کد خبر 1218754
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
لحظه به لحظه با صحنه قتل بابک خرمدین از زبان پدرش + عکس عجیب

بابک خرمدین در حمام خانه شان به دست پدرش تکه تکه شد و مادرش شاهد این جنایت فجیع بود. پدر این کارگردان سینما در دادسرا صحنه عجیبی را رقم زد روی زمین چهار دست و پا شد تا ...

به گزارش مشرق، پدر و مادر بابک خرمدین پس از دستگیری لحظه به لحظه قتل فرزندشان را پیش روی بازپرس ویژه قتل صحنه سازی کردند.

پیدا شدن ۲ کف دست، سرشانه، ۲ بازو و ۲ مچ پا یک مرد در سطل زباله فاز ۳ شهرک اکباتان ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی را به محل جرم کشاند و در ادامه بازپرس محمد جواد شفیعی همراه با تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای برریس صحنه جرم پای در محل گذاشتند.

پیدا شدن جسد مثله در چمدان

ماموران در بازرسی های ابتدایی مشاهده کردند تکه های جسد یک مرد در کیسه زباله داخل یک چمدان قرار دارد و کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی ها متوجه شدند که چند ساعت از این جنایت می گذرد و در ادامه بازپرس ویژه قتل دستور داد تا تکه های جسد به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارشناسان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت در بررسی انگشت های جسد مثله شده و اقدام انگشت نگاری ، مقتول را که بابک خرمدین کارگردان سینما است شناسایی کردند.

شناسایی قاتل بابک خرمدین پس از ۶ ساعت

همین کافی بود تا ماموران به سراغ خانواده بابک خرمدین در فاز اول شهرک اکباتان بروند و پدر و مادر بابک خرمدین در همان بازجویی های ابتدایی و با توجه به آثار خونی که در حمام جامانده بود در همان ابتدا به قتل و تکه تکه کردن جسد پسرشان اعتراف کردند.

عاملان جنایت قتل بابک خرمدین با گذشت ۶ ساعت از زمان پیدا شدن جسد مثله شده به قتل بابک خرمدین اعتراف کردند.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم استاد دانشگاه بود و با توجه به شیوع کرونا به صورت آنلاین کلاس هایش را برگزار می کرد اما در هفته ۳ روز دخترانی را به بهانه اینکه دختران دانشجو و از شاگردانش است به خانه می کشاند و به اتاقش می برد و ما باید به پسرمان خدمات می دادیم.

وی افزود: پسرم از کودکی ما را اذیت می کرد و تا روز حادثه یک روز راحت از دست او نداشتیم و جانمان را به لبمان رسانده بود که دیگر تصمیم به قتل او گرفتیم و حالا پس از قتل به آرامش رسیدیم و بخاطر این اتفاق خدارو شکر می کنم.

این پدر ادامه داد: پسرم بارها با من و مادرش درگیر شده بود و حتی یکبار قصد داشت با صندلی به سر مادرش بزند که من خودم را به آشپزخانه رساندم و مانع کار او شدم .

اکبر ۸۱ ساله ادامه داد: دیگر به تنگنا رسیده بودم و روز جمعه با بابک برای ورزش بیرون خانه بودیم و برای او خط و نشان کشیدم و گفتم حاضرم خودرویم را بفروشم و ارث تو را از خانه بدهم تا برای خودت یک خانه اجاره کنی و دیگر کاری به ما نداشته باشی که بابک با لبخند عنوان کرد که من هیچ جایی نمی روم و جسدم از خانه تان بیرون می رود.

وی افزود: خسته شده بودم و بابک را تهدید کردم که اگر نروی به یک نفر ۱۰ میلیون تومان می دهم که تو را ناپدید کنم که بابک ادعا کرد که من بابکم و کسی نمی تواند کاری بکند.
قتل فجیع بابک خرمدین در یک عکس عجیب

اکبر در خصوص چگونگی قتل گفت: وقتی به خانه آمدیم به همسرم گفتم که بابک رفتنی نیست که مادرش گفت او را بکشیم و من هم پذیرفتم.

وی افزود: ظهر جمعه بود، ناهار آبگوشت مرغ داشتیم که همسرم غذا را آماده کرد و برای بابک غذا ریخته بود و به همسرم به اتاقم آمد گفت داخل ظرف غذا بابک قرص های خواب آور ریخته است. از آن زمان دیگر هوشیار بودم که نقشه را عملی کنم. بابک کلاس داشت و ناهار نخورد و شب هم گفت که غذا در بیرون خانه خورده و میل به غذا ندارد و فردا ظهر ناهارش را بابک داغ کرد و خورد و بعد از آن روی مبل نشست.

قتل بابک خرمدین

پدر بابک خرمدین ادامه داد: عصر بود که بابک نیمه بیهوش بود که از اتاق بیرون آمد، بابک از روی صندلی به زمین افتاد و چهار دست و پا به سمت آشپزخانه رفت و در کنار یخچال بود که پای او را با بند پوتین بستم و سپس بست کمربندی را دور گردنش انداختم و با کشیدن آن و قفل کردن بست کمربندی تلاش کردم تا او خفه شود و در این زمان با برداشتن چاقو ۳ ضربه به سینه اش زدم .

وی افزود: همسرم شاهد صحنه قتل بود که پس از قتل به کمک همسرم جسد را به داخل حمام بردم و با چاقو و ساطور شروع به تکه تکه کردن جسد بابک کردم چون نمی توانستم جسد را از خانه بیرون ببرم.

اکبر ادامه داد: تکه های جسد را داخل ۸ کیسه زباله بسته بندی کردم و تعداد ۶ بسته را داخل ۳ چمدان و ۲ بسته دیگر را در همان کیسه های زباله بود. نزدیک به ۷ ساعت تکه تکه کردن و بسته بندی جسد پسرم طول کشید و بعد از آن همراه همسرم بسته ها را داخل آسانسور گذاشتیم و با هم به پارکینگ رفتیم.

این پدر ۸۱ ساله گفت: ۳ چمدان داخل صندوق عقب گذاشتم و ۲ بسته دیگر روی صندلی عقب خودرو گذاشتم و در ابتدا به سمت اکباتان رفتم و یکی از بسته ها را داخل سطل زباله انداختم و سپس به سمت آریاشهر رفتم و در ادامه به سعادت آباد رفتیم و بسته های دیگر را داخل سطل زباله انداختم و در آخر وقتی به شهرک اکباتان بازگشتم آخرین بسته را که داخل چمدان بود در فاز سوم شهرک اکباتان به داخل سطل زباله انداخته و به خانه بازگشتیم.

پدر بابک خرمدین در خصوص اینکه عذاب وجدان دارد و پشیمان است یا نه گفت: عنوان کرد که پشیمان نیستم و خدا را شکر می کنم و از لحظه ای که پسرم را کشتم به آرامش رسیدم و آرام شدم.

قتل بابک خرمدین از زبان مادرش

ایران ۷۰ ساله مادر بابک خرمدین پیش روی بازپرس شفیعی گفت: بابک اذیت می کرد و یک روز راحت از دست او نداشتم. دوستانش که همگی خانم بودند را به خانه دعوت می کرد و مرا مجبور می کرد که از آنها پذیرایی کنم و حتی به او گفتیم ازدواج کن و از خانه برو اما نپذیرفت و حتی یکبار تصمیم گرفتیم به او فرصت بدهیم که دست از کارهایش بردارد اما بابک دست از رفتارهایش بر نمی داشت و هر روز ما را با رفتارهایش آزار می داد که دیگر با همسرم تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم.

وی افزود: قرص ها را من در غذایش ریختم و بابک روزی که غذایش را خورد بی حال شد و من به اتاق رفتم که ناگهان صدای درگیری او و پدرش را شنیدم وقتی از اتاق بیرون آمدم دیدم آنها با هم درگیر شدند و همسرم با چاقو ضربه ای به گردن بابک زد و سپس چند ضربه به سینه اش زد و بابک روی زمین افتاد.

مادر بابک خرمدین ادامه داد: به همسرم کمک کردم و جسد را به داخل حمام بردیم، در حمام باز بود و می دیدم همسرم جسد بابک را تکه تکه می کند.

بنا بر این گزارش، بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه ۵ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا پدر و مادر بابک خرمدین برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 304
  • در انتظار بررسی: 36
  • غیر قابل انتشار: 117
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    اف بروی چنین اولادی
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      هرچقدر هم که اذیت میکرده دلیل نمیشده که دست به این جنایت فجیع بزنند
    • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      واقعا باید چی کار کنی که پدر و مادرت به این نقطه برسند.
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      این اعمالی که در ایران اتفاق میفته در کشورهای غربی هم به ندرت اتفاق میفته.ایران چه کشوریه که جمع بدترین ها و بهترین هاست...عجبا
    • علی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      از طریقه قتل به نظر نمیاد این زن و مرد جنایتکار اماتور باشند و معلوم نیست تا حالا چند نفر را کشتند و تکه تکه کرده اند. کسی که به بچه خودش رحم نمیکند معلوم نیست تا حالا چه بلایی سر دشمن و دوست و اطرافیانش اورده است.
    • محمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      88 64
      در کشورهای غربی هم بدتر از این ها اتفاق می افته ولی مانور تبلیغاتی رو ایران زیاده فکر میکنی ایران خیلی اتفاق می افته
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      اونهایی که از این قاتل حمایت میکنن بدترین منافقان هستند
    • رامین IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      من دیگه تو خونه غذا نمیخورم و شب ها هم اتاقمو قفل میکنم.. امنیت نیس بخدا.... و زیر بالشمم چاقو میذارم
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      28 33
      در امریکا هم از این چیزها زیاد است.
    • حسین IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      36 10
      فقط اذیت نمیکرده. دانشجوهای دختر را در منزل ... و پدر و مادرش هم باید همراهی میکردن. به نظرم پلیس حتما باید با دانشجوهایی که خونه ایشون اومدن صحبت کنه؛ بعدا معلوم میشه.
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      62 33
      اگر این پدر و مادر این پسر رو در 20 سالگی زن داده بودند الان نوه هاشون رو عروس داماد میکردن.اینم نتیجه افزایش سن ازدواج و روشنفکری های احمقانه
    • هوشیار IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      23 12
      چقدر مدل قتل آشنا و تکراریه...
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      16 20
      چقدر گفتم:قتل در حمام توسط اصلاح طلبان…!؟! بدعتی در جامعه خواهد شد که جمع کردنش دیگر خیلی سخت است. حال چه توسط وزیر اسبق باشد چه توسط این پدر و مادر پیر بابک صدچاک بدن……
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      16 9
      احتمالا خود شما با هر کی مشکل داری با چاقو میری قیمه قیمه اش میکنی!!!
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      26 8
      شما بعنوان پدر ومادرش باید ترکش میکردین و بهش فرصت توبه میدادید یا توبه میکرد یا خودش به درک واصل میشد کاش اینکارو شما نمیکردین یک رویه ی تازه و غلط باب شد
    • حسین IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      8 8
      یه پرونده ای دستم بود که برادر با برادر درگیر شدیه بود و برادر رو به قتل رسونده بود! و پدرومادر به گردن گرفته بودن ! ین رو به مسئول پرونده برسونید
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      9 5
      این آقا ساواکیه ،میشناختمش چند بار دوست منو که الان فوت شده شکنجه شدید کرد
    • نننن IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      7 3
      قاتل پدر و مادرش نیستند مسببانی مثل تو هستند که باعث این کار شدند.
    • ماری IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      3 0
      قاتلان جنون دارن چون داماد و دخترش هم کشتن
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    مریض روانی هستند هردو. ولی دلیل انتشار همه این جزئیات چیه. به عواقبش و تاثیری که روی ما میگذاره کمی فکر کنید
    • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      22 7
      هر سه
    • SE ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      46 97
      اتفاقا خیلی هم عاقل هستد و خدمتی بزرگ به جامعه کردند.
    • نوید IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      8 3
      همینن الان یه مشت مشنگی میگنن نهههههه قضیه چیز دیگریههههه
    • ولی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      22 13
      بیا برو دنبال کارت, پروفسور خودت فکر کردی یا هیئت علمی هم کمکت کردن؟
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      11 3
      واقعا دلیل نشر چنین اخباری چیست ؟؟
    • ۵۵۵۵۵ IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      8 2
      نمی‌دونم چرا توی ایران همه ساز مخالف میزنند به جایی که تو پر هم بزنیم یکم بیندیشیم که دیگری چی گفته هر چند می‌دونم بعد این پیام اعتراض و تمسخر رو میبینم
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    97 23
    چندتا دیگه از این ....ها تو جامه ولن .....پدر باید میتونست مشورت بگیره و قانونی این بی وجود را ...نه اینکه ناچار بشه بکشش.....
    • SE ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      9 10
      آروغ روشنفکری. قانون جه می کرد؟ قانون منتظر می ماند تا یکی از آن دختران بیاید شکایت کند!!
    • بینام IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      7 1
      کدوم دختر؟ چطور اظهارات یک پدر و مادر روانی رو باور کردین؟ چند تا دختر اومدن و این دری وری ها رو تایید کردن؟
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    خروجی نظام آموزشی گزینش وزارت علوم
  • موبین IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    سبک زندگی غربی --> فروپاشی خانواده
    • IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      7 23
      میلیارد آفرین. پناه برخدا از شرّ این فرزند زنباره عیاش! اوه اوه... دقیقا س.ک.س پارتی راه مینداخته بی شرف!
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      27 17
      احسنت، زدی به خال
    • سعید IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      55 27
      توخانواده ای که دین ودیانت نباشه آخرعاقبتش میشه این.دین میگه احسان به پدر ومادروتربیت فرزند
    • ES ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      34 17
      آن کسی که با داس سر دخترش برید دین دار بود نه غربی فرهنگ خالص ایرانی متعصب
    • Hamed IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      11 6
      چه ربطی داشت الان؟ هر چیزی رو به هن ربط ندید.
    • محمود رضا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      14 4
      آدم دین دار می‌دونه که تو قرآن از قتل به شدت نهی شده
    • آرش IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      5 0
      لابد زندگی اعرابی دوست داری من ایرانیم و سبک ایرانی دوست دارم و نه غربی
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    92 17
    قاتل الگویشان بن سلمان بوده مدلش هم همون مدل خاشقچی بوده فقط با ابزار سنتی
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      12 1
      احتمالا قاتلین از اقوام آل سعودی عرعرستان بودند
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    اخه به شما هم میگن پدرومادر حیف اسم پدرومادرواقعامتاسفم
    • SE ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      تو مسلمان و اصلا انسان نیستی. والا بر دست این پدر و مادر بوسه می زدی.
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      38 16
      ای کاش بچه ات بدونه که چه کسی پدرشه با اون پرچم بدرنگت
    • حامد IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      25 3
      دستشو ببوس چون جانی ها همدیگرو دوست دارن
    • اسم ندارم IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      13 3
      خدایا ب ما رحم کن و هرکس را برای گناهش مجازات کن ما قومی هستیم که ب فنا میرویم و تا نابود شدنمان زمان زیادی نیس فوقش ۵سال که حداکثرش این تاریخ و شاید ۱ماه
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      14 4
      خدا فقط میدونه بین این سه نفر چی گذشته والا بخاطر دلایل مبهمی ک گفتن انگیزه قتل نمیشه، نمیدونم انسان به کدوم نقطه نزول کنه که جرعت زخمی کردن بچه اش داشته باشه چ برسه به قتلش ، هرچی فکرش میکنم امکان نداره پدر خود آدم بتونه پسرش بکشه
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      1 10
      آخه ببین بچه با پدر و مادر چی کار کرده!!!
  • وطن پرست DE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    سوال اساسی اینه که چرا باید همچین کسی بشه استاد دانشگاه و برناموس مردم مسلط بشه؟ ایا وقتش نرسیده هیات بررسی و تایید صلاحیت اساتید بازخواست بشن؟ اقای پزشکیان به گفته خود جزو این هیات هستند.
    • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      19 21
      خخخ کرم از خود درخت هست حالا شما همه اعضای علمی رو هم عوض کن
    • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      4 9
      خب دخترا به عشق سینما و شهرت و پول و سلبریتی شدن می رفتند تو اتاق خواب آقا بابک تا دوره فرهنگ و سینما رو آموزش ببینند بیچاره چیکار می تونست بکنه شما باشی باهاشون شطرنج بازی می کنی ؟ یا معادله انتگرال و دیفرانسیل حل می کنی ؟؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      3 7
      خب دخترا به عشق سینما و شهرت و پول و سلبریتی شدن می رفتند تو اتاق خواب آقا بابک تا دوره فرهنگ و سینما رو آموزش ببینند بیچاره چیکار می تونست بکنه شما باشی باهاشون شطرنج بازی می کنی ؟ یا معادله انتگرال و دیفرانسیل حل می کنی ؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      7 2
      من نمیدونم چجوریه شما و همکاران همه با آیپی اروپا هستین، سایت که فیلتر نیست دو دقیقه فیلترشکن رو استراحت بده
  • 1 IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    79 34
    انشاالله در اون دنیا خداوند هر دوی شما رو با شمر و یزید محشور کند
    • SE ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      19 71
      خدا خود تو را با فروید محشور کند. این پدر و مادر قهرمان هستند.
    • ابوالفضل IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      3 0
      1 اون فیلتر شکن خاموش کن 2 دیگه حرف شر و ول نزن
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    واااااای تو ذهن آدم هم نمی گنجه که یه همچین جنایاتی تو دنیا اتفاق بیفته، خیلی وحشتناکه خیلییییی خدایاااا پناه بر تو
    • SE ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      30 51
      جنایت واقعی حمایت امثال شما از مقتولی است که مستحق هزار بار اعدام بوده است.
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      30 3
      جناب ۰۰:۱۵ حتما شما قاضی القضات هستی که راحت حکم صادر می کنی؟؟؟؟ هیچ به این فکر کردی که اون مرد هر چقدر بد و گناهکار و آزاررسان بوده باشه پدر و مادرش چطور و با چه دل و جراتی تونستن به اون وضع فجیع بکشنش و تکه تکه اش کنن؟ آخه مگه مرغ و گوسفنده که آدم برداره قطعه قطعه کنه بریزه تو مشمبا. توجیه همچین جنایت وحشتناک و سنگدلانه ای میزان سلامت عقل و منطق و روان آدم ها رو به خوبی مشخص میکنه!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    این حد از قساوت در مورد هیچ انسانی معنا ندارد اینکه ۲ نفر بتوانند چنین کاری را با آرامش انجام دهند با هیچ توجیهی ممکن نیست. با هیچ دشمنی نمی توان این کار را کرد چه برسد با کسی که قاشق قاشق غذا در دهانش گذاشتی و بزرگش کردی.
    • SE ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      21 53
      پس ببین این پدر و مادر چه دیده اند که کار به اینجا رسیده...
    • سامان IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      6 0
      هدفت ازاین اراجیف چیه جناب؟ زیر هر پست با جمله های مختلف داری این دوتا آشغالو حمایت میکنی و سر تا سر حرفات فقط زره خلاصه! هرچی هم دیده باشن این کار از هر زاویه هم نگاش کنی عیرممکنه
    • ماه IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      5 0
      حتی پیامبر گفتن دشمنان مثله نکنید این ها اگر خیلی دین و ایمان سرشون میشد وقتی کشتنش حداقل مثله نمی کردنش
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    84 10
    یا خدا ما از قدیما شنیده بودیم که مادر اگر فرزندش شمر هم بشاه راضی به این زخمی شدن دستش نیست!
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      36 59
      توقعات زیادی از مادرها دارید
    • نفس IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      4 7
      مادر توی زندگی مقام وجایگاهش مشخصه نبودیم ندیدیم پس نمیتونیم هیچکدومشونو قضاوت کنیم ..مادر یاپدر یا فرزند ویاهرکسی تاحدی ظرفیت داره پرکه بشه قید همه چیو میزنه ....
  • DE ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    86 68
    کثیف ترین و مشمئز کننده ترین موجود جهان آدم هوسباز است.
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    69 3
    گرخیدم! خدایا کمکمون کن
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    66 18
    خوب خودشون از خونه میرفتن وقتی ناسازگار بود. به هر حال باید کاری کرد که جوان ها در همان سنین پایین ازدواج کنن
  • نگار IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    73 56
    ببین چه به روز پدر و مادرش آورده که راضی به این کار شدن جای کسی نیستیم ببینیم بهشون چی گذشته
    • احمد IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      11 19
      موافقم
  • عسل IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    در این قضیه خود همین پدر و مادر شاید هم مقصر باشند که ممکن بوده در تربیت فرزندشان کوتاهی کرده اند و در ثانی اگر فرزندشان اذیت می کرده نیاز به این قتل و جنایت بر میت نبوده. خیلی راحت می توانستند از دست فرزندشان شکایت کنند و دست به دامن قانون می شدند که کار به این قتل و جنایت نکشد. خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند.
    • SE ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      4 11
      آن وقت قانون چه می کرد؟ این استاد دانشگاه کثیف را مورد بدعتی به نام رافت اسلامی قرار می داد.
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      29 6
      لایک
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    73 3
    عاقبت بخیری ، خوب چیزی است .
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      10 1
      کاملا صحیح فرمودید
    • ناشناس IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      3 2
      ازدواج نکرده بود؟؟؟ پس اون عکس خانم که رو جنازه اش هست کیه؟
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      9 5
      اون پیرزن پیرمردخنگ اگه به ستوه اومده بودن خودشونومیکشتن منطقی تربودتااینکه بچشونوبه طرزفجیع بکشن کاریکه آدم نرمال باغریبه هم نمیتونه چه برسه بچه خودآدم
  • زری IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    وای خدای من اخر زمان شده این چه پدر ومادری هستن خدا لعنتتون کنه چرا بدنیا اوردین وحالا بکشید مردشورتون رو ببرن حالا عذاب وجدان خودتان را بکشید تربیتتان چی بوده
  • محسن IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    هر چی بگم از عمق جنایت کم نمیکنه چه کسی اجازه قتل نفس به این جانیان داده فرزند هر چقدم ناخلف باشه از مراجع قانونی پیگیری کنین چرا قتل نفس اخه . چجوری دلشون اومده
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    76 0
    پناه بر خدا می بریم. از شر شیطان رجیم آدم چیزهایی که می بیند و می شنود مو به اندامش. راست می شود
  • ناشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    31 1
    بنظرمن باید شکایت میکردن قانونی عمل میکردن اصلا باعقل جوردرنمیاد اینقدرپدرمادرقصی القلب باشن مگه میشه؟؟؟
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    7 22
    بچه ی نا اهل، پدر و مادر را دیوانه کرد و نا امید کرد و دلشان را تا حد بی نهایت شکست!!
    • مریم IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      1 0
      سلام اگه پسرت بد بود بدی از خود پدر و مادر بود که نتونسته تربیت کنه و با قتل بچتون ثابت کردبن که بدی از خودتون بوده اون بچه دست شما امانت خدا بود متاسفم البته پدر و کادرای امروز خیلی نادان هستند نه سوادی دارن نه مدرسه درست حسابی رفتن و فرهنگ متناقض رژیم شاهی و رژیم غیر شاهی درونشون وجود داره و خوب و بد رو نمیتونن تشخیص بدهند ضمنا مگس هم ازارت بده حق کشتن اون رو نداری چه برسه به انسان یا بچتون اصلا چرا کشتی شکایت میکردی خودت از خونه میرفتی خونتون میفروختین میرفتین
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 8
    چرا کسانی که محدوده فهمشان اندازه حیوانات است، باید بشونداستاد دانشگاه،آیا در منحرفترین سیستمهای آموزشی دنیا این حد از خود مختاری برای قرده والخنازیر وجود دارد؟
  • CA ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    6 15
    خدا لعنتتون کنه اگر مدعی العموم هر چه سریعتر در یک محاکمه سریع و فوری این حیوانات درنده را اعدام نکند از ترس عدم مجازات پدر قاتل ، بزودی پدر و پسر کشی از هم سبقت میگیرند
  • ناشناس معروف IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 9
    اسمش بابک...بره از بابک خرمدین ملحد کمک بخواد.خدا مارا حفظ کنه
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      0 0
      بابک خرمدین علیه بنی عباس جنگید از کی تا حالا بنی عباس هم مقدس شدن؟
  • ساغر GB ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    54 19
    تف بر چنین والدینی
    • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      14 49
      درود بر این والدین
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    35 38
    گسترش تربیت ماهواره ای
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 8
    نمی دانم چه بگویم خدا می داند این پدرومادر چه کشیدن که اینطوری فرزند خود را کشتن نمی شه نظر بدهیم پسر خیلی بی شرم بوده که مادر را خدمتکار زنان و دختران بد کاره فرض کرده درصورتی که دیر من حاضر نیست من حتی قاشقی جلو دستش بزارم اول لقمه را می خواهد من بخورم وقتی می بیند من خوبی غذا را جلو او گذاشتم چقدر بحث می کند که من چرا این کارا ها را انجام میدم ....
  • ی NL ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    19 3
    تو این جنایت حولناک هم مردم ما باز هم دارن پدر و مادر رو تقدیس میکنن ، کمی منطق به ذهنتون راه بدید ، هر آدمی تا پدر شد یا مادر شد فرشته نمیشه ، داریم موجودات کثیفی مثل این دو از خدا بی خبر که فرزند خودشون رو مثله میکنن و پشیمونی هم ندارن ، امیدوارم بدترین های دنیا و آخرت در انتظار جفتشون باشه که لیاقت اسم پدر و مادر ندارن این دو شیطان ، اون فرزند دست پرورده خودت بوده هر چه که بوده
  • بهار IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    35 2
    بابا ی دو دیقه بچه هاتونو نکشید شاید با ی گفتگوی ساده حل شد
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    22 1
    واقعا جای تاسف داره ما داریم کجا میریم
  • س،، خ IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    6 1
    در مورد این قتل به نظر میرسه قابل توجیه نیست تو مملکت قانون را برا چی گذاشتن راحت میشد از طریق دادگاه مرحوم بابک خان را از خانه بیرون گذاشت وازش تعهد گرفت که دیگر هیچوقت اونورها دیده نشه. اما این قتل واقعا چهره پدر و مادر را که یک حامی برای فرزند محسوب میشن را خدشه دار کرد.
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 2
    این پدر و مادر نیستن ، از حیوان پسترن ، اول پسرشون نیست که دفاع کنه ، نمی شه حرفاشون باور کرد و دوم اینکه از این پدر و مادر مریض چه یسری باید تربیت بشه ؟
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 4
    چنان میگه جسد را تکه تکه کرده انگار رفته مرغ فروشی گفته داداش 4 تیکه میخوام، البته از ادم نظامی جماعت زیاد دور از انتظار نیست
    • من IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      4 0
      سلام چه ربطی داره پدر من بقدری مهربانی که حد نداره پدر و پدر بزرگی بی نظیر . نظامی هم هست .لطفا درست صحبت کنید همه مث هم نیستن
    • محمود رضا IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      1 6
      اولا مگر پدر نظامی بوده؟ دوما کجا نظامی ها اینجوری اند حاج قاسم هم نظامی بود ها
    • مریم IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 0
      نظامی؟ اینو ازکجاتون اوردید؟ تازه نظامی جماعت اگه تا الان نبود، این اتفاقات میشد خبر هرروزمون جناب متفکر
  • صدا IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    24 2
    عجب حادثه ی ترسناک و غم انگیزی ... مسلمان نشنود ... کافر نبیند ...
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 4
    آدم اول باید خودشو اصلاح کنه بعد اولادشو حتماخودتون یه کوتاهی کردین که حاصلش این شده
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 1
    پدر و مادر اول از همه نتونستن وظیفه خودشون که تربیت فرزندشون بود رو به درستی انجام بدن و انگل تحویل جامعه دادن ولی این به کنار به نظرم این پدر و مادر جنون هم داشتن آخه آدم چطور میتونه فرزند خودشو با چاقو تو حمام تکه تکه کنه و احساس پشیمانی هم نکنه. باید مسئولان یه فکری بکنند چند وقت پیش هم که شنیدیم یک دختر نوجوان توسط پدرش به قتل رسید.
  • اسماعیل IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    19 0
    خداعاقبت همه ماراختم به خیرکند
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    11 1
    یکی از اقوام ما پسر معتاد و ناخلفی داره که بیچارشون کرده . پدر و مادر هم خونه رو گذاشتن برای پسرشون، خودشون هم فرار کردن جایی که دست پسرشون بهشون نرسه . اینجوری خودشون رو راحت کردن . قطعا قتل آخرین راه حل نیست .
  • زهرا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 4
    وقتی اینهمه سال انواع قتل توسط پدر و برادر انجام شده و اخرشم گفتن ولی دمه حق داشته معلومه هرروز این قتلها بیشترم میشن
  • منصوره IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 8
    دست این پدر مادرو باید بوسید که همچین انگل کثیفی رو از جامعه محو کردن دمشون گرم شیرشون حلال اونایی که میگن پدر مادرش شمرن فکر کنن اگه به دختر خودشون این پسره هرزه تجاوز میکرد چها میکردن
    • هیچ IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      5 0
      واقعا نمیفهمم!!! داری قتل رو رواج میدی؟؟؟ نمیگی اگه به فرض اون آدم هم یه انگل بود آدمایی مث امثال تو انگل گنده ترین که دارن خون بقیه رو میمکنن!
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    18 7
    تف به چنین پدرو مادری ،داعشم بدترن
  • حبیب IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    6 2
    اینها پدر ومادر نیستند خدالعنتشان کند خب می رفتین شکایت می کردین
  • مریم IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    16 11
    باید پدر و مادرشو همین جور مثله کنند جنایتکاران بی رحم
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 2
    خدایااااااا... تو رو خدا قبح زدایی نکنید. همدیگه رو هم قضاوت نکنیم. لزومی نداره اینقدر با جزییات همه چی رو بگید. مردم همه در رنج و عذابن. این خبرها دیگه دیوونه کننده ست. خدایا خودت بندگان گنهکارتو ببخش
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    16 2
    چشم آموزش عالی روشن......!!!!!!
  • DE ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 12
    بجای این قتل وحشیانه می توانستند بعنوان عدم تامین جانی از او به پلیس و مراجع قضائی شکایت کنند و حکم اخراجش را از خانه بگیرند . روی داعش و طالبان سفید ! هرچند این پسر محصول تربیت غلط خودشان بود با اینحال هیچ دلیلی این توحش و سنگدلی آنها را توجیه نمی کند ..اگر پدران هم بخاطر قتل فرزند اعدام بشوند ، شاید از ترس چوبه دار این رسم فرزند کشی وربیفتد . عدالت را ببینید که مادر بعنوان معاونت در قتل 15 سال حبس می گیرد و پدر قاتل 3 تا 10 سال !!!!
  • مولومصری IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 1
    بازم خدارا شکر که کرونا آفریقای نگرفته... اینقدر تعمیم به کل جامعه ندید بهتره متخصص ها نظر پردازی کنن آنهم برای جامعه شناسان کارآگاهان.... خواهش میکنم جمع کنید
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 7
    حی علی خیرالعمل چ دنیایی،،،قضاوت ممنوع
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 1
    مشرق عزیز، خوب بود بعد از نوشتن این اتفاق وحشتناک، راه جلوگیری از چنین اتفاقاتی را با نظر روانشناس و کارشناس مجرب در ادامه مطلب می آوردید
  • مهشید IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    22 3
    شیطان باید برای این پدر و مادر لنگ بندازه
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    خدا به داد همه ما برسه از دام شیطان. اول تحدید می کنه که می گه به یه نفر تا بابک مرحوم رو بکشه، بعد خودش این جنایت رو مرتکب می شه ، بعد که دیگه چاره ای نمی بینه بدنش رو تکه تکه می کنه که پسرش رو گم و گور کنه. باور کنید شیطان مرحله به مرحله ما رو به سمت جهنم می کشونه اگه آدم تسلیم مرحله اول بشه و به خدا پناه نبره مراحل دیگه راحت تر اتفاق می افته. امان از شیطان و ضعف نفس و نا امیدی انسان از درگاه خدا. اگه از ته دل آقش کرده بود ممکن بود به مرگ طبیعی بمیره.
  • ناصر IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 1
    پشت مرده دارن دروغ مسگن اگه اذیت میکرد شکایت میکردین دیدم پدرهای که از بچشون شکایت کردن و پدرشونو دراوردن این پدرو مادر از نظر زوانی مشکل دارن بیشرفا کشتینش چه دلی داشتین تیکه تیکش کردن باید اعدامشون کرد
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    7 9
    قاتل کسی دیگریه. پدرومادرش گردن گرفتن که قاتل اصلی گیر نیوفته
    • ا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      7 2
      خیر فیلمی که توش جسد را انتفال دادن پخش شده
  • محمد IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    اگه کارشناسی جواب های خواننده گان رو بررسی کنه به غیر از چند جواب و نظر به لحاظ آماری کوچک ،به نتایج فاجعه آمیزی میرسه ،و امیدوارم این نظرات نشانی از نظرات جامعه ی ایران نباشه .
  • زهره IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    این موارد باید آسیب شناسی اجتماعی بشود ؛ نباید ساده از کنار این اتفاقات گذشت به هر روی اگر قبح این اعمال ریخته شود دیگر نمی شود کاری کرد و باید برای انسان و انسانیت گریست
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 1
    اینا دیگه کیین
  • فرانک IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 7
    قضاوت ممنوع چون مغز انسان تو شرایطی که بهش فشار میاد ارور میده
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 1
    فرزندشون گناه کار بوده و کار بدی می کرده ولی دلیل نمی شه پدر و مادر برن بکشنش و بعد تیکه تیکه کنن . این پدر و مادرم مشکل دارن و خطرناکن من گوسفند رو نمی تونم تیکه تیکه کنم اینا چه طوری ادمو تیکه تیکه کردن
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 3
    سریع قضاوت نکنید نمیدونید چه عذابی داره هرلحظه شکنجه شدن شاید هرکدوم از ماهم بود همین کارو میکرد پیرمرد و پیرزن چیکار میکردن به هرکسی هم بگفتن حتی قانون تا جرمی اتفاق نیفتاده کمک نمیکنن پس خودشون دست بکار شدن بچه که باعث عذابه همین لیاقتشه
  • ناشناس IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    12 3
    بهرحال نباید ریزبه ریز توضیح بدید خلاصه بنویسید حال آدم بدمیشه اینجوری مقام وابهت پدرومادر میاد پایین بنظر بدآموزی داره... وای بر اولاد نااهل و بدتر پدرومادر بی عاطفه
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 25
    پدر مادرش کار خیلی خوبی کردن.
    • آریا US ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      4 1
      اگه کار خوبیه پس همه والدین دست به چاقو بشن دیدن بچه هاشون اذیت میکنن وردارن عین گوسفند سرش رو ببرن این عقاید نجس چیه تو سرتون پرورش دادین
  • Farzane IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    14 3
    چطور میشه پدر مادر انقدر خسته میشن؟چرا پدر مادر خونه رو ترک نکردن برای مدتی
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    8 3
    چند سال قبل هم ناپدری و مادری در امیر آباد شمالی تهران همین کار را کرده بودند و اصلاً از کارشان پشیمان نبودند. با توجه به شکایاتی که قبلاً از پسرشان کرده بودند قانون هم آنها را قصاص نکرد!!!
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    کم سن تر که بودم از مرگ و چرا مرگ وجود داره می ترسیدم ولی الان حس میکنم مرگ هم یه نعمت بزرگی هس تحمل دنیا با این همه جنایت ها و خیانتها خیلی سخته
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    11 2
    خدای بزرگ به خودت پناه میبرم عاقبت هممون بخیر کن تو مهربون و باگذشتی تو خودت رحم کن بر بندگانت
  • افرام IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    13 0
    از خدا بخواهیم موقع دادن فرزند هم سالم هم صالح و هم سربراه و خوش قلق با والدین باشد هماهنگی فرزند و والدین یکی از بزرگترین موهبتهاست
  • IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    28 4
    پسره بد ، ولی پدر و مادرش صددرصد روانین !
  • بنده خدا IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    خوب بندگان خداچاره ای نداشتند ازدست پسرناخلف و با اون کارهای شیطانی که زن می آورده خونه پدری وله مادردستورپذیرایی هم می‌داده.حقش بوده اون پیرمرد و پیرزن هیچ گناهی نکردند
  • کوروش IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    12 4
    دیگه وقتشه این دو تا پیری بمیرن.فقط اعدام
  • آژند IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    بچه هرچه بد وخراب چرا پدرومادر ازراه قانونی پیش نرفتن؟ خیلی بی‌رحم چطور انسان می‌تواند فرزند خودش تربیت کرده به این شکل تیکه تیکه کند کاربسیار بی رحمانه بوده فکرکنم خودشون ازاول بوی ازمحبت وتربیت درست توخانواده نداشتن واقعا متاسفم
  • سپید IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    15 1
    از دیشب از ترس نتونستم بخوابم تا همین الان که 6 صبحه ب خاطر این خبر
    • ناشناس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 2
      در قفل کن . تو خونه غذا نخور . یه چاقو زیر بالش بذار. همین دیگه تا بعد ببینم شرایط جدید چیه
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    20 1
    دنیای عجیبیه!!!!
    • محمدپارسا IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      7 2
      این چیه خدایی خدا لغنت این پدرومادر واین اولادشون حالمون خراب کردن
  • MY ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    11 8
    من بعد از این جریان دیگه شبها خونه نمیرم و تو پارک می خوابم به دوستان هم توصیه می کنم از اختلافی با پر و مادرحتی جزیی دارید احتیاط کنید که شرط عقله مثلا اگر مامان چایی دستتتون داد اول بگید خودتون امتحان کنید یا اگر مثل من نمی تونید شب تو پارک بخوابید قبل از خواب درب را از داخل قفل کنید
  • یلدا IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    13 1
    آخر الزمان شده خدایا آخر و عاقبت همه ما را ختم بخیر کن
  • BE ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    23 5
    صدا و سیما درگیر تبلیغ خصومت و خشونت و دروغ، ماهواره ها و دنیای مجازی شیفته و عاشق تبلیغ فحشا، قانون دچار فساد! فساد همه چیز رو مثل خوره خورده خوب حالا دامن طرفداراش رو گرفته آمار قتل های خانوادگی همین طور داره بالا میره زنگ های هشدار هستن برای عمق انحطاط اخلاقی طی یک ماه گذشته، یک برادر با گلوله برادر دیگه رو کشته، همین دیشب، پسر عموها با گلوله سه پسر عموی دیگه رو کشتن اینا رسانه ایی نمیشن، بیشتر قتل ها همش سر زمین و ارث و میراثه، علتش این که قانون در ایران فشل و نمایشی، گزینشی، فلج و ناتوانه و سواد کافی برای حل مشکلات نیست امورات دست چند جوان کم سن و سال و با هوش بهره بسیار پایین و بسیار کم هوش و بیسواد افتاده به اسم جوان گرایی آنها هم از نادانی و فساد اخلاق جز ضرر زدن فایده ایی ندارند و مملکت رو تبدیل به جهنم کردن برای هم چون بزرگی ندارند و بزرگان قادر به بزرگی نیستند و مردم بدبخت شدن هر نی نی بچه ایی بلند میشه بدون سواد و تجربه خودی نشون میده! کسی امیدی به اجرای عدالت نداره چون قاضی و دادگاه دچار فساد و رشوه است ناچار افراد اتش به اختیار عمل کرده و به اجتهاد پرداخته دست به جنایت و حماقت می زنند و از آن جایی که آنها واجد شرایط عقلی اجتهاد نمودن در مسائل نیستند و جاهل و نادان محسوب می شوند متاسفانه این کارهای سرخود روند خطرناکی پیدا کرده و کسی هم به فکر نیست زیرا نخبه ها یا مهاجرت کردن یا سکوت کردن یا منزوی و غرق تحقیق و زندگی شدند چند جوان مغرور و متعصب جاهل هم سکان کشتی جامعه رو از خودشیفتگی به دست گرفته به ساحل و صخره می کوبند کاری که بلد نیستن!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    14 8
    نگیم پدرو مادر سنگدل و بیرحم بودن ببینیم پسر چقدر .... پاره کرده که با قتلش تازه اونا به آرامش رسیدن. خدا به همه مون رحم کنه یه لحظه خون به مغز نرسیدن انقدر تاوان داره. اینجا دیگه همه چیزش ترسناک داره میشه ماه قبلی قتل دختر بچه 17 ماهه توسط پدر این ماه قتل پسر توسط والدین خدا به کجا داریم میریم
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 2
    جالبه همه فکر می کنن مشکل از پسره س پدر مادر حتما بدون مشکلا با این کارایی که کردن؟ پسره کوبیده از لندن اومده بخاطر خانوادش بعد اینم قدر دانی خانوادش پشت سر مرده حرف زیاد میشه ال بوده بل بوده اصلا بوده باشه خیلی ها بچشون اینجورین می کشن طرفو؟ سقط جنبن حرامه ولی بزارید ۴۷ سالش بشه تیکه تیکه ش بکنید
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    12 2
    خشونت در این حد توسط پدر و مادر روانی فقط پیش میاد
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 2
    طرف اسم بچه اش را گذاشت رستم خودش می ترسید صداش کنه
    • زیبا IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      7 1
      خخخخخ
  • جمشید IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 2
    مردم ما نه از زندگی بابک خرمدین آگاهی دقیق دارن، نه صحبتهای خودشو شنیدن، نه حتی جای پدر و مادرش هستن! اما نمیدونم چطور و با چه ادله و بویژه جرأتی، خیلی راحت دارن طرفین رو قضاوت میکنن و حکم میدن!!!! حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدن هم بلد نیستید ؟؟؟!!!!
  • ناشناس IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    11 1
    دنیابه گو کشیده شده کرونا دست انتقام خداست دیگه کسی روی خوش نمیبینه به کجا داریم میریم
    • Masumeh IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      اینها همش چرته. ویروس کرونا یک ویروس ساختگی هست دلیلشم اینه که در حال حاضر برای چین منافع زیادی داشته کشور ما رو که گرفت... قطعا اهداف دیگه ای هم داره. ساستمدار ها یه دنیایی دارن که مردم عادی به هیچ عنوان نمی تونن از کارشون سر در بیارن. قضاوت با شما...
  • تکتم فاتحی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    20 1
    خدا وکیلی آدم یه گنجشک دلش نمیاد سر ببره اینا چه جوری دلشون اومده بچشون اینجوری تکه تکه کنن. اصلا هر چه قد اون بچه بد باشه عاطفه و مهر پدر و مادری کجاست
  • سامان IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 7
    نمیشه در مورد هر چیزی نظر ندید . ببندین دهنتون رو وقتی همش قرار هست قضاوت کنید
  • FR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    10 12
    هر دوشون باید دار زده بشن
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 1
      پناه بر خدا
  • جمشید IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    22 6
    مردم ما نه از زندگی بابک خرمدین آگاهی دقیق دارن، نه صحبتهای خودشو شنیدن، نه حتی جای پدر و مادرش هستن! اما نمیدونم چطور و با چه ادله و بویژه جرأتی، خیلی راحت دارن طرفین رو قضاوت میکنن و حکم میدن!!!! حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدن هم بلد نیستید ؟؟؟!!!!
  • فرهاد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    به نظرم ذکر این همه جزییات اصلا ضرورتی نداره و به قول یکی از دوستان این پدر و مادر رو قضاوت نکنیم ...پناه بر خدا دعا کنیم که ثانیه ای به حال خودمون رها نکنه
  • ندا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    حالا واقعا پدر مادر کشته یا این که به گردن گرفتن و یه سوال چرا تا این سن تحمل کردن سن ۸۰ یعنی کودک . و اون مادره چطوری نگاه کرده یعنی به اوج چی رسیدن بودن
  • گلاره IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    8 5
    قانون ماندن فرزند ذکور با خانواده باید برداشته بشه متاسفانه بابک اونقدر پدر و مادرشو اذیت کرده که اون عاطفه پدر و مادری رو از اونها گرفته. کاش جوونها به خودشون بیان. از نظر من قتل بابو جرم بزرگیه که قابل بخشش نیست. پدر و مادرش میتونستن علیه اون شکایت کنن. باید قصاص باشه تا این بی رحمی ها رو شاهد نباشیم
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    11 1
    باید از طریق قانونی عمل میکردن بچه هرچی بدباشه حتی قاتل باشه اعدام میشد بهتر ازاین بود که پدرش بکشش وتکه تکش کنه این که اعتراف کرد میکشتش بعد زنگ میزد ۱۱۰ خودشو معرفی میکرد حداقل به این راحتی تکه تکش نمی کرد خودپدرومادرم آدمای خوبی نبودن اگربودن بچشونو به این نکبتی تربیت نمی کردن
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      2 1
      پسر اینقدر بی شرف بوده که با قانون هم دست از سر پدرومادرش برنمیداشته تنها راهش مرگش بود در ضمن قانون هم زیاد جدی نگیر اوضاع خیط
  • شیرین IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 2
    من نمی دونم ولی فکر می کنم هر چقدر اینآدم بد بود هر کار خلاف می کرد نباید پدر و مادرش می گشتن چرا خب اون نمی رفت چرا خودشون نرفتن یه جای دیگه دست به این کارنمی زدن آخه روح آدما بهم هم می ریزه این اخبار این چنینی
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 1
    وقتی کلاسها مجازی وامتحانات حضوریه نتیجش اینه .....
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    فقط متاسفام این آدما الگوی بعضی از بچه ها هستن قضاوتشون نمی کنم ولی کارشون اصلا درست نبود خب پدر و مادرش می رفتن یه جای دیگه ولی این کار رونمی کردن
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    یا خدااااا... حالم بد شد.... تصورشم سخته.... واقعا ما ادم ها ترسناکیم!!! اصلا شوکه شدم این خبرو خوندم.. چطور ادم بچه ی خودشو میکشه؟؟؟ اونم نه به تنهایی، بلکه پدر و مادر با هم دیگه!!!!! اونم با خونسردی تماااام! بدون عذاب وجدان..... واقعا باید به خدا پناه برد....
  • حسین IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    بنظرم نمیشه قضاوت کرد شاید قتل توسط کس دیگه ای انجام شده و اینها به هر دلیلی گردن گرفته باشند
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    کاری کردن آدم بترسه از دست خونوادش ناهار بخوره
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    یک قانون درست بگذارید برای قصاص پدرهایی که دست به قتل میزنند . چندتا فرزند دیگه باید کشته بشند بدست پدرهای روانیشون
  • شهلا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    چه بی رحم. نتیجه ی خوردن لقمه ی حرامه
  • الی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    کارشون خیلی وحشتناک و اما دلیل انتشارش چیه؟ نزدیک انتخابات روان مردم به بازی گرفته بشه و ذهنشون درگیر
  • ho3ein021 IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    اگر شما واقعا آدم هستید دیگران را قضاوت نکنید. شما خودتان چی هستید؟؟؟
  • غلامحسین IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    این همه خشونت در قاتلان و ادعای اذیت شدن و آزار دیدن از سمت مقتول اصلا با هم جور در نمی آید. بعید هست قاتلان این قدر مظلوم باشند که مقتول به آنها ظلم کرده باشد. از طرز جنایت می توان این موضوع را فهمید.
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    من فکر می کنم هنوز انگیزه اصلی و ابعاد جنایت مشخص نشده، ممکنه این پدر و مادر قتل شخص دیگری را گردن گرفته باشند. مقتول یک برادر و دو خواهر داشته. تا این لحظه قضاوت ها فقط براساس اعترافات پدر و مادر است. یک مقدار صبور باشید ممکن است ابعاد تازه ای از این قتل مشخص شود.
  • هانیه IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    دیگه پدر و مادر هم به بچشون رحم نمیکنن تو چه دنیای قشنگ و جالبی داریم زندگی میکنیم....
  • امیر NL ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    در بخش نظرات معلومه که در کشور چقدر قاتل و روانی داریم!!
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    وااای ترو خدا اینا رو ول نکنین شرایط عقلی خوبی ندارند اینا میتونند ادم های دیگه رو به راحتی بکشن تازه شاید این هم کار اولشون نباشه
  • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    14 1
    کاملا مشخصه زن و مرد در یک محیط بیمارگونه و عاری از عقل و وجدان بابک را بزرگ کرده اند بطوریکه بواسطه بیماری شدید روانی نتوانستند ذره ای عقل خود را به کار بگیرند که با یک شکایت براحتی میتوانند او را از خانه اشان بیرون کنند و نیازی به دیوانه شدن و قتل نبود.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 2
      قضاوت کردن حکم هم دادند و سپس اجرا حکم در کار قدرت مطلق دخالت
    • الهه IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      1 0
      موافقم،به نظرم این آدما سلامت عقلی و روانی ندارن و نباید دوباره وارد جامعه بشن،آدمی که به فرزند خودش رحم نمیکنه و به بدترین شکل ممکن میکشتش میتونه خیلی راحت به بقیه هم صدمه بزنه،البته اگه قبل از این نزده باشن.
  • Merylove IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    20 2
    به جای اینکه ارثو بفروشن و بدن پسرشون که بره راحت شن خودشون میرفتن جای دیگه ای ،پسرشون میموند همونجا چه کاری بود اخهتکه تکه کردن حالشون بهم نخورد !!!خیلی راحت میتونستن با ارث خودشون برن یه شهر دیگه اینکه کاری نداشت ،انقدر حرفه ای قتل کردین ،جای اینکار حرفه ای فرار میکردین
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      1 1
      دقیقا
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    خدا پناه بر تو آخر الزمان هیچ کس به کسی رحم نمی کنه نمیدونم نباید این کارو میکردند خدا ما را یک لحظه به حال خود مگذار
  • آزاده IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    از وقتی شنیدم حالم خیلی بده. دنیا همینقدر بده که میبینیم.
  • ح IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    واقعا که خدا لعنتتون کنه به پلیس می گفتید می رفت زندان قساوت قلب تا کجا بی شرفا
  • نرگس IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 0
    وای من میترسم... خانواده ی من همینجوریش از دختر بدشون میاد اگه چاقو بدم دستش منو میکشه به خدا فرار کردن بهتر از زنده موندن تو همچین خانواده ایه
  • ... IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    شاید پدر و مادرش مشکل عقلی داشتن و مریض بودند
  • ارمین IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    هر سال بدتر از پارسال...چی شد ک ب اینجا رسیدیم هر روز از این خبرا.باید ریشه یابی بشه که چه اتفاقایی داره میفته زیر پوست شهر چرا انقدر همه بی رحم شدن سنگدل شدن ...چه اتفاقی داره میفته تو دهه 80 .ابتدای 90 همه چیز ی جوره دیگه بود کاش بر میگشتیم ب اون روزا
  • نازی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    واقعاچطور دلشون امده؟اونم با جیگرگوشه خودشون!/؟اصا بچه بدترین بچه ام باشه باز دلیل نمیشه ادم دست به همچین کاروحشیانه ایی بزنه ..ازنظرمن باید مجازات بشن
  • ناشناس IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    سلام، این کار نمی تونه کار یه پدر و مادر باشه، به نظر من اونا یه قاتل رو استخدام کرده بودن برای اینجنین کاری. بچه آدم هر چقدر هم که بد باشه، باز والدین نمی شه قاتل باشن اونم اینطوری
  • مهدی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 3
    پدری که در این سن وسال دست به چنین جنایتی با هنسرش بزند ببینید چه عذابی پسرش به او داده البته خدا می‌داند در جوانی این پدر چه کرده که موستوجب چنین عذابی شده
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 0
    اصولا پیرمردها و پیرزنها قلبهایشان سخت و بی رحم میشوند. البته معلوم است که پدرش مذهبی بوده و دائم مسئله رابطه جنسی را مطرح میکند بلکه مقتول را گناهکار و سزاوار نشان بده.
  • ناصر IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    پدر و مادر این همه زحمت کشیدن تا مرتیکه به این سن برسه و چقدر ازیت و آزار داده پدر و مادرش رو که حاضر شدن این بی وجودرو بکشن. یه عمر ازیت و آزار داده و حقش این بود یه عمر آزار ببینه بعد بمیره نه تو یه لحظه بمیره.
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    انسان به اولاد خودش چنین کند با دیگران چها کند .بویی از انسانیت نبرده اند
  • امید CA ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    بخدا اگر ذره به آرامش رسیده باشی.خیلی راه ها می شد برای رهایی پیدا کرد . ولی شیطانی ترین راه ممکن راانجام دادن زن وشوهر فرار میکردن وبا گدایی چند سال آخر عمرشون میگذروندن بهتر از این بود.وقتی خدا جایگاهش با من !!عوض شد زندگی من!آرامش من!دیگه بهتر ازاین انتظاری نیست.
  • ناشناس GB ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    اصلا این عترافاتو باور ندارم این زن و شوهر بدون شک قاتلین سریالی هستن ظاهرا دختر جوانتری هم داشتن که چندین ساله مفقود شده
  • US ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    اون هایی که حق به پدر و مادر می دهند نشان می ده که عاطفه ندارند و در موقعیت های مشابه و شبیه به این در خانواده و جامعه احتمال اینکه دست به کارهای بد حتی کوچک بزنند زیاد هست. برای یک انسان و یا آدم راهکار زیاد هست چرا قتل متاسفم هم برای قتل هم برای اونهایی که حمایت می کنند
  • الهام IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 2
    این پدر و مادر روانی بودن. از آدم سالم یه همچین جنایتی برنمی یاد. این مشکل راهکار داشته میتونستن از اون خونه برن. این خانواده دو دختر و یک پسر دیگه هم داشته. از اونا کمک میخواستن. آخه قتل؟ !اونم پدر و مادری تو این سن؟ !خدایا یک لحظه ما رو به خودمون واگذار نکن..فقط از خدا عاقبت به خیری میخوام و بس
  • زهره IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    اینها پدر و مادر نیستن از حیوانم پست تر هستن.مملکت قانون داره شکایت کن ازش نه اینجوری جنایت کنی .لعنت بر این پدر مادر ظالم
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    اصلا شاید پدر و مادر زود قضاوت کردن!!! خدا به نوح نبی اجازه کشتن پسرش که خیلی ناخلف بود رو نداد...
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    اگر این پدر و مادر فرزندشان را نمی کشتن صد در صد با رفتارهای بد بابک نسبت به پدر و مادرش آنها را میکشت
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    پدر ومادر سنگدلی که بی رحمانه پسر خود را ذبح کردند حتی درنده ترین حیوانات هم اینگونه نیستند انسانم را ارزوست .خداوند هرگز شما را نخواهد بخشید.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    آخه چرا فرزند باید کاری کند که پدر مادر پیر اون را بکشند ...... بابک مگه چه بلایی سر این پیر مرد و پیرزن آوردی که راضی به کشتن فرزندشون شده اند
  • هانیه IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    کسی تو زندگی این خانواده نبوده که ببینه چطور رفتاری داشتن نباید قضاوت کنیم خدا خودش شاهد همه چیز بوده
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    باید تحویل قانون می دادن (یه روز که با دختران سینما مشغول بود زنگ می زدند پلیس و تحویلش می دادند) نه اینکه با این قساوت و سنگدلی بکشنش . حیرت آوره
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    حیرت آوره . یعنی یک مادر و پدر چقدر می تونند خسته شده باشند که اینکار رو کردند
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    نوشتن این مطالب اینطور با جزییات و در حالیکه کودکان و نوجوانان به خاطر شرایط آموزش از راه دور دایما به اینترنت دسترسی دارند اصلا مناسب نیست
  • alireza IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    کاش این خبر رو نمیخوندم خوک هم با بچش همچین کاری نمیکنه
  • امیر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    از خدا طلب مغفرت براشون دارم و همچنین آرزو میکنم هیچ وقت در چنین موقعیتی قرار نگیرم
  • sahar IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    هر کاری کرده باشه مگه ادم حق داره کسی رو بکشه .هفت ساعت تکه تکه کرده این اوج جنایت یک داعشیه باید اعدام شوند این قانون احمقانه که پدر حق کشتن فرزند داره رو باید عوض کنند. یعنی چی یک انسان حق کشتن یک انسان دیگه رو داره
    • ناشناس IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      0 0
      این قانون برای فرزندان نابلاغه.
  • حسین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    یه پرونده ای دستم بود که برادر با برادر درگیر شدیه بود و برادر رو به قتل رسونده بود! و پدرومادر به گردن گرفته بودن ! ین رو به مسئول پرونده برسونید
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      1 1
      خوب شد تو گفتی وگرنه کارآگاه‌ها اصلا به ذهنشون نمی‌رسید!!
  • فاطمه IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    یقین بدونید این پدر و مادر روانی بودن پسرشون هم به خودشون رفته. مگر همه بچه ها خوبن ولی چندتا پدرو مادر داریم که بچه اش رو بکشه. این زن و شوهر دیوونه بودن
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    اگر پدرش راست گفته باشه پس چرا تا اون موقع از دانشگاهی که تدریس می کرده کسی از اون کارهاش مطلع نشده بود ؟
  • ندا IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    حالا جونتون به لبتون رسید با سمی زهری چیزی میکشتینش بدبختو آخه با این وضع تهوع آور آدم دشمن خونیش رو هم نمی‌کشه. بخدا یه چیزی به خودمون میدن اینطور قصی القلب میشیم
  • هموطن IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    احتمالا روانی هستن. اذم هر چقدر هم ناراحت باشه نقشه قتل نمی کشه ممکنه دعوا کنند تو درگیری بیفته بمیره. ضمنا ادم جسد را با چه منطقیمثله می کنه
  • فرید IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 2
    پدر و مادرش دو تا آشغال هستن و تا آخر عمر باید عذاب وجدان داشته باشن چون خودشون تربیت کردن بلد نبودن مقصر اصلی خودشون هستن موقع تربیت بچشون کجا بودن
  • دیاکو US ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 1
    به هر دلیلی به هر دلیلی نباید اینکار رو میکرد.کشور قانون داره و باید از طریق قانونی اقدام میکرد.از طرفی هم باید دید پدر کارش به کجا رسیده که کالبد جگر گوششو مثله کرده.واقعا جای تأسف داره
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 2
    ببین این ناخلاف چه کرده که پدر و مادر را همزمان به این نتیجه رسانده؟
  • علی سپاسی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 2
    باید پدرو مادر راکشت
  • ناشناس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 2
    شرط می بندم این پدر و مادر آلزایمر دارند و عقلشون کم شده و نمی فهمیدند چکار می کنند.
  • 3239 DE ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 12
    هر چقدر هم ادم بدی بوده حقش نبوده اینجوری کشته بشه،امیدوارم همون پدر و مادر رو زنده زنده تکه تکه کنن تا بفهمن چه عذابی داره!
  • مرین ZA ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 0
    لا اله الا الله. پناه بر خدا
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 5
    پسرش لاشی بوده حقش بوده‌کشته بشه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    خوب اگه از دست بچشون ناراحت بودن میرفتن آسایشگاه یا اطراف تهران یجایی رو اجاره میکردن زندگی میکردن ادم چه چیزهایی که نمیشنوه
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    معلومه چنان کینه ای ازش داشتن که جز با قتلش آروم نمیشدن وگرنه خونه رو میذاشتن براش و خودشون میرفتن شهری که تا آخر عمر نتونه پیداشون کنه! به هرحال سزای عملشون رو باید ببینن
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 1
    حال آدم بد میشه واقعا. ادم نمی دونه چی بگه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    باید نظر دخترای فریب خورده در منزل را هم شنید، همه جوانب را باید لحاظ کرد، نه اینکه بخواهم از پدر دفاع کنم اما باید خود را جای آنها قرار داد و سپس قضاوت کرد
  • فرشته IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    6 0
    خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر بگردان
  • قلی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 1
    کریم تو مسلمون نیستی!!!
  • یلدا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 0
    کشتن مگر در صحنه جنگ حق و باطل جای دیگری مباح نیست اگر راست می گن این دوتا جنایتکار وقتی اون سلیطه ها را می آوردند تو خونه به پلیس خبر می دادن
  • فخری IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 2
    چی به سر این پدر و مادر آورده که دست به این کار زدند. وگرنه اولاد پاره جگر مادر و پدر است.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 0
    خدایا تقدیری رقم بزن که من و فرزندانم تا قیامت در موقعیت این خانواده قرار نگیریم خدایا عقل و ایمان و عافیت رو نصیب همه ی مسلمین و خصوصا بچه شیعه ها کن وبه من وهمسر و فرزندانم نیز از دولتی سر خوبان درگاهت عطا کن .یاصاحب الزمان ادرکنی ولاتهلکنی.
  • احسان IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 3
    حداقل بار اول با چاقو تهدید به مرگش میکرد!نه اینکه یبار کار رو یکسره کنه!اثرات چندین سال تو جنگ بودن یه جورایی آدمو بی اعصاب میکنه
  • تارا US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    بابا این پدره که هشتاد سالش بود خودش دو سال دیگه میمرد اخر عمری چه کاری کرد کشش نداشت عمرش دیگه ،اخر عمری برای خودش گرفکتاری درست کرد یا فرار میکردن از دستش،،بازم راه درست تری بود بالاخره،،،دور باشه از همه ایشالله
  • ناشناس IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 6
    خدا بر سر هیچکس نیاره. خیلی سخته. ما که از پدر و مادرش بهش نزدیکتر نیستیم و نمیدونیم چه کشیدند که الان به اینجا رسیده و الان هم چه حالی دارند... ملامت هم نکنید. خدای نکرده سرمون میاد...
  • مهدی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 4
    خوب کاری کردند حقش بود
  • ناشناس IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    2 0
    نمیشه قضاوت کرد خدا کمک کنه به همه فقط تنها راه نجات صبوری وآرامش وگذشت ومهربانی است از خودمون شروع کنیم
  • 222 IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 0
    همچین اتفاقی رو باید روانشناسان، جامعه شناسان و ... در موردش نظر بدن. اینکه بعد از قتل اظهار خوشحالی و عدم پشیمانی می کنه شاید یه نوع مکانیزم دفاعی یا ... باشه برای کم کردن عذاب وجدانش. واقعا انسان موجودیست شناور بین فرشته و شیطان. همون انسان هایی که گاهی حتی به یه مورچه و پرنده ای آزار نمی رسونن، ممکنه مرتکب چنین قتلی بشن. واقعا عجیبه
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 1
    جنون و نفرت در این جریان هولناک موج میزنه! جامعه از تعادل خارج شده شاید بخاطر تحمل فشارهای اقتصادی!آستانه ی تحمل جامعه هم به شدت پایین اومده و در مرحله انفجار چنین اتفاقاتی رقم میخوره!
  • فرید IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    4 1
    این حرفها همش دروغه ، حالا چرا نمیدونم شاید بعدا معلوم بشه
  • DE ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 16
    مگه شهردار تهران نبود زنش کشت اینم مثل اون
  • مسعود IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 1
    با پدر و مادرش چکار کرده که به این تصمیم رسیدن
  • مریم ZA ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 0
    گندم از گندم بروید جو ز جو.... حقا که چنین فرزندی فقط از چنین پدر و مادری به عمل میاد... خدایا حتی یک لحظه مارو به حال خودمون رها نکن...
  • پری IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 0
    یک پسر تو شهر ما پدر بدبختش را کشت با همدستی مادرش به نظر من باید هرکس دست به قتل میزنه در مله عام تکه تکه کنند این ادم ها ننگ وکثافت اند حق زندگی ندارند و احتمالا پسر واقعی پدرش نیست همچنان که احتمالا اونا پدر و پسر نیستند ؟
  • پریوش IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    وای چه پدرمادری بودن ایناادم دلش نمی یادیه حیوانی تیکه تیکه کنه چه برسه به بچه اش خاک برسرهمچنین مادری وپدری
  • سایه IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    آخر الزمان شده که پدر و مادر بچه ی خودشونه مثل گوشت قصابی میکنند
  • دهقان IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 3
    واقعا ما به کجا رسیدیم این جماعت روشن فکر استاددانشگاه بودن و خدامیدونه اون دخترانی که به عنوان دانشجوهاش میاورده خونه واقعا دانشجوهاش بودن یا دختران دیگر یا دوست دخترانش درکل همچنین انسان هایی شدن استاد دانشگاه و به ناموس مردم دارن درس میدن اگر این حادثه رخ نداده بود واین اعترافات روپدرش نمیکرد شاید الان به عنوان قهرمان در بین روشن فکرنماها معرفی میشد وهمه براش سیاه پوش میشدن. آخر عاقبت روشن فکر نماها همین است غرب زده ها چنان عاشق فرهنگ غرب شدن که دیگه احساس پدرفرزندی ومادر فرزندی درخانواده هاشون ازبین رفته دیگه اعتقاد به اردواج وزندگی زناشویی ندارن و بدنبال فساد وتنوع طلبی با زنان مختلف هستن واقعا برای جامعه روشن فکران متاسفم
  • سعید IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    بنظر من باید پدرومادرش رو قصاص کنن.هرچی باشه فرزندت بود///هاااااااا
  • غزال AT ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    پروردگارا اینها چیه که مامیبینیم ومیشنویم..پناه برتو .تنهایمان نزار
  • سعید IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 1
    شک دارم که بابک پسر همون پدر و مادر باشه ..اگه بشه از روی DNA مشخص بشه که آیا بابک واقعا پسر همین پدره؟؟؟حس ششم من میگه این بابک رو به فرزندخواندگی از کودکی آوردن پیش خودشون و بچه ژنی و پسر تنی خودشون نیست...✌💙
  • مریم IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    خیلی این خبر برام عجیب بود و از پدرم شنیدم و مبهوت شدم من هیچ وقت دوست ندارم ک کسی رو قضاوت کنم ولی خواهشا برین فیلم هیس دخترها فریاد نمیزنند رو نگاه کنین عاقبت ی دختر از دخترای کشور مون رو روایت کرد دخترایی ک از ترس ابرو دم نزدن و ساکت شدن و یا هیچوقت تن ب ازدواج ندادن یا از همون ادم کثیف مریض شدن و یا خودشون رو کشتن چرا انقد راحت چشمتون رو ب واقعیت ها میبندین تصور کنین ی مرد بول هوس روزی چند تا دختر رو بدبخت کرده چندتا خیانت چندتا اذییت جنسی اگه ۱۰ درصد از اون دخترا با اون موضوع کنار اومدن شاید خییلیا دیگه قید زندگی رو زدن شاید خییلیا شون متوجه نشدن ک میخاد چ بلایی سرشون بیاد با خوردن ی لیوان شربت و بعد چند ساعت بیدار شدن فهمیدن چی ب سرشون گذشته ب همه ی ابعاد قضیه فکر کنین اون پیر مرد و پیر زن رو من نمیتونم قضاوت کنم ولی عذاب وجدان و سختی کشیدن از ی موجود ک از سر خودته میتونه وادارت کنه ب اینکه قید همه چی رو بزنی شاید مرگ این اقا و لحضه ی قتلش فجیع و عذاب اور بوده برا خانوادش ولی ب این فکر کنین ک شاید چهره های مضلومانه ی دخترایی ک پسرشون بدبخت کرده وادارشون کرده ب اینکار
  • M US ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    حکم جفتشون اعدامه وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    4 3
    چی بگم از حماقت مردم جهان سومی از زمانی ک شما مرغ وگوسفند بی گناه و زبون بسته را به راحتی می‌تواند قطعه قطعه کنید و یک کار عادی برایتان می‌شود فرزند خود را هم به زودی میتوانید قطعه قطعه کنید و قطعه هایش را همانند اشغال مرغ به سطل آشغال میندازید انقده لاشه(مرغ و گوشت) خوردید ک مانند حیوان وحشی شدید چی بگم از وقتی این خبرو شنیدم بار دیگر به گیاه خواری اعتقادم بیشتر شد
    • جمشید IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      1 0
      چرا شعر میگی آخه؟!!! کشتن مرغ و خروس و خوردن گوشت اونها چه ربطی به کشتن فرزند داره؟! چی زدی شما؟!
  • ناشناس IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    5 0
    این اقا هر غلطی که کرده باشن نباید انطوری کشته و تیکه تیکش میکردن پس قانون چی میگه؟ واقعا ادم نمیدونه چی بگه بنظرم از لحاظ روانی اون پدرومادرم مشکل داشتن چون بعد قتلم میگه عذاب وجدان ندارم والا دیگ ب عشق پدرومادرامون هم شک کردیم انطوری:/
  • US ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    من خستگی این پدر و مادر رو میتونم بفهمم اما یک مادر یا پدر نرمال و سالم حاضرن در چنین موقعیتی خودشونو بکشن و یک تارمو از سر بچه شون کم نکنن. این داستان معاشرت با زن ها یا ساختگیه یا ...
  • US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    اونایی که نوشتن ببین بابک خرمدین چطور پسری بوده نظرشون درمورد داماد و دخترشون چیه اگع طبق این نظره تو ایران همه بابد مثله بشیم به جز شماها
  • آرش IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    خدا عاقبت همرو بخیر کنه امیدوارم خدا هیچکسی بحال خودش رها نکنه این اتفاق هولناک معمولا از ی گذشته و حال و احوال زیادی برخورداره ... من خودم پدر سه فرزندم ... پدر عشقش فرزندانش ... و پدر مرحوم خودم الگوی من بود و همین الان دوست دارم ببینمش و آغوشم بغلش کنم بگم دوستت دارم پدرم ... فرشته بی نظیرم چون از احولات ماجرا خبر ندارم نمیتونم قضاوت کنم ... ولی در کل کار وحشتناکی بود ... این اتفاقات نباید پخش کرد ...چرا که بنیاد خانواده رو نابود میکنه
  • ناشناس IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    لعنت خدا بر چنین پدر و مادری ننگ بر این پدر و مادر
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 1
    ما همه هرچی بگیم یک انتقاد شخصی هستش اول اینکه جان دادن جوان گرفتن مال خداست قضاوت هم به دست خودشه این دنیایی فانی زود میگذرد شماهای که حق به کسی میدهیدکه یکی بیشترنیست از خودش دفاع کنه اون یکی نیست تایید کنه راست میگه یا نه
  • امیر IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    حاجی پشمااااام.این دیگه چی بود? آدم هر چقدر هم آدم بدی باشه.خدا تو اون دنیا برای اینجور آدم ها عذاب قرار داده.ولی این کار شما از کار پسرتون هم بدتر بوده.خدا انشالله همه مارو آدم کنه و به راه راست ببره.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    خدابه دادمون برسه
  • متفکر عالم IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 1
    شاید شیطان پرستند انجام مناسک برای انرژی!!!
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    2 0
    اعدام کمترین قصاصه پدر و مادر شیطان صفت و خوناشام
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    2 0
    اینا که خیلی پیر هستن خوب خودتون رو میکشتین بهتر بود که دوتا بچه تون رو کشتین اون داماد بدبخت چی ؟ خانواده نداره که الان تقاضای قصاص کنن
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 0
    بابا اینا جانین باید به بدترین شکل اعدام و قصاص بشن
  • من IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    من بابام هیچ کاری هم نمی‌کردم و نامادریم فقط و فقط از وجود من توی خونه ناراضی بود ، چند ماه پیش بابام وقتی سر کار بودیم گفت بیا برات خونه رهن کنم بری توش چون می‌ترسم زنم بکشتت ، الآنم قبول کردم و خونه مجردیم و از ترس نامادریم خونه بابام نمی‌رم چون حتماً حرفی پیش اومده و نقشه ای تو سر نامادریم بوده که بابام حاضر شده برام خونه رهن کنه اما نذاره اونجا بمونم ...
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 3
    اینادیوونن بدون محاکمه باید اعدام بشن
  • IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 1
    پدرمادره جنون داشتن مث اب خوردن سه نفروکشتن دوتا بچشوبادامادشو
  • سحر IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    1 0
    همه ی پدر مادرا خوب نیستن این اشتباه بزرگیه که مردم همیشه فکر میکنن همه پدر مادرا خوبند تو کشورای دیگه پدر مادرای بی صلاحیت حق بزرگ کردن فرزنداشونو ندارن
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    1 0
    یک خانواده مریض در یک جامعه رو به مریضی اگه تلاش نکنیم برا درمان جامعه به زودی شاهکارهای جدیدتری رو میبینیم ... بابک چند سالی خارج بوده و سبک زندگی غربی رو پیشه گرفته ک خانواده معانی چندانی ندارن و....
  • الیاس IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 1
    این بیشتر از یک قتل معمولی میتونه باشه و هر چقدر بیشتر در موردش فکر میکنم به نقطه های مبهم زیادی میرسم بنظر من قتل کار یک نفر نمیتونه باشه چون در توان یک سال خورده نیست که به راحتی سلاخی کنه و اصلا با عقل جور در نمیاد
  • رضا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    سلام. هیچ حیونی این کار رو انجام نمیده حتی درنده و وحشی ترین حیوون. انسان هایی هم که از نظر روحی سالم باشن به این موضوع فکر هم می کنند ناراحت میشوند و انسان های روان پریش و دیوانه میگن خوب کاری کرد آخه درنده ترین جانور این کارو با شکارش نمیکنه اینکه پسرشون بود.
  • سعید IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    آمار قتلهای خانوادگی تو ایران وحشتناک زیاد شده بعد میان مدام تبلیغ فرزند آوری میکنن بچه تربیت میخواد، توجه میخواد، آرامش میخواد، تامین مالی میخواد ، سواد میخواد، مسئولیت پذیری میخواد نمیتونید به دنیا نیارید سخت شده زندگی یه جفت سگ بگیرید هر چند ماه واسه تون تولید مثل کنن!!!!! فرزند آوری، تولید مثل نیست
  • علیرضا IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    یا امام حسین آخه آدم بچه خودشو تیکه تیکه می‌کنه آخه حیوان چرا کشتیش هرچقدر اذیتت کنه بازم سخته حالا کشتیش چرا تیکه تیکه کردی تو بهت بیاد بی شرف یزید که یزیده همچی گوهی نخورد آخه واقعا انسان نیستید
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 0
    در این ول بشو بورس هر روز 2000تا میریزه و 50میلیون نفر رسما بدبخت شدند تا چند سال بعد . مردم با سفارش دولت و رهبر فرزانه پول را داخل کشور در صنایع وارد کردند ولی رکب خوردند و پول با 200 کد خارج شده در اوج قیمت
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    خواهشا این مطالب رو اینقدر در فضای مجازی نزارید بچه ها میخونن رو اعصابشون تاثیر میزاره گناه این نوجوانان بیگناه چیه با این مطالب تضعیفشون کنیم؟
  • سامیار IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 0
    واقعا متأسفم هرچقدرم پسر بد باشه بازم سخته بنظره بنده این پدرو ومادر روانی بودن و از قتل های سریالیشون ناراحتم نبودن واقعا چه دل و جهرتی خدای به کجاها رسیدیم که چنین چیزهای رو میبینیم لعنت بر شیطان
  • م IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    3 1
    شماکه میگیدحقش بوده یعنی هرپدرمادری که بچه هاشون اذیت کردن، پدرمادرحق داره بچه هاشون بکشه، حالا حق داشته بچه هاش بکشه پس اون دامادبدبخت چه‌ گناهی کرده بود، تواین دنیاهیچ پدرمادری مثل ایناپیدانمی کنی، حالا شایدباشه که بچه اش راکشته ولی بعدگفته که پشیمونم ایناپیرزن پیرمرده که اصلا پشیمون هم نشدن حتماازادم کشتن خششون آمده،
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 0
    به نظر من نمز توان به اینها گفت آدم از حیوان وحشی هم پست تر هستندسه نفر را کشتند بس نیست تهمت هم می زنند مگر شماخدا هستید آن ها رامجزات کردید خداوند را توبه بازگذاشته تا هر کس خطاز کرد توبه کند
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 0
    فرزند هر چی باشه کسی حق چنین جنایتی رو نداره .از انسانیت خسته شدم من یه نفر.کاش اصلا آفریده نشده بودم.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    باید کم کم به فکر یه جا باشیم برا خودمون!
  • ناشناس IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 2
    پد و مادرش خیلی کار خوبی کردن و زود متوجه شدن اقایی که میگی نباید این کارو میکردن خودتو بزار جای اون پدر و مادر بدبختی که تونستن تحمل کنن وقتی دختر میبرده خونه معلومه چیکار میکرده دیگه آدم خراب خرابه شاید اگه توهم یه همچین کاری انجام بدی هفته بعدش تیکه تیکه شده باشی
  • Mahya IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    چقد ادم میتونه عوضی باشه ک همچین کاری با بچه اش بکنه اینا روانین بچه ارم هر چقدم بد باشه باز دلیل نمیشه همچین بلایی سرش بیارن میتونستن شکایت کنن بابت ازارش دروغ میگن یا روانین یا پسره فهمیده خواهرشو کشتن اینم کشتن ک راحت شن واقعا متاسفم براشون
  • ناشناس IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    پدر و مادرش زیاد سریال دکستر نگاه کردن! :D دقیقا همون مدلی قتل رو انجام دادن. فقط به جای انداختن جسد توی اقیانوس، انداختن توی سطل زباله!
  • چاحاج IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    اصلا این فیلم خوب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس