کد خبر 1280497
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
یک شرکت ورزشی جهانی فعالیت خود در فلسطین اشغالی را متوقف کرد

بدون اعلام قبلی؛ شرکت ورزشی نایکی گفته است که از این پس دیگر کالایی برای ۹۰ نمایندگی خود در مناطق اشغالی فلسطین نخواهد فرستاد.

به گزارش مشرق به نقل از وای نت، شرکت ورزشی نایکی اعلام کرده است که از این پس دیگر کالایی برای ۹۰ نمایندگی خود در مناطق اشغالی فلسطین نخواهد فرستاد.

بیشتر بخوانید:

هندسه نوین قدرت جهانی به این میگن

در همین ارتباط گفته شده که فروشگاه‌های بسیاری در مناطق اشغالی پیامی را از «شرکت ورزشی نایکی» به عنوان تولید کننده بزرگ وسایل ورزشی دریافت کرده اند که دیگر به فروشگاه‌ها در تل آویو کالا نخواهد داد.

هنوز علت توقف فروش محصولات شرکت ورزشی نایکی در فروشگاه‌های مناطق اشغالی فلسطین اعلام نشده، اما در نامه ارسالی برای برخی نمایندگی‌های این شرکت ورزشی گفته شده که خریداران در تل آویو بعد از این می‌توانند سفارش‌های خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین و غیرحضوری دنبال کنند.

با وجود آنکه برخی گفته اند توقف فروش محصولات این شرکت ورزشی پرطرفدار در مناطق اشغالی فلسطین شاید با جنبش تحریم اسرائیل مرتبط باشد، اما هنوز شرکت نایکی دلیلی برای توقف فعالیت نمایندگان محصولات خود را اعلام نکرده است.

پیش تر همزمان با شدت گرفتن خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» خواستار افزایش فشارهای اقتصادی علیه این رژیم شده بود.

جنبش بایکوت، منع سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل در سال ۲۰۰۵ توسط گروهی از فلسطینی‌ها با هدف حمایت از مردم فلسطین و فشار بر رژیم صهیونیستی شکل گرفت. این جنبش از مردم در سراسر دنیا می‌خواهد تا با اجتناب از خرید کالاهای متعلق به شرکت‌های اسرائیلی که شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند فشارهای اقتصادی بر این رژیم را افزایش دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 1
    عجب
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    7 0
    سگش میارزه به دولتمردان امارات وشرکتهای عربی. حتی این شرکت غربی تحریم کرد وجنایتکاربودن اسراییل راقبول کرداما متاسفانه سران عرب خیانتکار روز بروز بیشترتعظیم میکنن به اسراییل برای نوکری غلام حلقه بگوش اسراییل اردوغان وپانترکاست اول ک 80درصدواردات اسراییل ازمرزترکیه میره
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      12 0
      دقیقا" همینطوره هم میهن گرامی، ترکیه بزرگترین شریک تجاری رژیم جعلی غصبی اسرائیل در منطقه است ، رژیم های مرتجع عرب ،. شیوخ نفتخور عرب حاشیه خلیج فارس هم که دیگر نیازی به تکرار نیست متاسفانه سران عرب خادمین یهود و اسرائیل هستند در همه زمینه ها با رژیم اسرائیل همراه و همگام و شریک هستند
  • مهری IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    14 4
    اسرائیل زود تر از موعد مقرر از روی زمین محو میشه مردم صهیونیست باید هر چه زودتر از اسرائیل خارج بشن والا از گرسنگی واز فرازمینی میرن باید اسرائیل ترک کنن تازنده بمانند فلسطین متعلق به مردم فلسطین
  • رسول TR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 1
    سلام دورود صاحب شرکت نارک ایرانی است آن وقت بگوید جنس کالایی ایرانی خوب نیست
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    16 0
    قابل توجه کشورک های کوچک عربی ، سران خودفروخته شیخ نشین های کوچک عرب منطقه که خادمین یهود و اسرائیل در منطقه هستند !!! شرم ابدی بر شما شیوخ مرتجع عرب ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس