روحانی نمایه

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در سراسر کشور به گازرسانی در معیار ۹۵ درصد رسیده‌ایم، گفت: شاید این آمار در سطح جهان بی‌نظیر باشد که در یک کشور ۹۵ درصد مردم از شبکه گازرسانی سراسری استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۳ تیر) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت گفت: خوشحالیم که امروز بیش از ۲۸۰۰ روستا و ۲۱ شهر که به شبکه گاز متصل شده بودند گازرسانی به آن‌ها به طور رسمی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه امروز در سراسر کشور به گازرسانی در معیار ۹۵ درصد رسیده‌ایم، تصریح کرد: شاید این آمار در سطح جهان بی‌نظیر باشد که در یک کشور ۹۵ درصد مردم از شبکه گازرسانی سراسری استفاده می‌کنند، و این برای دولت یازدهم و دوازدهم  یک افتخار است و پاسخی قاطع به کسانی است که در گوشه و کنار نسبت به دولت یازدهم و دوازدهم با بی انصافی حرف می‌زنند.

وی ادامه داد: فقط در یک موضوع یعنی گازرسانی به روستا مردم شاهد باشند که این دولت نسبت به دولت های گذشته هر کاری برای روستاها انجام گرفته دو و نیم برابر کار انجام شده است.

روحانی با بیان اینکه قبلاً ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده بود، گفت: قبل از انقلاب که خبری نبود، امّا تا همین ۲۰ سال پیش در بسیاری از محلات شمال تهران هم گاز نبود. امروز یک تحول بسیار عظیم و بزرگی در گازرسانی انجام شده و می‌بینید که در روستاها در آغاز دولت ۵۴ درصد بود و الان به ۸۵ درصد رسیده است.

رئیس جمهور ادامه داد: گازرسانی در شهر تقریباً به ۱۰۰ درصد رسیده است، یعنی به ۹۸ و ۹۹ رسیده است و کار گازرسانی در کشور تقریباً تمام شده است و به مهندسین و کارگران خود افتخار می‌کنیم.

روحانی با بیان این که باید  در بخش نفت به چند نکته اشاره کنم، گفت: حقوق ملت ما بیش از هر زمان دیگر در بخش نفت و گاز تامین شده است. این حقوق که می گویم درباره جاهایی که میدان مشترک با کشورهای دیگر داشتیم است. یعنی این که هم ما می توانستیم استفاده کنیم هم همسایه ما، این میدان مشترک یک میدان محدود است و رقم آن هم محدود است زمانی که همسایه ما استفاده کند و ما استفاده نکنیم معنی آن این است که بخشی از حقوق ملت از بین می رود.

رییس جمهور ادامه داد: در پارس جنوبی بخش اعظم گاز را همسایه خوب ما قطر استفاده می کرد و ما نمی توانستیم استفاده کنیم اما امروز به اندازه آنها و شاید کمی بیشتر از گاز پارس جنوبی استفاده می کنیم. از آنچه که سال ۹۲ بوده تا امروز بهره برداری از این میدان مشترک ۲.۵ برابر شده است که کار بزرگی است. در مساله غرب کارون که با عراق مشترک هستیم  نسبت به سال ۹۲ بیش از ۵ برابر استفاده می کنیم یعنی ما در این ۸ سال نسبت به حقوق ملت توجه خاص و ویژه ای داشتیم.

وی با بیان این که نسبت به محیط زیست کار بسیار بزرگی انجام گرفته است گفت: در آغاز این دولت بنزین و گازوییلی که استفاده می‌کردیم آلودگی‌های بسیار زیادی ایجاد می‌کرد. به خاطر تحریم ناچار بودیم از بنزین پتروشیمی استفاده کنیم که بسیار خطرناک بود و سلامت مردم را به خطر می‌انداخت اما امروز ۷۶ درصد بنزین ما یورو ۴ است یعنی کاملا با استانداردهای جهانی منطبق است. در گازوییل هم این گونه است. در کنار آن فلرها جمع آوری شده است و دیگر نمی سوزد که بسیار برای پاکیزگی محیط زیست مهم است.

روحانی به گازرسانی روستاها اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاها باز خود به پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن کمک می کند. چرا که مردم ناچار بودند که برای پخت و پز و گرمای خانه خود از هیزم و بوته های بیابان استفاده کنند.

وی افزود: مساله بعدی خوکفایی بود چرا که ما بنزین و گازوییل را وارد می کردیم و حتی در بعضی موارد ناچار بودیم که گاز هم وارد کنیم. امروز در گاز، ‌بنزین و گازوییل نه تنها خودکفا شدیم بلکه صادرکننده شدیم که کار بزرگی است که در این دولت صورت گرفته است. من دچار حیرتم از آنهایی که گاهی گوشه و کناری می نویسند که این دولت چه کاری انجام داده است؟ این دولت در همه بخشها افتخار می کند و با افتخار صحبت می کند.

رییس جمهور ادامه داد: امروز در بخش نفت و گاز از حقوق ملت دفاع کردیم. از تخریب محیط زیست جلوگیری شده است. در بنزین و گازوییل و گاز به خودکفایی و صادرات رسیده است. امروز فراورده های نفتی و گازی صادر می شود.

وی گفت: در این دولت بود که  آب، برق و گاز برای کم مصرف ها و به خصوص روستاییان مجانی شد. بعضی‌ها سخت‌شان است که بگویند مجانی شده است. فکر می کنند که اگر بگویند؛ این کار برای دولت دوازدهم می شود، در حالی که این افتخار برای نظام است. ما که کاره ای نیستیم ما یک خدمت گذار هستیم. همه این کارهای بزرگ را مردم انجام دادند.

روحانی افزود: مجانی شدن که قول امام (ره) به ملت ایران بود، این قول را دولت دوازدهم محقق کرد. امام (ره) گفته بود که آب و ‌برق را مجانی می کنیم که البته گاز را نگفته بود، جایش اتوبوس را گفته بود. بنابراین آب و برق و گاز را که امام (ره) در بهشت زهرا به مردم گفته بود مجانی می کنیم در دولت دوازدهم اجرا و عملیاتی شد. این جزو افتخارات ما و نظام است. دهن آنهایی که با توهین نسبت به امام (ره) صحبت می کردند برای همیشه بسته شد.

وی ادامه داد: مساله دیگر روستاها است. در این دولت کار عظیمی نسبت به روستاها انجام گرفته است. تقریبا  شبکه و فضای مجازی را به همه روستاها رسانده ایم در واقع ۹۸ درصد روستاهای کشور از فضای مجازی استفاده می کند. مشاغل بسیاری از آنها بر مبنای فضای مجازی است.

رییس جمهور با تاکید بر این که شبکه بهداشت و  راه  در این دولت توسعه زیادی پیدا کرد تگفت:  در این دولت مدرسه کپری برای همیشه از بین رفت. مدارس آباد شد و کلاس‌های نو بنیان‌گذاری شد. در این دوره کرونا فرزندان ما کلاس مجازی را تجربه کردند.

روحانی با بیان این که هرچه به روستاها خدمت کنیم کم است، گفت: آنها مردمی زحمت کش و ‌کوشا هستند. کشاورزان و دامداران هستند که امنیت غذایی را تامین می کنند. امروز فاصله شهر و روستا در حال کم شدن است. همه امتیازاتی که در شهرها وجود دارد به روستاها هم دارد می آید که این کار باعث جلوگیری از مهاجرت می شود.

وی با بیان این که امروز روستاها با گازرسانی، آب رسانی و برق رسانی از شرایط مناسبی برخوردار شده اند گفت: تقریبا در روز ۹ تا ۱۰ روستا گازکشی می‌شود. روزانه حدود ۲۰ روستا به ارتباطات و فضای مجازی وصل می شود. در هفته به ۳۵ روستا آب آشامیدنی می رسانیم.

رییس جمهور تاکید کرد: کل روستاییان که در آغاز دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ از آب بهداشتی و پایدار استفاده می کردند کمتر از یک میلیون بودند اما امروز ده میلیون نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی استفاده می کنند.

وی گفت: در خراسان جنوبی گفته شد گازرسانی به روستاها در این ۸ سال نسبت به ۸ سال قبل ۲۵ برابر شده است.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از اظهارات خود با بیان اینکه ملت ما آمریکا را وادار کرد تا پای میز مذاکره بیاید، گفت: برخی از مسائل و تشریفات و بروکراسی که از آن داد می‌زنیم فقط اداری نیست، برخی از این بروکراسی، پارلمانی است؛ باید معطل بشویم، لایحه بدهیم و به فلان کمیسیون برود و بررسی شود.

روحانی ادامه داد: من چون مجلسی هستم و ۲۰ سال سابقه حضور در مجلس را دارم خیلی زبانم نمی‌چرخد از مجلس صریح انتقاد کنم، امّا در هرصورت بروکراسی را کنار بگذاریم نه فقط در دولت، در قوه قضائیه هم بروکراسی را کنار بگذاریم، در پارلمان هم کنار بگذاریم. اگر این بروکراسی نبود، تحریم هم تمام شده بود.

وی با بیان اینکه دولت کار خود را نسبت به تحریم‌ها انجام داده و فعلاً در بروکراسی افتاده است، گفت: خدا ما را از شر بروکراسی در این قسمت و در همه قسمت‌ها نجات دهد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    15 0
    منظورت وطنفروشیس .بیشترین نگذاشتند بفروشید .خوشبختانه
    • گودزیلا DE ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 11
      ظریف ، قائم مقام فراهانی و روحانی امیر کبیر ایران است. روزی مجسمه شان را با طلا در میادین نصب میکنند. اکثر منتقدان از آلبانی نظر میدهند. اینقدر بد نگوئید مثل مهاجرانی قهر میکند میرود. اعتدال لازمه جامعه ماست. لیبرالها بروند رادیکالها قدرت میگیرند. ایران میشود عراق صدام یا طالبان.
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      8 0
      من کاملا متقاعد شده ام که این گودزیلا، با این طرز اظهار نظر کردنش حقیقتا یک گودزیلاست!
    • DE ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      5 0
      ۱۸:۱۸ نوشته: ظریف ، قائم مقام فراهانی و روحانی امیر کبیر ایران است. روزی مجسمه شان را با طلا در میادین نصب میکنند... فعلا که جفتشون دو سر طلا شدند... امیر کبیر اگه میدونست یک روزی یه ظریف میگه امیر کبیر , کلا امیر کبیر تو بچه گی میرفت تو باغ فین خود کشی میکرد/
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      اين رو.... رييس جمهور در طول حضور در انقلاب كم خرد بود با كلى تخفيف البته.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 1
    خوب خداراشكر!!!!!اينطور كه جناب روحاني صبح به صبح از تلاش ها و فعاليتهاي خود گزارش ميده ظاهرا كاري براي دولت بعد باقي نمانده و همه چيز روبه راهه!!!!!
    • ES ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 0
      روحانی مچکریم!!!!!!
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    11 0
    برو دلت خوشه . با دومین تورم جهان ( بعد از ونزوئلا ) داری یک زمین سوخته تحویل دولت آقای رئیسی میدی . زندگی مردم خاکستر شد تو آتش تورم تدبیرررررررررره امیددددددددددد د د د د د د
  • آقای روحانی دیدار به قیامت با حضور شهداو مستضعفان IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 0
    سنگ پامال قزوین کجایی
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    شما اینقدر سخن امام خوب گوش وخوب تحریف می کنید جالبه امام در مورد اتوبوس گفتند اما شما خوب عمل کردید حمل ونقل عمومی با کیفیت در شأن مردم ایران. نه ندیدیم نمونه اش را همین دیروز وامروز و هرروز دیدیم می بینیم
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    5 0
    انتقاد از مجلس جالبه توهین از قبیل منقلی بی عقل، زبانشان نیش دارد، عصر حجری، اقلیت کوچک افراطی، کاسبان تحریم، دود ماشین دودی و.. ... بعد زبانت نمی چرخد بیا همانند ترامپ صحبت کن متاسفانه به احمدی نژاد خورده می گرفتند.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 0
    دولت جز کد دادن به بیگانه برای تحریم بیشتر هیچ کاری نکرد؟
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    اخر وقتی همینطور یلخی آمار بده کی به کیه ....
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    روحانی کم اوردی گند زدی مردم دیپورت کرده چرا بالا پایین می پری وهر روزخود ت را به یکی اویزان می کنی یکروز ترامپ ویکروز مجلس و...ادب بخرج بده وبگو غلط کردم و...8سال وقت مملکت را با برجام برجام کردن تلف کردم تا مردم ببخشندت
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    فقط زودتر برووو. برو به جهنم
    • ES ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      موافقم. همه ی مردم برای گذشتن این چهل روز باقیمانده لحظه شماری میکنن
    • جوان IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      گل گفتی .فقط برووووو...
  • رضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 1
    بعضی دوستان خیلی عجله دارن برا برداشتن تحریمها عجله نکنید یه ضرب المثل فارسی میگه گر صبر کنی ز غوره حلوا سازم الان بیشتر از هزار سال هست که هنوز نتوانستند با غوره حلوا درست کنند صبر کنیم ببینیم چی میشه فقط خدا کنه اون که این ضرب المثل رو گفته مستقیم ببرندش جهنم
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    هیچ میدانی مردم ازدیدن ریخت نحست ودروغ هایت متنفروبی زارندولحظه شماری می کنندکه دیگرریختت رانبینند.
  • ناصر IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 0
    اینکه روحانی گفته امام در بهشت زهرا به مردم قول آب و برق مجانی داد دروغ محض است. من خودم آن روز در بهشت زهرا بودم و امام هرگز چنین سخنی نگفت. عجیب نیست که روحانی دروغ میگوید، عجیب آن است که موسسه نشر آثار امام تکذیب نمیکند و از کنار این تهمت به امام میگذرد.
    • محمدایوب IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      آقای حسن مصطفوی اگه این حرف اردهان یک انقلابی ویا مسلمان بیرون آمده بود. وا اسلاما واماما یش گوش دنیا را کر کرده بود اما شیخ خودیه عیبی ندارد.
    • قلی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      منم بودم .گفت.اگرچه از روحانی متنفرم.
    • محسن ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      دوست محترم، من متولد 1341 هستم و وقایع ابتدای انقلاب را بخوبی به خاطر دارم. امام خمینی دقیقاً گفتند که برق و آب را مجانی می کنیم. البته همانطور که شما می گویی در سخنرانیِ بهشت زهرا نگفتند اما به هر حال گفتند. حتی گفتند فعلاً خانه نخرید چون ما خانه را هم مجانی می کنیم. ضمناً این قضایا چندان نیازی هم به حافظه ندارد. کافی است همین جمله ها را سرچ کنید تا متوجه شوید.
  • رضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    خب شما هم گیر ندید دیگه بگید باشه حاجی میگه ما تلاش کردیم آنقدر توان بیشتر نداشتیم منتها اونها گوش نمیدند هی داره اضافه میشه به تحریم این غربیها یه منطق غیر قابل تغییر دارند خلاصه اش این هست میگن شما ضعیف باشید تا ما بتونیم شما را غارت کنیم.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    ۳۰ساله دولتها میگویند۹۵درصد کشور را گازرسانی کردنند وهنوز ۹۶درصد نشده!؟
  • کسری IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    12 0
    این روحانی نیست. این همون ابلیسه که در قالب جسمی به نام روحانی در اومده و داره سخنرانی میکنه. یکی از خصوصیات منحصر به فردش هم اینه که از رو نمیره.
    • ES ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      پررویی نجومی بهترین کلمه در وصف ایشان است
  • DE ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    ما قبلا هم گفته بودیم به تمام دهات ایران گاز میدیم . موتور را روشن کردیم دنده یک ترمز دستی آزاد آماده بودیم گاز بدهیم که گفتند بگذار شب انتخابات تا بترکونیم ولی گفتیم چه گاز بدهیم چه گاز ندهیم ملت ترمز دستی ما را کشیدند. دیگه برای انتخابات کمکی به ما نمیکنه میخواستیم هَزار و پانصد تحریم لق کنیم بترکونیم اونهم که هوا شد. فقط مونده مشاور و مدیر و وزیر نفوذی بفرستیم داخل دولت جدید از داخل به همش بریزیم. برا همین داریم مخ زنی میکنیم برا دولت وفاق ملی نه دولت انقلابی اسلامی
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    همراه اکبر خرمدین برو سفارت عربستان در ترکیه !
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    .....مظهر تام یک خائن نفوذی غرب گرا
  • سربدار IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    شیخ حسن آقا اینها که هنر نیست در قبض گاز از مردم پول می گیرید که این کارها را بکنید در قبض برق قسمتی بود قبلاً پول می گرفتید برای برق دار کردن روستائیان اینها را ول کن چقدر از جیب داداشی و خودت و زنگنه برای برقدار کردن یا گاز دار کردن مردم استفاده کردید همه اش از خدمات صحبت می کنید می خواستید پول از مردم بگیرید این کار را نیز نکنید واقعاً متاسفم
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    روحانی:دولت کار خود را نسبت به رفع تحریم‌ها انجام داده است .امریکا میخواست تمام تحریمها را بلمره و یه هوکی قلمبه ای برای ما شب انتخابات لق کنه ما پیغام دادیم بهشون نه ممنون ما احتیاج نداریم ریا میشه . ما تاحالا تو این ۸ ساله بارها تحریمها را شیکونودیم شکوندادیم شکستونددیم چمدونم شکستیم معنا ندارد باز هم بشکنیم مگه بشکن بشکنه .گفتیم‌بگذارید برا دولت جدبد بشکنه خوشحال بشه این هدیه ما به دولت جدید بود. فقط کافیه دولت منتخب یک کلام به آمریکا بگه بشکن تِمومه. چنان بشکن بشکنی شروع میشه که صداش از تو سوراخ لایه اوزون برون منظور از لایه اوزون بیرون میره توو فضا.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    مشکل اصلی مملکت چه با تحریم وچه رفع تحریم،فقط افراد(امتیازی،سهمیه ای،بورسیه ای،بی لیاقت،منافق،زوروتزوی)هست-چراکه این افراد وقتی درجایگاهی بکار گرفته میشوند(بی تفاوت،مفتخور،نجومیبگیر،فاسد،خائن وجنایتکار میشوندچون به هیچکس پاسخگو نیستند وتمام کارهای مملکت روی هم انباشت میکنند وبیت المال کاملا غارت میکنندوتوجیهشان وراه نجاتشون هم اینه که برای حفظ نظام ازکاری دریغ نکرده اندوحداکثرجابجا یا یاشغل وانواع امتیازدیگربهشون داده میشود وبا نهایتا به هتل زندان وبا مرخصی دائمی محکوم میشوند.
  • ES ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    هرچقدر(حداقل۱۵سال جنگ وخرابیهای بعدازجنگ-۱۵سال وجود افسادطلبان،همچنین ۱۰سال تحریمهای همه جانبه وانواع فشارهاداخلی،منطقه ای وخارجی روی مردم)باعث حفظ( نظام،انقلاب،کشورواسلام...)شد-آمریکاواستکبارشرق وغرب قطعابطور پنهان وآشکار بابرداشتن تحریمها،حداقل دوهدف اصلی همیشگی را دنبال خواهندکرد۱-نفوذدوجانبه(نفوذحکومت آمریکا در حکومت ایران وبالعکس)وجلوگیری از پیشرفتهای غنی سازی۶۰درصدی وبالاتر،کلاهک وبالستیک...با انواع گزینه های ممکن،تله برجامی،خرابکاری،ترور،فساد،خیانت وجنایت...داخلی،منطقه ای وخارجی۲-نفوذدوجانبه وکاهش فشار ازمردم،اتحادوارتباط بیشتر مردم درداخل،منطقه ودنیا.‌‌..جهت تغییر بنیادی حکومت ایران ونهایتا حذف کامل را دنبال خواهدکرد
  • قلی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    خسته نباشی دلاور!!اینقدر دروغ تکراری گفتی که خودتم باورت شده
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    مدل حکمرانی روحانی یک ترم که هیچ، ۸ ترم باید در دانشگاه‌ها تدریس شود که چگونه توانست در طول ۸ سال مملکت را به لبه پرتگاه ببرد! سخنان بی پایه و اساس، دست کردن در جیب مردم برای تأمین کسری بودجه و نابودی اقتصاد کشور با همکاری کشورهای غربی.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    یطوری میگه انگار قبلش صفر درصد بود
  • محسن نوروزی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    شما با ارزش پول ملی چه کردید . شما با تورم چه کردید .شما با خودرو چه کردید .شما با سهام مردم که امانت در دستان شما بود چه کردید .شما با گرانی چه کردید .شما با صنعت چه کردید .شما با کشاورزی چه کردید .شما با دامپروری چه کردید .شما با اموزش و پرورش ما چه کردید ...؟؟؟؟؟!!!!شما با قدرت خرید مردم چه کردید ...؟؟؟؟!!!!و هزاران سوال و مشکل بی جواب که باید پاسخگو باشید ...؟؟؟؟!!!!!با امید به انروز
  • رضا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    بابا روانیمون کردی با این برجام رها کن نمی خواهیم دولت شما کاری انجام بده غلط کردیم رها کن
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    حقوق،مزایا وانواع امتیاز(کارگران وکارمندان موقت قراردادی وروزمزدمقاومتی،ضد استکباری وایرانی)باید حداقل ۲برابر(کارکنان قرارداددائمی و رسمی ژنهای برتر،اقازاده ها،سهمیه ایها،بورسیه ای صوری،خودیهای مفتخور،تنبل،بی تفاوت،بی راندمان،دورو،گرین کارتی،فاسد،خائن،جنایتکار...)باشد وکارگرانی که(بازمان وشیفتکاری هفته ای یا چندهفته ای اجبارا درکارگاه باید بمانند وهفته ای یا ماهیانه فقط یکبار میتوانند به منزل بروند)باید باتوجه به(بعدمسافت،ضریب منطقه،شرایط اب وهوای،نوع کار،مدت قرارداد،امکانات وکار(تا۲۰۰درصد بیشتر ازپرسنلی که بعدازظهرها یا شبها به منزل خودشان میروند)باشد(تمام قراردادهای موقت،روزمزدواراین نوع درهرکسب وکاری باید کامپیوتری ویکپارچه درسیستم وزارت کار تنظیم وبا حضور نماینده اداره کار،نماینده کارگر،کارگر ،کارفرمااصلی،کارفرمای مجری وکارفرمای پیمانکاری،امضا وتبادل شودتا هیچ شک،شبه،تفسیر، تحریف،تغییر،اجباروسواستفاده غیرقانونی درش نباشه وقوانین کاملا بدون هرگونه توجیه و....اعمال گردد)هردرخواست دیگر(کارفرمایان پیمانکار...)وتوجیهات کارفرمایان مثل(عدم نیازبعد مسافت،تامین مسکن یا ندادن هزینه های جانبی،غذا،امکانات استراحت وخواب،بیمه،مالیات،لباسکار وایمنی،ایاب وذهاب...کراه بخواهند بعهده پرسنل قراربدهندوهمچنین قراردادهای سفید امضا با محتوی ومواد غیر قانونی...یا کاری کنند که پرسنل مجبور به امضا شوند)باید ممنوع ودرصورت وجود شدیدا با کارفرمایان برخورد وخسارت داده شو به کارگر(ضمنا بایدشغل مورد نظر ازطرف کارفرمای اصلی به لحاظ حداقل وحداکثر میزان سن،میزان تحصیلات غیر مرتبط،مرتبط ومتخصص،میزان تجربه،مهارت فنی،اداری وخدماتی مشخص ونسخ قرارداد کامپیوتری بین وباحضور وزارتخانه یا اداره کار،نماینده کارگر،کارفرما وکارگر.... به امضارسیده وتبادل گردد)
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    اصلاحات جهنم خوش بگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس