کد خبر 1227564
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
جزئیات قرارداد ۱۰ساله «مسی» با بارسلونا؛ دو فصل کنار «بکام»

قرارداد جدید «لیونل مسی» با باشگاه بارسلونا جزئیات آخرین سال‌های دوران درخشان حضور وی را در نیوکمپ آشکار کرده و انتظار می‌رود در آن بندی برای پیوستن دو ساله به اینترمیامی آمریکا گنجانده شده‌باشد.

به گزارش مشرق، به گفته «خوآن لاپورتا» رییس باشگاه بارسلونا، مذاکرات تمدید قرارداد با مسی به خوبی پیش می‌رود اما هنوز نهایی نشده است. با این وجود، ماندن مسی در بارسا در آخرین سال‌های حضورش در اروپا قطعی شده است آن هم کمتر از یک سال پس از آنکه به طور رسمی خواستار ترک نیوکمپ شد.

این تصمیم مسی برای بارسا شبیه به یک کودتا است زیرا با این اقدام او تقریبا تا ۳۶ سالگی در بارسا توپ خواهد زد.

اگرچه پیش از این در مورد وجود بندی برای حضور مقطعی مسی در ایالات متحده در قرارداد وی شایعاتی مطرح شده بود اما براساس گزارش اسپورت، این داستان حالا با نام بردن مشخص از باشگاه اینترمیامی که مالکیت آن در اختیار «دیوید بکام» ستاره اسبق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید قرار دارد، به این شایعه دامن زده است.

مسی پیش از این به شخصه نسبت به بازی در آمریکا پیش از بازنشستگی ابراز تمایل کرده بود و این فرصت به او اجازه می‌دهد تا این گزینه را هم به فهرست بلندبالای تجریبات خود اضافه کند.

«ماتیاس آلمیدا» بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین که سرمربی باشگاه سن خوزه لیگ برتر آمریکا است نیز پیش از این در مورد حضور مسی در آمریکا و بازی در لیگ این کشور صحبت کرده بود.

ظاهرا در قرارداد پیشنهادی به مسی، حضوری دو ساله در اینترمیامی گنجانده شده که احتمالا تا پایان فصل ۲۰۲۵ اِم.‌اِل.اِس در نوامبر یا دسامبر ادامه خواهد داشت؛ تا آن زمان ۶ بار برنده توپ طلای جهان ۳۸ ساله خواهد بود و شاید پس از ۲۱ سال برای آویختن کفش‌هایش آماده باشد.

پس از این دوره، مسی دوباره به نیوکمپ باز خواهد گشت و براساس گزارش‌ها، سمت بعد از بازنشستگی وی در بارسا، «شریک استراتژیک» باشگاه خواهد بود.

گفته می‌شود قرارداد جدید مسی با بارسا ۱۰ ساله خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس