کد خبر 1271110
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت به مواضع هموطنان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی 48 در دفاع از آرمان فلسطین مفتخر است، گفت که تلاش اسرائیل برای فتنه‌انگیزی میان ملت فلسطین به جایی نمی‌رسد.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگونه روایت رژیم صهیونیستی درباره شیوه بازداشت مجدد چهار اسیر فلسطینی موجب بروز فتنه میان فلسطینی‌ها نخواهد شد.

به گزارش فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی روز یکشنبه در بیانیه‌ای  تاکید کرد: به دنبال تلاش رژیم اشغالگر برای ایجاد اختلاف میان مردم ما در شهر الناصره با سوء استفاده از قضیه بازداشت چهار نفر از اسرای عملیات تونل آزادی و به خصوص محمود عارضه و یعقوب قادری که در شهر الناصره پیدا شدند، ما بر وحدت ملت فلسطین وحدت اراضی و وحدت سرنوشت و اهداف عالیه در آزادسازی سرزمین فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: ما به پایداری ملت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و مواضع ملی آنها از زمان اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸ افتخار می‌کنیم که در نبرد اخیر سیف القدس و جانبداری آنها از مقاومت در دفاع از قدس و مسجد الاقصی با خون‌هایی که در این مسیر دادند، تجلی یافت.

جهاد اسلامی افزود: مواضع هموطنان فلسطینی در مناطق اشغالی ۴۸ در قبال اسرا نشانه اجماع ملی فلسطین در دفاع از اسرای فلسطینی است و حمایت‌های رهبران فلسطینی در مناطق اشغالی ۴۸ بر پیروزی اسرا در نبردهای اعتصاب غذا در زندان‌های اسرائیل تاثیرگذار بوده است.

این جنبش از ملت فلسطین در هر کجای این سرزمین خواست برای مقابله با رژیم اشغالگر و مقابله با نقشه‌های فتنه‌جویانه آن در جبهه واحدی قرار گیرند چرا که اشغالگران می‌خواهند با بروز خشونت داخلی و جرایم کشتار و گسترش هرج و مرج میان ملت فلسطین تفرقه درست کنند.

شش اسیر فلسطینی بامداد دوشنبه هفته گذشته (پانزدهم شهریور ماه ۱۴۰۰ ) موفق شدند با کندن تونلی از زندان جلبوع در سرزمین‌های اشغالی فرار کنند؛ اما رژیم صهیونیستی دو نفر آنها را روز جمعه و دو نفر دیگر را روز شنبه در شهر الناصره و حوالی آن در همان شمال سرزمین‌های اشغالی مجددا بازداشت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که محل مخفی شدن هر چهار نفر  توسط برخی فلسطینی‌های حامل شناسنامه اسرائیلی لو رفته است.

این در حالی است که مردم شهر الناصره شب گذشته در حین رسیدن چهار اسیر فلسطینی به محل محاکمه آنها در دادگاه این شهر در مقابل ساختمان دادگاه تجمع کرده و در حمایت از این اسرا شعار سر دادند.

دادگاه الناصره طی حکمی بازداشت چهار اسیر فلسطینی را برای ۹ روز دیگر تمدید کرد که این قضیه با مخالفت وکلای مدافع اسرا همراه شده که تاکید می‌کنند رژیم صهیونیستی قصد شکنجه اسرا به منظور اعتراف گیری از آنها درباره تلاش برای انجام یک عملیات خرابکارانه در سرزمین‌های اشغالی را دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    بدبختا !!! ۷۵ ساله که با فتنه نفس میکشید خبر ندارید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس