کد خبر 1226737
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
تدابیر امنیتی

منابع عراقی از تدابیر شدید امنیتی در نوار مرزی عراق با سوریه به منظور ممانعت از هرگونه رخنه تکفیری‌ها خبر دادند و در عین حال اعلام کردند که اوضاع تحت کنترل است.

به گزارش مشرق، به نقل از المعلومه، «احمد المحلاوی» فرماندار شهر «قائم» در استان الانبار در غرب عراق از تدابیر امنیتی ویژه در نوار مرزی با سوریه به منظور جلوگیری از رخنه از سمت غرب کشور خبر داد.

وی افزود: نیروهای امنیتی در طول نوار مرزی با سوریه تدابیر شدیدی را به منظور ممانعت از ورود داعشی‌ها به عمل آوردند و تحرکات تکفیری‌ها به دقت رصد می‌شود.

المحلاوی تاکید کرد: تدابیر امنیتی در طول نوار مرزی با سوریه در راستای طرح امنیتی قوی به منظور کنترل مرزها و ممانعت از غرب استان همزمان با اقدامات پیشدستانه در مناطق صحرایی القائم در نزدیکی نوار مرزی با سوریه در غرب الانبار است.

وی اظهار داشت: نیروهای امنیتی مراکز ایست بازرسی در جاده های اصلی و فرعی به منظور ممانعت از رخنه های امنیتی ایجاد کرده اند.

المحلاوی در عین حال گفت: اوضاع امنیتی در طول نوار مرزی امن و باثبات است و رخنه امنیتی رخ نداده است.

همزمان منابع امینتی عراقی از ناکام گذاشتن رخنه داعش به شهر فلوجه در الانبار خبر دادند و اعلام کردند: به دنبال ورود اطلاعات درباره تحرکات داعش در محله «الجولان» در شمال شهر فلوجه مبنی بر ورود دو داعشی از منطقه «ابو غریب» در غرب بغداد، نیروهای امنیتی موفق به بازداشت این دو داعشی شدند.

این دو تروریست از سرکرده‌های داعشی هستند.

«محمد التمیمی» از فرماندهان حشد شعبی امروز جمعه از دفع حمله تروریست‌های داعش به مرکز امنیتی حشد شعبی در شمال شرق دیالی خبر داد و گفت: نیروهای حشد شعبی این حمله تروریستی که از سوی تک تیراندازان داعشی انجام شد را ناکام گذاشتند.

وی افزود: نیروهای حشد شعبی دست به عملیات جستجوی گسترده در بوستان‌های زراعی برای تعقیب تروریست‌های داعش زدند. اوضاع تحت کنترل است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    هر کسی که گرفتید اعدامش کنید کارشون تموم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس