مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نشست عصر امروز این  کمیسیون، گفت: در این جلسه  تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تصویب شد.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه با این تحقیق و تفحص توضیحات خود را ارائه کردند، افزود:گزارش تصویب این تحقیق و تفحص به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد تا در نوبت بررسی صحن علنی پارلمان قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس درباره لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و مالکیت مربوط به آب و فاضلاب مورد رسیدگی قرار گرفت و اصلاح شد و طی گزارشی به صحن علنی مجلس ارجاع می شود.

شریعتی بیان کرد: بررسی موضوع دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت روی سکوهای نفتی و در شرایط کاری سخت هم از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این افراد گلایه داشتند که وزارت نفت آنطور که باید و شاید هزینه های آنان را تامین نمی کند و مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس این موضوع را به صورت خاص مورد رسیدگی قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دریافتی کارکنان صنعت نفت نباید تبعیض آمیز باشد و نباید مدیران تهران نشین و خوش نشین حقوق های بالا دریافت کنند و برخی دیگر از کارکنان صنعت با وجود شرایط کاری بسیار سخت حقوق خوبی دریافت نکنند و این موضوع قطعا در جلسات آتی این کمیسیون هم رسیدگی می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    باید حقوق هر کارمند ویا کارگربه نسبت محل جغرافیایی خدمت محاسبه شود و باید حقوق تمامی اداره ها و نهادها و شرکتهای دولتی در هر شهر باهم برابر باشد و نباید حقوق کسی که در سکوی وسط دریا کار میکند با کسی که در شهر کار میکند برابر باشد نباید حقوق یک معلم از حقوق یک کارمند شرکت نفت کمتر باشد و هر کس به حقوق کم راضی نیست برود چون کشور ما متخصص کم ندارددر ضمن باید فاصله حقوق مدیران و کارمندان هم باید خیلی کم باشد و عملکرد مدیران هم پس از پایان ماموریت مورد بررسی قرار بگیرد و مورد سوال قرار گیرد تا هرکسی بدنبال مدیر شدن نرود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس