هشدار مجدد مقتدی الصدر به دولت عراق: همچنان منتظریم!

رهبر جریان صدر برای بار دوم به دولت عراق هشدار داد تا شرکت‌کنندگان در نشست صهیونیستی اخیر در اربیل را بازداشت کند، در غیر این صورت تصمیماتی ملی در این‌باره اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق که شنبه پیش،   به برگزاری یک نشست با حضور بیش از ۳۰۰ نفر در شهر اربیل و درخواست از بغداد برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و از دولت عراق خواست که همه حاضران در این نشست را بازداشت کند، بار دیگر این درخواست را تکرار و یادآوری کرد.

وی امروز (چهارشنبه، ۲۹ سپتامبر) طی پستی نوشت: «ما همچنان منتظر اجرای حکم بازداشت صادره علیه برخی از شرکت‌کنندگان در کنفرانس بدنام عادی‌سازی هستیم».

هشدار مجدد مقتدی الصدر به دولت عراق: همچنان منتظریم!

وی در ادامه نوشت: «تکرار می‌کنم: در صورت عدم بازداشت آن‌ها ...ما اقدامات ملی قاطعی علیه سازشکاران و مقصران اتخاذ می‌کنیم ...مبادا پشیمان شوید».

در پی افزایش اعتراض‌ها به برگزاری نشست سازش با رژیم صهیونیستی در اربیل عراق در روز جمعه پیش، شورای عالی قضایی این کشور، یکشنبه پیش، علیه شرکت‌کنندگان در این کنفرانس قرار بازداشت صادر کرد.

رهبر جریان صدر در روز شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود: اربیل می‌بایست مانع برگزاری چنین نشست‌های تروریستی و صهیونیستی شود در غیر این صورت، دولت می‌بایست کلیه حاضران در این نشست را مجرم بداند و دستگیر کند. اگر چنین اقدامی صورت نگیرد، ما باید آنچه را که باید از نظر قانونی،   عقلی و ملی انجام شود انجام دهیم و ما برای خدا، از سرزنش سرزنش‌کنندگان هراسی نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    اين کارت بجا وبه موقع است
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    در اینکه باید ضد حامیان عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس برخورد جدی داشت حرفی ندارم ولی این مقتدی صدر دوره عادل عبدالمهدی به شدت با دولت عراق دشمنی می کرد و در راه اندازی اغتشاشات پاییز 2019 هم خیلی نقش داشت ولی حالا خیلی با دولت الکاظمی راه میاد و خیلی باهاش مماشات می کنه متاسفانه باید گفت که بیشتر اقدامات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی مقتدی صدر و نیروهاش هم کاملا شعاری و نمایشی هستند
  • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    مااین صدر را می خواهیم انقلابی وقاطع درمقابل خائنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس