به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏آمار کشته های کرونا در آمریکا به بالای ۲۵۰۰ نفر رسیده (۱۶سپتامبر حدود ۳۵۰۰ نفر) اما کسانی که ماه قبل آمار پایین آمریکا را توی سر ایران میزدند سکوت کرده اند. گویا فقط منتظرند کشورشان دچار مشکل شود تا ناله و تحقیر کنند.

عشق به آمریکا و غربگدایی خیلی ها را پریشان کرده است!

وقتی عشق به آمریکا و غربگدایی خیلی‌ها را پریشان کرده!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    7 22
    واکسن دکانی بیش نیست
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      16 3
      واکسن غربی دکان دو دهنه ای بیش نیست!!!
    • سید عبدالله قریشی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      3 1
      واکسن غربی دکانی بیش نیست نه واکسن های داخلی که با عشق و عرق جبین و علم ایرانی با دستان جوانان این مملکت تولید شده
  • نیما IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    15 3
    خدالعنتشان کند
    • سید عبدالله قریشی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      2 1
      من دلم میخواد مرگ همه امریکائی ها و اسرائیلی های کثیف رو در روز شاهد باشم
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    19 3
    وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لَّا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَّا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَّا يَسْمَعُونَ بِهَا أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ به یقین، گروه بسیارى از جنّ و انس را براى دوزخ آفریدیم. آنها دلهایى =[عقل هایی] دارند که با آن (اندیشه نمى کنند و) نمى فهمند. و چشمانى که با آن نمى بینند. و گوشهایى که با آن نمى شنوند. آنها همچون چهارپایانند. بلکه گمراهتر! اینان همان غافلانند (اعراف/179)
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    24 2
    یکی از من پرسید انقلاب ضد استکباری و ضد آمریکایی ایران چی شد که کارش به اینجا کشید و اینهمه آمریکا پرست پیدا شد؟ گفتم انقلاب ما هنوزم ضد امپریالیستیه . این جماعت آمریکاپرست هم همیشه بودن منتها با وجود اینترنت اینها فرصت عرض اندام پیدا کردن و خودشون رو ده برابر آنچه واقعا هستن نشون میدن. بهرحال نه خود این آمریکاپرستا و نه باباهاشون نه زمان شاه زندان رفتن و شکنجه شدن نه هیچ نقشی در وقوع انقلاب داشتن (حتی یه سیلی هم از رژیم شاه نخوردن) نه هیچکدوم به جبهه رفتن و نه هیچکاری برای ایران کردن. این آمریکاپرستا یه عمره تو این مملکت خوش نشین هستن. مفت از امنیت و امکاناتش استفاده کردن و همیشه نق زدن و طلبکار بودن. آخرش هم مهاجرت می کنن و از ایران میرن. برن که دیگه برنگردن.
  • علی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    3 1
    حکایت این جماعت حکایت بادمجان شاه قاجار است! می گویند روزی برای یکی از شاهان قاجار خوراک بادمجان آوردند شاه خوشش آمدگفت خوراک بادمجان عجب چیز خوشمزه ای است یکی از چاپلوسان ونوکران دربار که درحضور شاه بود او هم برای خودشیرینی وچاپلوسی وتایید حرف شاه از مزایای مطول بادمجان داد سخن داد.اتفاقا" در روزی دیگر خوراک بادمجان برای شاه آوردند به مذاق او خوش نیامد گفت عجب این بادمجان چیز مزخرف وبد مزه ای است آن فرد هم در تایید حرف شاه به بدگویی از مضرات وبدی بادمجان سخن گفت! شاه تعجب کرد به عادت خود مزاحا"به او گفت پدر سوخته تو که آن روز از بادمجان تعریف می کردی چی شد امروز بدگویی می کنی .طرف گفت قربانت برم ! من نوکر شما هستم نوکر بادمجان که نیستم ! حالا برادراین جماعت حقیر نوکر حقیقت وفکت وواقعیت که نیستند .هرچی اون گفت وکرد برایشان عین حق وحقیقت است.این نکته کلید فهم روانشناسی رفتار ومواضع سیاسی واجتماعی وخودباختگی آنان است.
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 1
      عالی بود.
  • فدایی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    3 3
    تخم مرغ کیلویی بیست و هفت هزارتومان؟؟؟؟!!! الا برکت ا...
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      1 1
      اینقدر غصه نخور شیکمو!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس