کد خبر 1270083
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: چند سال قبل، "اکبر -گ" اصلاح طلبان فراری نوشت "حسین شریعتمداری، تک تیرانداز جمهوری اسلامی است". او البته به اقتضای هشت، نُه سال قبل این را نوشت و گرنه، امروز باید  حاج حسین شریعتمداری، موشک نقطه زن با قدرت انهدام بالا و دسته جمعی است.

حاج حسین دیروز یک پیشنهاد روشن و غیر قابل فرار، خطاب به آن گروه از غربگرایان نوشت که مدعی بودند ایران باید وارد درگیری های افغانستان و معارضه با طالبان از جمله در منطقه محاصره شده پنجشیر (در شرق افغانستان- مرز پاکستان) شود.

او پس از اثبات مستند این گزاره که غربگرایان چه در نفی حضور ایران در عراق و سوریه، و چه در دفاع از دخالت نظامی در افغانستان، دقیقا آرزوی ناکام آمریکا و اسرائیل را پیگیری می کنند، نوشت: 

"یک پیشنهاد منطقی در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود و مدعیان اصلاحات جهت اعزام به افغانستان در آن ثبت‌نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر و یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند. اگر در ادعای خود صادق هستید، بسم‌الله، بفرمائید در این تیپ ثبت‌نام کنید! بهانه هم نیاورید...".

این یادداشت کوتاه و پیشنهاد پایانی آن، مثل بمب بتون شکن عمل کرده و جیغ مدعیان را درآورده است. اغلب آنها سعی کرده اند با فحاشی و در پیش گرفتن رفتار فاشیستی، ذهن مخاطبان را از اصل پیشنهاد منحرف کنند. حجم و شدت جیغ ها نشان می دهد، آقای شریعتمداری دقیقا به هدف زد است.

برخی از همین ها ضمن فحاشی هایی که سزاوار خودشان است، سعی کرده اند موضوع را شخصی کنند و نوشته اند "اگر مسیری برای جنگ در افغانستان باز شود، چه افتخاری بالاتر از این (!) اما شریعتمداری اگر مرد است و می تواند از جایش بلند شود، فقط سه روز به سوریه برود".

اولا وقتی کسانی لاف جنگیدن می زنند، نباید شرط بگذارند، یا کار آن مرد رند را بکنند که می گفت "نذر می کنم اگر فلان خواسته ام برآورده شد، مرد و زن همسایه را پیاده به زیارت امام رضا (ع) بفرستم"! نمی شود غربگدا ها لاف جنگ بزنند (خواب آمریکای گرفتار برای گرفتار کردن جمهوری اسلامی) اما خود را کنار بکشند.

ثانیا اغلب لاف‌زن ها احتمالا می دانند اما کتمان می کنند که فرزند حاج حسین شریعتمداری، سال ها به عنوان رزمنده پاکباخته، در خط مقدم مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق جنگیده است.

خود حاج حسین هم در کنار مسئولیت مدیریت روزنامه کیهان (و برجک زنی آمریکا و اسرائیل)، چند بار مصرّانه از حاج قاسم سلیمانی خواسته بود فرصت حضور در میدان عراق و سوریه را برای او فراهم کند و هر بار حاج قاسم با اشاره به مسئولیت مهم رسانه ای حاج حسین،  مخالفت کرده بود.

ثالثا حاج حسین شریعتمداری، چندبار تا مرز شهادت پیش رفته و به شدت مجروح شده؛ یکی زیر دست دژخیمان ساواک که زیر دست آمریکا و انگلیس و اسرائیل، مشق حقوق بشر غربی را می کردند ! و دیگر بار، در جریان دفاع مقدس. (بماند که در همه این سال ها در لیست ترور مزدوران آمریکا قرار داشته و ضمنا از هیچ تهمت و ترور شخصیتی هم علیه او دریغ نکرده اند)

اگر هم انقلاب اسلامی به رغم توطئه های دامنه دار مستکبران، پیروز شده و در منطقه گسترش یافته و سیلی های آبدار به گوش دشمنان ملت های منطقه زده، صرفا در اثر همین جان فشانی انبوه باورمندان به اسلام و انقلاب بوده است.

این چنین یکی بودن ادعا و عمل، فرق اساسی دارد با تذبذب جماعت چند رو  که به هیچ چیز اعتقاد ندارند و نهایت مبارزه شان به قول آن کاریکاتوریست متواری ، به "کلیک کلیک، بنگ بنگ" در فضای مجازی ختم می شود.

به قول معروف، "گُرز باید خورند پهلوانش باشد". غربگداها اگر صداقت دارند، به جای لاف زدن، به جنگ با طالبان بشتابند. نه این که طبق ماموریت آمریکا، از ایران بخواهند وارد جنگ در افغانستان شود و خبط بیست ساله احمق های درجه یک آمریکایی را با روزانه ٣٠٠ میلیون دلار هزینه تکرار کند!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    34 0
    گنجی ، تاج زاده و امثال ایشون همان پوست خربزه که خوردند زیر پای مردم نندازند بسه برند و کنار آمریکا با طالبان که مشتاق جنگند با اونا جنگ کنند اگر جسارت و مردانگی دارند تا مردم افغانستان از چند سو مورد تهاجم بیشتر قرار نگیرند
    • a IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      نمیخواد بجنگند که مرد این کار نیستند مقداری کمک به مردم افغانستان برسونند البته اگه خودشون میدن وگر نه کمک های مردمی رو نباید به اینا سپرد که برسونند به افغانستان چون سابقه بدی دارند به کرمانشاه که نرسوندن مطمئنا به افغانستان که هرگز نخواهد رسید
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    20 0
    انشاالله مردم باکمک حق تعالی وبا بصیرت وبینش چنان اهداف پیدا وپنهان شیطان بزرگ ونوکرهایش در ایرانرا با موشک نقطه زن انتخاب وگزینش مورد حمله قرار دهند
  • محمد IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    12 0
    آب بر سر جماعت اصلاحات چی که فقط لب و دهنن!
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    8 0
    ما واسه رفتن به جبهه و جنگ و سوریه شناسنامه هم دستکاری کردیم. عرضه دارین؟ بزدل نیستین؟ حرفتون از دهنتون در میاد؟ مرد هستین روش وایسین؟ پاشید تیپ اصلاحیون رو با فرماندهی تاجزاده و دهباشی ههههه تشکیل بدین برید افغانستان. اگه نمی روید ساکت شوید.
  • محسن IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    16 0
    بجای گروهک اصلاح طلبان؛ برادر مسعود و خواهر مریم داوطلب حضور در افغانستان برای جنگ با طالبان شده اند...
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      14 0
      عجیبه که غربگدا میگه شریعتمداری چرا نمیره سوریه . خب نمیره چون مثل شما خواستار جنگ نبود فتوی جنگ با کشوری رو نداده ، دولتهای قانونی سوریه و عراق از ایران درخواست کمک کردن. شما مفتکی ها که فتوی میدید بسم الله . د تکون بده اون هیکل رو پهلوان
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    21 0
    دم حاج حسین گرم، خداوند ان شاء الله ایشون رو برای ایران حفظ کنه و بهشون عمر طولانی و با عزت عطا کنه، الهی آمین!
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    10 0
    خداییش راست گفته، اگه جرات دارید د ثبت نام کنید برای اعزام به پنجشیر.
  • فث SC ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    6 0
    البته ایشون این حرف رو اقای حسن عباسی نقل کردند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    11 0
    درود بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری که خار چشم افساد طلبان است
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    5 0
    قرآن کریم: منافقین در درک اسفل از آتش هستند.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    5 0
    سایه شما بر سر ما مستدام حاج حسین آقای شریعتمداری عزیز
  • شسم IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    5 0
    اصلاح طلب ها به جنگ با طالبان بشتابند ؟!! چرا كه نه ؟!
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    سلام لطفا یک بار دیگر متن را دقیق بخوانید. اشکالات نگارشی و فنی برطرف شود.
  • US ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 0
    اصلاح طلب های نفوذی که به عدم مداخله هوشمندانه جمهوری اسلامی در جنگ افغانستان ایراد میگیرید - واقعا شرم برشما باد. چطور اینطور وقیحانه انتظار دارید که ایران وارد جنگ بی سرانجامی شود که آمریکا بعد از بیست سال وصرف مقادیر هنگفتی پول و ادوات نظامی و کشته دادن بسیاری از نظامیانش در آنجا با بجا گذاشتن مقادیر عظیمی سلاح های پیشرفته از آن جا فرار کرده است حتی فرصت نکرد آمریکایی ها ی ساکن در افغانستان و افغانستانی های هم پیمان خودشان را با خود ببرند. سه رئیس جمهور آمریکا مدتها بود میدانستند افغانستان برایشان یک باتلاق است ولی نمیتوانستند از آن خارج شوند و... حالا شما اصلاح طلب های مزدور میخواهید ایران را وارد این باتلاق کنید وجوانهای ایرانی را به کشتن بدهید- واقعا ننگ بر شما باد. کاش در وجود شما خائنین ذره ایی مردانگی بود و خود به حرفتان عمل میکردید تا ایران از شر وجود منحوس شما پاک شود
  • امانی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 0
    همین درخواست جوامع اصلاح طلب جهت حضور در افغانستان وجنگ با طالبان وحمایت از احمد مسعود خود موید همکاری ومزدوری انها از امریکا وغرب وصهیونیست جهانی هست چرا که کدام عقل سلیمی باورمیکنه که طالبان 75هزار نفری یا کمی بیشتر مثل آب خوردن نیروی 300هزارنفری ارتش افغانستان را به بیش ااز 88میلیارد دلار تجهیزات تقریبا مدرن که توسط امریکا به انا داده شده بود به زانو در بیاره پس این هم جزو نقشه جدید طراحی شده امریکا هست دوم احمد مسعود نه برای جنگ با طالبان به میدان امده بلکه برای سهم خواهی دلیلش هم کمک خواهی های چندباره او از غربیها مثل فرانسه وانگلیس ووومیباشه جهت ادامه وتداوم مثلا مبارزه با طالبان حقیقت ماجرا این هست که کشور افغانستان هیچوقت نباید ثبات داشته باشه چرا که بی ثباتی ان کشور باعث میشود همسایگانش مثل کشور ما دایم در فکر واندیشه چگونگی رفع این معظل باشه این نقشه جدید امریکاست برای ایران وچین وروسیه وحتی هند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس