کد خبر 1195267
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
سردار اشتری نمایه

فرمانده ناجا گفت: از دستگاه قضائی درخواست می‌کنم که این مجرم را به اشد مجازات برسانند تا تمام کسانی که به حق و حقوق خود قانع نیستند و این‌گونه امنیت مردم را به خطر می‌اندازند درس عبرت بگیرند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، سرگرد اسماعیل الله‌وردی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید، بیان داشت: شهادت همکار عزیز و بزرگوار را خدمت مقام معظم رهبری، مردم شریف و شهیدپرور شهر اصفهان و همکاران خود در استان و خانواده این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

شهادت افسر پلیس چند ساعت مانده به تحویل سال +عکس

فرمانده نیروی انتظامی در تشریح نحوه شهادت مأمور فداکار پلیس اصفهان گفت: دو روز پیش یکی از افسران پلیس در حال بدرقه یک سارق سابقه‌دار به زندان با خودرو به پمپ‌بنزین می‌رود و در مصاف با فرد سارق که به دنبال آتش زدن پمپ‌بنزین و آسیب رساندن به مردم و خودروهای آنان بوده تا بتواند از این طریق راه فراری پیدا کند که خودش دچار سوختگی شدید شده و با دستگیری متهم و مهار آتش از بروز فاجعه‌ای که می‌توانست در آستانه سال جدید خانواده‌های زیادی را داغدار کند جلوگیری کرده و خود به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای ناجا خود را در هر شرایطی سپر مردم می‌کنند، عنوان کرد: برای مأموران نیروی انتظامی روز تعطیل و غیر تعطیل معنا ندارد و در تمام شبانه‌روز در خدمت مردم هستند و برای ارتقای امنیت و آرامش و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

اشتری ضمن قدردانی از تلاش مجاهدانه کارکنان پلیس و خدا قوت به همه آنان خاطرنشان کرد: افتخار همه نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج این است که همه آنان خدمتگزار مردم هستند و برای ارتقای امنیت آنان جان خود را نثار می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه بیان کرد: کسانی که در جامعه ناامنی می‌کنند، دست به شرارت می‌زنند و به حقوق و اموال مردم تعدی می‌کنند باید هزینه اعمال و رفتار مجرمانه خود را بپردازند و از دستگاه قضائی درخواست می‌کنم که این سارق سابقه‌دار را به اشد مجازات برسانند تا تمام کسانی که به حق و حقوق خود قانع نیستند و این‌گونه امنیت مردم را به خطر می‌اندازند درس عبرت بگیرند.

وی در پایان با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی همه جانبه مردم از مدافعان امنیت گفت: مردم ما باید به خاطر اینکه چنین فرزندانی در نیروی انتظامی دارند که جان خود را برای امنیت آنان نثار می‌کنند شاکر باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    1 0
    پروتکل امنیتی باید بگه که در شرایط حضور مجرم در خودرو نباید در مکانهای با ریسک بالا مثل پمپ بنزین حضور یافت. شده هماهنگ کنن یه افسر با موتور بنزین بریزه داخل دبه بیاره ولی پمپ بنزین نرن
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    5 0
    فقط قصاص حیوون پست.
  • DE ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    4 1
    اقدامات ایمنی در هنگام دستگیری بوسیله نیروی انتظامی لازمه کاملا بموقع انجام بشه یعنی تمام اشیاء موجود همراه مجرم از جیب و بدنش خارج و در کیسه ای ریخته بشه ، دست مجرمین و محکومین رو باید از پشت دستبند زده بشه تا دردرون خودرو قادر به هیچ اقدام ضد امنیتی نتونن بشن و چشم هاشون رو بست تا نتونن از اماکن خاصی مثل پمپ بنزین سوء استفاده های این جوری بکنند. درهای خودرو کاملا قفل باشه و امکان خروج از خودرو نداشته باشند. بین راننده و مجرم حفاظ فلزی توری نصب شده باشه تا قدرت هیچکاری رو نداشته باشه. حتی اگر لازمه به مجرم شرور یک امپول سرکننده زده بشه تا قدرت فعالیت و حرکتی شدید رو از اش سلب بشه و قدرت فرارکردن نداشته باشه و اینهمه دردسر برای نیروی انتظامی درست نکنه. این مجرم جانی باید به اشد مجازات برسه.
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      2 0
      مخ کی بودی تو؟
  • ومن الله التوفیق IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    2 0
    ای کاش هر مجرمی و خیانتکار اعدام بشه مثله طبری وبقیه
  • معترض IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    قوه قضاییه چرا مجرمین سابقه دار رو همینجوری رها می‌کنه .
  • محمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 1
    سردار هم باشی در این موضوع متهم مامور پلیس را به قتل نرسانده است سردار وقتی استاندارد های بدرقه متهم را رعایت نکنید اینگونه می شود
  • امیر IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 1
    خدایی هوای مامورانمون رو بگیرید ...مظلومن
  • نادر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 1
    جان خودم باید هزار بار اعدام بشه
  • ایرانی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    خب این دیگه تقاضا کردن از قوه قضاییه نمیخواد یه امر کاملا بدیهی هست معلومه که باید اشد مجازات بشه نکنه با وثیقه قراره ازاد بشه حتی اگر افسر رو هم شهید نمیکرد باید اشد مجازات میشد کسی که قصدش اسیب همگانی بوده در اون پمپ بنزین یعنی جانی بالفطره هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس