مهدی کروبی

شرح دیدار شیخ فتنه‌گر با هم‌فکران خود در منزل غلامحسین کرباسچی با واکنش‌های جالب‌توجهی از سوی سمپات‌های اغتشاشات روبرو شده است.

سرویس سیاست مشرق- حوالی ساعت ده شب پاترول سیاه رنگ با سرعت در خیابان‌های تهران جولان داده و در برابر دفتر یکی از اعضای حزب غیر قانونی مشارکت متوقف می‌شود. مهدی کروبی با تیم حفاظتی کامل از خودرو پیاده شده و خودش را به طبقه سوم رسانده و میرحسین موسوی را در آغوش می‌گیرد.

شیخ فتنه گران با صدایی بلند و خندان می‌گوید: «آقای میرحسین! این بازی به این زودی‌ها تمام نمی‌شود؛ جنبش سبز باید در خیابان محکم‌تر شود» دو روز بعد از این دیدار عده‌ای در خیابان پرچم‌های هیئت عزاداری سالار شهیدان را به آتش کشیده و با سوت و کف عاشورای حسینی را تبدیل به یک کارناوال خشن سیاسی می‌کنند.

در شب این واقعه وب‌سایت نزدیک منافقین تیتر می‌زند؛ کار تمام است، کانون‌های شورشی نشان دادند که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه! البته این شعار و تعدادی دیگر ازاین‌دست، از مدتی قبل توسط فتنه گران در خیابان سر داده‌ شده است. بعدها یکی از لیدرهای اصلی آشوب‌ها در اعترافات خود بیان می‌کند که شعارهای جنبش سبز توسط عوامل کمپ منافقین ساخته‌شده و توسط چند سرپل میان جمعیت پخش‌شده است، این مهره کلیدی خیابانی گفته بود که برای قیام سراسری مسلح شده بودیم که قبل از اقدام توسط سربازان گمنام ضربه شدید خوردیم.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

افشاگری اعضای جدا شده شبکه نفاق از نقش سازمانی این گروهک در فتنه سال ۸۸

این ماجرا تنها بخش کوچکی از خیانت‌های ثبت‌شده از ۸ ماه شورش خیابانی اشراف در تهران است. در روزهای گذشته مهدی کروبی با استفاده از الطاف نظام و به بهانه شرکت در یک مراسم عزاداری؛ نطق سیاسی کرده است. سیاست‌باز سرشکسته اصلاحات در میان جمعی از اعضای حزب کارگزاران و نیز برخی شیوخ حامی یا ساکت فتنه ۸۸ از لزوم اصلاحات ساختاری برای حفظ نظام گفته است!

حسین مرعشی سخنگوی عزل شده کارگزاران در تشریح این جلسه می‌گوید: امسال ابتکاری به خرج دادند و جو محدودی ازجمله آقای کروبی را دعوت کردند که با موافقت مقامات نیز همراه شد. کروبی مثل سایر دلسوزان ایران و نظام جمهوری اسلامی علاقه‌مند هستند تا کشور در مسیر بهبود و ترقی حرکت کرده و همه با کاهش جدایی‌ها و به هم فشرده شدن صفوف، در خدمت مردم باشند تا مجموعه جمهوری اسلامی بتواند به‌صورت یک سیستم و دولت کارآمد، سطح رفاه عمومی را افزایش و جایگاه ایران را ارتقا دهد، ایشان نیز در گفته‌های خود در این جلسه به این موارد اشاره و تأکید داشتند. [۱]

کروبی در پایان سخنانش در این جلسه می‌گوید: "از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم که همه‌ی ارادتمندان اسلام را توفیق بدهد که بتوانند این حرکت عظیمی که امام بوجود آورد را در مسیری قرارش بدهند که انشالله ادامه پیدا کند؛ اصل نظام محفوظ بماند و انشالله عیوب و نواقصش برطرف شود."

اما شرح دیدار کروبی با هم‌فکران خود در منزل غلامحسین کرباسچی با واکنش‌های جالب‌توجهی از سوی سمپات های اغتشاشات روبرو گردید. عوامل خشونت‌آفرین در فتنه ۸۸ سخنان کروبی در حفظ اصل نظام را برنتابیده و به او حملات سختی کرده‌اند!

پس از انتشار فیلم سخنرانی شیخ فتنه؛ شبکه‌های اجتماعی تبدیل به محلی برای ترور شخصیت این شیخ فتنه‌گر شد. برخی او را فردی ساده‌لوح و خام خوانده‌اند و برخی دیگر اعلام کرده‌اند که دبیر کل سابق حزب اعتماد ملی دیگر برای آن‌ها به‌اندازه سرسوزنی نیز ارزش ندارد.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

اعتراض پیاده نظام فتنه ۸۸ به کروبی

روزگار عجیبی است! میلیشیای جنگ خیابانی که کروبی را روی شانه گذاشته و در خیابان می‌گرداند، حالا اگر دستش به رهبر آشوب ها برسد؛ مشخص نیست با او چه کرده و چه سرنوشتی در انتظار اوست. رضا علیجانی از اعضای گروهک آمریکایی ملی - مذهبی آن‌قدر از شیخ شورشی عصبانی شده است که به سحام نیوز ارگان رسمی حامی کروبی (با حمایت مالی شیوخ اماراتی) گفته است: با احترام به دوازده سال مقاومت آقای کروبی و تحمل شرایط حصر که سخت‌تر از انفرادی است؛ اما ایشان باید مراقب باشند پوست خربزه تبدیل‌شدن به عکس‌العمل نسبت به برخی برخوردهای تند و احساسی عکس‌العملی اخیر علیه ایشان، زیر پایشان نرود و همچنان مشکل اصلی ایران را فراموش نکند!

نهضت آزادی، منافقین و ملی مذهبی‌ها از مهم‌ترین مشوقان و مشاوران رهبران فتنه ۸۸ بوده و پیش‌ازاین به کروبی لقب شیخ شجاع داده بودند؛ پس از آخرین اظهارنظر، اوضاع برای کروبی چنان تغییر کرد که از درجه رهبری قیام به فردی ساده‌لوح، نادان و با بهره هوشی پایین تبدیل شد. البته آگاهان سیاسی می دانند که، بالا و پایین رفتن کروبی و موسوی به همین دست مواضع در میان اوباش خیابانی بستگی دارد، آن‌ها کافی است کمی از مواضع آمریکایی‌ها فاصله بگیرند تا به‌صورت کامل توسط عناصر همکار با سرویس‌های غربی بایکوت و دفن شوند! وضعیت این روزهای کروبی و موسوی بی‌شباهت به دوبچک از رهبران اصلاحات آمریکایی در چکسلواکی نیست! زمانی که او پس از ۲۰ سال دوباره میان هواداران خود بازگشت، وضعیت مواضع اش به‌گونه‌ای بود که حتی کسی اسم او را نیز در یاد نداشت.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

از رویای رهبری تا تبدیل شدن به شیخ ساده لوح در۱۰سال!

در ماه‌های اخیر کروبی و موسوی با گرفتن چند ژست سیاسی سعی کرده‌اند دوباره خود را زنده کنند، یکی از آن‌ها به‌صورت علنی اظهار پشیمانی کرده و خواهان بازگشت است و دیگر در حصار دیکتاتوری خانوادگی گرفتارشده و چنان اختیار عمل را ازدست‌داده است که برخی مشاورانش در خارج از کشور جای او بیانیه نوشته و اعلام موضع می‌کنند. احتمالاً وقت آن رسیده این دو عامل اصلی خسارت به‌نظام با واقعیت‌های صحنه به‌خوبی آشنا شوند؛ آن‌ها تا زمانی برای سرویس‌های خارجی ارزش‌دارند که بتوانند در قامت یک رهبر اعتراضی و خیابانی نقش بازی کرده و تخریبچی باشند. در غیر این صورت یک رهبر مرده بهتر از یک سیاست‌مدار پشیمان است.

سال ۸۸ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با یکی از لیدرهای اصلی فتنه به او نکاتی را تذکر می‌دهد که آن روزها مهره جو زده خیابانی محتوای آن را نفهمید. مقام معظم رهبری نقل می‌کنند که «در ایّام فتنه در سال ۸۸ در اوّل کار، بنده یکی از این سران فتنه را خواستم و به او گفتم که آقاجان، این کاری که شما شروع کرده‌اید و دارید می‌کنید، دست بیگانه‌ها خواهد افتاد و دشمن از این استفاده خواهد کرد؛ شما حالا به‌ظاهر درون نظام هستید، با نظام هستید و به قول خودتان دارید یک اعتراض مدنی -من‌باب مثال یک اعتراض به انتخابات- می‌کنید امّا این کاری که دارید می‌کنید مورداستفادهٔ دشمنانِ اصل نظام قرار خواهد گرفت؛ گوش نکرد؛ یعنی نفهمیدند که چه داریم میگوییم؛ حالا البتّه این نگاه خوش‌بینانهٔ بنده است که میگویم نفهمیدند، بعضی هم ممکن است جور دیگری فکر کنند. وارد شدند؛ بعد دیدید از درونش چه درآمد؛ گفتند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.» [۲]

به زبان آوردن ادعای اصلاحات ساختاری از سوی کروبی باعث شده است که هواداران سابقش او را بیمار خطاب کنند، یکی از مشاوران سابق شیخ اصلاحات گفته است که کروبی سندروم استکهلم گرفته است، و نمی‌داند که چه می‌گوید. هر چند که مارهای هفت‌خط سیاسی آگاهانه عمل کرده و به صحنه آمدن آن‌ها اتفاقی نیست. این روزها اصلاح‌طلبان در بستر احتضار افتاده و حتی نتوانسته‌اند که ۲ میلیون رأی در انتخابات کسب کنند؛ این وضعیت اتاق فکر جبهه اصلاحات را آشفته کرده است. اصلاح‌طلبان از یک‌سو کارنامه بی دستاورد روحانی روی دستشان مانده و از سوی دیگر اعتماد بدنه اجتماعی خود را ازدست‌داده‌اند. این گروه گمان می‌کند که می‌تواند باکارت فتنه سبز دوباره جان گرفته و شرایط را در آینده به سود خود تغییر دهد.

البته مردم به‌خوبی می‌دانند که بخشی از گرفتارهای اقتصادی امروزشان دست‌پخت امثال همین شیخ فتنه است؛ او ازجمله کسانی بود که در آن سال‌ها با دروغ‌پردازی‌های مکرر پرونده تحریم برای آمریکایی‌ها ساخته و از بانیان اصلی وضع موجود است. کروبی با سناریوسازی در ماجرای دروغین سپیده پور آقایی و ترانه موسوی فتنه کشته سازی را راه انداخت. آن روزها اتاق فکر اصلاح طلبان گمان می‌کرد که فشار بیشتر خارجی به نظام می‌تواند کاتالیزور براندازی باشد.

حمله میلیشیای خیابانی ۸۸ به شیخ فتنه/ مدعیان تقلب همچنان به دنبال براندازی اصل نظام هستند!

قاعدتاً فردی چون کروبی که خام سرویس‌های خارجی شده است قابل‌اعتماد نبوده و حق ندارد از لطف نظام سوء استفاده کرده و دوباره تابلوی میتینگ‌های انتخاباتی شود. او با کلیدواژه‌هایی چون اصلاحات ساختاری به صحنه آمده است. خوب می‌دانیم که این دست سخنان را چه کسانی جویده و دردهان این فرد قرار داده‌اند. حزب کارگزاران نمی‌تواند با توسل به حلقه‌های مفقوده دوباره کمر راست کند؛ احتمالاً کرباسچی هنوز یادش مانده که در جلسه سه نفره کمیته موسوم به صیانت از آرا رو به موسوی لاری چه گفته است...!


[۱] https://etemadonline.com/content/۵۱۶۵۷۷

[۲] https://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=۳۴۱۱۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • کارشناس سیاسی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    39 14
    کاری به آقایان کروبی و میرحسین موسوی نداریم اما چگونه روی حرفاهای این فرد منسوخ شده سیاسی حساب میکنید.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      58 18
      سران فتنه 88 باید بدلیل تهدید امنیت ملی و خیانت به کشور محاکمه و مجازات بشوند.
    • سوخته IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      44 10
      این را کی ولش کرده داره توی خیابونا پرسه می زند . حالا که اعدامش نکردنند جاش توی زندان اوین است
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      7 6
      کسی رو حرفشون حساب نکرده
    • رضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      22 4
      این افسادگران باید بابت خیانتشون به مملکت محاکمه شوند
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      4 1
      زودتر اعدام شون کنید. یا. گردن کلفت ها را کاری ندارید.
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      9 8
      من هرچی نگاه می کنم رهبری به عظمت و بزرگواری رهبر انقلاب در دنیای امروز نمی بینم. این همه مماشات و کنار آمدن با افراد برانداز و دشمن شاد کن، عجیب است...
    • DE ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      0 0
      والا منم هرچی نگاه میکنم متوجه نمیشم.
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    51 22
    رقیب آرای باطله
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      10 6
      مردم در انتخابات اخیر مجلس و ریاست جمهوری نشان دادند از کدام طیف ها دلخورند. مردمی که برای سردار دل ها تمام خیابان های ایران را پر کردند
    • بختیاری IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      3 0
      خدا بیامرز میرزا رضای کرمانی عجیب جای خالی تو احساس میشه در میان این شمر و شبث و خولی ها ! ( جناب شیخ باطله ایستاده در کنار شیطان جز خوابیده در کنار اهل تابوت ثمری نداره ! )
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      14 16
      شیخ فتنه گر کمکم دارد به راهه راست هدایت میشود..
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      43 13
      درود و سلام بر محور مقاومت و رییسی و رهبرم حضرت امام خامنه ایی و مرگ بر مخالفشان و ضدشان و دشمنانشان .....
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      35 15
      لبیک یا خامنه ایی لبیک یا حسین می باشد و است ...
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    14 1
    حفظ وضع موجود به ضرر دنیا و اخرت مردم است .
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    45 22
    واقعا ادم دلش به حال انان که ایشان را رییس جریان خود می دانستند !می سوزد ،چقدر خارج از عقل و ارمان .
    • یدالله IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      4 2
      یه خورده دلت به حال مردم ایران بسوزه که این بشر ریاست مجلس قانون گزاریبوده
  • محمدایوب IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    8 2
    مسئولین نظام جواب خدا را چه خواهند داد این سران فتنه با خودخواهی وبی ....عده ای از جوانان غیور کشورمان را به شهادت دادن دادند وعده ای بیچاره عقب افتاده را به کشتن حال راست راست راه میروند وروضه پارتی میگذارند. این حرام خواران شکم باره از نام امام حسین هم استفاده سیاسی میکنند
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    25 6
    ای ناقلا ها ! گذاشته بودیدش توی آب نمک برای این روزها؟ روز مبادا؟!
  • علیرضا IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 0
    این آقای کروبی حتی حرف زدن بلد نیست......
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 0
      تالمعتین بیشتر نخونده.یعنی بیس درصد دروس قدیم حوزوی.منتها شانس اونو در مان انقلاب ودراتفاقات خوب قرارداد.همبن..اخرشم بادشمنان بشریت وجهانخاران سر. درتوبره کرد .این موجود تجسم ریا ونفاق
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    26 11
    از روز اول هم بسیار متاسف بودم که چرا کسی مثل کروبی کاره ای شده است ..
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    19 8
    عبارت دشمنان جمهوریت برازنده تر از مدعیان تقلب است
    • SE ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      4 1
      منافقان نقابدار یا همان دوستان نفوذی رجوی که مدعی تقلب بودند همچنان چون همیشه به دنبال براندازی اصل نظام بوده و هستند
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    نامردی که گروه دزدان و فریبکارن انرا فتنه می خوانند.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 0
    اوج حسادت و كينه در اينها موج ميزند، اينها كساني هستند كه اگر بر كشور مسلط شوند ديكتاتور محض هستند گندي كه روحاني زد و اينها تاييد كردند، تمام اعصاب تيم روحاني از ستاد اين اقايان بودند
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    12 14
    بله اگر منم طیف و حزب محبوبم به همه قوا و سازمان ها منصوب میشد و از این نعمت استفاده میکردم قطعا دغذغه م‌همین چیزا میشد من الان تو صف گازم نزدیک تونل رسالت خوش به حالت مشرق
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    28 17
    مرگ بر فتنه گر
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    17 10
    دوست عزیز جریان جاسوس و خائن با مشت محکم مردم در انتخابات مردند و برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شدند...
    • DE ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      1 4
      دوست عزیز، اطلاق واژگان ' جریان فتنه، جریان جاسوسی، جریان خائن به گواه تاریخ مخصوص یک" جریان " خاص نبوده و نیست. استفاده ازاین واژگان هم فقط شما نیستند معاویه وهیتلر و پینوشه و قذافی و صدام و محمدرضا پهلوی وکل عاشقان قدرت گریزان از حقیقت هم مادامیکه در اریکه قدرت بودند هم ورد زبانشان بود. حال شما هم عجله نفرمایید نوبت به شما هم خواهد رسید بقول شهید بهشتی، آسیاب بنوبت. یا علی
  • سید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    9 2
    وصف كسانى كه عمل كردن به تورات به آنان تكليف شده است، آن گاه به آن عمل نكردند، مانند درازگوشى است كه كتاب‏هايى را [كه هيچ آگاهى به محتويات آنها ندارد] حمل مى‏كند. چه بد است سرگذشت مردمى كه آيات خدا را تكذيب كردند. و خدا مردم ستمكار را هدايت نمى‏كند. (5جمعه)
  • میرک IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    7 8
    اقای کر... فعلامرگ بزرگترین نعمت است برای شماوالا رشوا میشی ازخدا ارزویش کن.
    • DE ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      3 0
      رشوا آخه! ازاین حرفها نژن. شوشک میشیا خخخخ
  • مهدی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    11 7
    خدا لعنت کنه همه فتنه گران رو که با اقدامات نحسشون مردم رو به چنین روزی انداختن
  • mojtaba SE ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 0
    شما که الطافتون به دوستان قدیمی خوب است,که به این امکانات رفاهی میگید حصر؟؟دست سی ان ان رو بگیرید و بیارید ایران تا به دنیا حداقل حصر رمانتیک اسلامی رو نشون بدید تا دنیا الکوبرداری کند؟؟!!خدائی تو حصر بازی کارتون خیلی اخلاقی و شرعی و انسانی است,دیگه آخر رمانتیک خانواده نرمتنان هستید؟؟جرات چاپ نداری و یا سانسور میکنی..
  • مجید IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    6 12
    بازهم یک سخنرانی کم اهمیت و بازهم دلواپسان و جنجال و...!!؟؟ مشکلات مردم را دریابید
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    11 12
    تازمانی که این مزدوران و خائنین محاکمه نشوند کشور روی خوش نمی بیند
    • حیدر IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      14 5
      اگه حق با شماها بود تا حالا صدبار محاکمه کرده بودین
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      12 9
      خوب الان که به قول خودتان زحمتکشان روی کار هستند چرا وضعیت بدتر شده!!
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      6 5
      گندی که اصلاح طلبان در 8 سال گذشته بالا آوردند به راحتی قابل جمع کردن نیست.
  • عطاالله IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    12 13
    هرجا سخن از فساد است نام اصلاح طلبان میدرخشد.
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      0 2
      اصلاحات، کثیف‌ترین انسانهای تاریخ کهکره زمین به خود ندیده باعث فرو پاشی خانواده هایمظلوم شدید مملکت را به تاراج بردی آقازاده هایتاندر ناز و نعمت هستند جوانان بدبخت آینده ندارند تورم و گرانی هیچ جوانی توانایی ازدواج ندارد
  • نویسنده CA ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    نویسنده این متن چه کسی است؟
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 0
    یه سوال بزرگ در ذهن مردم ایران هنوز جواب داده نشده، که چرا الطاف نظام جمهوری اسلامی ، فقط شامل حال بعضیها میشه
  • محمد IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    خدا بانی این وضعیت مردم را لعنت کنه و گور به گور
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    9 7
    پرروی نجومی ۲ ماه گذشته بزار ۹۶ ماه بشه بعد اعتراض کن در ضمن ما مثل شما پر ادعا نیستیم
  • سید فروزان CH ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 1
    گربه دنا ،زاهد دنا ، تنها دعابرای شیخ فتنه :شمشیر امام حسین بخورد به فرق سرت مردک حالا امام شناس شده و از امام خمینی یاد میکند و برای نظام دعا ، پست فطرت
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    8 7
    ... موضوع : لبیک یا خامنه ایی لبیک یا حسین می باشد و است ..
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    6 6
    درود و سلام بر محور مقاومت
  • حسين DE ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 2
    فرد هميشه ابله.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 2
    رهبرم سید علی جان و دل ماست.اگر حکمت ایشون نبود معلوم نبود ایران چه ویرانه ای میشد،از یه طرف منافقای وطن فروش خائن رو داریم که به برکت وجود رهبر عزیزمون،هیچچچچچ کاری نمیتونن بکنن و از طرف دیگه هم دشمنای خارجی مثل داعش که حضرت اقا با حکمتشون اجازه ندادن پاشون به این خاک مقدس باز بشه.
  • محمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    7 7
    بزرگ مرد جمهوری اسلامی
    • DE ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      3 2
      کدوم بزرگ مرد؟ یک فتنه گری که کشور رو به هم ریخت و کشتی های امریکا اومدن لب خلیج فارس لنگر انداختند برای لشکر کشی امریکایی ها به ایران تا از ایران یک لیبی دوم بسازن؟ بعدش هم امریکا دید نوکرهایی مثل او درایران داره و تا توتونست حجم تحریم ها رو بالا برد! فتنه گری که برای خودخواهی و قدرت طلبی خودش در تمام این سالها بعد از فوت امام(ره) به ارمان و فرامین امام(ره) خیانت کرد و یکی از خیانت هاشون حذف جهاد سازندگی که با فرمان امام(ره) تاسیس شده بود تا روستاها رو اباد و به اقتصاد کشور کمک کنن. اینعده راندخوار فتنه افروز جهاد سازندگی رو حدف کردند تا کشور پیشرفت نکنه و مبادا ایران از خیلی نظرها و بخصوص تامین مواد غذایی روی پای خودش بایسته. خدا لعنت کنه اینا رو که تیشه به ریشه امنیت اقتصادی و امنیت ملی کشور زدند و برای اسرائیل و امریکا علیه مردم ایران چه میدان گشایی ها که نکردند! باید مسئولین قضایی مثل امام(ره) این ریشه های فساد و نفاق رو قاطعانه محاکمه و اعدام میکردند تادیگه حرف مفت به ضرر کشور نزنن!
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      1 1
      کف‌ها ، سیصد میلیون خوردن بزرگی بود ؟
    • DE ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      0 2
      اینعده راندخوار!!! راند خودشون بود ، خوردن و پاشیدن و بردن، حالا هم راند ، راند شماست. برو جلو ببینم چند مرده حلاجی.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 0
    هیچ کدام از گروه های سیاسی موجود خواهان از بین رفتن جمهوری اسلامی نیستند . مگر فکر می کنید سیاسیون دیوانه شده آمد ؟ کدام آدم عاقل خانه و زندگی خودش را نابود می کند . اگر جمهوری اسلامی نباشد چه کسی حقوق ما را می پردازد ؟ چه کسی از کشور دفاع می کند ؟ چه کسی امنیت زن و بچه های ما را تامین می کند ؟ چه کسی حوزه های علمیه و دانشگاه ها را حفظ می کند ؟ کسانی که به فکر نابودی نظام هستند اول باید این سوالها را جواب بدهند . قصه امام خمینی فرق می کرد .کسی هم نمی تواند امام خمینی و یارانش بشود . اگر مشکلات اقتصادی و روابط کشور را با دنیا اصلاح کنند کافی است.
  • عبدالرحمان IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 1
    وقتی داره از حفظ نظام سخن میگه چه دلیلی داره به ایشان بدگویی کنید یک راهی رو باز بذارید برای برگشت افرادی که در یک دوره خطایی کرده اند همانگونه که خداوند همیشه راه برگشت را باز می گذارد.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 2
    پشت این حرفا و حرفهای طریف یه دست واحد وجود داره
  • احمد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 5
    شما از این ناراحتین که اینا با دلایل منطقی آرای انتخابات 88 رو زیر سوال بردند؟
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      0 1
      بهمن 88 سازمانهای نظر سنجی امریکا نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 4
    فتنه گران بایداعدام بشوند
    • DE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      2 2
      اما چه حرف قشنگی زدی.اعدام.... انشاءالله دراین دنیابا طالبان ودرآن دنیا باخلخالی محشور شی .عشق اعدام.
  • یوسف IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    5 0
    بنظر من تمام این تحرکات بازی سیاسی است تا مردم فکروشون منحرف بشه تا جایی که امکان داره هر ساله کالاها رو‌گرون گرون تر کنن وکسی هم صداش در نیاد همینطوری هم شده هر سال ما بالای صد درصد تورم داریم کسی هم اعتراض نمی کنه .کروبی در کل هزار تا رای آورد که بخشی از اون خانواده واطرافیانش بود کروبی حامی نداره چه برسه به براندازی نظام .به عده صندلی قدرت را ارث‌پدری می دونن بخاطر همین مردم را بازی میدن
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 1
    یعنی جالب اینجاست که حتی یک نفر هم نظرش با سایت شما مخالف نیست ! یا ندارید منتشر کنید. بد نیست یه سر کف خیابون بزنید. برای حاکمیت خسران در دینا و آخرت داره براتون
  • اریایی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 1
    سرانه فتنه باید محاکمه شوند.خائنان داخلی حلقه به گوشان اربابان خارجی مایه شرمساری هستند.محاکمه محاکمه محاکمه
  • DE ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 0
    به این نمک نشناس های منافق صفت خائن ماله کش که اینهمه اسیب به امنیت کشور زدند عطوفت اسلامی نیامده و باید محاکمه و اعدام می شدند. نه اینکه بیان در شرایط دشوار فعلی شورای فتنه گران راه بندازن و چرندیات بگویند.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      شمادرست می گوید.کروبی وسران فتنه همگی نامردنداماازآن تاریخ12سالها12سال گذشته
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 0
    منتظری از امام ره لقب ساده لوح گرفت....حالا اگر امام ره بود به این یارو کروبی چه لقبی می داد.....
  • FR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    از همین جمله که حصر در قصرهای شخصی این افراد با حفظ همه امتیازات یک زندگی لاکچری از زندان انفرادی هم بدتر است منطق و شعور این جماعت را نشان می‌دهد .
  • بازنشسته IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    مگرممنوع التصویر نبودند؟ چرادرروزهای ناامنی درمرزهای شمالی ومشغئلشدن دولت به رفع ویرانیهای روحانی وکاروتلاش دولت، روزنامه های اصلاحاتی حامی روحانی تصاویر خاتمی وکروبی را وسخنانشان را مسله روز کرده وانها رامطرح کردند دادگاه چرا برخورد نمیکند؟
  • وحید IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 0
    در قرآن کریم قواعد جامعه توحیدی را ابراهیم و اسماعیل تبیین نمودند و توسط خاتم الانبیاء صلواةالله علیه و ائمه هدی(س) کامل گردید،احکام آن بنا به مصلحت و مشیت الهی تعبدی بود تا مومنین از منافقین باز شناخته شوند(مانند داوود نبی که از آهن سرد زره میساخت یعنی:احکام دین را که زرهی در برابر آسیبهای اجتماعی بود و تعبداً باید پذیرفته میشد به جامعه ارائه میشد)،اما با معرفت بیشتر عالم خلقت(طوعا و کرهاً)توسط بشر،زره ساخته از آهن سرد،کارکرد پیشین را ندارد و به فرمایش امام باقر(ع)در دعای سمات ،بشر امروز از بحر نخست به بحر سوف وارد نمیشود مگر آنکه با خاتم الانبیاء و اوصیاء ایشان بیعت حقیقی نموده و انسان شود( وایشان بیعت را پذیرفته ،فیوفیهم اجورهم،به تعبیری‌،مسیح و انسان شود)،بین این دو دریا محل ملاقات موسی و خضر(س) است و همانجا سد جناب ذوالقرنین(حضرت ولیعصر) قرار دارد،ورود نا محرمان مثل عبور جمل از سوراخ سوزن است.///حالا اصلاح نظام یا ساخت این سد توسط فتنه گرها و مرتدها چه معنی دارد؟
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    5 0
    ارا باطله بیشتر از رای شیخ بوده حالا نظام ملا حظه کرده دوباره خیانت والله برید خجالت بکشید از کار خبطی که کردید
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    2 0
    متن شما یک ظلم درحق شیعه است چون ثابت شد ملعونانی که به پرچم فاتح اباعبدالله ع بهائیها بودند . بعد مهم نیست دزدی صاحب پرونده چون کرباسچی چه غلطی کرده اما مهمترین مسئله اعترافات عناصر جانی منافقین بوده که اینجا اعترافات آنها باید می‌آمد آنهم کامل تا عده ای ساده لوح بدانند قاتلان ۱۷۰۰۰ ایرانی مومن هنوز درفکر خونریزی از محبان وشیعیان اهل بیت وایحادتفرقه بین شیعه وسنی دوبال اسلام هستند . کسیکه رایش ازآرا باطله کمتربود را مطرح کردن چیزی جز نشناختن نقشه دشمنان اسلام نیست ‌
  • یعقوب IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 2
    اگه قدرت دست این دو نفر بود بازهم جرات این همه تفسیر داشتی..............عمرا
  • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 2
    واقعا باید خدارا شکرکرد که امثال این شیخ ساده لوح و با بهره هوشی پایین در مقابل رهبری حکیم انقلاب ایستاده
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 0
    اینا مثل ابطحی در دادگاه ‌‌‌موش شده بود حالا دم درآورده اند
  • حسن IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 1
    شیخ شجاع وپاک.کروبی زمانی بنیادشهیدبود
  • مجید FR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 1
    پیشنهاد می کنم در گورستان پاریس و در کنار قبر بنی صدر و رجوی ، جایی برای شیخ ساده لوح و میریزید در نظر گرفته شود تا حداقل بعد از مرگشان طعم آزادی به سبک فرانسه را بچشند و منافقین بتوانند بروند سر خاکشان و عزادارای کنند شاید روزی فائزه طرفدار ترامپ هم توانست مشابه فاتحه ای که سر قبر شاه خواند شر قبر اینها هم بخواهند.
  • رضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 0
    باز هم كه ....پرونى هاشون شروع شد !
  • مهدی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 1
    این تهمتهانخ نماشده خجالت بکشید
  • کامران IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    1 1
    باید منتظر سرنگونی آن دشمنان نظام تا بی نهایت زیر صفر باشیم
  • GB ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    3 1
    برادر من اقتصاد و گرونی را حل کنید والله حالا پنج نفر هم دنبال کروبی نمی رن اصلا دنباله رو کسی نیستن اقتصاد یک کلام مردم رو با این بازی ها بازی ندین از صدقه سر شما مردم همه خودشون ذغال فروش شدن کسی دیگه سیا نمی شه گرونی رو حل کنین
  • اشکان IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    4 0
    مشرق که دیگه خواننده هاش مشخص کی هستن...
  • شاهین IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    1 0
    ای کاش یکبار هم که شده این سنت صالح خودتونو بشکنید و این فتنه گران رو توی یک دادگاه علنی(واقعا علنی)در مقابل مردم قرار بدید..خوش بود گر محک تجربه آید به میان..تا سیه روی شود هر که در او غش باشد..
  • كريم IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    1 0
    كروبي بي سواد، عامل دست موساد. اين يك شعاري بود كه در روز نهم ديماه سال 88 كه ريشه مفسدين فتنه را از جا كند و آنها را خانه نشين نمود بر روي يك پالاكارد به چشم مي خورد. اين آدم اگر سواد داشت الآن هم مي نشست و براي آخرتش قرآن مي خواند و كاري انجام مي داد اما متاسفانه او بلد نيست قرآن را هم درست بخواند. مرگ بر جميع سران فتنه سال 88 و تمامي افساد طلبان.
  • معرفت IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    تاریخ تکرار می شود .فقط زمان ومکان وشخصیتهایش عوض می شود. همیشه درتاریخ انبیا واوصیا کروبیها وموسوی ها بوده وخواهند بود. ما باید از گذشته پند بگیریم تا دچار سقوط باور نشویم. هرکس بخواهد بلعم زمان خود را ببیند کروبی واشعث زمان خود را ببیند به دیدار موسوی وخاتمی برود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس