واکسیناسیون سراسری را در عرض سه ماه انجام خواهم داد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه سه مطلب اصلی را در مناظره با مردم مطرح کردم،گفت: اعلام کردم،واکسیناسیون سراسری را در عرض سه ماه انجام می‌دهم.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب و پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من در این مناظره سعی کردم بخش‌های قابل توجهی از برنامه‌ام را اعلام کنم و موفق هم شدم زیرا مناظره گذشته نوع سوالات و فضای مناظره طوری بود که امکان ارائه برنامه را نداد و من سعی کردم که بخشی از برنامه خود را به مردم عرضه کنم.

وی گفت: سه مطلب اصلی را در این مناظره به عنوان سه وعده مشخص به مردم دادم. یکی بیمه همگانی رایگان تکمیلی که از وظایف دولت ها است تا به مردم ارائه کنند، دوم یک صندوق درآمد پایدار برای افراد بیکار و بدون شغل که این کار هم باید انجام شود تا زمانی که مردم به اشتغال پایدار برسند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سوم مسئله کرونا بود که اعلام کردم در عرض سه ماه واکسیناسیون را انجام خواهم داد؛ این شاید در ذهن عده‌ای مدت زمان کوتاهی بیاید اما قابلیت اجرا دارد چرا که واکسن داخلی نیز در حال تولید است و به بازار خواهد آمد.

مهرعلیزاده تاکید کرد: امکان واردات واکسن فراهم شده است و بخش خصوصی می‌تواند در این زمینه فعال باشد. امیدوارم زمستان امن و سالمی برای مردم عزیز داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    11 0
    بنده خدا خیلی شوته، کروبی دومه
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      1 0
      مستر علیزاده شما که از بین 1 تا 7 عدد هشت رو انتخاب میکنی میشه بگی دقیقا منظورت از عدد 3 در جمله سه ماهه چی هست؟
  • دانشمند IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    دکتر روحانی قبل از انتخابات : چنان رونق اقتصادیی به وجود میارم که مردم به این ۴۵۰۰۰ تومن اصلا نیازی نداشته باشن ...(: البته آقای دکتر راست گفتند امروز مردم به ۴۵ هزار تومن نیاز ندارن چون ۴۵ هزار تومن امروز دیگه اصلا به درد نمیخوره ...
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    صدبار گفتم از موتوری جنس نگیرید
  • DE ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    رستم دستان مثل همیشه وعده خرمن پشت وعده خرمن میده ! وزیر بهداشت دراین مدت کرونا خیلی زحمت کشید ولی امثال شما فقط بلدی دور گود بشینی و بگی لنگش کن. اقای مهر علیزاده دراین مدت کرونا چه خدماتی رو علیه بحران کرونا انجام دادی که ما بیخبریم؟ شما و دوستانت سه دهه هست در مسند کارها بودید ودر هیچ بخش اصلی کشور ( توسعه استقلال اقتصادی و راه اندازی صنعت ایرانی / اموزش مشاغل و تخصص ها/ تاسیس کارخانجات و جذب متخصصین/ راه اندازی مشاغل روستایی )عملیات بنیادی مفید به انجام نرسوندید سه ماه پیشکش ات! ولی تا توانستید به کسانی که نسل ایرانی رو منقطع کنن جایزه دادید! افتخارات فراموش نشدنی برای بحران سازی های رنگارنگ!
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 0
    معمعا چون حل گشت آسان شود، آخر تابستون همه شرکتهای داخلی تولید انبوه میکنند و عملاً واکسیناسیون تمام میشه پرفسور بالتازار
  • DE ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    سخنگوی وزارت بهداشت هم که گفته این گوی و این میدان ........ میتونی بسم الله! اینقدر لطفا شعار نده و با جون مردم بازی نکن ! ای استاد علم اقتصاد! پس چرا توی این سی سال نتونستی ریشه واباء اجداد مافیای اقتصادی و مالی رو شفاف سازی بفرمائی و بخشکانی؟؟؟؟؟؟ مگه تخصص شما شناخت ویروس و باکتری های فسادافرین مالی و اقتصادی نیست؟
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    خداوکیلی شورای نگهبان باید برای نامزد های منتخب یک ازمون عقلی هم بزاره اینا برن پیش روانشناس
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    مستر علیزاده شما که از بین 1 تا 7 عدد هشت رو انتخاب میکنی میشه بگی دقیقا منظورت از عدد 3 در جمله سه ماهه چی هست؟
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    شما بند کفشت را ببند!
  • ایرانی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    0 0
    شما اول گند دانشگاه هلندت رو جمع کن بعد کاندید شو. نکبت دروغگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس