اسرائیل

رژیم صهیونیستی تأکید کرده همکاری اطلاعاتی این رژیم با آمریکا علیه ایران رو به تقویت است و دو طرف در تلاش برای جایگزین طرحی برای حالت فرضی شکست مذاکرات برجام هستند.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه خاطرنشان کرد تل‌آویو و واشنگتن همکاری‌های اطلاعاتی با یکدیگر را احیا کرده و در حال تلاش برای تدوین یک طرح جایگزین در صورت شکست مذاکرات برجام هستند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علاوه بر این مدعی شد همکاری‌های اطلاعاتی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص مسائل مربوط به ایران نیز رو به تقویت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RU ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    اصلا از یهودی ها خوشم نمی آد.پشت تمام بدبختی ها و جنگ ها نیم قرن اخیر جهان یهودی ها هستند.عامل به وجود آورنده داعش و القاعده و سایر گروه های تروریستی سرمایه های یهود است.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 0
    اینها بیشتر فشار روانیه. ما نیاز به اصلاحات و تصفیه و تزکیه درونی داریم. باید این فشارها را سانسور کرد چون بهانه ایه برای نفوذی ها و غربزده ها تا هر کجا که دولت مجبور به جراحی داخلی باشه با سیاهنمایی مانع از بر طرف کردن موانع داخلی بشند. یعنی تهدیدات خارجی را علم کنند و با مشغول کردن دولت، فرصت چهارساله را ضایع کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس