کد خبر 1257281
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
کرونا نمایه

هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام به ارسال فوری تخت‌های ICU، دستگاههای‌ ونتیلاتور و سایر تجهیزات و ملزومات پزشکی کرده است.

به گزارش مشرق، هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با توجه به شیوع موج پنجم کرونا اقدام به ارسال فوری تخت‌های ICU، دستگاههای‌ ونتیلاتور و سایر تجهیزات و ملزومات پزشکی جهت مقابله با کووید ۱۹ کرده است.

بیشتربخوانید:

صدای پای پیک ششم می‌آید

تجهیزات ارسال شده برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد شامل ۵۰ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی ثابت، ۲۵ تخت ICU، ۱۵ دستگاه ونتیلاتور، به همراه تشک‌های مواج، اتوآنالیزر، سل کانتر، ساکشن، الکتروکاردیوگراف و ... است.

همچنین برای شهرستان همجوار همانند تربت جام تخت‌های ICU، ونتیلاتور، دستگاه‌های مانیتورینگ علائم حیاتی و سایر تجهیزات و ملزومات ضروری و برای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز تخت‌های ICU، تخت و تشک بستری، دستگاه‌های ونتیلاتور، مانیتورینگ علائم حیاتی ، الکتروکاردیوگراف، ساکشن و ... ارسال شده است.

گفتنی است؛ روند خدمت رسانی در خصوص تامین تجهیزات توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 1
    پروتکل ها رو درست رعایت کنید وگرنه میلیون میلیون هم تجهیرات بفرستید ولی پروتکل رعایت نشه باز کم میارید. متاسفانه مسئولین و برخی از مردم خدشون رو به خواب غفلت زدند.
    • GE ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      4 0
      شما بگو پروتکل یعنی چه؟؟؟؟ کدام گروهها باید رعایت کنند؟ جوانانی که در خیابان پرسه می زنند؟ برخی از کسبه؟ به وضوح در مشهد گشتی در خیابان بزنید می بینید به طور اسفباری مملو از جمعیته. بسیاری از قشر جوان ماسک نمی زنند. سیاست بازدارنده هم در این گروه جمعیتی که کسب و کار ندارند اعمال نمی شود! بر کسبه محترم هم نظارت اجرای پروتکل (ولو یکماهه که حساب کار دستشان بیاید) از این حیث نمی شود. گروهی از آنها هم اصلا ماسک ندارند!!!! بیایید خودتان ببینید. در ضمن پروتکل بهداشتی فاصله دو متر و ماسک برای فضای باز بهتر جواب میدهد تا فضای بسته. متروها را ملاحظه کنید!!!!! وزارت بهداشت به تنهایی نمی تواند با کسبه و اقشار در بیفتند. قانون به عنوان بازوی اجرایی در جامعه پشت این دستورالعمل ها نیست و کوتاهی می کند یا نمیخواهد کاری کند. از طرفی برخی محافل می گویند ما کار خود را می کنیم، شما بهداشتیها حرفتان را بزنید، با ما کار نداشته باشید. پس شما بگو چه کسی می تواند جلوی این موجهای پی در پی کرونا را بگیرد؟؟؟؟ اصلا چه می تواند بکند وقتی تنها نقش ظاهری دارد؟؟؟؟ وقتی تعدادی از مردم حکم تکفیر اپیدمولوژیستی را صادر میکنند، و اصرار دارند که خودش میداند انتظار مانور خارق العاده نداشته باشید.
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 0
    سیستان را گفتن تخت دارد سیاه نمایی نکنید مشهد چی چرا تخت ندارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس