کد خبر 1171408
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
فرشاد کوچولو شرور معروف بهارستان دستگیر شد

فرشاد کوچولو توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری یکی از اوباش این شهرستان حین درگیری با کسبه خبر داد.

سرهنگ فرامرز رضایی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اوباش در حوزه انتظامی شهرستان بهارستان، تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند که در نهایت توانستند متهمان درگیری را دستگیر کنند.

وی افزود: در سابقه این افراد درگیری‌ های خیابانی، شرارت، تخریب اموال عمومی، ضرب و جرح عمدی، اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با چاقو وجود دارد.

فرشاد کوچولو بازداشت شد

سرهنگ رضایی تصریح کرد: در این درگیری متهمان دو نفر از شهروندان را با ضرب چاقو مجروح کرده که هر دو فرد در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان هستند.

وی افزود: علت وقوع درگیری این است که متهمان به دلیل خصومت شخصی به سراغ چندین مغازه دار رفته و در مقابل محل کار این افراد اقدام به حمله به آن‌ها کردند و پس از ایجاد درگیری و ضرب و شتم به افراد مقابل آسیب وصدمه وارد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه لقب متهم اصلی پرونده فرشاد کوچولو است، بیان داشت: وی تقریبا در هر ماه یک درگیری دارد که پس از ایجاد درگیری با رضایت طرف مقابل آزاد شده بود، مخفیگاه متهم در شهرستان‌های اطراف بهارستان است و هر چند وقت یکبار با حضور در این شهرستان اقدام به اوباش گری و نزاع با دیگران کرده و پس از آن نیز متواری می‌شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جواد IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    چه خبره هرروزشرارت تواین دولت لیبرالی همچیزعجیب شده امارخلافهابالاترمیره... عوارض تفکرات اغتشاش گرانه متفکران لیبرالیه ک کاری کردن ترس اراذل ازپلیس وقانون بریزه.. اخه معلومه وقتی دعوت به اغتشاش کنن اراذلان هارمیشندوترسی دیگه ازقانون ندارن وعادی میشه براشون شرارت وقتی سران نفاق اشوب میخوان وطرفداریکی مثل زم قاتلن مشخصه این اراذلان دیگه بایدلخت هم بگردن بدون ترس
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    مشکل از قانونی هست که تثبیت شده که هر کسی شاکی نداشته باشه ازاد میشه ارازل و اوباش هم هر کسی رو خواستند میزنند و اذیت میکنند بعد هم تهدیدش میکنند اگه رضایت ندی میکشیمت و فلان میکنیم مردم هم از ترسشون شکایت نمیکنند! ای کاش قانون برای مردم آزارها سفت و سخت و محکم بشه مثلا کار در معادن و مرده شوری و درخت کاری به مدت چند سال
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 0
    این مشکلی نیست، یه چوب نیمه سوخته بزرگ بکنید تو کون فرشاد کوچولو، تا فکرش بزرگ بشه و لات بازی یادش بره.
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    8 0
    سعی کنید بیشتر از یک ماه براش جبس نبرید تا بتونه برگرده به جامعه به اعمال خوبش ادامه بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس