کد خبر 1204012
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
آرزوی دقیقه نودی یک شهید برای پدرش+عکس

هنگامی که آتش نبرد میان مدافعان حرم و تکفیری‌ها در جریان آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا شدت گرفته بود. شهید عبدالصالح در آخرین لحظات عمرش برای پدرش نامه‌ای نوشت.

به گزارش مشرق، بعد از پیگیری‌های زیاد توانست کارهای اعزامش را برای دفاع از حرم عمه سادات فراهم کند. سر از پا نمی‌شناخت و در دیدار آخر با خوشحالی زیاد از خوابی که دیده بود، برای پدر و مادرش تعریف کرد و گفت: خواب دیدم یک گلابی کندم و خوردم که تا حالا تو این دنیا چنین بویی و طعمی با این خوشمزگی احساس نکردم و نخوردم. الان تو فضای وجودم این بو هست. تا جمله‌اش تمام شد، به دل پدرش افتاد پسرش به زودی شهید می‌شود. همین هم شد. چند ماه بعد، عبدالصالح به شهادت رسید.

آرزوی دقیقه نودی یک شهید برای پدرش+عکس
عکس یادگاری عبدالصالح با کودکان سوری

این ارتباط معنوی پدر و پسری هم حتی در لحظات آخر عمر شهید هم ادامه داشت. عبدالصالح در لحظات آخر شهادتش برای پدرش این گونه نوشت:‌

بابا جون سلام

حرف زیاد دارم برات بنویسم، ولی وقت ندارم و این تکفیری‌ها دارن میان جلو، باید کار رو شروع کنم. الان زیر آتش سنگین هستم. فقط میگم دوستتون دارم. حلالم کنید. لقمه حلال شما نتیجه داد. سرتونو بلند کنید. یوقت خواهشاً لباس مشکی نپوشید. دوست داشتم دستتون الان روی سرم بود و احساس آرامش می‌کردم. بابت همه زحمت‌ها و فداکاری‌ شما تشکر.

بازم دوستتون دارم. خدا کنه شما هم شهید بشی.

دوستدار شما

عبدالصالح

آرزوی دقیقه نودی یک شهید برای پدرش+عکس
آرزوی عبدالصالح برای پدرش

درباره شهید

شهید عبدالصالح زارع بهنمیری از اهالی روستای کریم‌کلا بهنمیر مازندران متولد ۲۶ فروردین ماه سال ۶۴ است. او سومین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر و چهاردهمین شهید مدافع حرم استان مازندران است که در سن ۳۰ سالگی به آرزوی خود دست یافت. عبدالصالح در ۱۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در جریان نبرد آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه به شهادت رسید. پیکرش در استان مازندران تشییع و سپس برای خاکسپاری به قم منتقل شد. پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله نوری‌همدانی از مرجع تقلید بر پیکر مطهرش، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علوی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    7 0
    برای شادی روح شهدا صلوات...
  • دیده بان IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    6 0
    شادی ارواح مطهرشهیدان صلوات،اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک عدوهم من الجن والانس من الاولین والاخرین
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    بمیرم برا این پدر
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 0
    درودخدابر شهدای مدافع حریم آل الله روحشان شاد و یادشان گرامی #شهداشرمنده ایم #امنیت اتفاقی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس