کد خبر 1247076
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
پیک پنجم

مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: با روند افزایشی وارد مرحله پیک پنجم می‌شویم.

به گزارش مشرق، دکتر زهرا عبداللهی امروز در سفر به اردبیل اظهار داشت: با یک روند افزایشی وارد پیک پنجم کرونا شده ایم و افزایش در موارد سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا مشاهده می‌شود و انتظار می رود تعداد شهرهای قرمز بیشتر شود.

وی افزود: در کنار واکسیناسیون در کشور، بسیار مهم است که پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری  بیشتر رعایت شده تا بتوانیم این پیک را هر چه سریعتر مهار کنیم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در آیین افتتاح چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان اردبیل افزود: چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان اردبیل امروز آغاز بکار کرد که این مرکز  هشتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان اردبیل است.

حبیب‌زاده با بیان اینکه امیدواریم با راه اندازی این مرکز، شاهد افزایش سرعت واکسیناسیون در اردبیل باشیم، افزود: در تلاش هستیم با تامین محموله‌های بعدی واکسن، فرایند واکسیناسیون کرونا در این استان در مراکز تجمیعی سرعت بگیرد.

وی تصریح کرد:  با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهرستان اردبیل بایستی اقشار مختلف مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس