به گزارش مشرق سگ گردانی و تبعات اجتماعی آن واکنش جدی کاربران توئیتری را در پی داشته که بخشی از این واکنش ها را از نظر می گذرانید:

 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    24 4
    مطمئنم که سگ گردان ها مثل اختلاسگران از حاشیه امن سود می برند
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      5 2
      همیشه یکی از نکات منفی ای که برای یزید علیه العنه روش تاکید می شد سگ بازی و میمون بازی او بود!!! ما را چه شده ...
  • امیر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 43
    ما سگ رو تو خونه نگه نیداریم و برای هوا خوری بیرون هم میاریم و به کسی هم ربطی نداره
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      27 6
      غلط می کنی . فقط کافیه سگت یا خودت تو بیرون کار خطایی ازتون سر بزنه اونقت می بینی چه بلائی سرتون میاریم .
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      28 4
      ما هم تو و سگت رو میندازیم زندان که برای همیشه با هم باشید.به کسی هم ربطی نداره
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      17 5
      ما هم با چوب سگ و صاحب سگ را نوازش میدهیم و به کسی ربط ندارد
    • احمد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      13 1
      داداش خوبه یکی تورو بگردونه ؟ نکن این کارو
    • لیلای جزیره مجنون IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      14 1
      جامعه مال شخص من و شما نیست که بگیم به کسی مربوط نیست بقیه هم دارن اینجا زندگی می کنند
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      11 2
      غلط میکنی
    • محمدامین IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      11 3
      خوب بیشعور ما توی یه جامعه زندگی میکنیم مگه سطح شهر خونه شخصی جنابعالی تلقی میشه که میگی به کسی مربوط نیست؟ اگه این طوریه ما هم خودتو با سگتو کتک میزنیم و به کسی مربوط نیست ، فقط مشتاق اینم که سگی بهم حمله کنه تا هم خودش جر بدم هم صاحب بیشعورشو.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      10 0
      اونوقت سگ عزیزت وقتی وسط رختخوابت و فرشت تیلیق تیلیق برجام ول میده چیکار میکنی ؟ قربون صدقه برجامش میری ؟ آره ؟
    • سوخته IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      8 3
      کسی که زندگی سگی دارد و می خواهد با سگش حال کند گورش را گم کند و برود در آن کشورهای سگی زندگی کند و ایران پاک و پاک نژاد را نجس نکند . انشاالله با همان سگ محشور شوی
    • ...... IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      1 0
      افرادی مثل تو رو باید انداخت جلوی چند تا سگ غریبه و وحشی تا بفهمی سگ یعنی چی اون موقع حالت جا میاد
    • علی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      سگ حیوان آلوده به انواع بیماری هاست و شما حق ندارید محیط زندگی دیگران را آلوده کنید. این خلاف قانون و عرف جامعه و اخلاق است
    • علی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      در محیط زندگی دیگران اجازه سگ گردانی ندارید.اگه محل زندگی تو با سگ یکی هست و لایق زندگی با سگ هستی دلیلی نداره اجازه داشته باشی سگ را به جامعه وارد کنی. لیاقت تو زندگی با سگ هست دیگران چه گناهی کردن؟؟؟!
  • CA ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    6 3
    مخالفت گسترده کاربران توییتربا توییتر و استقبال از پیام رسانهای داخلی
  • سیامک DE ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    10 1
    کبوتر با کبوتر باز با باز کند هم جنس با هم جنس پرواز .. بهترین پاسخ به افرادی که وقتشان را با سگ شان می گذرانند
  • احسان معتمدی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    10 2
    شاید یک روز جمع زیادی گفتند باید مردم لواط و زنا کنند مگر حدود ما را این مطالب تعیین میکند دین اسلام تعیین کننده است و احکام الهی مشخص کننده هستند طویله جای نگهداری حیوانات است و کسانیکه شهر را بخواهند طویله کنند باید به طویله راهنمایی شوند و ازدیاد توییتر نشان حق نیست ایا برای تشخیص بیماری قلبی دکترها تعیین میکنند یا اکثریت مردم در اسلام احکام الهی توسط فقیه مجتهد عادل تعیین می شود و مردم مسلمان باید تبعیت کنند همانطور که هزار سال است مردم تبعیت کرده اند و در عصر جدید بدلیل حمله فحشا غرب به کشورمان که با فیلم کثیف جنسی بوده و مقدسات و ایمان مردم را نشانه رفته موجب شده ایمان تعداد زیادی لطمه بخورد و سگ گردانی و لاکچری بازی و زنا و دیگر بدی ها زیاد شود و بجای اینکه توجه کنند به پیشرفت کشور از لحاظ غلمی از صبح تا شب بفکر قروفر و رقص و اواز و سگ گردانی هستند اگر اینطور است من هم فردا 500 راس گوسفند لوکس مامانی می اورم میدان ونک و انجا می چرند و می گویم دوستان بزغاله و گاو و خرس و گوزن و الاغ و اینها من نمیدانم چرا مردم ما فکر نمیکنند انهایی که ادعا میکنند
  • احد IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    10 4
    اوردن سگ به خیابان را ممنوع کنید وهرکس اورد جریمه سنگین بشه جان مردم ارزش دارد
  • علیرضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 9
    این سگها الان دیگه عضوی از خانواده ها شدن! مثلا اینهمه توئیت میزنید اونا سگهارو بیرون میکنن؟؟؟
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    6 1
    بسیاری از این سگ گردانها از شدت عشق به سگشون دهن میذارن تو پوزه سگ و بزاق دهن سگه رو میک میزنن . یا وقتی وسط سفره و غذاشون سگه قضای حاجت میکنه با کلی خنده و لذت با دست جمعش میکنن
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    8 2
    هر کی میگه من سگ دارم و مواظبش هستم و با عرض معذرت مدفوعش رو جمع میکنم مثل همون سگی که نگه میداره دروغ میگه !! ما یک همسایه داشتیم خانمه سانتی مانتال با کلی کبکبه و دبدبه سگش رو تو خیابون میچرخوند وقتی سگش مدفوع میکرد با پا یکم خاک روش میریخت ! یکبار روبه روی خونه ی ما داشت اینکار رو میکرد که مچش رو گرفتم و با هم بحث کردیم و چون منازل ما سازمانی هستن با حراست تماس گرفتیم و اخطار جدی بهش دادن !
  • ناشناس DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    6 2
    تا چند سال پیش خیابان های آلمان پر سگ بود و هرچه صاحب عقده ای و بی سواد و پر خاشگر به همان اندازه سگ های وحشی و خطرناک تر ! سگ را بعنوان سلاح برای دفاع از خود می آوردند ! تا اینکه چندین اتفاق بسیار دردناک و غیر قابل تصور رخ داد خانمی که برای خرید به بیرون رفته بود بچه شیر خوارش را با سگ شیفر آلمانی در یک اتاق گذاشته و وقتی برمیگردد متوجه میشود که سگ بچه را تکه پاره کرده و خورده بود ! یک ترک مقیم آلمان که با سگش در جلوی مدرسه منتظر فرزندش بود وقتی بچه ها بیرون می آیند به آنها حمله میکند و یک بچه ترک دیگر را تکه پاره میکند و میکشد ! مردی در آلمان یک مرد مورد حمله سگی قرار میگیرد آنچنان صورتش را گاز میگیرد که بعد از چندین عمل جراحی صورت صورت وحشتناکی را پیدا میکند که برای تمام عمرش خانه نشین شده و به زحمت نفس میکشد ….. خیابان های شهر ها پر از تدار و مدفوع سگ ها بود تا اینکه لابی سگ ها که پول های کلانی را به جیب می زنند تلاش در تعریف سگ و تربیت نادرست و از این قبیل راه می اندازند ولی بلاخره دولت با تصویب قوانین سخت و دریافت مالیات سگ برای سگ های خطرناک و ملزم نمودن صاحبان سگ به معاینه های سنگین و گرفتن گواهینامه سک گردانی شرایطی را بوجو آورد که دیگر اقری از سگ در خیابان ها نیست و مردم راحت زندگی میکنند .
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 3
    کثیف ترین سگها به این مسئولان تر و تمیز و غارتگر شرافت دارند
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 2
    توی اخبار آمریکا اعلام کردند به سگها هم واکسن فایزر میزنند، پس اونها هم میتونند ناقل باشند اونوقت سلبریتی های ما سگهاشون رو بغل و ماچ میکنند!!! تو رو خدا مرکز فروش سگ که جمعه ها در بزرگراه آزادگان غرب تهران است را جمع آوری کنید. اونجا شده بهشت دلالان.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    5 1
    باید ازواژه ی" سگ باز" استفاده شود نه سگ گردانی. این هم از برکات فرهنگ وارداتی حضرات است .
    • ناشناس DE ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      سگ گردانی و سگ بازی هر دو صحیح است در کشور های غربی نیز به همین طریق به کسانی که علاقه بسیار زیادی به سگ ها دارند سگ باز و افرادی که سگ ها را به گردش می برند سگ گردان گفته میشود مثلا افرادی که امکان و یا وقت کافی برای بیرون بردن سگ ندارند و مخصوصا در آپارتمان زندگی میکنند با دادن دستمزد افرادی را بکار میگیرند تا سگ شان را به بیرون ببرند تا دوری بزند و ادرار کند و یا اگر صاحب سگ در مسافرت باشد نیز سگ را به افراد دیگری واگذار میکنند . هر سگی شب ها قبل از خوابیدن نیاز به یک گردش کوتاه برای واجبات دارد تا شب بتواند راحت بخوابد و موجب مزاحمت صاحبش نشود زیرا در غیر اینصورت به در می کوبد و یا زوزه میکشد که باید به توالت برود . ..
  • CA ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    3 1
    ورود سگ به آمریکا از برخی از کشورها بخصوص ترکیه ممنوع شده علت بخاطر وجود بیماری rabies هست بسیار واگیردار و کشنده هست و در مدت کمتر از یک هفته فرد مبتلا فوت میشود. این بیماری در برخی از جانوران مثل راکون‌ها فراوان هست. در آمریکای شمالی راکون مثل گربه در ایران فراوان و ولگرد هست و در زباله ها به دنبال غذا میگردد و بیشتر هم به این بیماری مبتلا هستند و با چنگ زدن فرد این بیماری منتقل میشود. بایستی حیوانات خانگی شناسنامه و مدارک پزشکی داشته باشند. در ضمن تفکیک حیوانات خدماتی مثل سگ های زنده یاب و مواد مخدر یاب و مواد منفجره یاب و یا دزد یاب و کمک کننده به بیماران از حیوانات خانگی مجزا گردند.
    • ه IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      1 0
      rabies به فارسی میشه هاری .
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    5 2
    من نمی دونم چرا فقط اونهایی که هنجار شکنی می کنند، دلیل «دلم می خواد، به کسی ربطی نداره» براشون موجهه. چه تو موضوع حجاب، چه تو موضوع سگ، چه تو موضوع روابط نامشروع و هزاران موضوع کثیف رایج شده در جامعه... خوب ما هم عقیده مون اینجوریه، بر اساسش دلمون می خواد جلوتون رو بگیریم و به شما هم ربطی نداره! حالا بچرخ تا بچرخیم!
  • فاطمه IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    4 2
    باسلام خواهر من دچار افسردگی هستش و دو ساختمان سازی نزدیک منزلشون انجام می شه و با پارس وقت و بی وقت این سگ ها افسردگی خواهرم شدید شده و بهم می ریزه و دچار توهم میشه چه کسی پاسخگوست ناسلامتی در مملکت اسلامی زندگی می کنیم
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 1
      همون سگ هزارا بیمارروان را بهبود داده نژاد همچو گلدن رتریور برای این مشکل پرورش داده میشوند
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 2
    نیروی انتظامی بساط سگ فروشی رو جمع کنه این معضل به مرور حل میشه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 2
    منهم مخالف سگ گردانی حتی در خیابانها و اماکن عمومی و کوچه ها هستم چون چند وقت پیش من ساعت شش نیم برای رفتن به سر کار از خانه بیرون امدم یکنفر با یک سگ سیاه وحشی از جلوی من رد شد من بادیدن ان آنوقت صبح کوچه خلوت به حد سگته قلبی رسیدم تمام تن بدنم تا برسم سر کار می لرزید قرص طپش قلب خوردم تا ارام گرفتم
  • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    2 0
    بنده از همسایه ام بابت نگهداری سگ در آپارتمان در بهمن سال 99 شکایت کردم. ابتدا پرونده در شورای حل اختلاف رسیدگی شد و پس از عدم سازش به دادسرای ناحیه 7 تهران و سپس به دادگاه کیفری شهید قدوسی ارجاع شد. وقت رسیدگی به پرونده ام را آبان 1400 گذاشته اند. یعنی برای رسیدگی به شکایت علیه نگهداری سگ حداقل 9 ماه اطاله دادرسی خواهد داشت. تمامی مدارک و ابلاغیه های موجود را حاضرم در اختیار تمامی رسانه ها قرار بدهم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس