اسرائیل

سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» ضمن محکومیت دیدار «محمود عباس» با «بنی گانتز»، گفت: کودکان فلسطینی به دستور گانتز کشته می شوند اما عباس با او دیدار می کند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین دیدار اخیر میان رئیس تشکیلات خودگردان این کشور با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در این زمینه تصریح کرد: دستور کشتار کودکان فلسطینی توسط گانتز صادر می‌شود اما رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با او دیدار می‌کند.

سلمی تصریح کرد: رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین دست دوستی به سمت کسانی دراز می‌کنند که دستشان به خون فلسطینیان بی گناه آلوده است. تشکیلات خودگردان به دنبال تقویت روابط با دشمنان ملت فلسطین است.

پیشتر نیز «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به دیدار اخیر میان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه گفت: دیدار عباس با گانتز خنجری از پشت به ملت فلسطین بود. این اقدام رئیس تشکیلات خودگردان خیانت به خون شهدای فلسطینی محسوب می‌شود.

این مقام فلسطینی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که محمود عباس همچنان ارزش‌های ملی را زیر پای می‌گذارد و برای ترمیم و تطهیر چهره جنایتکار صهیونیست‌ها تلاش می‌کند.

القانوع همه اقشار ملت فلسطین و گروه‌های آن را به تشکیل جبهه‌ای در مخالفت با این رفتار اهانت‌آمیز عباس فراخواند و تأکید کرد که عباس نماینده ملت فلسطین نیست بلکه تنها نماینده خودش است.

بامداد امروز، تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از دیدار «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله خبر داد. دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو طرف در این دیدار پیرامون وضعیت امنیتی و اقتصادی در کرانه باختری و غزه با یکدیگر گفتگو کردند.

گانتز در پیامی توئیتری نوشت که به عباس گفته است اسرائیل درصدد اتخاذ اقداماتی است که اقتصاد تشکیلات خودگردان را تقویت کند! این دیدار در حالی برگزار شد که تظاهرات فلسطینیان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی همچنان در فلسطین اشغالی و نوارغزه ادامه دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس