تلویزیون یکی از پرکاربرد ترین وسایلی است که در منزل وجود دارد. برند ال جی از تولیدکنندگان مطرح تلویزیون می باشد. محصولات تولید شده توسط شرکت ال جی از کیفیت بالا و قابل قبولی برخوردار هستند به نحوی که می توان ادعا نمود محصولات این شرکت یکی از پرطرفدارترین محصولات لوازم خانگی می باشد.
تلویزیون های ال جی، دارای طول عمر مفید و مشخص هستند. ذکر این نکته الزامی است که لوازم خانگی برقی هر چقدر با کیفیت باشند طول عمر مشخصی دارند و تلویزیون های ال‌ جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در نتیجه ممکن است پس از مدتی دچار آسیب‌ هایی بشوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

تعمیر تلویزیون در تهران یکی از رایج ترین خدماتی است مردم این کلانشهر  از یک تعمیرگاه مجاز تعمیر تلویزیون ال جی در تهران انتظار دارند .
در این مطلب با کمک تعمیرکاران امداد تی وی ، با برخی ایرادات شایع تلویزیون های ال جی آشنا می شوید.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

1. آسیب دیدن بک لایت تلویزیون ال جی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون های ال جی به وجود بیاید و در نتیجه نیاز به تعمیر داشته ‌باشید؛ خرابی بک لایت تلویزیون است. تلویزیون از قطعه های الکتریکی و الکترونیکی مختلفی تشکیل شده است. بک لایت یکی از مهم ترین قطعه هایی می باشد که سبب می شود تلویزیون تصویر را نمایش دهد و در صورتی که آسیب ببیند تلویزیون در نمایش تصویر دچار مشکل می شود. اگر بخواهیم به  زبان ساده در مورد بک لایت توضیح بدهیم می‌ توانیم بگوییم بک لایت در واقع  لامپ های موجود در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی می باشد. 
تفاوت بک لایت تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی در نوع لامپ هایی است که در آن قرار می گیرد. لامپ های تلویزیون ال سی دی از نوع فلورسنت بوده و تلویزیون های ال ای دی از لامپ ال ای دی در قسمت بک لایت خود استفاده می کنند . در اکثر تلویزیون ها پس از گذراندن عمر مفید خود  در قسمت بک لایت دچار مشکل می شوند.
همچنین لازم است بدانید که ضربه به تلویزیون نیز می تواند موجب آسیب دیدن بک لایت شود . وقتی که صفحه تلویزیون به طور کامل سیاه شده اما از بلندگو ها صدا پخش می شود به احتمال زیاد بک لایت تلویزیون دچار آسیب شده است. روشن و خاموش شدن صفحه تلویزیون نیز ، می تواند نشانگر خرابی بک لایت باشد.
عوامل مختلفی می تواند موجب خرابی بک لایت شود. به طور مثال اگر نور صفحه تلویزیون بیش از حد زیاد باشد ممکن است در آینده ای نه چندان دور بک لایت تلویزیون دچار آسیب شود.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

2. پخش نشدن صدا

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون های ال جی به وجود بیاید پخش نشدن صدا هنگام روشن بودن تلویزیون می باشد.
به طور معمول مشکل پخش نشدن صدا به علت آسیب دیدن بلندگو ها یا همان  اسپیکر های تلویزیون می باشد. در صورتی که آسیب جدی و حاد باشد؛ تعمیرکاران امداد تی وی می توانند با تعویض اسپیکر ها، کار تعمیر تلویزیون را انجام دهند. 

3. شکستگی پنل تلویزیون ال جی

یکی از  مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون های ال جی به وجود بیاید شکستگی پنل های تلویزیون می باشد. پنل های تلویزیون بخش اصلی تلویزیون های ال جی هستند. هنگام جابجایی باید دقت بسیار زیادی کرد تا پنل تلویزیون آسیب نبیند. زیرا هنگامی که تلویزیون با جایی برخورد کند امکان شکستن پنل آن بسیار زیاد است. در صورتی که پنل تلویزیون در اثر ضربه یا آب خوردگی آسیب دیده باشد؛  تعمیر کاران امداد تی وی می ‌توانند با تعمیر یا تعویض پنل این امکان را به شما بدهند که دوباره از دستگاه تلویزیون ال جی خود استفاده کنید.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

مجموعه امداد تی وی با بیش از 30 سال سابقه در تعمیر تلویزیون ، یکی از قویترین و مجهزترین مراکز تعمیرگاهی تلویزیون در تهران محسوب می شود.
تکنسین های مجرب امداد تی وی ، تحت نظارت مهندسین کره ای آموزش دیده و قادرند با حضور در محل ، دستگاه معیوب شما را تعمیر نمایند.
در امداد تی وی اولویت مهم ، تعمیر قطعات آسیب دیده با کمترین هزینه است.
تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در تهران ، تعمیر پنل شکسته ، مشکلات صدا و تصویر تلویزیون های ال جی به سرعت شناسایی و رفع می گردد.
امداد تی وی : مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران
۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲ - ۶۶۹۷۱۲۱۲ -۰۲۱
www.emdadtv.com


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس