کد خبر 1266798
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
فرمانده

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست از دستگیری ۵ نفر در آتش سوزی تالاب انزلی خبر داد.

به گزارش مشرق، جمشید محبت خانی گفت: خوشبختانه آتش سوزی تالاب انزلی خاموش شده است و ۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: در این آتش سوزی ۱۲ هکتار از عرصه تالاب سوخته و علت آن عامل انسانی بوده است، چون سودجویان به دنبال تغییر کاربری عرصه تالاب برای کشاورزی بودند که دستگیر شدند.

محبت خانی با اشاره به نحوه امداد رسانی و مهار آتش سوزی در تالاب انزلی افزود: از همان روز اول بالگرد هماهنگ شده بود و وزارت دفاع نیز سه پرواز با هواپیمایی که در هر پرواز ۴۰ هزار لیتر آب حمل می‌کرد به کمک محیط بانان، نهادهای مردمی و فعالان محیط زیست آماد و توانستند آتش تالاب انزلی را خاموش کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    21 0
    اگر این جانیهای داعشی اعدام نشن من بعد اقدام به سوزاندن کاشانه روستاییان به قصد تصرف عدوانی می کنند. دیگه اینجا یا سیسیل ایتالیا و باندهای مخوف مافیایی فرقی نخواهد داشت. اینها گنجینه ملی رو آتش زدند که در جهان بی نظیر بوده یکبار اعدام کمه. صدبار تیربارانشون کنید. لعنت بر تمامشون.
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    13 0
    لطفا طی اقدامی پیشگیرانه، این منطقه حفاظت شده اعلام بشه و توسط دولت ضبط بشه. امنیت کشور به خطر افتاده، تمام خط قرمزها رو رد کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دیگه بهای آتش کشیدن یک شهر چقدره؟؟؟ چه فرق داره. اینهم عراضی ملی بوده. این کارها اگر توسط داعشیهای وطن/ داخلی باب بشه به هیچ دشمن صهیونیست و مغول و آمریکایی نیاز ندارین. جرم اینها اقدامی مهلک علیه امنیت کشور تو این شرایط بحرانه. جرمی به شدت سنگین که باید سخت برخورد بشه.
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    7 0
    بر لقمه های حرامشون لعنت. بر ذات خبیثشون لعنت.
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    8 0
    نوار ویدئو اوین میاد بیرون؟؟؟ با این حروم لقمه ها که انزلی رو نابود کردن چطور باید برخورد کرد؟؟؟؟؟؟؟ مشت و لگد کافیه به نظرتون؟؟ چند دهه باید زمان ببره تا وسعت تخریب این حیوانات خطرناک حیا بشه؟ یه عده که ادای انسانیت در میارن لالند؟؟؟ ؟ چرا هشتگ نمی زنند؟؟؟ ؟ چرا لال گرفتند؟؟؟ میدونین چند تا پرنده سوخته؟؟؟ اونایی که برای سگ و گربه هاشون مینویسن کجان الان؟؟؟؟
  • DE ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    4 0
    طبق معمول یه مجازات نقدی کوچیک و یه تعهد مبنی بر عدم انجام دوباره اینکارها و تمام. هرگز برخورد بازدارنده، جدی و در منظر عام با این بیشرافت های ... انجام نشده و نمیشه.
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 0
      در اینصورت نیازی به اقدامات هیچ دشمن خارجی نیست دیگه. ما خودمون خودمونو میسوزونیم. باید واقعا مجازات سنگینی پس بدن.
  • DE ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    2 0
    به خدا گریه کردم که چرا عده ای سودجو منابع طبیعی کشور می سوزاند. خدا یا خودت مجازاتشان کن. چرا دولت این زمین ها ملی و غیر تغییر کاربری اعلام نمی کند. کوه ، دشت و جنگل همه ملی هستند. اطراف فرودگاه مهراباد را هم دوزان زمین گرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس