خیلی وقته اساییل رو برسمیت شناختی .. بشناس ، به دیگران چکار دارید
  • DE ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    25 2
    اقای عباس اخوندی به اندازه کافی دسته گل های بزرگ و کلان اب دادی! رشدشدید قیمت مسکن و کمبود مسکن نتیجه یکی از این دسته گل هایی بود که اب دادی. کاندید ریاست جمهوری ! ماشاالله اشتهات خیلی زیاده مواظب باش این لقمه بزرگ تو گلوت گیر نکنه!
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      20 2
      وقتی امثال ایشان به جای محاکمه شدن در دادگاه ، آزادانه میگردند باید هم هوس ریاست جمهوری به سرشان بزند
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    16 3
    واقعا افرادی مانند این زنیکه فایزه و اون مرتیکه حقه باز عباس فقط لایق طناب دار هستند. چه زمانی ما در کشور شاهد قانون مداری خواهیم شد تا این عمله های ظلم که مدتها و سالها با تکیه بر بابا و پول و منسب دستشان تا ارنج در بیت المال بوده نتوانند دهان کثیف خود را باز کرده و هر اراجیفی را بلغور کنند
  • آرمین IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    21 2
    عباس آخوندی واقعا برازنده ریاست جمهوری است مشکل مسکن را در 3 سوت حل می کند و در زمان بسیار کوتاهی 99 درصد با خانمان ها را بی خانمان می کنند. همچنین ابتدا همه ی مردم ایران را بیمه می کند و سپس قطار...
    • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      5 0
      خخخخخخخ
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      9 0
      عباس آخوندی برای کاندیداتوری در ۱۴۰۰ آماده است__ میگن به مرده که رو بدی ...!
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    16 1
    از کوزه همان تراود که در اوست !
    • احمدی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      4 0
      چرا نمیگویند اقای هاشمی کجا وچگونه از این دنیا رفت . فایزه خانم دختر این بنده خدا است.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    22 13
    امام ره برخیز و نظاره کن جوان های دسته گل ملت برای چه ۸ سال مقاومت کردند؟؟ برخیز و ببین مریم رجوی امروز چادر بر سر کرده و از داخل این خاک پاک ندای زنده باد صهیونیسم سر می دهد!!! اگر قرار بود حجاب اختیاری باشد اسراییل باشد امریکا و انگلیس باشد خوب از اول می گفتید تکلیف مردم مشخص می شد الان نوه های شما و دوستان صمیمی نوه های شما چه می گویند؟؟؟ ملت برای بالا نگه داشتن این پرچم اسلام چه عزیزانی فدا کرده اند...
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    14 2
    فائزه تو میتوانی هرکس را خواستی به رسمیت بشناسی.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    17 2
    آب که سربالا می رود قورباغه ابوعطا می خوانه
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    15 18
    اصلا فائزه هاشمی ارزش این همه نظر را نداره! ولش کنید خودش کم کم از یاد میره!
  • محسن IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    15 3
    تبیین نقشه راه اصلاح طلبان از طرف فائزه هاشمی برای فتح آخرین تپه های تمیز ایران برای درج امضای زشت اصلاحات
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    9 17
    آخه حرفهای این خانم چه ارزشی داره که شما هم بولدش میکنین
  • علیم IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    5 13
    پس کوفیان منافع خود را در بیعت بایزید وجنگ با (امام) حسین دیدند از نظرشمااردن ،مصر،ترکیه،امارات ، بحرین ، سعود و.....مثل کوفیان منافع سنجی کردند؟
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    13 2
    حیا برای زن بهترین چیزاست. در دعای امام زمان علیه السلام آمده است وعلی النساء بالحیا والعفة.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 4
    خود یهودیها اسرائیل را به رسمیت نمیشناسند!!!!!؟؟؟این طرف حکومت صهیونیسم هست یا مردم ایران یا...‌
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    13 2
    بفرما بیت المقدس را بدهید صهیونیسم،مکه رابه وهابیها وامام وامازاده ها را به داعش...
  • کتابی از تهران IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 12
    به نظر می رسد که این رسانه وزین مشرق است، که باعث مشهور و معروف نگه داشتن این نوع افراد است، که که با بهاییت و حال با رژیم صهیونیستی همنوایی میکند و شما هم حالت دست او و شریک جرم ش هستید، بایکوت رسانه ای برخی افراد معلوم حال برای همین روزهاست که از یاد ها و خاطره رفته و به فراموشی سپرده شده در تاریخ گم شود و نسل امروزی باید جوانان آینده دار و سازنده و و انقلابی را از طریق همین رسانه ها بشناسد. من الله التوفیق.کتابی از تهران
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      9 3
      مشرق عزیز بصیرت افزایی می‌کنند. خدا حفظشان فرماید. خداقوت. خسته نباشند.
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      5 5
      سایت مشرق اصلا در صدد مشهور نگه داشتن این افراد نیست. خودشان توچشم هستند.!!!
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 10
    یعنی خانم فائزه هاشمی فکر میکنه جمهوری اسلامی اگه با اسرائیل دشمنه به دلیل اشغالگری این رژیمه؟اینقدر سطحی نگره و اونوقت خودش رو سیاستمدار میدونه؟ خانم محترمه ، بهتره اول ببینید دلیل دشمنی ما با اسرائیل چیست؟ کسی با یهودیت دشمنی نداره.و نه مسیحیت. دشمنی ما با صهیونیسم بین الملل ست که ظهور فعلی اون در اسرائیل رقم خورده ولی موضوع خیلی خیلی گسترده تر از اینهاست. شما با مغلطه نمیتونید بحث منافع ملی رو پیش کشید تا مثلاً عقاید دیگران رو تحت تاثیر قرار بدید.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    13 14
    فائزه که معلوم الحاله !! متاسفم برای مردم کشورم که برای نوشتن و خواندن اراجیف یه نادان وقت میذارن!! طرف داره تمام اصول اعتقادی، انسانی و انقلابی را که هزاران نفر براش خون دادن منکر میشه!! طرف داره نون اسم و رسم باباش را میخوره!
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    10 2
    آخوندی برای انتخابات نیا ضایع میشی رای نمیاری. مطمئن باش.!!!!!
  • امیر IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    9 15
    حالمان از ذات کثیفش بهم میخورد برای مطرح شدنش چکارها که نمیکنه گیرم گیرم پدرش بود فاضل از فضل پدر او راچه حاصل ؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    9 2
    آخوندی زحمت نکش برای کاندیداتوری نیا رای نمیاری.!!!!!
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    7 0
    اگر کرانه غربی و نوار غزه و بلندیهای جولان و غیره را به اسراییل بدهند آیا حاضر است دست از برنامه های هسته نظامی دست بردارد؟ در مقابل ببینید برای غیره هسته ای کردن ایران چه ها که نکرده. به چنین اختاپوسی میشود چراغ سبز داد؟
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    7 1
    خوب است بابات نیست ازدست رفتارت.فکرکنم تحت فشارخانواده جانشان وابروی شان راازدست دادند.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 1
    آخوندی من هم برای کاندیداتوری 1400آماده ام.!!!!!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    5 1
    آخوندی.! ماهم برای کاندیداتوری 1400آماده ایم.!!!!!
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    6 1
    آخوندی ماهم برای رای دادن به اصلح آماده ایم.!!!!!
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    15 3
    من کاری با بقیه خبر ندارم فقط اینجا که گفته " عباس آخوندی برای کاندیداتوری در ۱۴۰۰ آماده است" خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 2
    آخوندی وقتی ما هستیم شماچرا.؟؟؟!!!
  • SE ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 2
    دست پرورده هاشمی به صف حامیان صهیونیست در آمد. تن بابای تو گر نلرزان!
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 4
    کی شاهد ریختن خاک به دهان یاوه گویانی امثال فاجعه خانم خواهیم بود .
  • تاس DE ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 3
    این بابا ش رو به رسمیت نشناخت چطور میخواد یهودها را برسمییت بشاناس اصلأ ایشون چکاره هست
  • mojtaba SE ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    واقعا من احساس ترحم دارم به اپن حپوانات دو پا که اسمش انسان است.به اپن دلپل نه توهپن .چون حاضرن تمام قصر رو به اتش بکشن که پک تپکه پرده سوخته نصپبشون بشه..البته اپن بار ارباب هشدار داده به اپشان و دپگران که دپگه فرصت نپست .ببرپد وسط و بگپد .والا از دلار خبری نپست.چون بقول اقای شرپعتمداری که دپروز گفت .که دپگه باپد و اجبار دارپم که موشها رو از بدنه اپران رپشه کن کنپم
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    5 0
    فاحشه هاشمی سیخی چند؟
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    خدا فائزه رو به راه راست هدایت کنه.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    اقتصاد کشور درست بشه به نظرم با اروپا هم خیلی نباید رابطه داشته باشیم جدا از امریکا و اسرائیل، ولی تا وقتی اقتصاد خرابه، دست و زبونمون کوتاهه، اول اقتصاد درست کنید
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    پرونده تحصیلیشما باز شود این مدارک رااز کجا اورده اید زیر مجموعه دانشگاه ازاد خیلی اما واگر دارد وهمچنان ادامهدارد .
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    بهترین کار برای یک خانم نسبتا محترم(به فرض محال) پرداختن به کارهای خانه، فرزندان و همسر می باشد. کسی دنبال سرکار نیامده برای کسب نظر برو دنبال بازیت یره... انقلاب صاحب داره وکیل و وصی نمی‌خواد.... بار آخرت باشه اراجیف میبافی......
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 0
    این زن ... دوباره حرف زد که خودشو مطرح کنه شما چرا به خودتون گرفتید
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    5 0
    شما یک بار مارا به اسم اصلاحات تا ته چاه بردید
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      2 0
      یک بار کجا بود؟غیر از دوره احمدی‌نژاد دولت کلا دست این اصلاحاتچیا بود مردمو بدبخت کردن
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    10 0
    به فضل الهی اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 0
    خانم فائزه هاشمی به یک نکته توجه کننداز نظر کفار صهیونیست افراد غیر آنها سگ بوده و نجس هستند و آنها قوم برگزیده هستند و لایق حکومت بر جهان ایشان این مساله را چگونه می پذیرند؟ آیا بابا در این مورد نظر کارشناسی داشتند؟
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 2
    چراباید به خاطر دیگران مردم ایران در فشار باشند ومنافع ملی ما ازبین برود
    • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      0 0
      لازمه سواد سیاسی و اطلاعات تاریخی تون رو بالا ببرید و بعد قضاوت کنید. دولتهاییکه در ساختااربندی سیاسی و اقتصادی شون سازمانهای مستقل و بودجه بندی کلان و مجزا باعناوین آشکار و پنهان ضد ایران و ایرانی دارند خیلی حماقته که مبارزه با اونهارو فقط پای دیگرانی بدونیم که دشن بخورد مغزموندمیده، تاریخ تکرار میشه،بحکم هرزمان عاشورا و هر زمین کربلا...دین نداریم اگر، لااقل آزاده مرد باشیم..حرف بسیار و مجال اندک...
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 0
    این همه سال که ملت پشت شما و آرمانهای جعلی شما بودم چه دستاوردی داشت برای این ملت با این وضعیت امروز شما که کدامتان به لانه های تان خزیزیده آید و دم از عدل علی میمزنید این چه وضعیتی است اسفناک که برای ملت رقم خورده درحد سخنرانی که فلان چیز نباید گران شود و بهنام چیز هم همینطور و معظلات و مشکلاتی که رها شده و کسی پاسخگو نیست اراجیف و دشمن تراشی برای بقا خودتان واز جان و مال ملت مایه گزاشتن شکم‌های کثیف و حرامی و فربه تان را سیر نکرد تا به امروز پست از وحوش هستید
  • حسين DE ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 0
    خانم فائزه خانم لطفاً در مورد مسائلى كه هيچ گونه شناختى ندارى اظهار نظر نكن بويژه در مورد مسائل و رويدادهاى بين المللى كه به هيچ عنوان در صلاحيت تو نيست و تو در اين زمينه كوچكترين شناختى ندارى،تنها باين نكته اشاره كنم كه بحرين از ايران جدا نشد بحرين را از ايران جدا كردند،خانم محترم تو برو دوچرخه سوارى كن و با دوچرخه برو ميدون وليعصر و يا ميدون ونك يك ساندويچ ميل كن وقت كردى هتل اوين يه سرى برو پيش داداش مهدى بعد برگرد سر خونه زندگيت،مسائل بين الملل،تعامل با جهان،روابط بين الملل و اين حرفها فهمش براى تو ثقليه ،راستى تا يادم نرفته،بابا ديگه چى گفت؟
  • ناشناس IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    اصلااین خانوم چیکاره است که هراز گاهی برای خودش غلط اضافی میکند آخه بیشعور یکی ازارمانهای امام و انقلاب نامشروع خواندن رژیم غاصب وادم کش وکودک کش اسرائیل است حالا این دگوری واسه خودش اراجیف می‌بافد تعامل با دنیا به چه قیمتی فتنه گرونغوذی ؟
  • علی کوثری IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    منظور فا.....‌ از بابا نقل قول می‌کنه همان کسی که با یک برنامه‌ریزی مکارانه و فریب محسن رضایی را از سویی و میرحسین را از دیگر سوئ به ارسال آن نامه های کذایی وادار و جام زهری چنان به امام می‌خوراند است ،؟!
  • ج د ا IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    خانم فائزه هاشمی شما و برادرانتان و بعضی از بزرگان خاندان شما در رفسنجان و تهران که سالهاست اسرائیل را به رسمیت شناخته اید و از مذهب بهائیت ساخته اسرائیل نیز پیروی و طرفداری میکنید دیگر مشکلتان چیست؟؟؟
  • CA ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 0
    این اصلا چی کاره هست که نظر میده و تریبون هم داره؟!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 0
    منافع ظاهری یاران امام حسین علیه السلام هم در این بود که یزید را به رسمیت بشناسند. دزد هم به دنبال منافعش دزدی میکنه. یعنی منافع ظاهری کفایت میکنه برای انجام کاری؟ اینقدر سطحی و عوامفریبانه؟
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 0
    این فائزه با هر کافری قصد تعامل داره(بهائی و صهیونیستها) ولی با مسلمونها و انقلابیون داخلی و وطن پرست هیچ تعاملی رو جایز نمیدونه و معتقدن که باید بریزن توی خیابونها. ای خوارج کجایییییییییییییییییید.......
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    ای بابا این سراپا عقده کی ازین اینهمه چرندگویی دست میکشه؟اخه بدبخت اسرائیلی که بنا به تلمود که خودشون نوشتن اگه دستش بهت برسه میکشنت و اینکارشونم خدمت به دین یهود و اعتلای قوم میدونن واسه چی میخوای به رسمیت بشناسیش؟اصلا من بعید میدونم این تاحالا اسم تلمود به گوشش خورده باشه
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    دیگه ادم قحطی بود فایزه کی بود که صحبتم میکنه
  • جهاد IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    البته که زدن این حرف از جانب شما چیز عجیبی نیست. شما حتی می تونی بری اونجا زندگی هم بکنی
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    زنیکه خودش رسمیت نداره میخاد اسرائیل را به رسمیت بشناسه . البته از کسی که با بهایی های خبیث و قاتل و جاسوس نشست و برخاست میکنه همین توقع هست .
  • محسن CA ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 1
    خانم توجه داشته باش خودت میگی اسرائیل فلسطین رو غصب کرده..قران مشخص کرده ک با غاصبان و کافران چطور رفتار کنیم...فتوا ها ب روز بشن¡¡¡¡¡¡تو از اون دسته آدم هایی هستی که اگه بتونن قرآن رو هم تحریف میکنن...
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 0
    فائزه هاشمی و مهدی هاشمی از سران و شورشیان فتنه 88 بودند
  • احمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    آخوندی اصلا صلاحیت ندارد کسی که درطول وزارت ش به کم کاری افتخار میکند مملکت را به باد فنا میدهد
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    ..آبرو و شرفت را با چه معامله کردی که به هذیان گویی رو آوردی ،کی به شما تکلیف کرده که وکیل مدافع مردم باشید. ادعای خلافت هم که داری...
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 0
    فاجعه خانم و عباس آواره سازو بی سرپناه کن/ اولی از سنگر بابا، دومی از در دیزی خواهشا" حیا کن...
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 0
    تصورش هم وحشتناکه که یک روز سفیرتل آویو بیادبرای کشورما تعیین تکلیف کنه ماتحمل بزرگترش که امریکابود را هم نداشتیم که به شاه امرونهی می کرد وقانون کاپیتولاسیون را اجراکنه و مستشارای مستش تاصبح امنیت برای زن وبجه مردم نزارن بهتره یکباردیگه تاریخ مصورایران را مرورکنید چه بلاهایی را از سرگذراندیم تابه این جابرسیم
  • جعفر IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 0
    اگرتمام مردم عقب عقب راه برن ما هم باید عقب عقب راه بریم؟شرافت فروختنی نیست !شرف بعضیها قیمت دارد
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 0
    سركار خانم هاشمى وقتى مرحوم رفسنجانى ملقب به اكبر شاه دركشوربودند وهمه چيز دريد قدرت ايشان بود وشماهم پرطرفدار وصاحب قدرت بوديد اين كار نكرديد حالا نه پدر درقيد حياتند ونه شما جايى دربين مردم داريد اين حرف را ميزنيد مردم شماها واسرائيل را خوب مى شناسند واجازه دخالت دركار كشوررا به شماها نمى دهند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 0
    فائزه خانوم! برو کتاب "سرگذشت فلسطین" نوشته اکرم زعیتر که توسط بابای عزیزت ترجمه شده رو بخون، بعد افاضات کن. قطعا زمان امام حسین علیه السلام بودی می گفتی: اوضاع تغییر کرده و در هر حال یزید سر قدرت هست و همه او را به رسمیت می شناسند و باید حسین نیز او را به رسمیت بشناسد. بیش از این روح باباتو در گور نلرزان
  • عالی پور IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    سلام . دعا کنیم اگر خدمتی کردیم برای خدا باشد تا عاقبت بخیر بشیم
  • سربدار IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 0
    پدر شما در مورد لقمه حرام صحبت می کرد یادته می گفت لقمه حرام چه می کند و واقعاً لقمه حرام اسرائیل را به رسیت می شناسد حضرت امام (ره) می فرمود غده سرطانی است
  • ازاده IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 1
    توحرف نزن عقده ای کی ازتو نظر خاست که بگی باید با اسراییل تعامل کرد خود شماها متهم به خیانت کشور هستید حالا میخاهی با اسراییل ملعون تعامل کنیم. پس بشین سرجات وزر اضافی نزن
  • سید IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 1
    خانم هاشمی از توهم بیرون بیا نه کسی نظر شما را قبول داره نه از شما نظر خواستند لطفا بشین خونه قیمه ات رادرست کن
  • سید IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 1
    ایا کسی که افتخارش عدم ساخت یک خانه برای مردم در دوره وزارتش است توقع داره مردم بهش رای بدن واقعا که خیلی رو دارند این اصلاح طلبان وقیح
  • محسن IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 1
    هر روز که میگذرد خباثت اصلاح طلبان آشکارتر می شود... والذی خَبُثَ لا یخرج الا نَکِدا
  • امین IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 1
    فائزه خانم ، نظرت چیه که امام حسین علیه السلام نعوذ بالله هم بخاطر منافعش با عبیدالله صلح میکرد!!!!! آخه لعنتی ،تو چرا اینقده پلیدی؟
  • ناشناس IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 1
    خجالت بکش دختر هاشمی. فکر کردی کی هستی که باید درمورد همه چیز نظر بدی اگه به تو وامثال تو بود تاالان ایران تقدیم شرق وغرب کرده بودید به خاطر منافع کثیف خودتان پس گم شو از این مملکت و زر زیادی نزن
  • محمد IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 1
    این شخص کاری کرده که آدم راهی جز مقایسه برایش نمی ماند و گرنه نمی خواستیم مقایسه کنیم ؛ حالا مقایسه چیست؟ این است که پنجاه سال پیش یعنی سال چهل و نه که محمد رضا پهلوی در اوج اقتدار طاغوتی و جهنمی خودش بود و پوست مخالفانش را به حسب ظاهر غلفتی می کند خواهری داشت به نام اشرف که نماینده اصلی نظام شاهی در سازمان ملل بود ولی اگر همه آرشیوهای داخلی و خارجی را جستجو کنید اشرف پهلوی از اینکه می توان اسرائیل را به رسمیت شناخت سخن نگفته بود هر چند در نهان و با پرده پوشی نوکر صهیونیستها بودند ام با صراحت چنین چیزی نگفته بودند!!!
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    11 0
    ملت داره برای شام شب جان خودشو کف دست میزاره خانمهاشمی داره امرنهی میکنه هرچیبگی دستدون رو شده
  • یوسف RO ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    2 1
    دشمنان به مرور زمان بچه‌ها ی انقلاببیون اولیه را استحاله کرده است ،لطفا به استدلال های بی منطق خانم اپوزیسیون توجه کنید ،واقعا چپکی است ،متشکرم
  • DE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    2 1
    فائزه هاشمی: می‌توانیم اسرائیل را به رسمیت بشناسیم! باز که فی البداهه یک چیزی پَروندی . فرصت کردی بعدا رو حرفات فکر کن .قبلش که وقت فکر کردن نداری .
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    متاسفم برات خانم فائزه هاشمی . آبروی پدرت را بردی با این نظرات در پیتی.
  • سید IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 0
    «آیت‌الله سیستانی: داد و ستد محصولات اسرائیلی جایز نیست» «فائزه دختراکبررفسنجانی (هاشمی) می‌توانیم اسرائیل را به رسمیت بشناسیم!»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس