کد خبر 1175227
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های لامپ پارس شهاب، بانک سینا و معادن بافق در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، بیمه تجارت نو و صنعت روی زنگان نو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳هزار و ۸۳۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۵۰هزار و ۹۹۲واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۳میلیارد و ۲۰۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۲۴۱میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۶۱۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پایان کار سبز بورس؛ رشد ۳هزار واحدی شاخص

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لامپ پارس شهاب، بانک سینا و معادن بافق بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بیسکویت گرجی، سازه پویش و نورد قطعات فولادی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۲۴۱میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۸۱۳میلیارد تومان در ۵۷۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، بیمه تجارت نو و صنعت روی زنگان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت و شیر پگاه آذربایجان شرقی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس