همدم

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان گفت: با کمک ابزارهای نوین و فناوری‌های جدید و علم روز روانشناسی تصمیم گرفتیم پلتفرم «همدم» را به عنوان سکوی تسهیل‌گری ازدواج راه‌اندازی کنیم.

به گزارش مشرق، کمیل خجسته مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان، صبح امروز (دوشنبه) در مراسم بهره برداری از پلت فرم «همدم» که در موسسه تبیان برگزار شد،گفت: مساله ژئوپولیتیک جدیدی که انقلاب اسلامی درگیرش شده‌، شبکه‌ها است.

بیشتر بخوانید:

هشدار پلیس فتا درمورد سایت‌های همسریابی در ایران

وی ضمن تشکر از توصیه‌های قالیباف، حجت‌الاسلام قمی و گلزاری درباره سایت «همسان‌گزینی» مؤسسه تبیان که بیش از این در امر همسریابی در این مؤسسه فعال بود، گفت: این سایت ۳۷۰۰ ازدواج بدون طلاق را در کارنامه خود ثبت کرد.

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان اظهار داشت: برای ۱۳ میلیون مجرد در سن ازدواج، رشد زیاد طلاق و کاهش ازدواج و افزایش تجرد قطعی که از جمله مشکلات کشور است، سایت همسان‌گزینی راضی کننده نبود.

خجسته اظهار داشت: از این رو با کمک ابزارهای نوین و فناوری‌های جدید و علم روز روانشناسی تصمیم گرفتیم «همدم» را به عنوان سکوی تسهیل‌گری ازدواج راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه جوانی را دوره تشکیل هویت فرد در خانواده دانست و گفت: باید این فردیت به زوجیت برسد تا راه آرامش و کمال برای افراد را فراهم کند. خانواده سالم، پیشران پیشرفت جامعه است.

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان با اشاره به تهاجم به نهاد خانواده در جهان، تاکید کرد: خانواده نقطه تهاجم شیطان است و طاغوت امروز در تلاش است مفاهیم و کلیشه‌های خودش را در قالب اسناد فرامرزی و ابلاغ‌های بین‌المللی مانند سند توسعه پایدار و ۲۰۳۰ تحمیل کند تا انسان شایسته خودش را بسازد. دعوا همین جا است.

خجسته افزود: مقام معظم رهبری در شهریور ۹۹ فرمودند، دیگر رقابت بر سر انسان شایسته است و محور این موضوع مادر، معلم و خانواده است و محل تقابل، تلاقی و تقاطع این نبرد است.

وی با اشاره به اینکه غرب نیز در این سه حوزه ورود جدی کرده تا کودک و آینده مورد نظر خودش را بسازد،اظهار داشت: اینکه در این نبرد چه کسی برنده می‌شود حتماً به رفتار ما برمی‌گردد. ما هم باید انسان خودمان را بسازیم.

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان تاکید کرد: تلاش ما به عنوان عضو کوچکی از خانواده انقلاب این است که با تکیه بر عقلانیت انقلاب اسلامی و نگاه به فناوری روز، تکیه و نگاه به لبه علم تلاش کنیم خدمات فناورانه مبتنی بر علوم انسانی و نگاه عقلانیت انقلاب اسلامی ارائه کنیم، تا هم زندگی مردم تسهیل شود و هم آینده خوبی برای کشور رقم بخورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    4 3
    :) شماها که دقیقا دارید مسیر های غربی رو طی می کنید!!! پس چی شد وظیفه پدر و مادر در همسر گزینی؟
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 3
      لاقل یکبار روش کار این نرم‌افزار و قوانینش رو میخوندی بعد نظر می دادی
    • وطن پرست DE ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      1 0
      مگه بیکارم؟ این وظیفه مشرق هست که اخبار رو کامل و سالم به دست مخاطب برسونه نه نصفه نیمه. اینجوری بابت هرخبر باید یک ساعت صحت سنجی کنم.
  • کمال صادقی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 4
    بسیار عالی و سازنده در راسای فرمایشات مقام معظم رهبری هست انشااالله اقای قالی باف دوره بعد بشه ریس جمهور
  • کمال صادقی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 3
    بسیار عالی و سازنده در راسای فرمایشات مقام معظم رهبری هست انشااالله اقای قالی باف دوره بعد بشه ریس جمهور
  • احمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    این ازدواج ها به طلاق ختم خواهد شد حالا ببینید کی گفتم. بدتر از اون اینکه مردی که ازدواج کرده میره توی اینجور جاها و چشمش یه خانم دیگری رو میگیره ... واقعا متاسفم.
  • محمد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس