سردار اخوان: مجهزترین بیمارستان سیار غرب آسیا را در اختیار داریم

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به تزریق روزانه ۱۵ هزار دوز واکسن در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور از افزایش این عدد به تزریق روزانه ۳۰ هزار دوز واکسن خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار «احمد اخوان» در آئین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت  «صالح مهدوی مجد» گفت: ستاد مبارزه با کرونا تهران و به ویژه کشور این راهبرد را در دستور کار قرار دادند و تا الآن هم در کلانشهر تهران این موضوع به خوبی مدیریت شده و تلاش‌ها به صورت شبانه‌روزی بوده است

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: امیدواریم در مرحله جدید واکسیناسیون بتوانیم انتظار شهدای عزیز را با معرفی الگوی جدیدی با وجود همه مشکلات و تهدیدات دشمن، بتوانیم برگ زرین را در تاریخ کشور عزیزمان ایران اسلامی ثبت و ضبط کنیم.

ببینید:

عکس/ افتتاح مرکز واکسیناسیون بهداری سپاه

وی تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی و جهادی نباشد و همه منابع و امکانات هم بسیج شود، نمی‌توانیم به هدف برسیم، زیرا روحیه انقلابی و جهادی حاکم در مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته کمک کرده است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: مراکز واکسیناسیون سپاه با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند و تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامه‌ها در کنار نظم و انضباط قرار دارد.

اخوان گفت: مردم ایران همه سرمایه خود را پای انقلاب گذاشتند و باید در شایسته آن‌ها در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه انجام دهیم.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: این مرکز را در فاصله زمانی کوتاه راه اندازی کردیم و مرکز جامع واکسیناسیون شهید مدافع سلامت ساله مهدوی مجدد از هفته آینده به شکل شبانه روزی فعالیت خود را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مراکز سازمان‌ها و مجموعه مختلف را درگیر می‌کند و سپاه محمد رسول‌الله (ص) همکاری خوبی داشتند.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: نیروی زمینی با شتاب بیشتری امکانات و ظرفیت‌های خود را در راه مبارزه با کرونا بسیج کرده است و شعار ما می‌توانیم را محقق کنیم و می‌توانیم به الگویی برای جهان تبدیل شویم.

اخوان اضافه کرد: مجموعه نیروی زمینی سپاه همه امکانات و قابلیت‌های خود را بسیج کرده و با صدور فرمان بسیج امکانات نیروهای مسلح برای خدمت به مردم توسط مقام معظم رهبری، ما مجدد یک حرکت جهادی و انقلابی را هم در تهران با فرماندهی دکتر زالی و هم در سایر استان‌های این اقدام را آغاز کردیم.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: این مرکز پانزدهمین مرکز واکسیناسیون و از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه فعال خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۱۵ هزار دوز واکسن را در مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه تزریق می‌کنیم و در هفته آینده این تعداد به ۳۰ هزار دوز واکسن خواهد رسید

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: نیروی زمینی سپاه توانمندی ایجاد مرکز واکسیناسیون در تهران دارد که یک توانمندی خوبی است که همانند دفاع مقدس با همت و قدرت بیشتری اقدام به واکسیناسیون و سریع‌تر انجام پایین دارد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس