سعید جلیلی نمایه

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری گفت: همه باید تلاش کنیم مناظره‌ها مبتنی بر اخلاق و محل تلاقی نظرهای مختلف و مورد انتظار مردم باشد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای انجام دومین مناظره انتخاباتی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا روش شما در مناظره دوم نسبت به مناظره اول فرقی می کند یا خیر، گفت: ان شاءالله همه باید تلاش کنیم که مناظره ها مبتنی بر اخلاق و در یک محیط سالم انجام شود و کاملا محل تلاقی نظرات مختلف درباره موضوعاتی باشد که مورد انتظار مردم است.

وی بیان کرد: امیدوارم در این مناظره به برخی از موضوعاتی که در این ایام به آنها پرداخته نشده، بپردازیم. مسائلی مانند جمعیت روستایی یکی از موضوعات مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ۲۵ درصد از جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند اما متأسفانه تاکنون حتی یک سوال هم در برنامه های صدا و سیما در این باره از ما مطرح نشده است و امیدوارم بتوانیم در این زمینه بحث ها و برنامه های خود را مطرح کنیم.

جلیلی اظهارداشت: همچنین درباره بحث جمعیت زنان در ایران که نیمی از جمعیت کشور ما را تشکیل می دهند باید گفتگو شود و لازم است نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود را درباره آنان ارائه دهند.

وی تأکید کرد: علاوه بر این بحث جوانان و ورزش هم جزو مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.  امیدوارم در این جلسه واقعا به این موضوعات و پاسخ های معتبری که به این مسائل وجود دارد، پرداخته شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم در یک محیط دوستانه و اخلاقی، همگی بتوانیم دیدگاه های خود را بیان کنیم و از نظراتمان دفاع کرده و مردم هم بتوانند به خوبی قضاوت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس