آقای «خواستگار» سارق از آب درآمد/سرقت ۲۰۰ میلیون تومانی از دختران جوان در تهران، چالوس، مشهد و اردبیل

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که در پوشش خواستگاری، اموال دختران جوان را به سرقت می‌برد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که با ترفند خواستگاری از دختران جوان طلاهای آنان را سرقت می‌کرد.

سرهنگ عزیزخانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با شکایت زن جوانی در رابطه با سرقت طلا و پولها از خانه اش، کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده که در بررسی‌ها مشخص شد که سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران افزود: در ادامه ماموران در تحقیقات محلی موفق شدند تصویر سارق جوان را که با کلید وارد خانه شاکی شده بود بدست آورده و زمانی که دختر جوان تصویر سارق خانه اش را دید وی را به عنوان خواستگارش شناسایی کرد.

دختر جوان به ماموران گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام کوروش آشنا شدم. مدتی که از آشنایی‌مان گذشت کوروش ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج مطرح کرد.

شاکی ادامه داد: خانواده ام در شهرستان زندگی می کنند و من به خاطر کار راهی تهران شدم. کوروش به نظرم مرد خوبی برای زندگی بود و با پیشنهاد او برای ازدواج موافقت کردم. کوروش وقتی پاسخ مثبت مرا دید، از شهرستان محل زندگی اش به تهران آمد. او را برای صحبت در رابطه با ازدواج به خانه ام دعوت کردم. فردای روزی که کوروش به خانه ام آمد از خانه سرقت شد اما نمی دانستم که وی عامل این سرقت است.

عزیزخانی اضافه کرد: بدنبال اظهارات دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری کوروش ادامه یافت. در ادامه بررسی ها کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند؛ سرقت هایی که تمامی آنها از سوی مرد جوانی به نام کوروش صورت گرفته بود.

وی افزود: بررسی ها نشان می داد متهم جوان در شهرهای چالوس، مشهد، اردبیل، ... به همین شیوه مورد سرقت انجام داده است.

کارآگاه عزیزخانی خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم، وی به سرقت از زنان و دختران جوان در شهرهای مختلف اعتراف کرد و تاکنون تعداد ۷ شاکی شناسایی و ارزش اموال مسروقه نیز بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان برآورد شده است.

وی گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی خانی IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    6 0
    خدا فقط به داد ما برسه جمعه هفته پیش برادرم فوت شد برای مرراسم خاک سپاری رفتم شب که برگشتم خونمو دزد زده بود از ابزار الات بگیر تا ماشین ریش تراشو ...غیره تو رو خدا مردم ماموران نیروی انتظامی نمیتونن از شهر وکوچه ها واموال مردم مراقبت کنند فقط خوونه رو تنها نذارید شهر پر شده از ارازل واوباش ومغتادین وولگردها که فقط بمیرن همه راحت میشن جسمشون به درد خاک میخوره لاقل زمینای کشاورزی حاصل خیز میشن از جسدای اینا
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      1 0
      بیکاری جوانان بی ارزش شدن پول ملی این تبعات را هم دارد
    • DE ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 0
      بی ارزش شدن پول ملی و بی کاری نیست بلکه بی شرفی است و بی وجدانی که انسان اشرف مخلوقات را به این کار وامی‌دارد. باید با شرف بود که بعضی ها نیستند.
  • فراجناحی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    3 6
    نتیجه روابط خارج از عرف و غربی، خوشبختانه فقط منجر به سرقت شده، ممکن بود قتل و...
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    9 4
    دختري تنها پسري را به خانه دعوت كرده و انتظار دارد هيچ اتفاق ناجوري هم رخ نده!!!!همانقدر كه زنده ماندي خداراشكر كن!!!!
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    آره صحبت برای ازدواج، تو گفتی ما هم باور کردیم، آهان راستی نگفتی تهران چکار می کنی
  • قره چمنی FR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    اگر در تنهایی اتفاق ناجوری رخ نداده باشد خوبه اگر تنها اموال باشد اشکالی ندارد جبران می شود ولی بعضی موارد یک فقره است وابدی اند قابل جبران نیستند هرچه قدر علم پیشرفت می کند جوانان ودختران ما هم احمق تر می شوند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    آخه دختربایدچقدرخرباشه بایه جوانی که نه پدرشومی شناسه نه مادرشوبایددعوتش کنه وآنهم بعضی ازچوانان امروزی خدایا خودت بیامرزجوانان دوره جنگ که صددرصدهمه مخلص وپاک برای ناموس وخاکشان شهیدشدندواکنون با این دنیای متمدن واین فضا مجازی لرزه براندام آدم وقتی می خوانی می افتدراه نجات چیست آخریه دختر13ساله چی حالیشه این پسرباخانواده اش اگزکسی واسطه نشه بایداعدام بشه وصدها مسایل دیگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس