ویژه ها

تناقض‌گویی‌های اصلاح‌طلبان درباره مسائل کلانی همچون سیاست خارجی و اقتصاد، بیش از پیش ثابت می‌کند که این جماعت هیچ طرح و برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

********

** زیباکلام: برجام 1400 یعنی کاهش بُرد موشک های ایران

«صادق زیباکلام» در یادداشتی در روزنامه آرمان با عنوان «مشکلات ایران و آمریکا؛ اختلاف بر سر چیست!؟» نوشت: «نه تنها بخش قابل توجهی از مردم ایران، بلکه می‌توان گفت، حتی کم نیستند خود آمریکایی‌ها و احتمالا مردم منطقه که آنها نیز این روزها بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند، آیا ایران و آمریکا به توافق می‌رسند یا خیر؟ ...اختلاف از اینجا شروع می‌شود که آمریکایی‌ها نگاه بلندمدت و ایرانی‌ها نگاه کوتاه‌مدت به برجام 1400 دارند. ایرانی‌ها می‌خواهند، هرچه سریع‌تر تحریم‌ها برداشته شود، حتی کمترین دارایی‌های ایران آزاد شود و ایران بتواند حداقل یک میلیون بشکه نفت صادر نماید، بدون آنکه مشکلی برای او به وجود بیاید اما آمریکایی‌ها به دنبال اهداف دیگری هستند».

زیباکلام در ادامه نوشت: «آنها می‌خواهند کل برنامه هسته‌ای ایران با دقت کافی زیر نظر آژانس قرار بگیرد تا کشورهای دیگر منطقه که نگران برنامه هسته‌ای ایران هستند، اطمینان پیدا کنند، فردا برای آنها خطری به وجود نمی‌آید...دوم به برنامه‌های نظامی ایران باز می‌گردد. آمریکایی‌ها نگران هستند که با پیشرفت‌هایی که در برنامه تسلیحات دور برد ایران به دست می‌آورد ... ایران تا به امروز توانسته است، به تسلیحات دور بردی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر دست پیدا کند. اگر این برد بیشتر شود، تنها اسرائیل و عربستان نیستند که در خطر قرار خواهند گرفت. تنها کشورهای حوزه خلیج فارس نیستند، بلکه حتی ممکن است به تدریج کشورهای اروپایی نیز در برد تسلیحات ایران قرار بگیرند».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه نوشت: «مسأله سوم، آنچه آمریکایی‌ها به آن حضور نظامی می‌گویند اما ایرانی‌ها نام حضور مستشاری در سوریه و برخی کشورهای دیگر را بر آن قرار می‌دهند، خواهد بود. آمریکایی‌ها خواهان آن هستند که این حضور پایان یابد. در مرحله بعدی باید از آزادی زندانیان دو تابعیتی به عنوان خواسته چهارم آمریکاییها صحبت کرد...نه تنها اروپایی‌ها بلکه چهره‌های معتدل و میانه‌رویی که در کاخ سفید حضور پیدا کرده‌اند، به علاوه اعتدالیون در ایران نیز معتقدند، می‌توان به توافقی دست یافت».

زیباکلام: برجام 1400 یعنی کاهش بُرد موشک‌های ایران/ فائزه هاشمی: مردم نان ندارند بخورند، کوچه‌ها پر از فقیر شده

صادق زیباکلام- 27 دی 94- در مقطعی که دولت اوباما در آمریکا بر سر کار بود در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفته بود: «مردم آمریکا نمی گذارند رئیس جمهور بعدی شان(دونالد ترامپ) برجام را تحت الشعاع قرار دهد»!

زیباکلام همچنین- تیر 94-  در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «اصولگرایان بارها اعلام کرده بودند که هسته‌ای بهانه و خاکریز اول غربی‌ها است. اگر ما در زمینه هسته‌ای کوتاه بیاییم و توافق کنیم غربی‌ها سر وقت پرونده‌های دیگر از جمله حقوق بشر و بهانه‌های دیگر خواهند رفت. از این بابت هم روشن خواهد شد که آنها در اشتباه بوده‌اند و مسائل حقوق بشر یا سیاست‌های ایران در منطقه خاورمیانه ارتباطی با موضوع هسته‌ای پیدا نمی‌کند».

این فعال سیاسی اصلاح طلب که پیش از این تحلیل دقیق منتقدان برجام درخصوص زیاده خواهی غرب و بهانه بودن موضوع هسته ای و تلاش آمریکا و هم پیمانانش برای خالی کردن دست ایران از مولفه های قدرت ساز را به تمسخر گرفته بود، حالا در اظهارنظری که 180 درجه با اظهانظر قبلی وی در تناقض است با رونمایی از برجام 1400 مدعی شده است که باید بُرد موشک های ایران و اقدامات منطقه ای کشورمان نیز به برجام ضمیمه شود.

زیباکلام در حالی درباره برجام 1400 به اظهارنظر پرداخته که پیش از این اذعان کرده بود که اصلا متن برجام را مطالعه نکرده است.

تناقض گویی های اصلاح طلبان درباره مسائل کلانی همچون سیاست خارجی و اقتصاد، بیش از پیش ثابت می کند که این جماعت هیچ طرح و برنامه ای برای اداره کشور ندارد.

صف های طویل خرید مرغ و وضعیت نامناسب حوزه مسکن و خودرو، تنها بخشی از دستپخت اصلاح طلبان برای معیشت مردم است.

این طیف علیرغم اینکه هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارد، اصرار دارد که مولفه های قدرت ایران نیز یکی پس از دیگری از کار بیفتد، دیروز تاکید داشتند که در قلب راکتور هسته ای بتن ریخته شود و امروز از کاهش بُرد موشک های ایران سخن می گویند.

** فائزه هاشمی: مردم نان ندارند بخورند، کوچه ها پر از فقیر شده

«فائزه هاشمی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «مردم نان ندارند بخورند، کوچه پر از فقیر شده است».

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «من که رد صلاحیت می‌شوم. یعنی هر زنی که بخواهد کاندیدای ریاست‌جمهوری شود احتمالا رد صلاحیت می‌شود. به نظر شما این درست است که خانم ها را رد صلاحیت می‌کنند؟...من فکر می‌کنم، برای اینکه زنان فرصت کاندیداتوری داشته باشند، باید اعتراض کنند، آن‌قدر اعتراض کنند، آن‌قدر درباره‌اش صحبت کنند، تا این مشکل حل شود و حکومت بفهمد این زن‌ها هم حق دارند و باید فکری برای این حق کرد».

زیباکلام: برجام 1400 یعنی کاهش بُرد موشک‌های ایران/ فائزه هاشمی: مردم نان ندارند بخورند، کوچه‌ها پر از فقیر شده

اصلاح طلبان با مسئله حقوق زنان کاملا بیگانه هستند. پرونده قتل همسر دوم «محمد علی نجفی» شهردار اسبق اصلاح طلب تهران و قهرمان سازی اصلاح طلبان از «قاتلِ یک زن»، پیشنهاد شرم آور عقیم سازی زنان کارتن خواب، حضور دکوری و نمایشی زنان در لیست شهرداری تهران در دوره شورای شهر اصلاح طلب پنجم تهران و...تنها بخش کوچکی از کارنامه اصلاح طلبان در مسئله دفاع از حقوق زنان است.

اصلاح طلبان البته با مطالبات و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز کاملا بیگانه هستند. فائزه هاشمی در مصاحبه مذکور مدعی شده است که «مردم نان ندارند بخورند و کوچه ها پر از فقیر شده»؛ اما اصلا به این مسئله اشاره نمی کند که وضع موجود نتیجه حضور همفکران وی در قوه مجریه است.

اصلاح طلبان در 8 سال اخیر قوه مجریه با امکانات و اختیارات بسیار گسترده را در دست گرفتند اما نه تنها اقدام مثبتی برای معیشت مردم انجام ندادند، بلکه ارزش پول ملی را به شدت کاهش و سفره مردم را کوچک کردند.

** جهانگیری و ظریف، کاندیداهای مطلوب از نگاه اصلاح طلبان

روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: «تاکنون افراد مختلفی با برچسب اصلاح‌طلبی وارد میدان شده‌اند اما اینان همان کاندیداهای مطلوب و نهایی اصلاح‌طلبان نیستند و هنوز چهره‌های شاخص تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده‌اند. گویا فعلا مرحله رایزنی همچنان ادامه دارد. فعلا چهره‌هایی متعددی مطرح هستند اما ظاهرا سیدحسن خمینی تا حدودی بیش از دیگران توانسته مورداجماع طیف‌های مختلف اصلاح‌طلب باشد. هرچند هم او و هم اغلب گزینه‌های جدی چون اسحاق جهانگیری و محمدجواد ظریف تاکنون حاضر به اعلام کاندیداتوری نشده و هر کدام به‌نحوی یا از پاسخگویی صریح طفره رفته‌اند یا همچون ظریف به صراحت کاندیداتوری خود را رد کرده‌اند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلبی بحث درباره تعیین مصداق برای کاندیدای مطلوب در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو را آغاز کرده‌اند. آنان می‌خواهند کاندیدایی را به میدان بفرستند که هم بتواند مورد توجه و اقبال مردم باشد و هم از فیلتر شورای نگهبان عبور کند. این روزها اصلاح‌طلبان دو دغدغه مشارکت مردم در انتخابات و تصمیمات شورای نگهبان را دارند».

زیباکلام: برجام 1400 یعنی کاهش بُرد موشک‌های ایران/ فائزه هاشمی: مردم نان ندارند بخورند، کوچه‌ها پر از فقیر شده

حمله به شورای نگهبان توسط طیف اصلاح طلب، صرفا ترفندی برای سرپوش گذاشتن بر واقعیت هاست. ریزش پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان، کارنامه ضعیف دولت و مشارکت اصلاح طلبان با دولت روحانی در ایجاد وضع موجود اقتصادی از جمله این واقعیت هاست؛ مسائلی که اصلاح طلبان از آن آگاهی دارند ولی تعمدا در پی آن هستند تا این واقعیت ها به حاشیه برود.

طیف اصلاح طلب، اشخاصی همچون جهانگیری و ظریف را گزینه های مطلوب برای ریاست جمهوری در سال 1400 می داند. این در حالی است که این اشخاص حداقل از سال 92 تاکنون به هیچ عنوان نتوانسته اند کارنامه قابل قبولی به افکارعمومی ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 22
  • Mjp IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    26 2
    برجام 1400یعنی خیانت بتمام معنای اصلاحات وغرب لیسان و البته کنارگذاشتن این خیانتکاران توسط مردم درانتخابات وگرنه بردموشک انقلاب بالامیره هیچوقت بکوری چشم ذلت پذیران وبزدلان ونوکرزادهاکاهشی نمیشه
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      13 0
      بحث موشکی بحث امنیت ملی است و قابل مذاکره و معامله نیست.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      6 0
      دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن و این بدلیل بی تدبیری این دولتهاست.
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      14 0
      افزایش شدید فقر و بیکاری و فاصله طبقاتی و تورم و تبعیض نتیجه تداوم سیاست های غلط اقتصادی است که از دولت حجت الاسلام هاشمی شروع شد.
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      6 0
      زشت کلام
    • شاکی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      3 0
      این دو نفر دقیقا لازم و ملزوم هم دیگه هستند . خواب مذاکره موشکی رو که مطمئنا به گور میبرن . لابد اگر بر اثر تهدید و یورش دشمنان این ملت کوچه ها و خیابان ها به مخروبه تبدیل بشن و کوچه از اجساد پر بشه به نظر شما بهتره
  • مجتبی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    44 4
    من موندم این عقب مونده افراطی چطور استاد دانشگاه شده
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      17 4
      مشرق یه دونه ای.همتا نداری
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      16 1
      این دوستان افراطی غرب دوست سرکار نیاد برجام هم وجود ندارد چه برسد به موشک
    • نادر IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      7 0
      احساس میکنم زبونش زیادی دراز شده باید یه جوری حرس بشه
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      به دیگران، توهین و بی احترامی نکنید و مشرق نیز نباید این کامنت ها را منتشر کند.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    35 3
    ** فائزه هاشمی: مردم نان ندارند بخورند، کوچه ها پر از فقیر شده فائزه خانم این هم از صدقه سری دولت مورد اقبال تان و پدر مرحومتان است. یعنی عمل کرد بی خاصیت دولت مطبوع شما اصلاح طلب ها
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      28 3
      یکی نیست به فائزه بگه : تو برو دوچرخه ت رو سوار شو
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      6 0
      تنها در 2 دولت شورش نان رخ داد دولت هاشمی در دهه هفتاد و دولت روحانی دهه نود علت آن هم مشخص است.
    • سعید IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      7 0
      فائزه هاشمی همین چند وقت پیش گفته بود که دوست داشت ترامپ مجدد انتخاب میشد تا به مردم ایران فشار بیشتری بیاره، حالا چی شده که غصه نان مردم را می خوره !!؟؟ ایشون یا آلزایمر گرفتن و حرف های همین یکی دو ماه پیش خودشون را یادشون رفته یا شدیدا پررو، وقیح و گستاخ هستن .
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    24 3
    فقر مردم نتیجه تفکرات هاشمی و شاگردانش هست...
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      14 0
      مدیران دست پرورده هاشمی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آوردند که مغول ها نیاوردند.
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      5 1
      و البته رای ۲۴ میلیونی میباشد
  • SE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    33 2
    باید برد موشکها را آنقدر بالا برد تا شنیدنش عمق وجود تاجزاده ها را جزغاله کند
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      3 0
      توان موشکی قابل معامله نیست.
  • اکشن IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    17 2
    یه جوری میگه آدم میخادسکته کنه . آخه بدبخت آمریکاچرابایددوربرماباشه ؟ اینوبگو چرااون نره خونش ؟
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    20 2
    برجام 1400 را به گور خواهید برد. حنای شما دیگر هیچ رنگی ندارد توجیهات آقایان بسیار سطح پایین است اگر قرار باشد که همه چیز را برمبنای نظر کشورهای دیگر بچینیم آنوقت معنی استقلال یک کشور چیست ؟؟
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      8 0
      مرگ بر آمریکا
  • SE ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    21 2
    فائضه یادش رفته ثروتهای ملی را اصلاحطلبان و چاپندگی که اموال ملی در 34 سال در دستانشان بوده چاپیده اند و مردم را فقیر کرده اند.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    16 2
    اولا از برنامه نظامی کشور اصلا نباید به دشمن امتیاز داد. دوما اروپایی ها که در بدعهدی و عذاب دادن مردم ایران با آمریکایی ها همگام و همراه بودند، چه اشکال داره که برد موشک ها به اروپا برسه؟ این کمترین پاسخی هست که ایران می تونه به این همه بدعهدی بده
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      5 0
      دقیقا.کاملا موافقم
  • US ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    17 1
    بازم این زیبا کلاغ قارقار کرد.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    20 0
    خانوم هاشمی توخواهشا حرف نزن تمام بدبختیهای فقیران کوچه وبازار از زمان بابای قدرت طلب تو هست
  • سید DE ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    14 1
    ظریف می گفت هرکس در بلاهت زیباکلام تردید دارد، مطمئناً از حماقت خودش بی خبر است اما در آن شک نداشته باشد!!
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    7 0
    کاذب خان از عدم تعادل عقلی رنج میبره، ناتاشا هم از کمبود عقل
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    11 1
    با کدام بلندگو اعلام کنیم که حالمون از هر چی خائن و منافق بهم میخوره . حالا میخواد اصلاح طلب باشه یا اعتدال باشه یا غیره مردم ، نگذاریم با شعورمان بازی کنند نخوریم هر چی معجون مسمومی که دادند ، ممکنه برای یک لحظه یادمون بره جوان‌های رشیدی در را انقلاب جان دادند که نامحرمان بر ما حکومت نکنند که مستقل باشیم که ولایت فقیه حمایت بشه که ناشکری نکنیم که از کف بیرون برود . بیائید این دفعه اشتباه نکنیم . یا علی
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    11 1
    فائزه هاشمی یادش نرود کدام دولت گفت دیگر توزیع ثروت و خودکفایی در تولید شعار ما نیست از این به بعد تولید ثروت و صادرات شعار اقتصاد است و نتایجش را هم دیدیم.
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      14 0
      قسمت جالبش هم اینجاست که سرطان اصلاحات با دستاوردهای خودش مذاکره نمیکنه، یعنی هر چیزی که کشور براش شهید میده، مثلهسته ای ، موشک ها ، منطقه، اینا رو طبق دستور کدخدا میذاره رو میز و میگه بیایین برش دارین در عوض یه سری حرکت تبلیغی انجام بدین از جریان سیاسی ما حمایت کنین ما هم در داخل به جای احتکار مرغ، میدیم تو بازار تا بگیم این دستاورد مذاکره ست، تا هی براتون برجام بیاریم هی برجام بیاریم. حقیقتا اگر محاکمه نشدن من به شخصه دیگه امیدی برای بهبود اوضاع نمیبینم.
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      تولید با استثمار و استعمار منابع مادی و معنوی و انسانی ایران و تاراج ان برای دیگر کشور ها با صادرات بیرویه و ناتوانی خرید مردم این زالو صفتان بی وجدان در کارخانه و فروشگاه هایشان بزور یکی دو میلیون به کارگران دستمزد بیش از ده ساعت بیگاری میدهند اما برج روی برج برای خود در نقاط مختلف ایران و دنیا میسازند از مسکن مهر و مسکن ارزان هم که دریغ میکنند بابا یکی به داد انقلاب برسه به داد اسلام برسید به داد محرومین برسید رفففففففت انقلاب
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    12 1
    زیباکلام از قطار تاریخ عقب مانده و هنوز در ۸ سال قبل زندگی می کند. یک زمانی بعضی ها اعتقاد داشتند با امتیاز دارن به غرب می توان به رفع تحریم ها یا گشایش اقتصادی امیدی داشت.
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    11 1
    جناب زیبا کلام سال 1400 کنار گذاشتن نفودیها ودلباختگان به کدخداست برد موشک ها کم نمی شه بیشتر میشه تا به قلب قبله آمال شما خواهد رسید
    • محمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      3 1
      هي
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      4 0
      وان شاءالله امثال صادق زیباکلام هم سوار همین موشکها میکنیم وبه قبله آمالش هدایتشون میکنیم
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 0
    ارواح عمه ات، حتما برد موشکها را تا خونه های مجلل اصلاح طلبان کم می کنیم تا خیانت از بین برود.
  • علـی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    6 0
    زیباکلام! این آرزو را به گور خواهی برد...
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      4 0
      مرگ بر آمریکا
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 0
    انتخابات ۱۴۰۰ ازاله نجاسات لیبرالی انشاءالله
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    6 0
    تازه ما میحواهیم موشک قاره پیما بسازن. ، شما قدرت ایران را میفروشی
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 0
    مسئول حال حاضر مردم جریان قبیله گرا و سهم خواه اصلاح طلب میباشد چنانچه خدشه ای خدای ناکرده برای انقلاب اسلامی ایران رخ دهد اصلاح طلب باید سوراخ موش بخرند دانه ای میلیارد تومان امنیت کشور فقط در گرو انقلاب اسلامی و نظام میباشد
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    8 1
    فائزه خانم درخواست امثال شما برای تحریم ایران باعث این همه فقیر شده البته بی کفایتی دوست پدر محترمتون هم بی تاثیر نبوده اشک تمساح نریزید
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      5 0
      فائزه هاشمی حامی ترامپ
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    6 1
    زیبا کلام دلسوز غرب نه ما
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    8 0
    مگه بابات از روحانی حمایت نمیکت
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    7 0
    به کوری چشم زیبا کلام برد موشک ها به آمریکا هم خواهد رسید ان شاالله
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 0
    خفه شو آقای زشت کلان
  • DE ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    4 0
    فائزه خانم از اینهمه مال و ثروتی که داری اگه راس میگی خود شما و دوستان پولدارتون نصف دارایی تون رو برای فقیر وفقرا ببخشید تا زندگی شون بهتر بشه! شعاردادن خیلی اسونه ولی عمل کردن شهامت میخواد. ایا اصلا این شهامت روداری؟ پس لطفا ادای اپوزیستون رو درنیار! اینقدر برای حقوق زنان شعارتو خالی نده! هنوز بابت دوستی با زنان بهائی ها به ملت مقروضی! آخه یک ادمی مثل شما اصلا در قد و قواره و صلاحیت کاندید ریاست جمهوری هست؟ باید دیگه خیلی خاک به سر بشیم که امثال شما که نه دانش سیاسی دارید نه تعهد دینی بیان کاندید ریاست جمهوری بشن!
  • DE ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 0
    کاندید ریاست جمهوری شدن، شایسته سالاری، تجربه ، پختگی ، تقوا ، دلسوزی و استقامت لازم داره. شورای نگهبان طبق قانون اساسی تدوین شده و به وظایف اش طبق قانون اساسی عمل میکنه واصلاحاتچی ها نمیتونن چون خودشون کم کاری کردند بخوان دراین مورد جر زنی کنن که این رفتارشون قانون شکنی و نوعی دیکتاتوری محسوب میشه.
  • DE ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    5 0
    قارقارکلام بسه! گوشمون رو با این نحسیاتت بردی! ای مرده شورت رو ببره!
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    9 0
    #_فائزه هاشمی غلط کرد
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      7 0
      افراطیون اصلاح طلب دشمن منافع ملی هستند
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    4 0
    فایزه..........خندیده
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    3 0
    هیج کاهشی،بازکردن پیچ ومهره ای وبتن کردنی، درحد حتی یک ابسیلون نخواهد بود
  • وطن پرست DE ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 0
    کاش یک روز امریکا بگه صادق زیبا کلام رو بهمون تحویل بدید ما هم تحریم ها رو بر می داریم. اینجوری هم صادق خوشحال می شد و هم مردم ایران. افسوس که امریکایی ها اون قدر باهوشن که برای جنس بنجل هیچ چیزی نمی پردازند.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    هیج کاهشی،بازکردن پیچ ومهره ای وبتن کردنی، درحد حتی یک ابسیلون نخواهد بود
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    3 0
    به کوری چشم اصلاحات و لیبرالهای خائن و سرمایه های اسراییل در داخل به حول قوه الهی توان و قدرت دفاعیمون هر روز بیشتر از روز قبل خواهد شد
  • jjb IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    آقای زیبا کلام و منافقان داخلی فقط توی خواب می تونن ببینن که ما درباره مسائل مربوط به امنیتمون مذاکره کنیم. فقط توی خواب.
  • مهرناز IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 0
    زیبا کلام " فائزه هاشمی " با سخنان خود چه ابراز وجودی کردید " اگر سخنرانی نکنید " نمی گویند خدانکرده الال شده اید.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    2 0
    یعنی...تو سرت زشت کلام
  • DE ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    فائزه هاشمی: مردم نان ندارند بخورند، کوچه‌ها پر از فقیر شده .خب الیزابت خانم مردم که نان ندارند بخورند چرا کیک نمیخورند مثل شماها. به هژبر یزدانی بیلیاردر بهایی بگو پولها را کجا برداشتی در رفتی رفیق؟
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    زیبا کلاه خودش رو در قامت وزیر خارجه آمریکا می بینه که گنده گویی می کنه ! جای خلخالی خیلی خالیست تا بعضی از عوضی ها رو از نعمت نفس کشیدن بیهوده راحت کنه ....
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    5 0
    فائزه خانم ، فقر عاملش شما اسهال طلبان و فتنه گران بودید هیچ وقت ملت اینجور بدبخت نشدنتیجه دولت پیر آبله غرب گرای نئو لیبرالیسم است
  • ش. AE ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    باید به خانم هاشمی گفت جیب برادران شما و جیب شما پر شده برای همین فقیر زیاد شما می‌بینید
  • آریو سوئد IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 0
    زیباکلام شده میکرفون امریکا. این یارو خیلی روشن داره از طرف اونها حرف میزنه. این خیانت به منافع ملی کشوره.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    1 0
    حالم از اصطلاحات به هم میخوره یعنی اینها هم از آخور میخورند هم از توبره
  • سید IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    راستی به فائزه بگید کمی از پول باباش و کمک کنه فقرا رو دولتش که هیچکار نتونست بکنه از زیبا کلام هم کی سوال پول زلزله زدگان و چکار کردی که بفکر پول برجامی
  • محمدایوب IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    1 0
    مشرق عزیز چرااین فائزه هیچگاه از خانواده همسرش چیزی نمی گه از همسرش از برادر همسرش لطفا یک گزارش از اونها تهیه کنید
  • مرتضی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    زشت کلام
  • DE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    فائزه هاشمی: مردم نان ندارند بخورند، کوچه‌ها پر از فقیر شده من خودم بسیاری از خانوادهای فقیر را میشناسم که حتی راننده آنها فقیر است باغبان و کلفت و نوکر آنها هم فقیر هستند معلم شخصی موزیک و دانس بچه هاشون هم فقیر است . بیچاره ها پول بنزین پورشه ومزاراتی و مرسدس خودشون را هم ندارند.یکشیون گریه میکرد میگفت دوهفته است آب استخر ویلاش را نتونسته عوض کنه چون آب تصویه گرون شده. این چه وضعیه آخه.// بیچاره مردمی که حزب اشرافی و رفاه طلب و اسلام امریکایی آنها را غارت کرد و زمین زد.
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    خانم فائزه مردم نان ندارن بخورن ازبابات می پرسیدی چرا؟این نونیه که بابا سر سفره ملت گذاشت
  • مینا IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    از ثروتهای چپاول شده این ملت به فقرا کمک کنید
  • سید فروزان CH ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    فائزه خیلی نگران نان مردم است ،ثروت افسانه‌ای فامیل را وقف کند ، ثروتی که متعلق به ملت است و این فامیل غارت کرده است
  • سید فروزان CH ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    زشت کلام در اصل نگران منافع رژبم اشغالگر و امریکاست ، رابطه و دوستی ابن شخص با دشمنان ایران سابقه چهل و دو ساله دارد ،از زمان غائله کردستان و اقامت چند ماهه او نزد کومله تا راه نرفتن روی پرچم رژبم اشغالگر دولت فخمیه افتخار میکند به چنین مامورانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس