کد خبر 1270832
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
مخالفان استعفای قاضی زاده هاشمی از نمایندگی چه گفتند

بررسی تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد در دستور کار امروز مجلس قرار داشت که در نهایت با رای وکلای ملت با این تقاضا موافقت شد.

 به گزارش مشرق، بررسی تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد در دستور کار امروز مجلس قرار داشت که در نهایت با رای وکلای ملت با این تقاضا موافقت شد.

کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد در مجلس در مخالفت با این  تقاضا، گفت: امروز توطئه های عظیم نفوذی های داخلی و دشمنان و معاندان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام تلاش آن ها در جهت ناامید کردن مردم از مجلس انقلابی است.

بیشتر بخوانید:

قاضی‌زاده هاشمی: قوانین ایثارگری باید پالایش شود

وی ادامه داد: آقای قاضی زاده هاشمی چهره ای ملی است و مجلس برای توانمندی و ایفای رسالت مهم خود به وجود متخصصان و افراد با تجربه نیاز دارد انقلابی و ایثارگر از افرادی است که سابقه موفقی در دوره های مختلف مجلس بالاخص مجلس قبل داشته و نقش مهم وی در رسالت بزرگ مجلس موثر و قابل توجه است.

نماینده اسدآباد در مجلس  تصریح کرد: داشتن تجربه چندین ساله در قانونگذاری، نظارت و آشنایی با مبانی کار در مجلس و بهره مندی مردم از این توان یک حقی است که مردم به وی واگذار کردند از سوی دیگر مردم مشهد با انتخاب آگاهانه و با علم به موارد توانمندی در وی انتظار دارند با ادامه فعالیت در سنگر مجلس بتوانند منشا خیرات بیشتر باشد بنابراین با نبودن آقای قاضی زاده در مجلس این کرسی تا آخر این دوره خالی باقی مانده و موجب نارضایتی مردم می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: هم اکنون ایثارگران، توانمندان و جوانان انقلابی دارای تخصص برای فعالیت در بنیاد شهید فراوان هستند ضمن اینکه شعار دولت و عملکرد آقای رئیسی توجه به جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان توانمند است بنابراین هستند کسانی که این سنگر را حفظ کنند بنابراین نیازی نیست ما این کرسی را خالی کنیم.

همچنین علی اکبر علیزاده برمی در مخالفت با تقاضای استعفای قاضی زاده هاشمی، گفت: آقای قاضی زاده به لحاظ قانون داری زحمات بسیاری را در این سال ها کشیدند و از افراد برجسته مجلس هستند، نوشتن قانون خوب، قوی و متقن در فقدان ایشان به مجلس آسیب می زند، ما برادر ارزشمندی را از دست می دهیم و معلوم نیست که جای ایشان پر شود وی از تجربه ۴ دوره نمایندگی برخوردارند و به اهم نکات ظریف در حوزه قانونگذاری آشنا هستند از سوی دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان این بود که نمایندگی را با مسئولیتی دیگر عوض نکنید.

وی اظهار کرد: در صورتی که فرد دیگری مانند ایشان خارج از مجلس وجود داشته باشد دور از انصاف است که ما در مجلس از حضور ایشان محروم شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    مخالفان درست گفته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس