کد خبر 1213898
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی

مشاور رئیس مجلس دهم گفت: اگر مبارزات جوانان فلسطینی، یمنی، لبنانی و ... در کشورهای مسلمان نهادینه و حکام سرسپرده کنار زده شوند زمان سقوط رژیم صهیونیستی زودتر از ۲۰ سال خواهد شد.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس دهم، گفت: یکی از آثار منطق مقاومت در انقلاب اسلامی ایران اقدام حضرت امام (ره) و بعد هم در استمرار آن مقام معظم رهبری برای این است که یک خیزشی را علیه رژیم صهیونیستی در جهان اسلام ایجاد کنند.

ببینید:

عکس/ بازگشایی مسجدالاقصی پس از درگیری‌های شبانه

وی افزود: این خیزش صرفا یک خیزش نظامی نیست بلکه یک مقاومت است که جنبه‌های مختلف سیاسی،‌فرهنگی، اقتصادی،‌نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و ... را شامل می‌شود.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: امروز این منطق جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی به یک مکتب تبدیل شده این مکتب مالک اشترهایی همچون شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار قاآنی و رهبری همچون امام خامنه‌ای دارد.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: مکتب ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی ایران در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بهترین فرصت برای مسلمانان و برای ملت فلسطین به شمار می‌رود.

وی افزود: اگر ملت فلسطین و ملل مسلمان تا پیش از انقلاب نمی‌توانستند به شاه تکیه دهند امروز به جمهوری اسلامی ایران و به مکتب جمهوری اسلامی ایران و به امام جمهوری اسلامی ایران و به مالک اشتر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند تکیه دهند.

وی افزود: این مکتب چشم‌انداز اسقاط رژیم صهیونیستی را چند سال قبل اعلام کرده است. ۵ سال قبل رهبر معظم انقلاب عنوان کردند تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد که الان ۵ سال آن گذشته و ما امروز در چشم‌انداز ۲۰ ساله برای سقوط رژیم صهیونیستی هستیم.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: اگر کاری که جوانان فلسطینی و لبنانی و یمن انجام می‌دهند در یمن، سوریه،‌عراق اگر نهادینه شود و دولت‌های پست فطرت حاکم بر جهان اسلام که نامردانه با رژیم صهیونیستی پای یک میز نشسته‌اند پس زده شوند و نیروهای انقلابی بر سر کار بیایند زمان سقوط رژیم صهیونیستی به ۲۰ سال هم نخواهد کشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    سقوط اسرائیل مشکلات جهان اسلام را برطرف نمیکند هرچند بزودی محو خواهد شد . ظلم و هرج و مرج حاصل تفکر ناسالم مدعیان مدیریت جهان منطقه را با بحرانهای بیشمار و ویرانگر مواجه خواهد کرد. ساقط کردن حکومتها با اشوب سازی هنر است اما مدیریت جهان فقط با علم میسر است نه هنر که شما ندارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس