انتخابات

قاضی زاده هاشمی:مردم در رای دادن به عملکرد گذشته توجه کنند و نه به شعارها...کسی که می داند اختیار وافی ندارد نباید نامزد شود. اینکه می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند، مصداق خیانت است.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد

روز چهارشنبه نامه‌ای با امضای جاویدنیا، یکی از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری تهران در شبکه‌های اجتماعی با محوریت "نریمان غریب"، یکی از عناصر فعال جریان ضدانقلاب با عنوان "دستور قوه قضاییه برای فیلترینگ برخی شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام"، منتشر شد.

فارس با اشاره به این مسئله در مطلبی نوشت:انتشار این نامه در آستانه یک ماه مانده به انتخابات و با توجه ورود آیت الله رئیسی به این عرصه، یک اتفاق یا اشتباه آنهم از سوی فردی که مسولیت حوزه فضای مجازی در دوره پیشین قوه قضائیه(زمان ریاست آیت الله آملی لاریجانی) را برعهده داشته، نمی‌تواند باشد.

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

برای درک بهتر اینکه، چرا تاکید می شود این موضوع یک پروژه تخریبی علیه آیت الله رئیسی با وارد کردن ایشان به دو قطبی سازی کاذب با محوریت موضوع فیلترینگ است، می توان به اظهارات تاجزاده در روز ثبت نام برای انتخابات ۱۴۰۰ و حتی نزدیک تر از آن به اظهارات رئیس جمهور در صبح چهارشنبه با تاکید خاص بر روی موضوع فیلترینگ، که در واقع تلاشی در جهت دوقطبی سازی حول این مسئله بود، اشاره کرد.

روحانی چهارشنبه- ۲۹ اردیبهشت- در جلسه هیات دولت گفت: «نباید به گونه‌ای باشد که امروز که انتخابات است فضای مجازی مورد تأیید و عالی باشد اما فردای انتخابات به دنبال فیلتر باشیم. مردم باید بدانند که افراط‌گر هستیم یا اعتدال‌گرا و مهم این است که راهبرد و اصول خود را به مردم توضیح دهیم».

وی افزود: «مردم باید بفهمند که این آقا، آقایی است که دنبال تعامل با جهان است یا دنبال دعوا با جهان است؟ این باید روشن شود. این استراتژی و راهبرد مهم است. رای مردم یک بار ۲۸ خرداد تا ۴ سال دیگر یا رای مردم هر روز؟ هر کار مهم می‌خواهیم انجام دهیم با رای مردم و نظر مردم، نه اینکه امروز که انتخابات است فضای مجازی خیلی عالی و خیلی خوب است، فردا که انتخابات تمام شد دنبال فیلتر با دست و با پا می‌گردیم، نمی‌شود».

بررسی روند اظهارات تا انتشار این نامه نشان می دهد، صحنه آرایی رسانه ای دولتی ها و اصلاح طلبان با محوریت مخالفان و موافقان فیلترینگ، سپس انتشار این نامه از سوی فرد منتسب به لاریجانی‌ها و نهایتا انتشار این نامه از سوی فردی مانند نریمان غریب و شبکه اینترنشنال(با سابقه اخیر انتشار فایل صوتی ظریف)، نه تنها یک اشتباه معمول رسانه ای نیست، بلکه کار ویژه ای است که اتاق فکر جریان رقیب با محوریت فردی آشنا به این نوع عملیات روانی و رسانه ای، با هدف تخریب کاندیدای جبهه انقلاب در دستور کار قرار داده است.

در پی انتشار ادعایی در فضای مجازی مبنی بر صدور نامه‌ای به منظور فیلترینگ اینستاگرام از سوی دستگاه قضا، مرکز رسانه قوه قضاییه  اعلام کرد: پیشتر نامه‌ای از سوی جواد جاویدنیا یکی از معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، در مورد فیلترینگ اینستاگرام صادر شده بود که بلافاصله در همان ساعات اولیه از سوی محمد جواد حشمتی رئیس دادگستری استان تهران بلااثر شده است.

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، اقدام جاویدنیا در نوشتن چنین نامه‌ای یک تخلف اداری و مداخله‌ای خارج از وظایف و اختیارات نامبرده بوده است.

بنابراین گزارش، پس از اقدام رئیس کل دادگستری تهران در بلااثر کردن نامه فوق‌الذکر، نامبرده (جاویدنیا) به جهت انجام اقدام غیرقانونی، تحت تعقیب دادسرای انتظامی قضات قرار گرفته است.

اتصالی به احمدی نژاد نداشتم، فرد این نظام بودم

«فریدون عباسی» نماینده فعلی مجلس و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که «چقدر احتمال می دهید در این انتخابات مسائل  مربوط به پرونده هسته‌ای ایران در تبلیغات انتخاباتی محور شود؟» گفت: «اگر جناح های رقیب بخواهند بحث هسته ای- معیشت را بسیار پر رنگ کنند حتما تاثیر دارد».

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

عباسی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «من که اتصال به آقای احمدی نژاد و بقیه نداشتم، من  فرد نظام بودم و برای همین ترور شدم، من هم در دولت آقای هاشمی در وزارت علوم کار کردم. وابستگی به آن افراد خاصی که آنجا بودند نداشتم و هم در دولت خاتمی داشتم برای نظام کار می کردم. در دولت آقای احمدی‌نژاد بیکار بودم یعنی از من برای کار دعوت نکردند، قسمت سختش که معاون دانشجوی فرهنگی است، یعنی معاون آموزشی یا معاون پژوهشی که مناسب بنده باشد را به من ندادند، در دانشگاه شهید بهشتی مستاصل بودند و سراغ من آمدند که بیا و معاون دانشجوی فرهنگی بشو! من هم قبول کردم یعنی شرایطی پیش آمد که من پذیرفتم و رفتم و آن کارها را انجام دادم و به همان کارهای هسته‌ای در سطح دانشگاهی که می کردیم برگشتم و دیگر با انرژی اتمی کار نمی‌کردم».

وی افزود: «من نشان دادم در کل دورانی که در جاهای مختلف کار کردم هیچ وقت کسی را حذف نکردم به خصوص در انرژی اتمی. بلکه همه را به کار گرفتم و به آنها میدان و مسؤلیت دادم، امکانات در اختیارشان قرار دادم و به سراغ همه دانشجویانم رفتم که بیایند، یعنی اگر اسم دولت را دولت نخبگانی می گذاریم برای این است که ما مشق کردیم وقتی عقلا را روی کار می آوریم خیر می بینیم، ما کاری به بحث های جناحی و سیاسی آنها نداریم، دیگر آن وظیفه دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی است».

لزوم اجرای سفرهای وزارتخانه‌ای در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور

«سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی تاکید کرد: «حدود ۸۰ درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری در پرداخت حقوق کارمندان دولت و تهیه امکانات و ... می‌شود و صدها هزار کارمند شریف دولتی در اختیار شما هستند و سی سال از عمر خود را در این سیستم اداری می‌گذرانند. بنابراین «ماشین دولت» دستگاه بزرگی است که هزینه می‌کند و می‌بایست با بهترین بازدهی از آن نتیجه گرفت».

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

جلیلی افزود: «اگر دولت می‌خواهد این ماشین را به خوبی براند، باید در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفرهای وزارت‌خانه‌ای نیز شکل بگیرد؛ وزارت‌خانه ها به سراغ ادارات استانی بروند و از روند مطلوب عملکرد سیستمی اطمینان حاصل کنند».

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه «تغییر  سازوکار» مهمتر از «تغییر ساختار» است، اظهار داشت: «در دو دهه اخیر، شاهد تغییراتی در ساختار وزارت‌خانه‌ها یا سازمان‌های دولتی بودیم؛ بعضی از وزارتخانه‌ها ادغام شدند اما نتیجه مطلوب حاصل نشد. علت این است که می‌بایست تغییر سازوکار ها در  اولویت قرار بگیرد تا بتوانیم تحولات اساسی را شاهد باشیم. نباید سازمان بر آرمان و اهداف غلبه کند».

مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

«رامین مهمانپرست» سخنگوی اسبق وزارت خارجه و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با فارس در پاسخ به این سوال که «شما با شنیدن اسم کولبران بغض نمی‌کنید؟» گفت: «گریه کردن که دردی را دوا نمی‌کند. باید راه‌حل‌ و مشکلات را پیدا کرد».

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

مهمانپرست در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: «طرح ما این است که به جای اینکه سهمیه سوخت روی کارت ماشین داده شود، روی کارت ملی افراد داده شود و هر کسی هم که ماشین ندارد ماهیانه ۳۰ لیتر رایگان سهمیه سوخت دریافت کند. سهمیه یک خانواده ۴ نفری ۱۲۰ لیتر بنزین می‌شود. آن‌ها می‌توانند هر مقدار را خواستند مصرف کنند و بقیه را روی کارت ملی خود پس انداز کنند. دولت آن را به قیمت لیتری ۲۰ هزار می‌خرد. البته برای اینکه نقدینگی ایجاد نشود گفته‌ایم هرکسی که بخواهد می‌تواند آن را به دولت بفروشد و ما به ازای آن، کالای ایرانی خرید کند. درواقع هر نفر هفتصد هزار تومان در ماه کالا خریداری کنند».

شیرزاد:درخواست رئیسی از صداوسیما شبیه «مزاح» است

«احمد شیرزاد» نماینده مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «آقای رئیسی در انتخابات گذشته حضور داشته و در معرض آرای مردم قرار گرفته‌اند. این در حالی است که پس از انتخابات نیز صداوسیما از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از ایشان استفاده کرده و در طول چهار سال گذشته این رویکرد به‌خوبی قابل مشاهده بوده است. البته آقای رئیسی به تازگی از صداوسیما خواسته‌اند که تصویر ایشان را پخش نکنند. این در حالی است که این درخواست بیشتر شبیه به مزاح است تا واقعیت. صداوسیما هر کاری قرار بوده درباره آقای‌ رئیسی انجام بدهد انجام داده و چنین درخواست‌هایی در شرایط کنونی تاثیر ندارد».

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

شیرزاد در ادامه گفت: «واقعیت این است که در انتخابات آینده جامعه ایران در معرض یک آزمون جدی قرار خواهد گرفت. این آزمون نیز بین  اصولگرایی از جنس آقای رئیسی که نسبتأ معتدل است و اصلاح‌طلبی از جنس آقای جهانگیری وجود دارد. در شرایط کنونی هجمه‌ها و حمله‌ها نسبت به آقای جهانگیری افزایش پیدا کرده است. با این وجود جامعه ایران با توجه به میانگین سنی بالایی که پیدا کرده نسبت به آینده نگران است که مدیریت اجرایی کشور را به دست افراد بی‌تجربه بسپارد».

تاجزاده فرض تایید صلاحیتش را محال می‌داند

«علی صوفی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با اعتمادآنلاین گفت: «بعید می‌دانم آقای تاجزاده تایید صلاحیت شود. حتی خود آقای تاجزاده هم فرض تایید صلاحیتش را محال می‌داند. اگر آقای تاجزاده بیاید، صحنه مبارزات انتخابات بسیار داغ می‌شود و البته الآن شاید اکثر احزاب اصلاح‌طلبان به صلاح ندانند که نظرات آقای تاجزاده اصلاً مطرح شود. آمدن آقای تاجزاده به عرصه انتخابات اصلاح‌طلبان را از قدرت دور می‌کند، اما به مردم نزدیک می‌کند».

لازم به ذکر است که تاجزاده طبق قانون به سبب داشتن محکومیت کیفری امکان تصدی پست ریاست جمهوری را ندارد.

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

کسی مسئولیت آقای لاریجانی را به گردن نمی گیرد

«امیر حسین قاضی زاده هاشمی» نماینده مجلس و کاندیدای داوطلب  در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در نشست خبری که در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد در پاسخ به این سوال که «فضای انتخابات دو قطبی یا ۳ قطبی می شود» گفت: «کسی مسئولیت آقای لاریجانی را به گردن نمی گیرد، دو قطبی شدن در شان مسئولان نیست و نباید دعوای قدرت داشته باشیم چه کسی می‌خواهد بار مسئولیت ۸۰ میلیون نفر را برعهده بگیرد که با دروغ و کلک به قدرت برسد، مسئولان و کاندیداها باید از برنامه های خود بگویند، من منتقد نظام آموزشی هستم بنده جراح هستم و می گویم ۱۳ سال درس خواندن اضافه است و می‌گویم میخواهم این را درست کنم».

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

ستاد انتخاباتی «تخریب رئیسی» آغاز به کار کرد/ مهمانپرست: مشکلات کشور، راهکار می‌خواهد نه گریه

قاضی زاده هاشمی در ادامه گفت: «مردم در رای دادن به عملکرد گذشته توجه کنند و نه به شعارها. تمام کسانی که کاندیدا می شود رجل سیاسی و مذهبی هستند و اگر نباشند رجل سیاسی و مدیر محسوب نمی شوند. کسی که می داند اختیار وافی ندارد نباید نامزد شود. کسانی که می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند چرا وارد می شوند؟ اینها خائنان به ملت هستند و نقش اپوزوسیون را دارند. هدف آنها این است که از درون مخالفت کنند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 35
  • جواد IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    69 3
    اول از همه بگم دولت روحانی در طول این هشت سال چیکار کردند میشه فقط یکی از کارهاش رو بگید انرژی اتمی بود که زد نابود کرد اقتصاد رو نابود کرد صنعت ماهواره ای رو نابود کرد دزدی بود که بیشترین دزدیها در زمانش اتفاق افتاد بیشترین گرانی ها و بی ارزش شدن پول و نایاب شدن بعضی از مهمترین نیازهای مردم پیاز گوجه مرغ شکر روغن وووو. اگه میگید نذاشتن خوب اگر دوباره هم بیاید نمیذارن پس برید کنار اگر گذاشتن پس شما عرضه نداشتید بازم برید کنار
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      39 3
      واقعا قیافه اصلاح طلبان تهوع آور است چون هر وقت هر کدام از اینها را می بینیم به یاد ویژه خواری، براندازی، جاسوسی، وطن فروشی، اختلاس های کهکشانی، چپاول بیت المال، دریافت های نجومی، دزدی های کیهانی و اشرافیت گرایی و ... می افتیم واقعا تهوع آور نیستند؟!!
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      22 3
      شورای نگهبان باید بیاد پاسخگو باشه و شفاف به ملت بگه اگه مثلا لاریجانی، رئیسی، جهانگیری، محمد و غیره رو تایید کرده به چه دلیلی و بر اساس چه مستنداتی بوده. تا کی امثال روحانی ها رو تایید می کنین و هیچ وقت هم پاسخگو نمی شین. به رد صلاحیت کاری ندارم، دلیل تایید صلاحیت رو باید بگی جناب شورا.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      9 8
      بهترین کار اینه اقای رئیسی فیلتر تلگرام را بردارد تا برگ برنده ایشون در انتخابات شود و توطئه ها رو در نطفه خفه کنند
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      6 46
      شک نکنید رییسی بازنده است
    • حسام IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      18 2
      مردم دیگر گول بازی های رسانه ای رو نخواهند خورد چون به چشم زحمت های رییسی را دیدند..البته سخنان سعید محمد هم رو دنبال میکنم بین این دو عزیز انتخاب سخته
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      16 1
      همین شیرزاد زمانی که مجلس ششم بود ، رفت پشت تریبون و نظام رو به پنهانکاری هسته ای متهم کرد! این اتهامات و فعال شدن توپخانه منافقین در خارج کشور همانا و صدور قطعنامه و شروع بدبختی تحریمای هسته ای همانا! ایشون و هم کاسه ای هاشون مسئول وضع فعلی هستن. صادق خرازی گفته بود اگر مسئول بودم با افرادی که اظهارات هزینه زا انجام میدادن برخورد میکردم! کسی نبود بهش بگه حاجی احمد شیرزاد و بقیه مفت خورای اصلاحطلب رو بچسپ.
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      19 0
      درمورد تخریب آقای رئیسی باید بگم که متاسفانه جناح انقلابی در کادر سازی ضعیف عمل کرده. سیستم فعلی و اکثر مدیران و مدیر کل ها توسط دولت های سازندگی و اصلاحات طراحی شده و روی کار اومدن. اصلاحات نیاز به کادرسازی نداره ولی جناح انقلابی چون دنبال تغییر وضع موجود که دستپخت اصلاحطلباست هست، باید یه تیم ۳ یا ۴ هزار نفره داشته باشه . استاد رائفی پور میگفت که باید پارادایم رو عوض کرد و چند هزار نفر نیروی نخبه و متعهد داشت. هیچ تضمینی نیست که در دولت بعدی ، نیروهای اصلاحطلب مدیریت های پایین دست رو بگیرن و کارخرابی کنن
    • فشل IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      10 1
      وای به حال ملتی که هر بار از همون سوراخ دوباره گزیده میشه.بابا اصلاح طلب و خائن و ... چه گلی به مملکت زده.چرا اصلا بحث میکنین از اونا.فقط یک انقلابی واقعی میتونه مملکت رو نجات بده همین.خیلی سخته این مطلب؟؟؟؟
    • سوخته IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      0 0
      از این دو موجودی که عکس شان او بالا چاپ شده بدتر مابقیه اراضل دنباله دارشان هستند که با ادعایشان ایران را نابود کردن . غرب پرستان خائن
    • محمودسلمانی mahmoudsalmani110 IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      0 0
      احمد شیرزاد که آتش شدید و جهانی جنگ بر سر مساله هسته ای ایران با دروغ آشکار و خیانت بار وی شروع میشود انتظار دارد رسانه اخبار پیروزی های غرپر آفرین رییس قوه قضاییه را پوشش ندهد و حتما باید دست بر سینه خدمت پاک و صادق آقای شیرزاد باشد !! چرا افکار عمومی وی را محاکمه نمی کند ؟ این همه خسارت و رنج و تحریم و تهدید ، با دروغ وی و به بهانه ی اتهام او شروع شد ...
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    24 0
    کسی که میدونه رئیس جمهور اختیاری نداره نباید کاندید بشه و نباید رای بده
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    21 0
    مثلا دولت روحانی این 8 سال چه غلطی کرد؟ فقط یکی از دستاورهاشون رو بگید
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    22 0
    اونی که خنده داشت وداره گریه جهانگیری بود نه درخواست رییسی از صداوسیما واونی که گریه داره عملکرد ۸ساله بعضیاست که امثال آقای شیرزاد ازش حمایت کردن.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    13 2
    اتفاقا بزرگترین ایراد من به آقای رئیسی بی تحرکی در فضای مجازی است
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      8 1
      درود بر آقای رئیسی
  • رضا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    13 0
    به نظر آقای روحانی و طیف اصلاح طلب لیبرال هرکس پیرو رهبری و خط امام خمینی باشه و انقلابی باشه با دنیا جنگ ذاره و این یعنی دقیقادشمنی با میدان و شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و پیرو خط اسرائیل و آمریکا و دشمنی با دنیا یعنی امریکا و اسراییل
  • دبیر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    17 1
    صداوسیما از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از ایشان استفاده کرده و در طول چهار سال گذشته این رویکرد به‌خوبی قابل مشاهده بوده است... جناب شیرزاد یعنی صدا وسیما نباید ازفعالیتهای رییس یک قوه اخباری پخش کند ان هم درطول سال . یعنی شما اینقدر متوجه نیستید اگر اینطوری باشد چون آقای جهانگیری قصد کاندیداتوری داشت نباید از یک سال گذشته خبری از فعالیتهای ایشان به عنوان معاون اول منتشر شود.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    7 0
    رئیس جمهور طنز میخواهی(ریک من)-چون همه را به یک چشم نگاه میکنه-هیچکدام ازاین کاندیداها به اندازه(ریک من)طنزتر نیست
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    10 0
    اقتصاد ویران و تورم لجام گسیخته ای که روحانی از خودش بجا گذاشته 4 سال که سهله 10 سال دیگه هم نمیشه جمعش کرد و بحران رو از بین برد
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 0
    به جای تبلیغ به شیوه های قبل ، مسئولانی که در قدرت بودند در مورد تصمیمات و عملکرد شان پاسخگو باشند و ساعات و دقیقه هایی که قرار است وعده و وعید بشنویم صرف توضیحات و پاسخ های مسئولین بشود که به خودی خود انتخاب خوب هم آشکار می شود .
  • hoseein IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 8
    مگه رهبر نگفت اولویت اول انتخابات حداکثریه وخیلی واضح حرف ازمنع نشدن کسی در حضور در انتخابات کردن معنی این حرف واضح نبود؟پس چرا راضی به حذف چهره های مردمی شدید به خیال پیروزی ...انتخابات زیر 60 درصد یعنی پیروزی اصلاح طلبا خیانت واضحه خیلیا کورندنمیبینن
    • DE ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      1 0
      شما این کامنتت رو به انگلیسی بنویس خیلی حیفه تا بتونند سیاستمداران بزرگ دنیا هم ازش استفاده کنند در دانشگاههای خارج هم کامنتت را تدریس کنند .از مشرق هم حق النشر بگیر.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 3
    بجز جلیلی وتاکمی رئیسی-تائید بقیه کاندیداها یعنی بزرگترین شو وطنز انتخاباتی کل تاریخ بشر-شورای نگهبان نیازی نیست آینده کاندیداها را تضمین بده،فقط کافیه و باید گذشته وحال(کاندیداها،خانواده،خاندان،فرزندان،برادران،خواهران،فک فامیل،هم حزبی،هم باندی،ژنهای برتر،آقاها،آقازاده ها،خودیهاوغیرخودیهای فاسد،نجومیبگیر،خائن وجنایتکارشونو...)تضمین بده.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    12 0
    واقعا معلومه دیگه هیچی برای تخریب پیدا نکردن ، آخه فیلترینگ هم شد موضوع ؟؟؟ الان همه به فیــلتر شکن براحتی دسترسی دارن، اصلا موضع فیلتر مهم نیست. آقای روحـــانی ! آقای جهانگــیری! دغدغه ما جوان ها ، بیکاری است، افزایش سن ازدواج است. ما رو چی فرض کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی با این مسائل رده هزارم ذهن امثال ما رو می خوای از انتخاب درست منحرف کنید؟؟؟ و در قدرت هر کاری میخوایید بکنید و سلطان های فاسد اقتصادی رو رشد بدید ؟؟؟ تا کی با این مسائل احساسی مردم رو فریب خواهید داد ؟؟؟ جوابگوی وضع فعلی باشید.
  • NL ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    5 0
    یه سوال؟ ارتباط با خربنگاران رسانه های معاند جرم هست یا نه؟ لاریجانی در کلاب هاوس با مجریگری فرید مدرسی با خبرنگاران رسانه های معاند گفتگو کرد!بحث قاضی و فیلترینگ و هماهنگی با سعودی اینترنشنال هم هست.لاریجانی باید ردصلاحیت بشه و مدرسی تحت تعقیب قرار بگیره
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 3
    رئیسی رو با وارد انتخابات ریاست جمهوری کردن دارن خراب می کنند بذارید تو قوه قضائیه با فساد مبارزه کنه و موفق خواهد بود اما متأسفانه...
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      7 1
      اتفاقا ایشون باید بیاد در قوه مجریه و فساد را از نطفه خفه کنه
    • علی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      1 0
      مگر فساد صرفا در دولت است ؟باعث و بانی فساد را در دولت باید در تشکیلات دیگری جستجو کرد . مثلا مجلس ، تشکیلات مختلف که با حمایت از مسئول فساد زمینه های فساد را بشتر کرده اند .
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    8 2
    اقای لاریجانی هنگام ثبت نام هم توهین به اقای قالیباف کردند وهم به اقای رییسی این نهایت بی حیایی فرد است اگر تایید نشدید چه شود ؟ چه شود ؟ شما وجهانگیری با اون سوابق درخشان من ورا .
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    5 2
    جالبه موضوع فیلترینگ و فضای مجازی و سیاست خارجی بعد از تاج زاده توسط روحانی در هیات دولت مطرح شد... همه با هم بر علیه رئیسی دولت و اعضای آن و رییسش که باید بی طرف باشد کاملا اشکار تخلف می کنند
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      2 1
      حالا شدین طرفدار تلگرام و اینستا? رو که نیست. تقصیر شما نیست جیرتون زیاده
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 0
    این خاندان در همه جا آدم گذاشته اند
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    11 2
    جاست رییسی
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 0
    رییس جمهور باید مردمی دردآشنا متخصص پرور،ظلم ستیزوعدالت گستر،متکی به نیروی جوان،خلاق وراستگوباشدوازپشت میزوشیشه خودرو رضایتمندی مردم راحس نکند ضمنا عجول نباشدو۲۰دقیقه ای به دنیانیومده باشد!
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    افساد طلبها همینی هستند که دولت روحانی بود رکورد تمام بدبختیها را جابجا کردند حیف آقای رئیسی در مناظره ها طوفانی عمل نمی کنه و این آشغالهای بی ارزش را مفتضح و رسوا نمیکنه
  • امیرو IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 0
    دزد واقعی به میدون آمده بعد تهمت دزدی به بقیه میزنه! عجب دنیایی داریم و عجب روباه صفتانی! از مردم میخوام اقلاً از تجربیاتشون کمک بگیرند و هر هذیانی را همپای واقعیت مجسم نکنند به گوینده این اراجیف خوب دقت کنند و از حافظه تاریخی کمک بگیرند.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 1
    یکی از روشهای بسیار پیشرفته و شناخته شده در قرن بیست و یکم در حل مسائل و مشکلات یک کشور پر جمعیت مانند ایران روش " گریه درمانی " است این روش حل معضلات یک مملکت کارهر کسی نیست فقط افرادی نظیر این جناب دکتر اسحق جهانگیری به فوت و فن آن اشنا هستند و میتوانند انرا پیاده کنند.
    • DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      6 0
      جهانگیری فقط گریه درمانی بلد است
  • DE ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 1
    ....ما برای رای جمع کردن رای و به پست و مقام رسیدن... سهمیه یک خانواده ۴ نفری ۱۲۰ لیتر بنزین میدهیم. .... دولت آن را به قیمت ۲۰ هَزار میخرد.. درواقع هر نفر هفتصد هزار تومان در ماه کالا خریداری کنند»....زیر ساختهای جامعه و اتوبان و دانشگاه و مدرسه محل کار و تولید کار بهداشت و بهداری و بیمه درمانی....همه و همه سرازیر میشوند به خرید کالا.....بعد ناراحت میشن وقتی بهشون فحش میدهی حیف فحش. یک سازمان عظیم برنامه و بودجه از دانشمندان ایران که به هیچ دسته و گروهی وابسته نباشند جلو این لوس بازی های خنک انتخاباتی را میگیرد توهین به مردم است چقدر سطح مردم ایران را پایین آوردند
  • GB ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 9
    خوابشو ببینید رای بدیم.
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 8
    خودتان میدانید مردم آقای احمدی نژاد رو میخواهند اما نمیدانم چرا بر خلاف خواست مردم خبر میزنید این انقلاب برای مردم هست و بوده. باید به مردم احترام بزارید
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 0
    برای تخریب آقای رییسی، موضوع فیلترینگ رو مطرح کردن، آدرس غلط دادنه. موضوع اصلی کشور، بیکاری و افزایش سن ازدواجه. در ضمن اگه دولته فعلی واقعا ضد فیلتر هست، چطور نتونست یه سریال گاندو رو تحمل کنه و مانع پخشش شد؟
  • محمد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    چرا کسی به این رفتار انتقاد نکرده و جلوی این گونه تحرکات نامزدها را نمی گیرد... هنوز افراد صلاحیت دار از سوی شورای نگهبان اعلام نشده که راند های تبلیغاتی را شروع کرده اند. هر چند لاریجانی ها کلا عادت دارند قانون را بر اساس خواست خود تغییر دهند... مانند وضع قانون تغییر کاربری زمین ها که با لابی ... شون تو مجلس وضع شد، برای اینکه بتوانند زمین های انفال را به نفع ... خود سند بگیرند.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 2
    فقط ریسی جان بیا آبروی این دزدها باید ریخته بشه
  • سید فروزان CH ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 0
    روحت شاد نواب صفوی ، کاش امروز بودی و تکلیف ما را با امثال تاج زادهها مشخص میکردی تا به می باید خون دل خوریم از دست غربگدایان خود فروش میهن فروش
  • محمدایوب IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    آقای ... گفته درخواست رییسی ازصدا وسیما مزاح هست. مزاح اونه که جهانگیری با داشتن برادر دزد و هیچ غلطی دراین 8سال نکرده وقدرت تعویض ابدارچیش رانداشته وقت ثبت نام را با ختم ....اشتباه میگیره گریه می کنه دوباره حرفهای مفت میزنه. ودرمورد آمدن تاج زاده همان مثال 3نفر برای لوله آب می‌کندند است که آن یکی که لوله می‌داشت نیامده بود یکی میکند ویکی خاک می‌ریخت گفتند اینکه لوله آب ندارد آن دو گفتند برای ما که نان دارد حال هر احمقی میداند تاج زاده محکوم امنیتی است واصلااین نظام وقانون اساسی راقبول ندارد قطعا رد صلاحیت میشود اما اینها...... سیاسی بهانه برای ..... به بیگانگان پیدا میکنند.
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      0 0
      خوشم میاد از ادبیات انقلابی ها!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    اونوقت مسترروحانی لابد شما با نظر مردم همه اجناس را گران کردید؟؟؟؟؟
  • محمدایوب IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    کار اونه خدادرست کنه سلطان محمود خرکیه. حالا .....سیاسی. هر غلطی میخوان بکنند. خون حاج قاسم می‌جوشد کلی زور زدند وتلاش یک سوسول کت شلواری خدمت سربازی درامریکا گذرانده را سردار جابزنند خداوند. به دست دوستانشان صهیونیستها وسیله فراهم کرد که نام حاج قاسم دوباره جهانگیر شود وفلسطینیان در هنگام پرتاب موشک یا لثارات قاسم بگویند تن دیپلمات زبان دان واتوکشیده ورییس قبا ایتالیایی اش وسرمایه های اسراییل اصلاح طلبان وطن فروش را بلرزانند
  • امیر IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    همه جناح هاب سیاسی معتقد ب نظاام باید نماینده داشته باشند تا مشارکت حداکثری شود بعدشم روحانی با دست خالی و بروکراسی غیر شفاف باید چ میکرد ایا روحانی میتوانست ک نکرد دراوضاع کشور ما تندروی های هردو جناح مقصرند مثلا اگر ریسی میشد الان وضعمون خوب بود
  • سیدمحمد حسینی US ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    این کلمه ها زهردار یجوری هست که انگار واقعا این روحانی و اعتدال و اصلاح و متمایل و فلان و بهمان هیچ غلطی نکردن و فقط خرابکاری.....ی اقدام مثبت هم نبودش.....؟!!!؟.... انی بعثت لاتمم مکارم اخلاق....جمله غریبیه انگار....
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    رای ما آیت الله رئیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس