تاجزاده نمایه

مهرعلیزاده:می آییم دلار ۴۲۰۰ پخش می کنیم که بخشی از آن را می‌خورند و بخشی دیگر از چین جنس آشغال وارد می‌کنند. افرادی که چنین کاری می کنند مدیریت و مهندسی را بلد نیستند.

سرویس سیاست مشرق - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. در ستون  «صندوقچه انتخابات» به بررسی روزانه اخبار و حواشی انتخاباتی و رصد رسانه‌های داخلی و بررسی رسانه‌های معاند می‌پردازیم.

********

ذوق زدگی اصلاح طلبان از هجمه رضایی به رئیسی

«محسن رضایی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی با هجمه به برنامه انتخاباتی ابراهیم رئیسی، وعده این کاندیدای انتخابات درخصوص تولید مسکن را زیر سوال برد.

 رضایی در این باره در مطلبی نوشت: «ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن، طرح خاص و ایده هیچ کاندیدایی نیست، این قانون مصوب مجلس محترم است و تمام دولت ها موظف به اجرای آن هستند. در طرح نهضت مسکن ایرانیان علاوه بر یک میلیون واحد مسکن مصوب سالانه یک میلیون مسکن هم با احیای بافت فرسوده خواهیم ساخت».

اما هجمه رضایی به رئیسی، ذوق زدگی اصلاح طلبان را در پی داشت. در همین رابطه سایت خبرآنلاین در مطلبی با عنوان «محسن رضایی مقابل رئیسی ایستاد» نوشت: «محسن رضایی با رئیسی و حامیانش یک مرزبندی را مشخص کرده است؛ او در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، از اظهارات دادستان تهران در خط و نشان کشیدن برای نامزدها به شدت انتقاد کرد و کنایه‌ای را هم نثار رئیسی کرد».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

این سایت اصلاح طلب در ادامه نوشت: «محسن رضایی پس از برنامه‌اش در شبکه دو، در توییتی باز هم به رقبای اصولگرای خود کنایه زد و آنهارا خطاب قرار داد. او نوشته که "مردم ما با حذف گزینه‌هایی که «برای رئیس جمهور شدن نیامده‌اند» و یا ممکن است این مسئولیت را «نیمه‌کاره رها کنند»، می‌توانند گزینه درست را پیدا کنند".منظور از کسانی که «برای رئیس جمهور شدن نیامده‌اند» احتمالا کنایه به نامزدهایی است که به «پوششی» و «یار کمکی» معروف شده‌اند و آمده‌اند تا ضربه‌گیر رئیسی باشند... کنایه‌ دیگر رضایی هم مخاطبش احتمالا ابراهیم رئیسی باشد؛ «نیمه کاره رها کردن» مسئولیت موضوعی است که تنها با سابقه رئیسی جور می‌شود».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

خبرآنلاین در ادامه تاکید کرد: «محسن رضایی در این دوقطبی سازی برگ برنده خود را بر سابقه و تسلطش بر اقتصاد در مقایسه با ابراهیم رئیسی قرار داده است. نکته ای که می تواند در مناظرات انتخاباتی به کمک او بیاید و چالشی جدی را پیش روی رئیسی قرار دهد... دوگانه و دو قطبی بین رضایی و رئیسی...می‌تواند به پاشنه آشیل رئیسی تبدیل شود و حتی اگر باعث شکست او نشود، با کشاندن انتخابات به دور دوم، پیروزی احتمالی رئیسی را به کامش تلخ کند».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

لازم به ذکر است که روزنامه فرهیختگان در شماره روز چهارشنبه- ۱۲ خرداد- در مطلبی با عنوان «متخصص ساده انگاری» نوشته بود: «یکی از نقص‌هایی که در صحبت‌های محسن رضایی وجود دارد کلی‌گویی و ارائه هدف و متغیر به‌جای برنامه است که اجرایی‌شدن اغلب آنها می‌تواند پیامدهای نامطلوبی برای اقتصاد ایران داشته باشد. وعده‌های وی درمورد تورم و مالیات از این جنس است. به‌نظر می‌رسد محسن رضایی در دام سیاست‌های عوام‌فریبانه افتاده و با ضرب و تقسیم‌ها و رسیدن به اعدادی جذاب، خواسته یا ناخواسته می‌خواهد حواس فقرا را جمع کند. مانند پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی (که چه‌بسا غیرممکن است) و حقوق به زنان خانه‌دار».

لیست مشترک جامعتین برای انتخابات مجلس خبرگان

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، درباره انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد برگزار می‌شود، گفت: انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار حوزه در استان‌های خراسان رضوی، مازندران، قم و تهران برگزار خواهد شد.

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

وی در رابطه با توافق جامعتین برای معرفی لیست واحدی در انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری اظهار کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در خصوص حوزه انتخابیه استان تهران به لیست مشترکی رسیده اند که شامل آیت‌الله علیرضا اعرافی، آیت‌الله محمود رجبی و حجت الاسلام حسینعلی سعدی می‌شود.

موسی پور خاطر نشان کرد: نشست خبری مشترک هر سه کاندیدا برای بیان دیدگاه‌ها و هم اندیشی با اصحاب رسانه به زودی برگزار خواهد شد.

رجز خوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

«مصطفی تاجزاده» فعال سیاسی اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در توئیتی نوشت: «سوگمندانه باید گفت در دوره انتقال کار از مهندسی انتخابات گذشته و به انتصابات رسیده است. رویای جمهور را زنده نگه خواهیم داشت».

تاجزاده و دیگر لیدرهای فتنه ۸۸، کسانی هستند که در آن سال به مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهن کجی کرده و حضور پرشور مردم در انتخابات را با آشوب و التهاب و اغتشاشات خیابانی، تلخ کردند.

تاجزاده و دیگر لیدرها و فعالین فتنه ۸۸، «قاتلانِ جمهور» هستند و با کارنامه ای که از خود بجای گذاشته اند اصلا صلاحیت اعلام نظر درباره جمهوریت و انتخابات را ندارند.

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

این طیف با بازی در پازل دشمنان مردم ایران در پی آن بود که با ایجاد آشوب های گسترده و عمیق، وضعیتی را در داخل ایران پدید بیاورد که همان کار را بعدها داعش در سوریه و عراق انجام داد.

مهرعلیزاده: افرادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی دادند مدیریت بلد نیستند

«محسن مهرعلیزاده» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «در بخش تولید بخش نامه های متضاد و متناقض دست همه را بسته است.  بسیاری از شهرکهای صنعتی در کشور به صورت کامل تعطیل است.  بیش از ۵۰ درصد بخش فعال هم با ظرفیت ۶۰ درصدی کار می کنند».

مهرعلیزاده در ادامه گفت: «در این حال می آییم دلار ۴۲۰۰ پخش می کنیم که  بخشی از آن را می‌خورند و بخشی دیگر از چین جنس آشغال وارد می‌کنندافرادی که چنین کاری می کنند مدیریت و مهندسی را بلد نیستند».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

اراده دولت پشت مافیای واردات قرار دارد

«علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شبکه خبر سیما گفت: «مدت ۲۰ سال است که توفیق دارم در مبارزه با فساد فعال هستم؛ اراده دولت پشت مافیای واردات قرار دارد و ما هم دائما با رئوس اینها درگیر بوده‌ایم».

زاکانی در ادامه گفت: «مافیا به چشم کوچک می‌آید، اما در پشت آن آدم‌های بزرگی قرار دارند... کشور انسداد ندارد و امکانات بسیاری داریم و با عدد و رقم به مردم قول می‌دهم که در سال اول دولت، تحول را با همه وجودشان احساس کنند و بعد از ۴ سال نیز تغییر در زندگی‌شان را احساس کنند».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

اظهارات متناقض همتی درباره پرداخت یارانه به مردم

«عبدالناصر همتی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخشی از مستند انتخاباتی خود گفت: «کارهای پوپولیستی در کشور ما در ظاهر به طور موقت خوب است اما آثار بدی در جامعه می‌گذارد. ما نباید متوسل به این کارها شویم. من الان می‌بینم بعضی از کاندیداهای محترم صحبت از پرداخت چندصدهزار تومان می‌کنند. من که از خدامه. چهارصدهزار تومن که هیچی ماهی یک میلیون تومان یارانه بدهند فقط بگویند از کجا می‌خواهند بیاورند... د. من اقتصاد خواندم منابع و مصارف میفهمم. از کجا می‌خواهیم بدهیم؟ میخواهیم بار تورم کنیم؟   صد تومان بدهیم به مردم دوباره دویست تومان به هزینه‌هایشان اضافه کنیم؟ من به هیچ وجه این کارهای پوپولیستی را انجام نمی‌دهم».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

همتی وعده پرداخت یارانه را اقدام پوپولیستی معرفی کرده است. این در حالی است که وی در روزهای گذشته وعده پرداخت یارانه یک میلیون تومانی را داده بود. وی در همین رابطه گفته بود: «قصدم نیست که عدد بدهم اما حداقل باید یک میلیون یارانه به ۳ دهک پایین بدهیم»!

لازم به ذکر است که همتی درباره FATF نیز اظهارات متناقضی بیان کرده است.

جوانان کارآمدی را در ۸ سال گذشته برای مسئولیت‌ها شناسایی کرده‌ایم

«سعید جلیلی» نامزد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در شبکه جهانی جام جم گفت: «جوانان موتور جهش کشور هستند و اتکا برنامه‌های ما در این انتخابات به جوانان متخصص و تجربه مدیران موفق است. در این هشت سال، جوانان کارآمدی را شناسایی کردیم و حتی سپردن مسئولیت‌ها در دولت آینده را برای آنها در نظر گرفته‌ایم».

جلیلی افزود: «طرح سفر، طرح وان و طرح سبدغذایی و ساخت حداقل یک میلیون مسکن سالانه، چهار طرح ضربتی ما برای ارتقاء سطح معیشت خانوار خواهد بود».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

 بسته‌ای تحت عنوان «مسکن سلام» داریم

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:  بسته‌ای تحت عنوان «مسکن سلام» داریم که مردم را به سه گروه تقسیم می کند؛ سه دهک کم درآمد، سه دهک با درآمد متوسط و چهار دهک با درآمد بالا. سه دهکی که کم درآمد هستند حتی توانایی مشارکت اولیه را برای تامین مسکن ندارند، به همین دلیل بدون اینکه پول پیش از آنها بگیریم با تامین مالی از آنها حمایت می کنیم».

ذوق زدگی اصلاح‌طلبان از هجمه رضایی به رئیسی/ رجزخوانی «قاتلانِ جمهور» برای انتخابات

قاضی‌زاده هاشمی افزود: «هفت مدل تامین مالی برای این حمایت در نظر داریم. این روش‌های تامین مالی شامل منابع بانک مسکن، صندوق سرمایه‌گذاری مسکن، سهم منابع سایر بانک‌ها در سرمایه گذاری مسکن، مدل‌های صندوق پروژه، مدل‌های فروش اوراق، مشارکت دولت در قالب بودجه سالانه است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 108
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 33
  • سید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    50 11
    گفته ها و رجزهای تاجزاده احیاء کننده حکایات ملانصرالدّین در اذهان است!!!
    • سیدعلی طباطبائی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      8 43
      سلام فقط برادر محسن.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      18 4
      تاجزاده در انتخابات سالهای 68 و 72 که حجت الاسلام هاشمی کاندیدای بی رقیب بود چرا اعتراض نکرد ؟!
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      38 11
      افساد طلبان ذوق زده نشوند رضایی رای نمیاره رئیسی با اکثریت آراء برنده قاطع انتخابات خواهد شد.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      17 7
      محسن رضایی اصولگرا نیست اون طرفدار هاشمی رفسنجانی بود سال 84 به نفعش کنار کشید
    • DE ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      9 9
      حسن خمینی با عقاید اشرافیگریش نقش ملانصرالدین را خوب بازی میکنه
    • DE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      22 9
      آقای محسن رضایی گفتن نظرات توهمی و کیلویی ارزشی برای مردم نداره - بدرد اینکار نمی خوری - خودت رو مضحکه نکن و الکی وعده نده
    • DE ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      12 9
      محسن رضایی افکار فسیلی داره خودش با خودش مشکل داره
  • DE ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    یارضایی یاهمتی همه راغافلگیرمیکنندارای ریس مشخصه همان افرادخاص که قطعا بیشتراز7تا8 میلیون نیست
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      49 11
      رضایی این دوره نقش ولایتی در انتخابات ۹۲ رو ایفا میکنه.. حالا ببینید کی گفتم! این ستون پنجمه جاش تو جبهه انقلاب نیست!!!
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      23 5
      برو دارو خونه بگو قرص توهم میخوام
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      34 7
      رکورد رای محسن رضایی در بیشمار دوره که در انتخابات شرکت کرده نهایتا 5 درصد هست! همش هم همین حرفا رو میزنه ولی کسی جدیش نمیگیره! الکی دلتون رو خوش نکنید و به باد تکیه ندید.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      39 7
      همتی همان روحانی است و رای قابل توجهی نداره.
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      33 5
      همتی تکرار روحانی است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
    • DE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      6 6
      آلبانی هستین؟
    • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      3 1
      ولایتی هم تو انتخابات ۹۲ چندان نقش تاثیرگذاری نداشت نتیجه مدیریت همتی رو هم مردم الان در بانک مرکزی دارن میبینن. ایشون شکست سنگینی تحمل خواهند کرد
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    42 8
    اگر کسی برای خدا کار کند حتی رقیب را برای بالا بردن خود تخریب نمی کند معلوم است جناب رییسی اشراف را حسابی ترسانده آنها هر کار می کنند جناب رییسی رییس جمهور نشود ...انشاالله جناب رییسی تز شر اشرار محفوظ باشند
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      23 2
      اشراف همیشه همین گونه بوده اند! مثل زمان بعثت پیامبر گرامی اسلام و زمان خلافت حضرت علی سلام اللّه علیهما و زمان نهضت امام خمینی و همین امروز !!!!
    • مسعود US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      7 6
      سر احدی نژاد هم همین رو بلغور می‌کردید الان شده ضد نظام.انشالله هرکسی شد بتواند این وضع را درست کند.
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      15 5
      مقایسه احمدی‌نژاد با جناب رئیسی اوج پرت بودن و بی اطلاعی شما از اوضاع کشور را نشان می دهد
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    60 14
    رضایی میخواهدبا بی ادبی آراجمع کند او یک اصلاح طلب است ولی ماملت تودهنش میزنیم
    • IN ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      11 70
      آب بکش اون دهنت رو رضایی فاتح خرمشهر فرمانده جنگ بوده بی بوته
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      13 5
      همچین آدمای ابن وقتی بیشتر از امثال همتی باید تو دهنی بخرن. سیر نمیشه از قدرت
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      32 5
      خودت داری میگی بوده! الان فاتح میز و صندلی ها شده ؛)
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      5 41
      درود بیکران بر محسن رضایی که از هیچ احدی نمیترسه و حقایقو بیان میکنه حقایق عملکرد واقعی رئیسی و همفکراشو نشون میده
  • reza IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    21 6
    تاجزاده... های هیتلرررررر ....
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      0 2
      :):):):):)
  • علی اکبر IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    5 6
    چرا منو بلاک کردید؟چون حرف حق زدم
  • ahmad LB ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    38 8
    رضائی غضنفر است مردم باید اینبار هم جواب محمکی بهش بدن که دیگه هوس ریاست جمهوری نکنه مهره هاشمی
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      9 8
      دیروز رضایی در فیلم تبلیغاتی خود میگفت بعد از جنگ انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان افتاد یعنی از هاشمی و خاتمی انتقاد می کرد.
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      8 5
      نه اتفاقا از یکی دیگه انتقاد میکرد انقلاب دست هاشمی و خاتمی بود شما افراطیا الان قدرت نداشتید همرو رد صلاحیت کنید
  • محمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    30 8
    یک کلام رئیسی،چون در این دوسال که رئیس عدلیه بود دمار از روزگار باندهای فساد درآورده و باعث گردش چرخ کارخانه هائی شده که در دست رانت خواران بوده امثال الکتریک رشت ، هپکوی اراک ،هفت تپه نیشکر یعنی آقای رئیسی هرچه گفته در این دوسال عمل کرده آقای رئیسی مرد میدان است گفتن لازم نیست دانه درشتهائی که اقتصادومعیشت مردم را هم به نابودی کشیده بودند به پای میز دادگاه کشیده است
    • به توچه IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      احسنتتتت عالی بود
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    53 7
    برادر محسن!! از یاران دیرین هاشمی هست و به موقع به نفع اونها کار خواهد کرد. مثل سال 88.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      19 5
      کاملا موافقم
    • DE ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      20 3
      کاملاً درسته! همون جور که سال 88با تک ماده قبول شده بود!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    24 8
    پس نقش تخریب چی رو برادر محسن قراره برا چپ ها و دار و دسته هاشمی ایفا کنه! رضایی قرار نیست به دولت روحانی حمله کنه. ماموریتش تخریب رییسی هست.
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      13 3
      متاسفانه همینطوره
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    38 9
    ابراهیم بت شکن بت اصلاحات خائن را بشکن
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      12 4
      انتخاب ما آقای رئیسی است
  • محمدایوب IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    19 14
    درود بر محسن رضایی مردی برای تمام فصول. وزارت محترم خارجه باید ترتیبی بدهد تا ایشان در انتخابات های کشور دیگر هم کاندید شود. افغانستان بورکینافاسو فیجی وووو. واگرهم دنیا راترک کرد ورییس جمهور نشد. برایش نیابت بگیرند چند دوره کاندید شوند. وقضای آنرا به جا آورند
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      11 3
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مثل همیشه عالی برادر ایوب
    • GB ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      1 1
      یارو خودش کامنت گذاشته خودشم اومده زیرش از کامنت خودش تعریف کرده
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    22 5
    رضایی را باید از سایت تابناک که منتسب به اوست شناخت این فرد فرقی با اصلاحطلبان ندارد
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    14 3
    چپ ها میدونن رییسی رییس جمهور میشه ولی با این فتنه گری ها و رو دست کردن امثال محسن رضایی همیشه در صحنه! میخوان اگر شد انتخابات رو دو دوره ای کنن به خیال خودشون که از شدت پیروزی سید ابراهیم آقا کم کنن.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    18 6
    به اقای رضایی عرض می کنم که بله یک ملیون مسکن قانون مجلسه و لی اینکه چه کسی می تونه اجراش کنه مهمه اقا برو دنبال کارت لطفا
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      14 3
      بله اصل اجرای درست این قانون هست. دولت روحانی این قانون مهم رو اجرا نکرد و آقای رئیسی گفته من اجرا می کنم
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      3 0
      اقای رییسی میخواد فقط قانون اجرا کنه
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 17
    کاندیدای تندرو نیاورید کاندیدای میانه رو بیاورید مردم آرامش میخواهند اقتصاد شما در صورت ورود کاندیدای تندرو چه اصولگرا چه اصلاح طلب فرو میپاشد اقتصاد را مردم تعیین میکنند زور الکی نزنید
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      8 3
      یه مقیاسی از تندی و کندی بقرمایید خواهشا ما تطبیق بدیم
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      12 3
      اعتدالیون افساد طلب در 8 سال گذشته مردم رو بیچاره کردند.
    • DE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      11 2
      شما خودت داری زور الکی میزنی داداچ فکر میکنی اقتصاد مغازه بقالیه که همینجور بشه الکی نظر داد. کاندیدای تندرو اقتصاد را خراب میکنه خخخخ بچه در تمام کارخانه های معروف دنیا که سرآمد صنعنت دنیا هستند جرات داری هرهر کرکر کن میندازنت بیرون اقتصاد مردی را میخواهد که بشدت قانونمند و با ثبات و استوار باشد نه ملیجک خارجی ها و امید به غربیها. از شنیدن نام رییس جمهور بایستی افراد قانونمند احساس آرامش کنند و افراد شیتیلگیر رانتخوار بی قانون بایستی عزا ماتم بگیرند کما اینکه نام جناب رییسی به مردم امید داده و رانتخواران واشرافیون در حال سکته کردن هستند. بی بی سی و بی بی چل و بی بی خل آتش گرفتند....
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      1 2
      آقا اتفاقآ منم میانه رو هستم ، حداقل ماهی یکی دوبار میرم میانه و برمیگردم سر راه یه سری هم به زنجان میزنم اما با داشتن این کارنامه باز هم تأیید صلاحیت نشدم ، از اولشم با ما مشکل داشتن
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    11 23
    آقا محسن یک انقلابی واقعی است. با برنامه و منتقد چند دولت گذشته. این که ما مدام همدیگر رو تایید کنیم آیا انگیزه ای برای انتخاب وجود خواهد داشت؟
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      9 4
      زرشک
  • DE ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    6 1
    اولا مجلس مصوبه های زیادی دارد که دولتها اصلا کاری باهاش ندارند و کار خودشان را میکنند مثلا در این ۸ سال غیر از مصوبه ۲۰ دقیقه ای برجام یا مصوبه هایی که دولت روحانی با تبانی از مجلس گرفت به کدام مصوبه عمل کرد. مثلا الان در مذاکرات وین دنبال مصوبه مجلس هستند؟ لذا اگر جناب رییسی میگوید یک میلیون مسکن میسازد منظورش اینستکه واقعا میسازد حالا مصوبه مجلس باشد یا نباشد نه مانند وزیر راه راه سابق آخوندی افتخار کند که غیر از برای خودش حتی یک مسکن هم برای مردم نساخته.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 4
    آقای پیشکسوت انتخابات خجالت بکش تو خودت سعی داری با وعده های پوپولیستی رای جمع کنی اما مردم ما آگاهند و گول تو رو نمیخورن.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 2
    کشورداری و مملکت داری، پیچیدگی نداره! آنچه که باعث پیچیدگیست تنها تعارفات ماست، این رو بردار همه چیز ساده میشه.
    • م IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 0
      سلام مردی که 30 سال پیش بینی اقتصاد میکنه خوب نیست آن که شما مگین درست بابا گریه نکنید آقای رضایی یه شوخی کرده
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 2
    این هم یکی از نتایج افراطی گری .... به گفته فرماندار آرکانزاس، نیمی از طرفداران ۴۵مین رییس جمهوری آمریکا یعنی ترامپ اعلام کردند که برنامه ای برای دریافت واکسن کرونا ندارند.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 11
    بجز رئیسی و رضایی و جلیلی بقیه کاندیداها یک راوستا را هم به خوبی نمی توانند اداره کنند . متاسفم از اینکه قحطی رجال داریم.
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      3 3
      زاکانی رو عشق است.
  • عباس فرهنگی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    6 3
    امروزدوران سخن گفتن تمام شده امروزایران رییس جمهوری میخواهدازجنس حاج قاسم وسیدحسن نصرالله که علاوه بردنیای اسلام دنیای کفرهم به عمل کردن به وعده هایشان ایمان داردوحرفشان مساوی باعملشان است ودرواقع باعمل حرف میزنندحرف خوب درگذشته زیادگفته شده,برنامه خوب هم داده شده,قانون خوب هم فراوان داریم اماکواجرا؟بله ماامروزفردی ازجنس سیدعلی ,سیدحسن وحاج قاسم وشهدا میخواهیم که اوسیدابراهیم رییسی است
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 1
    ایکاش حضراتی که خود را ذوب در اسلام ، انقلاب و ولایت فقیه میدانند یاد بگیرند برنامه های خود را مطرح و برای مردم تبیین کنند ! نه اینکه به همدیگر خرده بگیرند ! بابا ، امثال آقای رضایی که تاکنون عملکردی بدرد بخور از ایشان دیده نشده ، یاد بگیرند که مومن و کیس از یک سوراخ هزار بار گزیده نمی شود ، 42 سال است که ضربه اینگونه فرمایشات نغز و نسنجیده حضرات را میخوریم و هنوز عبرت نشده است !!!
  • حامد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 1
    امثال تاجزاده برای این حرف ها و حرکات خوبی پولی می گیرند حالا طرف مقابل بیاد پول بیشتری بده میره برای ا نا دم تکون میده.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    11 2
    برادرعزیز رضایی میدانی بااین عمل ناپسند وحمله ناحق بهیک کاندید انقلابی برای منافع خودت ازچشم ماافتادی و بعدازاین به چشم نفوذی جبهه اصلاحات بهشما نگاه میکنیم ضمن ارادت به آقایان رئیسی .جلیلی .زاکانی
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    7 2
    تاجزاده غلط زیادی می کند مزدور کدخدا
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    5 13
    درست صحبت کنید آقای رضایی به دولت روحانی هم حمله کرده اگه خبر ندارید حرف بیخود هم نزنید. بهترین کسی که میتونه اقتصاد رونجات بده آقای رضایی هستن چون سواد ش رو داره هرچی درمورد اقتصاد میگه درست از آب درمیاد درمورد بی ارزشی پول ملی هشدار داد ولی کسی نشنید*درمورد نمودار فلاکت هشدار داد ولی جدی نگرفت الآن می‌بینیم که مردم به چه فلاکتی افتادن. حالا مشرق تو هم یک طرفه نباش چون اگه تنها بری پیش قاضی راضی برمیگردی.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    5 5
    رئیسی چرا قبل از تمام استانها رئیس ستادش رو در خوزستان معرفی میکنه چون میدونه خوزستانی ها وبختیاری ها پشت بچه اشون رو خالی نمیکنن حالا هی بگید آقای رضایی بده ولی باز ما دوستش داریم چون هرچی باشه از همتی وعلیزاده وروحانی وغیره بهتر. درد مردم رو میفهمه چون خانواده ثروتمندی نداشته باتلاش خودش به اینجا رسیده.
    • DE ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      5 0
      حرف شما ما را یاد حرف فرست لیدی انداخت .او هم دلیل تقلب در انتخابات را میگفت شوخرم داماد لرهاست و لرها داماد خودشون را ول نمیکنند برن به محمود رای بدهند پس تقلب شده خخخخخ. شما داداچ برو دانشگاه فلسفه و منطق درس بده با این استدلالت قبل از از اینکه ....
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 2
    چه فضایه آزاد و پرشوره انتخابی؛ خدای من چقدر آزادی بیان،:!اصوله جنگه زرگری تون خیلی نخ نما شده
  • DE ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    هاااااایل هیتلر!
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 4
    همتون از یه قماشید تاکی میخاهیداین مردم مظلوم به عقب ببرید خجالتم چیزخوبیه
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 17
    رضایی این دور رئیس جمهور میشه شک نکنید .تعییرات جالبی رخ میدهد
    • DE ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      9 0
      حیف نیست شما لاتری بخت آزمایی شرکت نمیکنی باور کن کل اعداد را چشم بسته درست تیک میزنی میلیاردر میشی.ولی پولدار شدی نگذاری بری دنبال کارت دیگه وقت نکنی کامنت بنویسی ها. اگر برادر محسن خودش به اندازه شما امید داشت الان همه نامزدها به نفعش زده بودن پارکینگ.خخخخ
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 15
    رای ما محسن رضایی
  • یوسف IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 3
    با رضایی مزاکره شده#شهروند مافیا
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    جلیلی از همه لایق است اما این دوره هم مثل قبل کو چشم باز
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    0 0
    گاوزاده همان گوساله سامری است
  • حامد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    مهرعلی زاده می گوید من وزیر خاتمی بودم! آقای مهرعلی زاده، روحانی رئیس جمهور خاتمی بود. روحانی بسیار باهوش تر، باسواد تر، باتجربه تر، دارای قدرت خطابه بسیار بهتر و مقتدرتر از شما بود. او رئیس جمهور خاتمی بود. خاتمی و هاشمی . اما چه شد؟ شما که یک وزیر ساده ی خاتمی بودید و سال هاست از سیاست هم دور هستید چه می توانید بکنید. تا شما بفهمید در مملکت چه خبر است دلار 200 هزار تومان خواهد شد. اگر دلسوز هستید کنار بکشید. 8 سال روحانی بس است. در ضمن اگر دوران خاتمی دوران خوبی بود مردم در سال 84 شما و دکتر معین و کروبی را ول نمی کردند بروند به احمدی نژاد رأی دهند.
  • US ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 4
    رضایی سیاست مجرب تر و ملایم و پخته تر و عاقلانه تری دارد گر چه بایست سیاست هایش را بروزرسانی بکنه منطبق با نیازهای جدید جامعه و البته رئیسی در سیاست قاطعیت بیشتر و برشدار و خط مشی تند تر و احساسی تری دارد که کمی عصبی به نظر می رسد و رضایی آرامش بیشتری نشان می ده ولی معلوم نیست در گود مشکلات هر دو چگونه عمل کنند به هر حال انتخاب به میلیون ها رای دهنده منوط می شود تا با مطالعه دقیق بهترین رو برای همه انتخاب کنند و گذشته تلخ رو تکرار نکنند.
  • محقق IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    آقای تاج زاده فتنه ۸۸ برخورد زشت و آشوبی بود که طرفداران شما به شعور اکثریت مردم و نظام توهین کردند. اتفاقا جناح مقابل شما پس از اینکه نفر مورد حمایت حزب شما در سال ۹۲ و ۹۶ رای آورد به رای مردم احترام گداشتند و کسی معترض نبود و به خیابان نریخت. بلکه به مر قانون و جمهوریت نظام اسلامی تمکین و احترام گداشتند. آقای تاجزاده لطفا اندکی تامل..... و اما آقای مهر علیزاده، چنان به تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی معترض هستید که گویی کسان دیگر و جبهه و حزب مقابل شما این بریز و بپاش را انجام داده اند، حال آنکه هبه و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی و به یک مشت دلال و سودجو که نتیجه اش خالی شدن صندوق ارزی کشور و کاهش ارزش پول ملی و افزایش شدید تورم و تعطیلی کارگاهها و کارخانجات و بیکار شدن خیلی از کارگران و کارکنان آن کارخانجات است که به سبب واردات بی رویه کالاهای غیر ضرور منجر شده است، از اتاق فکر فرد منتخب اصلاح طلبان یعنی آقای جهانگیری بوده است. پس لطفا ابتدا خود و گروه خود را مورد محاسبه و نقض قراردهید و فرار رو به جلو نکنید.
  • رصایی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    جناب مهر علیزاده ما مخالف کله و پاچه اصلاح طلب ها نیستیم ما از عملکرد انها نفرت داریم و حضرتعالی در زبان از انها حمایت به عملکرد انها انتقاد دارید و این یعنی نفاق
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 9
    دوره قبل هم که آقای محسن رضایی شرکت کردن برای رئیس جمهور ی مردم زاگرس نشین بهش ۴میلیون رای دادن اون موقع شما همین روشنفکرها یی که الان اوضاع شان خراب شده وتشت رسوایشان از روی بوم افتاده آره همین ها روحانی رو دراوردید. حالا چرا معترض فقر و بدبختی هستید خودتون ۲۳میلیون به روحانی رای دادید. من که بهش رای ندادم. رای ما#محسن رضایی #
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    28 2
    برادر رضایی بالا بری پایین بری تو تودل برو نیستی خودتم خسته نکن
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      0 0
      اره تو دل برو شما هست.
  • DE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    8 0
    من چون برادر محسن رضایی را دوست دارم بهش رای نمیدم چون رییس جمهور میشه میره ۸ سال پیداش نمیشه من دوست دارم همیشه نامزد انتخابات بشه خیلی بهش نامزدی میاد همچین مطلب را جدی میگیره که هر دفعه ای آدم شک میکنه رییس جمهور بوده الان میخواد استعفا بده. دوستت داریم دلاور
  • CO ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    10 1
    محسن رضایی قومگرایان را هم دارد تحریک میکند و قول داده است که ایران به ایالتهای قومی تجزیه شود و در سیستم آموزشی زبانهای قومی استفاده شود
  • SE ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 0
    جناب تاجزاده هیسسسسس
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    مرگ بر منافق
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    تاجزاده یه دروغگوی به تمام عیار هست. دروغ تقلب...
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 0
    سلام آقای رضایی سابقه چندین ساله خود را در مسابقه انتخابات به زیر سوال برد سخنان زیاد و شرکت زیاد در انتخابات و از همه چیز گذشتن برای بردن خود نمی تواند ضامن برنده شدن در انتخابات باشدو در آینده خواهیم دید آقای جلیلی هم مثل آقای رضایی نخواهند توانست به رویای خود برسند چرا که در این چند سال نتوانستند یک حزب پیشرو در انتخابات بسازند و یا سابقه تجربی جدید در بخش اجرایی از خود به یادگار بگذارند حتی نتوانستند اندیشه های خود را در قالب یک کتاب حزب ساز به اندیشمندان دنیای مدیریت در اجرایی کشور ارایه بدهند و اینها از نقاط ضعیف کاندیدهای در رویای بزرگ است که نمی تواند برنده ای داشته باشد.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 0
    تاج زاده به گور جد وآبادش خندیده
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    6 0
    آقای رضایی تخریب رقیب کار درستی نیست.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    6 3
    فقط ریسی ضد فساد و اختلاس
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    6 2
    اصلاح طلبان و رسانه هایشان همسو با دشمن در حال تخریب رئیسی و فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف در جریان انقلابی هستن .
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    1 10
    شما خارج نشین ها درمورد ایران نظر ندین لطفا چون ایران زندگی نمیکنید. رای ما محسن رضایی برادر عزیزمان.مشرق تو نباید آقای محسن رضایی رو تخریب کنی اگه تو تخریب کنی میدونی نصف بختیاری ها اصلا رای نمیدن.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 0
    در این بازار بر التهاب هوس های قدرت شما قیمت یک شهید گمنام چنده.......؟
  • US ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    4 0
    رضایی اصلاح طلب محافظه کار هست.
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      0 0
      زهی خیال باطل.
    • DE ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      5 0
      اگه محافظه کار نبود در زمان جنگ میرفت خط مقدم خدایی نکرده شهید میشد بعد الان کی میخواست رییس جمهور بشه.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 0
    جالب اینجا بود که این کمپانی رو ( آخوندی ) اومد و اسم نوشت برای رییس جمهوری!!! توقع داشت که تآیید هم بشه.چون خیلی برای مردم زحمت کشید بنده خدا ، البته برای خودش زحمت زیادی کشید تا ویلای هزار و خرده ای متری رو در لواسان ساخت!
  • بنده خدا IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    هر کسی را که انگلیس و BBC از آن بد بگوید و آن را تخریب کند آن شخص رئیس جمهور میشود.تمام
  • عبدا.. IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    تاامروزکه ظاهراهمه نامزدهامشترکات ومشابهات زیادی باهم دارندواگربرنامه هایی که قابلیت اجرایی دارنداتجمیع کنیم وبه عهده اقای رییسی بگزاریم که نه اهل تندروی ونه کندرویست وازوجودنامزدهادرآینده استفاده شودترکیب مطلوبی بدست می آیدکه باشتاب وفوریت کشورتوسعه وتکان بالنده ای بخودبگیردومشکلات مردم آسانتربرطرف شود. 14/3/1400
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    3 0
    تاجزاده بابت فتنه 88 خیلی به مردم ایران ظلم کرد
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    17:13کاش یک ذره دلتون میسوخت برا همون کشوری که نوشتید دلمون نمیسوخت من پدر کشتگی با کسی ندارم ولی حرف تا عمل زمین تا آسمانه کشور تو پرتگاهه میفهمید یا خوابید
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    2 3
    هركی نظر درست میده سانسور میكنی؟! از شما كمترم اگه دوباره به سایت زردتون سر بزنم.
    • US ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      0 5
      اینا فقط نظرطرفدارانشون واصولگرایان انهم تندروها رومنعکس میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس