کد خبر 1212298
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
جزئیات سیلاب امشب و آبگرفتگی در محور قدیم تهران-جاجرود/ جاده دقایقی پیش باز شد - کراپ‌شده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: محور قدیم تهران-جاجرود که به علت بارش شدید و سیل آسا بعد از ظهر امروز مسدود شده بود و خودروها گرفتار شده بودند، با کمک راهداران باز شد.

به گزارش مشرق، حیدر نوروزی درباره آخرین وضعیت محور قدیم تهران-جاجرود که به دلیل بارش های بعد از ظهر اخیر و بروز سیلاب مسدود شده بود توضیح داد: بعد از ظهر امروز بارندگی سیل‌آسا در محدوده محور قدیم جاجرود حدفاصل انتهای اتوبان بابایی تا رودهن رخ داد.

وی افزود: شدت بارش در مدت زمان کوتاه به حدی بود که حتی برف پاک‌کن خودروها نیز حریف این بارندگی نبود در کوتاه‌ترین زمان ممکن حجم روان آب زیادی در بستر راه و حاشیه جاده ایجاد و موجب بروز سیلاب در محور قدیم جاجرود شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: در برخی مناطق ارتفاع آب حتی تا ۸۰ سانتیمتر هم رسید و این موجب گرفتاری خودروها در سیلاب شد.

نوروزی افزود: در این راستا همکاران راهداری تلاش کردند به سرعت دو کار را انجام دهند، در ابتدا ترافیک عبوری را از جاده قدیم جاجرود به آزادراه تهران-پردیس منتقل کردند چون در آزادراه میزان رواناب کمی کمتر از جاده قدیم بود.

وی گفت: همچنین با کمک راهداران خودروهایی که به علت بروز سیلاب و ورود آب به داخل موتور، خاموش شده بود بکسل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار کرد: حجم آب روی پل قدیم جاجرود بسیار زیاد بود که با تلاش راهداران مسیر باز شد، در حال حاضر خودروها در ۳ لاین رفت و ۳ لاین برگشت این جاده در حال تردد هستند و محور کاملاً باز است.

نوروزی تأکید کرد: راننده ها باید حتماً به توصیه راهداران توجه کنند وقتی ارتفاع آب تا ۸۰ سانتی‌متر بالا آمده است و راهداران تأکید می کنند خودروها تردد نکنند برای این است که چنین اتفاقاتی رخ ندهد و خودروها در جاده خاموش و مسافران گرفتار نشوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس