پاسخ قاطع تهرانی‌ها به ناکارآمدی شورای شهر فعلی تهران در انتخابات اخیر/ رای کمتر از ۳۷ هزاری کاندیداهای شورای پنجم!

در انتخابات اخیر شوورای شهر تهران، ۶ نفر از اعضای شورای شهر فعلی تهران حضور داشتند که آرای بسیار پایین آنها، گویای روی‌گردانی مردم تهران به دلیل ضعف شدید عملکرد آنها در مدیریت شهر تهران بوده است.

به گزارش مشرق، فرمانداری تهران شب گذشته آرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران را اعلام کرد و همانطور که انتظار می‌رفت با توجه به عملکرد ضعیف و ناکارآمدی شورای شهر فعلی تهران، شهروندان تهرانی این بار به هیچ از اعضای این شورا اعتماد نکردند.

بیشتر بخوانید:

اعلام ریز آراء ۲۰۷۲ کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران

در این دور از انتخابات، لیست شورای ائتلاف با سرلیستی مهدی چمران و با حضور کاندیداهای جوان و با تجربه با شعار "دوباره خدمت، تهران سربلند" پا به عرصه انتخابات گذاشتند و در نهایت لیست ۲۱ نفره این ائتلاف به ششمین دوره شورای شهر تهران راه پیدا کردند.

در مقابل لیست ائتلاف، لیست جبهه اصلاح‌طلبان با عنوان " لیست جمهور" قرار داشت که ترکیب این لیست شامل ۶ نفر از اعضای فعلی شورای شهر تهران و سایر افراد وابسته به اصلاح طلبان بودند که این لیست با حمایت چهره‌های سرشناس اصلاحات وارد عرصه انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران شد اما این بار شهروندان تهرانی به هیچ یک از کاندیداهای حاضر در این لیست، اعتماد نکردند و در نهایت این لیست با کسب آراء بسیار ضعیف از ورود به عرصه مدیریت شهر تهران حذف شد.

در این دوره از انتخابات، ۶ نفر از اعضای شورای شهر فعلی تهران حضور داشتند که آرای بسیار پایین آنها، گویای روی‌گردانی مردم تهران به دلیل ضعف شدید عملکرد آنها در ۴ ساله اخیر مدیریت شهر تهران بوده است؛ در این انتخابات علی اعطا صرفاً ۳۲ هزار و ۶۱۸ رای، محمد علیخانی ۲۵ هزار  ۴۷۸ رای، افشین حبیب‌زاده ۲۸ هزار و ۹۷۰ رای، مجید فراهانی ۲۶ هزار و ۴۰ رای، محمد سالاری ۳۶ هزار و ۵۵۶  و الهام فخاری ۲۵ هزار و ۸۵۵ رای کسب کردند و با این احتساب از ورود به شورای شهر تهران در دوره بعد بازماندند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سهراب IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    8 1
    کاری که این انتخابات با اصلاح طلبان کرد،داعش با سوریه نکرد !!! خخخ
    • مجتبی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      0 2
      فرض کنیم اصلاح طلب ها گند زدن، مردن و اصلا هر چی شوما بگید! شما مدعیان با بدنه طرفدار خودتون چه کردید که حدود یک سوم طرفدارهاتون رو از دست دادید.
  • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    5 0
    روی گرداندن از اصلاح طلبا یعنی مردم قبلا رای دادن ایندفعه رای ندادن،در صورتی که افرادی که شورای شهر جدید را انتخاب کردند قبلا هیچ وقت به اصلاح طلبا رای ندادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس