کد خبر 1227593
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
ادعای شوکه کننده عربستانی‌ها درباره استراماچونی/ سرمربی سابق استقلال مشاور فنی الهلال!

باشگاه الهلال هنوز این شایعه را تأیید نکرده ولی برخی از صفحات هواداری این تیم در فضای مجازی مدعی شده‌اند به زودی مذاکرات با  آندره آ استراماچونی صورت می‌گیرد.

به گزارش مشرق، مقامات باشگاه الهلال این فصل برای پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا تدارک بسیار وسیعی دیده اند و می‌خواهند از جدال شهریور ماه مقابل استقلال که مرحله حذفی این پیکارها آغاز می‌شود ،با نهایت قدرت ظاهر شوند.

آنها طی روزهای گذشته رقم بسیار گزافی را صرف سرمربی خود کرده و دنبال جذب بازیکنان گران‌قیمتی نیز هستند. به این موارد باید احتمال برپایی اردوی تدارکاتی تابستانی در انگلیس (در صورتی که شرایط به لحاظ کرونا کاملاً مساعد باشد) و اضافه کردن سه آنالیزور هلندی به تیم آنالیز کنونی نماینده عربستان هم افزود ولی در کنار این تدارکات، ظاهراً کار دیگری هم در دستور مدیران باشگاه الهلال قرار گرفته که علاوه بر بحث فنی، به لحاظ روانی برای تقابل با نمایندگی کشورمان فوق‌العاده مهم تلقی می‌شود.

البته باشگاه الهلال هنوز این شایعه را تأیید نکرده ولی برخی از صفحات هواداری این تیم در فضای مجازی مدعی شده‌اند به زودی مذاکرات با  آندره آ استراماچونی صورت می‌گیرد تا زمینه برای استفاده از سرمربی اسبق استقلال تحت عنوان مشاور فنی الهلال مهیا شود! ادعایی که البته بیشتر به نظر می‌رسد جنبه جنگ روانی دارد و عربستانی‌ها می‌خواهند با این کار روحیه نماینده کشورمان را هدف بگیرند چون بسیار بعید به نظر می‌رسد مربی ایتالیایی زیر بار چنین پیشنهادی برود چون در صورت پذیرفتن شغل مورد نظر عملاً نمی‌تواند با باشگاه دیگری تحت عنوان سرمربی قرارداد ببندد.

این در حالی است که طی روزهای اخیر به صورت جدی شایعه شده استراماچونی به زودی هدایت یک تیم در لیگ ستارگان قطر را بر عهده خواهد گرفت. استرا بابت قرارداد خود از باشگاه استقلال شکایت کرده و متأسفانه به نظر می‌رسد این مسئله در تابستان پیش رو می‌تواند برای طرف ایرانی دردسرساز شود.

استقلال اواخر شهریور ماه امسال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا طی یک تک بازی به مصاف الهلال خواهد رفت. دیداری که پیروزی در آن نه تنها برای هواداران استقلال بلکه برای کل فوتبال ایران اتفاقی فوق‌العاده ارزشمند تلقی خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    4 7
    با این اوصاف استقلال شش بر صفر به الهلال می بازه و تتمه آبروی فوتبال ایران رو به باد میده
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      1 1
      عین بازی با العین
    • مهدی IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      چی میگی تو به موقعش معلوم میشه نتیجه بازی چی میشه
    • امیرحسین IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 0
      واقعا نمیدونم چرا این لنگی ها اینجورین تو فوتبال مدرن تو لیگ قهرمانان تیم های یک کشور از هم حمایت میکنن ولی نمیدونم چرا پرسپولیسی ها انقدر حسودن و دوست دارن که استقلال با اختلاف زیاد ببازه بس کنید دیگ
  • مسعود IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    8 1
    تو دنیا از هیچ کس جز عربستان سعودی متنفر اینقدر نیستم حسود وگشاد.
  • ابی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 1
    استرماچونی رابرگردانید
  • حسین IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    باشرایط استقلال بازی با الهلال حضور پیدا نکنه بهتره یک بهانه بیارن الهلال داره میترکونه خودشو استقلال هیچ اقا اندر خم یک کوچه هم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس