1

اگر روزگاری بیانیه موسوی توسط منافقین در خارج از کشور ساخته‌وپرداخته می‌شد؛ این روزها چه کسی برای موسوی خط و مشی تعیین می‌کند؟

سرویس سیاست مشرق- ۲۶ تیرماه سال ۱۳۸۸ اکبر هاشمی رفسنجانی پشت تریبون نماز جمعه رفته و خطبه اول را می‌خواند. در روزهایی که جامعه با رمز تقلب در انتخابات به‌شدت ملتهب شده و برخی خواص به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود بودند؛ هاشمی پیشنهاداتی را به‌عنوان راه‌حل خروج از بحران مطرح می‌کند. فردای آن روز وب‌سایت بی‌بی‌سی فارسی در بخش تحلیلی خود این پیشنهادها را شرط پایان درگیری‌های خیابانی خوانده و نوشته بود که اگر نظام می‌خواهد شب سرش را به آسایش روی بالشت بگذارد؛ باید به خواسته‌های هاشمی تن بدهد.

هاشمی در آن نماز جمعه خواسته بود تا برخی عناصر همکار با شبکه جاسوسی در سفارتخانه‌های اروپایی از زندان آزادشده و صندوق‌های رأی باطل و انتخابات دوباره برگزار شود. در آن روز تعداد قابل‌توجهی از عناصر همراه با فتنه در اطراف دانشگاه تهران جمع شده و با شعارهایی ساختارشکنانه و نیز درگیری با نیروی انتظامی نماز جمعه را به میتینگ سیاسی بدل کرده بودند.

پس‌ازآن نماز جمعه فتنه‌گران از هر فرصتی استفاده کرده و در چند تجمع خیابانی در ۱۳ آبان و پس‌ازآن در روز تاسوعا و نیز عاشورای حسینی به کف خیابان آمده و با حمله به اماکن دولتی؛ چادر برداشتن از سرزنان محجبه، آتش زدن تکیه‌ها و مساجد مسیر اولیه در اعتراض به انتخابات را به براندازی با شعار «انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه» بدل کردند.

اندکی بعد میرحسین موسوی یکی از سران فتنه اشراف، در بیانیه‌ای مشهور به بیانیه شماره ۱۷ ضمن خداجو خواندن فتنه‌گران مواردی را در آن اطلاعیه سیاسی مطرح کرد که به طرز قابل تأملی شبیه به سخنرانی هاشمی در نماز جمعه بود. درواقع آنچه در سخنرانی هاشمی به آن اشاره‌شده بود، موبه‌مو در بیانیه موسوی تکرار شده بود!

موسوی در آن اطلاعیه سیاسی که در رسانه‌های ضدانقلاب بازتاب داشت پنج درخواست داشت که مشابه به راه‌حل‌های خروج از بحران هاشمی بود. در آن زمان روزنامه رسالت در سرمقاله خود با نکته‌بینی ظریف از این ماجرا در سؤالی مهم از سران فتنه پرسیده بود که آقای موسوی بیانیه شما را چه کسی می‌نویسد؟

در آن زمان ستاد انتخاباتی موسوی اعلام کرده بود که شخص نخست‌وزیر سابق خود بیانیه‌های خیابانی را نوشته و تنها از برخی دوستان نزدیکش مشاوره می‌گیرد. بعدها وب‌سایت راه آزادی نزدیک به برخی همکاران موسوی فاش ساخت که تمامی بیانیه‌های موسوی را فردی در پاریس نوشته و او در تهران آن‌ها را امضا می‌کند، روایت‌شده است که این بیانیه‌ها توسط یکی از نمایندگان سابق مجلس اول که با منافقین و بنی‌صدر ارتباط ارگانیک داشته تهیه‌ گردیده و توسط ادرشیر امیرارجمند ویرایش شده و درنهایت از طریق ایمیل به تهران ارسال می‌شد.

البته این دست بیانیه نویسی از خارج و ارسال آن به داخل سابقه‌دار نیز بوده است، یکی از اعضای سابق طیف افراطی دفتر تحکیم وحدت فاش ساخته بود که بخش مهمی از بیانیه‌های این تشکل به‌اصطلاح دانشجویی توسط فردی در آمریکا نوشته‌شده و تنها در داخل کشور منتشر می‌شد! بعدها مشخص شد که این فرد با یکی از اعضای سازمان منافقین در سوئد همکاری داشته و بیانیه‌های دعوت به اغتشاش خیابانی با کمک سرپل منافقین تهیه و تنظیم می‌شده است.

 از مهم‌ترین دستورالعمل‌های سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در جریان فتنه آن بود که عوامل  آشوب را به سردسته‌های منافقین در کشورهای اروپایی وصل کند تا از طریق آن‌ها بیانیه؛ شیوه شعارنویسی و روش‌های خرابکاری آموزش داده‌شده تا در داخل کشور اجرایی گردد.

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟

روشن و خاموش کردن یک ماشین بیانیه‌نویسی

پس از شکست فتنه ۸۸ و ناامیدی مطلق سرویس‌های امنیتی در منطقه از میزان توانایی میرحسین موسوی و همکارانش؛ جنبش سبز در محاق فرو رفته و حتی تلاش هیلاری کلینتون برای روشن کردن دوباره موتور آن‌ها در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ با تزریق پول و تحریم مردم نیز به‌جایی نرسید. جنبش براندازی نرم به سرکردگی موسوی، کروبی و خاتمی روزبه‌روز کم‌رمق‌تر شده و در آستانه انتخابات سال ۹۲ به‌صورت کامل از نفس افتاد.

حتی چپ‌های ستادی که به یمن روی کار آمدن روحانی دوباره متمایل به قدرت شده بودند نیز تمایل نداشتند، بر کالبد این مرده متحرک روحی دمیده یا آن را احیا کنند. موسوی روزبه‌روز از حافظه تاریخی چپ‌ها زدوده شده و حتی در جلسات تیمی و درونی در منزل عبدالله نوری سفارش شده بود که نامی از او برده نشود تا مأموریت دولت در برقراری ارتباط با آمریکا دچار چالش نشود! در این وضعیت موسوی زدایی در میان اصلاح‌طلبان با انتقاد از درون آغازشده و در سال ۹۶ و در ماجرای آشوب‌های دی‌ماه آن سال به اوج خود رسید.

در تمامی این مدت ماشین بیانیه نویسی موسوی با دستور از بالا توسط اصلاح‌طلبان ازکارافتاده و تقریباً در هیچ نشست سیاسی در میان چپ‌ها و اعتدالیون حتی یک‌بار هم به مسئله موسوی و ماجرای سال ۸۸ اشاره نمی‌شد، گویی هیچ‌گاه موسوی وجود خارجی نداشته و او به‌مانند سال‌های ۶۸ تا ۸۸ (در حدود ۲۰ سال) از دور خارج‌ شده بود.

در تمامی دوران ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی، موسوی از طرف اصلاح‌طلبان بایکوت سیاسی شدید شده و حتی مواضع او مورد توجه قرار نمی‌گرفت. یکی از دانشجویان خط امامی در خاطرات خود نوشته است که اصلاح‌طلبان رادیکال در حلقه اطرافیان خاتمی اعتقاد داشتند که موسوی یک فسیل سیاسی شده است و مواضع او به درد دهه شصت و دوران کوپنی شدن می‌خورد و نه دوره جامعه مدنی و گفتگوی تمدن‌ها!

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟

جلسات محفلی اصلاح‌طلبان در منزل عبدالله نوری

در تمام دوران دولت روحانی از همین نسخه تجویزی درباره موسوی استفاده‌ شده و اصلاح‌طلبان حاضر در قدرت او را مانند دستمال‌کاغذی مصرف‌شده کنار گذاشته بودند.  یکی از اعضای ارشد ستادهای موسوی در سال ۸۸ شرح جالبی درباره سرنوشت او داشته و می‌گوید: آقای موسوی اخلاق ویژه‌ای داشته و برای همین آبش با چپ‌ها توی یک جوی نمی‌رفت، اما اصلاح‌طلبان رگ خواب او را دانسته و هر بار نیاز بود او را به صحنه می‌آوردند!

واقعیت آن است که موسوی به دلیل کیش شخصیت شدید، ویژگی‌های روحی خاص و یک‌دندگی کودکانه همراه مورد سوءاستفاده چپ‌ها قرار داشته و این گروه متخصص در جنگ روانی انتخاباتی از او در سر بزنگاه استفاده کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال در ماجرای فتنه بنزینی در سال ۱۳۹۸ که عناصر داعشی در خیابان جولان می‌داند به ناگهان سروکله موسوی پیداشده و یک بیانیه با لحن تند از او در فضای مجازی پخش می‌شود! او در آن بیانیه ضمن همراهی با اغتشاش‌گران خیابانی تحریم را راه‌حل مقابله با قدرت خوانده بود. پس‌ازاین ماجرا عبدالحمید نقره‌کار، باجناق موسوی در واکنش به بیانیه رئیس فتنه گران گفته بود: «وقتی دیدم مهندس موسوی این بیانیه را تکذیب هم نکرد متوجه شدم انسان تا چه حد می‌تواند قابلیت سقوط کردن و فریب خوردن داشته باشد».

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟

بولتن‌سازی برای تروریست‌ها در تهران

 پس از شهادت حاج قاسم توسط گروهک تروریستی سنتکام، موسوی از سر لجاجت و ساده‌لوحی فراوان خوش‌خدمتی به آمریکایی‌ها را به نهایت رسانده تا جایی که ارگان رسمی‌اش، در سلسله مطالبی با عنوان «سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی در بوته نقد» حمایت‌های جمهوری اسلامی از مظلومان منطقه را زیر سؤال برد!

در قسمتی از یکی از این مقالات سایت کلمه به سابقه اختلاف‌نظر موسوی و رهبر انقلاب در سیاست خارجی اشاره می‌کند و نامه‌ای را بازخوانی می‌کند که در آن نخست‌وزیر وقت، دلایل استعفای خود را برای رئیس‌جمهور تشریح می‌کند که عمده آن‌ها به مسائل بین‌المللی و سیاست خارجی برمی‌گشت. شاید حالا بهتر می‌شود دریافت که چرا موسوی پس از شهادت حاج قاسم به‌جای عرض تسلیت به مردم داغدار هیزم بر آتش‌افروزی تروریست‌ها گذاشته و مشاورش در رادیو فردا نوشت که شهادت حاج قاسم باعث کاهش تنش در منطقه خواهد شد.

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟

پشت‌پرده بیانیه تروریستی میرحسین موسوی/ چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟

بیانیه آخر موسوی را هم باید از زاویه دیگر بیانیه‌های او در ۱۳ سال گذشته تحلیل و تفسیر کرد! مردی که روزگاری از سر بدمستی قدرت چنان مسخ شد که به آرمان‌ها امام (ره) پشت و پا زد و همراه با دشمنان انقلاب بساط تفرقه را گستراند؛ این روزها در وضعیتی رقت‌آور گرفتار است که هم‌صدا با باقی‌مانده شبکه سلفی‌ها و تکفیری‌ها به یک مدافع شهید در  جوار حرم زینب کبری(س) و نیز محافظ و مجاهد درراه امنیت ملت ایران و مردم منطقه جسارت می‌کند. این همکاری مشترک علاوه‌ برنشان دادن مسیر سقوط اخلاقی، نشانه‌ها و سؤالات دیگری نیز در خود دارد.

ازجمله آن‌که اگر در گذشته بیانیه موسوی توسط سرپل منافقین در خارج از کشور ساخته‌وپرداخته می‌شد؛ این روزها چه کسی برای موسوی خط و مشی تعیین می‌کند؟ احتمالاً خانواده او که مدتی است از رأفت نظام در عدم برخورد با سران فتنه استفاده کرده و رابط او با برخی اشخاص و محافل خاص گردیده‌اند پاسخ مناسبی برای این سؤال خواهند داشت! شرح‌حال مردی که روزگاری در مسجد نازی‌آباد در حمایت قاطع از مستضعفان جهان سخنرانی می‌کرد، این روزها بسیار عبرت انگیز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 267
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 38
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    وقتی این خائنین محاکمه نمی شوند، بعد از مدتی دوباره زبان باز کرده و برای دیده شدن عقده گشایی می کنند، موسوی و کربی مردگان سیاسی هستند، مراقب باشند در روند مردن جسمی تسریع نشود
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      بابا جمع کنید
    • سید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      موسوی در دوره دانشجویی خود را به عنوان یک سوسیالیست معرفی می کرد و تحت تأثیر امواج انقلاب اسلامی برای مدتی سرشت خود را منافقانه پنهان کرد، و پس از رحلت امام به زعم خود زمان و موقعیت را برای اظهار نیات واقعیش مناسب دید و دست به آن تحرکات زد و مانند همه مدعیان سوسیالیست و کمونیست و خلقی پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب در آخر سر از آخور یانکی ها درآورد و به دامان ایشان خزید!!!
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      89 27
      بر خلاف انچه در برجام به دروغ تبلیغ میکردند باز هم مثل همیشه معلوم شد داعش اسراعیل سبزک ها ریگی رجوی و اربابشان امریکا و انگلیس همه با هم علیه انقلاب و ایران هستند
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      دلیل کینه ایشون از سردار همدانی مشخصه خوب سردار تو ۸۸ زد تو پوزش و کاسه کوزشو جمع کرد نهایت کار اینا همین زوزه کشیدنه بزار خوش باشن
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      44 68
      خوب پس احمدی نژاد را کی می خواهید محاکمه کنید.
    • BE ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      9 13
      ۱۰:۵۳ اعصاب نداری خداوکیلی ، خدا ما رو شفا بده
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      14 17
      با اوباش افسادی هجوم گله ای رو به مشرق شروع کردن اسم نگهبان گلشون اومد وحشی شدن دمت گرم مشرق :)
    • سوخته IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      20 13
      مرگ بر منافقان از جمله جمع حاضر
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      22 4
      زیر عکس پایینی نوشتین جلسات محفلی اصلاح‌طلبان در منزل عبدالله نوری !! چنین کاخی در شمال تهران صدها میلیارد قیمتشه مگر عبدالله نوری چکاره بوده که چنین کاخی شده منزلش ؟
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      26 6
      خاتمی و موسوی و کروبی باید به جرم تهدید امنیت ملی و فتنه و تهییج مردم به بلوا و آشوب در سال 88 محاکمه و مجازات بشوند احمدی نژاد برنده قاطع انتخابات سال 88 و بیگناه بود.
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      22 7
      فتنه 88 کودتای باند قدرت و ثروت افساد طلب بود زیرا از سال 84 دست شون از پُست های مدیریتی و رانت و حقوق های نجومی کوتاه شده بود.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      19 8
      گله ها ومواجب بگیران ازکمپ البانی تااتیش زنندگان سطلهای زباله همه هجوم اوردن اینجامنفی زدن. چوپان این بی دینهاوگله های شهوت پرس یهودیان هستن ووهابیون وگرنه حتی مسیحی وسایرادیان دیگه ببینیدبرای ماه محرم چه ارزشی قائلن. نیازی نیست ک بزنی توسراین مواجب بگیرهای ال کفتار. خدادودستی زده تدسرشون ک دین واخرت خودشون خراب کردن بخاطردوتاادم منحوس ک فقط پی قدرت وثروتن. اخه گیریم موسوی ریس جمهورمیشدچه چیزاین منحوس بهتون میرسیدکه براش اینجوری هم دین خودتوخراب میکنیدهم دردسرا ی دیگه.
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      23 6
      نتانیاهو : اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      16 4
      لعن علی عدوک یا حسین / خاتمی و کروبی و میرحسین
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      32 4
      سبز فقط سبز علی / لعنت به سبز اموی
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      13 8
      سردار همدانی نقش بسزائی در مهار فتنه ی 88 در تهران داشت به همین دلیل گوساله سامری (سوسوی) زخم خورده سردار همدانی است - در جریان آتش افروزی فتنه 88 این رزل سیاسی مهندس سوسوی - سران فتنه با برنامه گیری از غرب تصورشان ایران دهه سی قرن قبل بود لذا ارازل اوباش کودتای شبیه سازی شده فضل الله زاهدی همدانی از کودتای شاه برعلیه نهضت نفت را دو باره طراحی کرده بودند به سران فتنه و اهالی فتنه سپرده بودند - اما حبیب ملت ایران نه درنقش سپهبد فضل الله زاهدی بلکه در نقش سپهبد حسین همدانی حبیب انقلاب اسلامی ملت ایران حیثیت بر باد رفته بوسیله زاهدی را به مردم همدان برگرداند - چه اتفاق مبارکی با درایت و دستان حبیب سپاه در فتنه 88 روی داد که مهار فتنه 88 و مهار ادامه فتنه 88 در دمشق و سوریه ..
    • رضا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      13 10
      اگرریکی به کفشتون نیست علنی محاکمه کنین وتاچیزی ثابت نشده الکی تهمت نزنین
    • سید IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      19 6
      منم از اون بی‌شرفی که به سرداران مدافع حرم و امنیت ایران بی‌حرمتی کرده اظهار برائت می‌کنم. خدایا ما را با شهیدان همدانی و سلیمانی محشور کن و بدگویان و توهین کنندگان به این شهیدان را با دشمنان این شهیدان محشور کن.
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      12 4
      اگر همون زمان تو دهن اینها میزدند این اتفاقات نمی افتاد
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      10 3
      آخه نابغه ای که مدام میگی محاکمه؛ اگه محاکمه بشن که اظهر من الشمسه، حکمشون اعدامه بیانیه هایی که اینا دادن جای اگر و اما نمیذاره ولی مرض دل امثال تو قابل درمان نیست
    • نادر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 1
      واقعیت این هست که مسئولان محترم با عدم برگزاری محاکمه علنی این حضرات و عدم اجازه دفاع آنها از ادعای تقلب خود راه رو برای ادامه شبهه افکنی و گستاخی آنها باز گذاشته اند ضمن اینکه آخرش هم اون مردمی که ادعای تقلب را قبول کردن و حداقل به اقناع نرسیدن هم مردد باقی ماندند. البته می تونید حرف من رو قبول نکنید ولی متاسفانه این نگاه مخصوصا در میان نخبگان و دانشگاهیان ما همچنان غالب هست
    • محمدایوب IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 6
      احمدی نژاد الان او هم یک جنازه متعفن سیاسی بیش نیست
    • سعید IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      1 3
      مگر --مرده هم---میحرفد؟--که الان موسوی از دهان مبارکش--حرف مفتی زده؟---
  • کارشناس سیاسی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    35 61
    این عکسها و مطالب ضد و نقیض
    • بازنشسته IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      36 73
      اگر راست می‌گویند اینهارو دریک محکمه بی طرف وعلنی محاکمه ودرصورت محکومیت مجازات بشوند .یعنی چه دونفر محصور کردن واجازه دفاع از خود هم ندارند .ودایم بعنوان عامل فتنه دنیایی کوفت و زهر مار نثارشان می کنند
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      16 5
      محصور در استخر و سونا و ....
    • خلیج پارس iran IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      14 7
      بنده بعنوان کسی که سابقا" در خط فکری اصلاح طلبان بودم به آقای خاتمی دو دوره رای دادم، مجلس ششم طبق لیست اصلاحات به جبهه مشارکت رای دادم و امروز شرمنده پشیمان و نادم از کار خویش هستم چون اصلاح طلبان رو در جهت منافع ملی میهنم ایران ندیدم ، اصلاح طلبان ستون پنجم و پیاده نظام دشمنان تاریخی میهنم در داخل کشور هستند باید هر چه زودتر این جماعت ایرانستیز که نقاب ( اصلاح طلب ) به چهره گرفتند دستگیر محاکمه و زندانی شوند
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      24 6
      موسوی با این بیانیه و توهین به مدافعان حرم ، ذات خبیث خودش را نشان داد و باید محاکمه بشود.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 3
      فقط پله های تو حیاط منزل نوری که دور هم جمع شدن نگاه پارک نیاوران رفتی انگار
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    72 42
    دشمنان جمهوری اسلامی عزیز نابود بشن الهی
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    19 59
    يك كلمه جوابش رو بديد
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      19 6
      تو جواب بده همین امروز خبر مرگ و هلاکت موسوی بیاد چند نفر در خاکسپاری لاشه اش شرکت میکنند ؟ اما کدام مدافع پر افتخار حرم از غربت شام بلا امد و هزاران نفر در تشیع پیکر مطهرش نبودند محشر بدرقه همدانی و حاج قاسم و حججی که جای خود دوما هزاران سرباز پوشک پوش ارباب یانکی موسوی که ده هزار مایل دورتر از امریکا در این منطقه هلاک شدند و جانشان فدای گاو شیرده بن سلاخ و بن خلیفه و صهیونیزم شد نظری ندارید
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      5 3
      تو جواب بده همین امروز خبر مرگ و هلاکت موسوی بیاد چند نفر در خاکسپاری لاشه اش شرکت میکنند ؟ اما کدام مدافع پر افتخار حرم از غربت شام بلا امد و هزاران نفر در تشیع پیکر مطهرش نبودند محشر بدرقه همدانی و حاج قاسم و حججی که جای خود دوما هزاران سرباز پوشک پوش ارباب یانکی موسوی که ده هزار مایل دورتر از امریکا در این منطقه هلاک شدند و جانشان فدای گاو شیرده بن سلاخ و بن خلیفه و صهیونیزم شد نظری ندارید
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 3
      گفته بهار عربی برا ازادی بود و این حرفها راستی از محمد مرسی چه خبر ؟ از لیبی چه خبر ؟
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      5 3
      انها شهادت در راه خدا و نایب امام زمان را برگزیدند
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      5 3
      يك كلمه جوابش رو بديد و فتنه رو بخوابونيد !!!!
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 3
      جواب ابلهان خاموشی است.
    • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 4
      دوست عزیز ،آقای احمدی نژاد به قول شما یک کلمه جوابشون رو داد.دیدی که چی شد اینا اصولا دنبال همین هستند که یک کلمه جوابشون رو بدن و شروع کنن آب رو گل آلود کنن و یک عده ای هم ماهی بگیرن
  • ایلیا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    72 35
    میرحسین،خاتمی و امثالهم مدتهاست کاملا عامدانه در پازل استکبار قرار گرفتن..والله ،ضرباتی که اینا به هژمونی ایران و انسجام ملت زدن،آمریکا نزده،فی الواقع ،این حضرات اموی صفت،مرزهای دشمن شادکنی،خیانت و وقاحت رو کیلومترها جابجا کردن...
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    77 32
    وقتی سگ های ولگرد را جمع نمیکنید و هرروز با دادن غذا وامکانات از بیت المال چاق و چاق ترشان میکنید آخرش میشود همین که پاچه آبرو وحیثیت نظام را بگیرند...ما مردم تا کی باید مزخرفات این جماعت افسادطلب را تحمل کنیم اینها که نه برای کشور میجنگند نه حرفی علیه دشمن میزنند وهرروز هم یک هزینه ایجاد میکنند واقعا به چه درد این مردم میخورند
    • DE ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      33 21
      کاملا درست میگی واقعا این افسارطلبان با انواع و اقسام فتنه های رنگارنگ و راندخواری جز ضرر و زیان برای ملت چی ارمغان اوردند؟ هیچی! ولی ادعاشون طبق طبق تمامی نداره! خیلی پرو شدن. این ذلت طلب ها که امریکا و اروپا رو تشویق به تحریم های بیشتر علیه مردم ایران میکنن. همه شون برن بمیرن تا مردم یک نفس راحت در نبودشون بکشن.
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 6
      کاش کمی ادب و انصاف داشتی از سواد و مدرک برایت بهتر بود
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    59 46
    خیلی مفید بود مطالب. ولی من نمیفهمم چرا باید میر حسین الان زنده باشه بعد از اون فتنه انگیزی که بتونه حرف اضافی بخوره
    • حبیب IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      8 5
      خب چرا محاکمش نمیکنین؟به شرطی بزارین حرفاشو بزنه؟
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    24 65
    واقعا در سال 88 نقش آقای احمدی نژاد با ادبیات خاص و سخفیف خودش بسیار پررنگ بود .
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 5
      احمدى نژاد هم مواضعش دست كمى از موسوى نداره ، چون دستش با موسوی توی یه کاسه بود
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 5
      25 میلیون ایرانی فهیم به دکتر احمدی نژاد اعتماد کردند و رای دادند خاتمی و موسوی و کروبی خائن که تهمت دروغ تقلب به نظام زدند و مملکت را به آشوب کشیدند باید محاکمه می شدند.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      4 4
      به علت ادبیات آقای احمدی نژاد بود که ریگی با موسوی بیعت کرد و موسوی هم به آنهایی که به امام حسین (ع) اهانت کردند گفت مردان خداجو؟ اسرائیل هم به اصلاحات و جنبش سبز و موسوی گفت پیاده نظام اسرائیل در ایران؟
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    53 35
    قابل توجه سید حسن خمینی که با مهره های آمریکا و اسرائیلی نشست و برخاست داره و به اصطلاح میپره!!!!!!!!!!!!! میر حسین موسوی ،کروبی، هاشمی رفسنجانی ،حسن روحانی خاتمی پیر خرفت و .... . باید این فتنه گران را برای همیشه از روی زمین پاک کرد.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    38 35
    چرا رأفت نظام باید شامل حال خیانتکاران به مردم و کشور شود؟ چرا این جنایتکاران مجازات نمی شوند؟
  • رضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    62 31
    امثال موسوی را شهید دیالمه‌ها خوب شناختند "شرح‌حال مردی که روزگاری در مسجد نازی‌آباد در حمایت قاطع از مستضعفان جهان سخنرانی می‌کرد، این روزها بسیار عبرت انگیز است." این چیه؟اون سخنرانی‌ها هم از روی اهداف سیاسی بوده، آن زمان با این سخنرانی‌ها قصد تطهیر چهره این ملعون را داشتند
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    76 30
    به سرنوشت شمروخوارج گرفتار شود انشاالله
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    51 26
    به سرنوشت شمروخوارج گرفتار شود انشاالله
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    68 17
    روز های اول بحران سوریه رو یادتونه تروریست القاعده و النصره و داعش (قبل از اعلام موجودیت رسمی) به اسم انقلابیون سوریه بیانیه میدادن از "جنبش" سبز حمایت میکردند و چه دل و قلوه ای بین تروریست های سوریه و ایران رد و بدل میشد؟ یادمه میگفتن حکومت سوریه که سقوط کنه بعدش میان ایران به کمک همین ملعون... چه نامه های فدایت شومی که بین این افراد رد و بدل نشد. اگه آرشیو مطالب سایت های اصلاح طلب و فتنه گر رو مرور کنید چیز های جالبی از اون زمان پیدا میشه - ما فراموش نکردیم
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 6
      اول بحران سوریه اصلا النصره وجود نداشت و داعش هم یک گروه کوچک و گم نام در بیابان های عراق بود
  • هیلاری و دوستان IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    85 19
    زنده باد میر حسین، او نشان داد که بعد از 12 سال هنوز پرچم امریکا طلبی و دشمنی با ایران را کنار نگذاشته و ما عمیقا از او حمایت میکنیم امضا هیلاری کلینتون/ اوباما و حتی ترامپ و بایدن
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    17 22
    بیانیه آخریش رو میاوردید بببینیم چی گفته
    • حامد پلاس IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 4
      برات بده، همون ستون کیهان بیشتر بهت میسازه
  • 13 IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    18 18
    چه متن احمقانه اي
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    14 4
    نرگ بر روسیه و مرگ بر انگلیس
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      9 1
      مرگ بر فتنه گر چه در حصر چه در قصر.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    32 15
    شهدا حافظ انقلاب هستند و هر وقت نیاز باشد در جامعه حاضر خواهند شد و از ابروی خود از نظام دفاع خواهند کرد همانطور که با گذشتن از زندگی دنیای خود از انقلاب و ارمان های امام دفاع کردند .
  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    59 22
    وطن فروشان هرچه تکان بخورد. بوی لجنشان بیشتر خواهد بود
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    63 20
    لعنت و نفرین بر مزدوران مواجب بگیر غرب همچون موسوی
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 16
    درود بر موسوی یزید کافر
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    30 12
    بابا آدم دو روز نمیره سر کار حوصله اش سر میره..این بدبخت که چند ساله تو خونه یا با زنش دعوا میکنه یا بیانیه میده
    • معین IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      حقیقت تلخ است
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    23 5
    آه نامرد همیشه پَست کار ایران زمین که دلت فقط برای دشمن ایرانی و ایران زمین می تپد لعنت باد تا ابد
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    21 9
    زنده باد میر حسین، او نشان داد که بعد از 12 سال هنوز پرچم امریکا طلبی و دشمنی با ایران را کنار نگذاشته و ما عمیقا از او حمایت میکنیم امضا هیلاری کلینتون/ اوباما و حتی ترامپ و بایدن
  • محمد IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    64 14
    دّم‌ِ میر حسین‌ طولانی و به دم استکبار وصله
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    62 15
    امثال هاشمی خاتمی و ... عبرتهای انقلاب هستند
  • ما ملت امام حسینیم. IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    29 12
    از صدر اسلام هرچه کشیدیم از همین جماعت کج فهم نفهم خودرای بود.اللهم عجل لولیک الفرج.
  • م م IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    24 53
    منظور از مظلومان منطقه همون بشار اسده؟
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      46 9
      بیچاره مظلوم خودتی خبر هم نداری دوست و دشمنت را نشناختی فقط برای بی بندو باری ولنگاری عیاشی دم کوچکت را با دم بزرگ یانکی و انگلیسی جماعت گره زدی در اولین فرصت ذبحت میکنند گاز و نفت ایرانت را جدا میکنند تا بر روسیه فائق شوند و توی بینوا در تهران و اصفهان و تبریز و مشهد و شیراز از سرما بلرزی بنزین را لیتری 50 هزار بخری و در زمستان هیزم بسوزانی همانطور که 10 میلیون از پدر و مادر هایت را در جنگ اول قربانی قحطی و سربازانشان کردند
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      67 7
      بیچاره مظلوم خودتی خبر هم نداری دوست و دشمنت را نشناختی فقط برای بی بندو باری ولنگاری عیاشی دم کوچکت را با دم بزرگ یانکی و انگلیسی جماعت گره زدی در اولین فرصت ذبحت میکنند گاز و نفت ایرانت را جدا میکنند تا بر روسیه فائق شوند و توی بینوا در تهران و اصفهان و تبریز و مشهد و شیراز از سرما بلرزی بنزین را لیتری 50 هزار بخری و در زمستان هیزم بسوزانی همانطور که 10 میلیون از پدر و مادر هایت را در جنگ اول قربانی قحطی و سربازانشان کردند
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 3
      منظور از مظلومان منطقه کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم یمن و فلسطین و لبنان و سوریه و عراق هستند.
  • ایوب IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    50 24
    بیشرف نمک خورده نمکدون میشکنه.
  • ملکوت IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 15
    درود بر سید بزرگوارِ وطن فروش و خائن بالفطره
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    57 20
    خداوند ریشه ش رو بسوزونه با این توهینها
  • foad shams IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    23 18
    میر حسین موسوی حفظ الله تعالی علیه فی قعر جهنم
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    57 14
    مردم بخوبی منافق را تشخیص می دهند میرحسین به واقع دشمن خداست
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    24 10
    اعوذ بالله من شرور انفسنا و من سیئات اعمالنا
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    14 27
    جناب مشرق سفسته نگو ما بودیم و دیدیم و همه چیز را فهمیدیم
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      25 5
      جناب دانشمند! شما اول سواد یاد بگیر که «سفسطه» درسته؛ نه «سفسته» و همچنین «سفسطه نگو» هم درست نیست؛ بلکه «سفسطه نکن» درسته.
    • آزاده IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 1
      سه غلط در دو جمله! خدایا با کیا شدیم ۸۵ میلیون🤪🤪
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      10 1
      موسوی خائن بار دیگه با توهین به مدافعان حرم اهل بیت پیامبر(ص) ذات خبیث خودش را نشان داد.
    • BE ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      کجا بودی شما ؟ چی دیدی حالا ؟ چه چیزی رو شما فهمیدی ؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    11 18
    مشرق علاوه بر اینکه دزد و فاسد و متوهم هستید به رای مردم هم رحم نکردید
    • صادق IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      8 2
      منظورت رای آلبانی نشینهاست آره خیانت شده اونم نه یک بار و دوبار وگرنه الان ملکه داشتیم نه ولایت فقیه، در ضمن یادت باشه این انقلاب صاحب داره و نمیزاره دست و پوزه نجس منافقین بهش برسه.
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      8 0
      افساد طلبان در سال 88 آراء 40 میلیونی مردم را زیر سوال بردند و ثابت کردند که دیکتاتور واقعی هستن.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    13 5
    يزيد، ابن زیاد، عمرسعد، شمرو... لعنت الله عليهم، امام‌حسین عليه السلام و یارانش را خارجی خواند میر حسین،، بوش، ترامپ ، بایدن، بنت، نتان یاهو، بن سلمان و.. مدافعین حرم و محور مقاومت را جنایتکار و محور شرارت می خوانند. وتاریخ تکرار می شوذ
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 3
    کافی است
  • سید IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 3
    موسوی در دوره دانشجویی خود را به عنوان یک سوسیالیست معرفی می کرد و تحت تأثیر امواج انقلاب اسلامی برای مدتی سرشت خود را منافقانه پنهان کرد، و پس از رحلت امام به زعم خود زمان و موقعیت را برای اظهار نیات واقعیش مناسب دید و دست به آن تحرکات زد و مانند همه مدعیان سوسیالیست و کمونیست و خلقی پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب در آخر سر از آخور یانکی ها درآورد و به دامان ایشان خزید!!!
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    27 4
    این جمع راببرندبه یکی ازمعادن مثل یک کارگرکار بکشند تا بفهمندکارگرچه می کشند
  • علی اکبر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    26 7
    گروهک تروریستی سنتکام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با چندین هزار پرسنل و پیشرفته ترین تجهیزات شده گروهک؟
    • ایرانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      8 2
      از نظر شما که مقهور قدرت اربابی و جز ظواهر را نمی بینی قطعاً نه! ولی از نظر کسانی که فقط الله برایشان اکبر است بله.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 19
    این کینه بیمارگونه شما از آیت الله هاشمی برای چیه خدا میدونه. فرضا بچه اش اشتباه داره به اون مرحوم چه ربطی داره؟
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      19 7
      این به اصطلاح کینه‌ای که میگی، یه جورایی با بی‌بصیرتی و نفهمی افرادی که توان درک خیانت‌های هاشمی رفسنجانی را ندارن، برمی‌گرده. تا وقتی به روی خباثت‌های این فرد چشم می‌بندید، هرگونه سخن حقی درباره او را کینه تلقی می‌کنید.
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      9 1
      حجت الاسلام هاشمی 3 مرتبه به این مردم لطمات جدی وارد کرد بار اول در 8 سال دولتش که قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین و غیره چندین برابر شد بار دوم در فتنه سال 88 که باعث تحریم کشور شد و بار سوم با تحمیل روحانی به ملت که اقتصاد مملکت را ته دره بُرد و مردمو بیچاره کرد.
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 2
      فتنه 88 فتنه اکبر بود که خسارت آن از خسارات 8 سال جنگ تحمیلی بیشتر بود.
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 2
      دو کلمه بیشتر نیستید غربگدا و البانی نشین.
  • حسین IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 40
    از احمدی نژاد خیلی بهتربود
  • ... IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    20 12
    همین الان من حاضرم این یزید رو اعدام کنم
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    15 0
    مردم خودشان بهتر می دانند چه کسی دلسوز و وطن پرست است
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 1
      پس چرا سال ۹۲ و ۹۶ گفتن رفع حصر؟؟‌باهمه اقشار نیستم
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      سال ۹۲ و ۹۶ گفتن رفع حصر؟!
  • سعید رضایی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    28 6
    باید 88 اعدام میشد تا الان دم در نیاره!!
  • حاجی ازجوبشورقم IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    27 8
    البته اگه 88 دست مردم بهش میرسید تیکه پاره ش میکردن و الان اینجوری زیادی نخوره
  • بشیر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    22 4
    اصل بد نیکو نگردد زیرا که بنیانش بد است. این آقا و زنش پس از سالها خود خوری بالاخره نقابشان را در جریان فتنه برداشتند و شدند همانهایی که قبل از انقلاب بودند بدون روتوش .
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 3
    تروریستی؟؟؟!! واقعا که
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    24 4
    خدا این ملت و مملکت مظلوم رو از شر خائنین و خودفروخته ها و مزدوران اجنبی در داخل که از هر دشمنی خطرناک ترند نگه بدارد چون موریانه درخت تناور رو اول از درون میخوره و ضعیف میکنه بعد دشمنان و آفت های بیرونی بهش حمله و نابودش میکنند.
  • علـی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    24 6
    شک نکنید که بیانیه‌ی کذایی کار اراذل و اوباشی چون تاجزاده‌ با کمک ارباب‌شون سرکرده صهیونیست‌هاست
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    25 7
    اینا همون قرآن به نیزه کردن دشمن است دولت هر کسی باشه ما پشت رهبری خالی نمیکنیم
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    23 3
    انسان تا چه حدّی باید پایین بیاید که مواضعش مانند منافقین، بهایی ها یا داعشی ها گردد یا این که خدای ناکرده مواضع آن ها را تکرار کند؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    21 1
    اول از همه حق کنکور سال ۶۰ رو پس بدن سران فتنه که از قاتل بدتر بودند و نتیجه زحمات انثال من رو دود کردند و نصف ظرفیت دانشگاه پزشکی شیراز رو کسانی رفتند که از مسیولین همین آقایان فتنه بودند و بدون اینکه اسمشون در روزنامه باشه رفتند درس خوندند حروم باشه ذره ذره ساعتهای زندگیشون و امیدوارم همین دنیا به بدتزین دردها گرفتار بشن سوال های کنکور رو می فروختند و صندلیها رو به بچه مسیولین دزد و فاسد میدادند الان هم هنوز ناراحتند چرا ۸ سال رییس جمهور نشدند و فرصت دزدی بیشتر نداشتند اگر هزاران بار هم بسوزید باز نمیتونید حق هایی که از جوون ها سر کنکور گرفتید رو پس بدید
  • محمدولایی بازنشسته IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 1
    ای میر حسین افراد تفرقه افکن واجیرانی ونان به نرخ روز خور هایی چون شماهایند که با دروغ وافترا تفرقه انداز وحکومت کن سیاست انگلیس خبیس را دربین ملت پیاده میکنید ومردم را بجان هم می اندازید
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    33 9
    فکر میکنم با این بیانیه اخیرش،دیگه تمام کسایی که قبلا بهش رای داده بودند،از کارشون پشیمون شده باشند...یکیش خودم
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      11 24
      من که پشیمون نیستم و تو هم بعید میدونم بهش رای داده باشی
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 0
      روحانی میخ آخر را بر تابوت اصلاحات کوبید و همه رای دهندگان سال 88 و 92 و 96 را پشیمان کرد.
  • نا شناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    14 8
    بسم الله الرحمن الرحیم نظر من بعنوان یه شهروند اگر قدرت داشتم موسوی وخانمش وکروبی وخاتمی وروحانی را اموالشان مصادره می کردم وسپس اعدامشون می کردم و همه خسارات وارده به بیت المال را از اغتشاشگران می گرفتم وانهایی که به مردم ونیروی انتظامی اسیب زده اند در همان سطح مجازات می کردم تا تحریم بر داشته شود اما در شرایط کنونی وقتی قران می فرماید با سلاح روز مجهز شود چرا ما می توانیم اتم نسازیم امریکای جنایت کار وانگلیس واسراعیل بسازد بما زور بگوید امروز بمب اتم بسازم یه ماه بعد همه تحریم ها بر داشته می شود روسیه وچین ههم موافق ما هستند
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    25 5
    چه کسی برای سران فتنه بیانیه می‌نویسد؟ معلومه؛ یه حرام‌لقمه‌ی بیشرف مثل خودشون.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    12 6
    دراخبارآمده تاج زاده روزه گرفته روزه بگیر تاجونت دربیادروزه بگیرشایدکفاره گناهان وجنایت هایت باشدروزه بگیرتاجونت دربیاد
  • مردم IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 2
    بالاخره حقیقت دارد یا نه؟
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    11 4
    منافق کجا بود یک مشت پیروپاتال زوار در رفته که دستشان در خون مردم است شهادت رجایی باهنر.....کافیه بود که این قوم تا ابد به تاریکی فرو رود
  • اقبال مهدوی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    27 5
    میر حسین و فتنه گران پرده ای ندارند که پشتی داشته باشد مردم در 9دی 88 پرده و پشت پرده را رو کردند
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    13 13
    موسوی ۸ سال نخست وزیر منافق رفسنجانی ۸ سال رئیس جمهور خواص ساده لوح خاتمی ۸ سال فتنه گر احمدی نژاد۸ سال منحرف روحانی ۸ سال جاسوس
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      1 1
      اصلا تعجب انگیز و غیر معمول نیست در صدر اسلام هم کنار پیامبر عظیم الشان (ص) منافقین و دنیا طلبان فاسق و فاجر نفوذ کرده بودند
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 0
    به همین خاطر است که عرفا و بزرگان معتقدند بهترطن دعا برای انسان عاقبت بخیر شدن است
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 0
    خودش فتنه س
  • ایرانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    30 3
    میرحسین موسوی و خاندان هاشمی و ایل حسن روحانی و زیباکلام و تاجزاده و عبدی و ابطحی و عطریان فر و مابقی تفاله ها و زباله ها و فاضلاب تفکرات غربگرایی هستند
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      10 1
      مثلث شوم بهزاد نبوی و عبدالکریم سروش و سعید حجاریان ( حلقه شبه فراماسونری کیان ) راس فتنه اند . هاشمی بیچاره را هم همین ها به بازی گرفتند .
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 0
    تلخ هست
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 13
    مواضع تند و رادیکال نظام و انزوا و حصر طولانی موسوی ایشان را به این روز کشاند
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 0
    نوری قبل انقلاب چی داشته بعد انقلاب چنین خانه ای دارد!؟ قوه قضاییه به وظیفه ات عمل کن.ما این ها را نفرین می کنیم ،ولی شما منتظر عذاب الهی نباش .
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    6 0
    جناب مولوی ( ره) میفرماید : مادح خورشید مداح خود است که دو چشمم روشن و نا مرمد است ذم خورشید جهان ذم خود است که دو چشمم کور و تاریک وبد است هرکسی کو حاسد کیهان بود ان حسد خود مرگ جاویدان بود
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    32 2
    خدایا به تو پناه میبریم انسان به کجا کشیده میشود ، شنیده بودیم که شیطان نا لب جان دادن انسان را رها نمی کند ولی شنیدن کی بود مانند دیدن.
  • حسين DE ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    11 3
    مير حسين موسوى آئينه تمام نماى يك عروسك خيمه شب بازى است كه از جانب يكعده آتش بيار معركه و گردانندگان فتنه ٨٨ نظير رفسنجانى و خاتمى و رقصانده شد تا فتنه گران به اهداف اصلى خود كه همانا نابودى جمهورى اسلامى در ايران بود برسند
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    11 4
    ازویژگیهای منافقان دراخرالزمان اشکارشدن باطن کفروفتنه آنان باهمراهی کردن باکافران است. بایدموسوی باطنش برای همه بااین همه خیانت اشکارمیشد
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    12 2
    درود سلام خداوند و انبیاء و اولیاء بر روح مقدس مجاهد متقی و پاسدار پارسا و شجاع بی نظیر و جوانمرد غیور شهید والامقام قاسم سلیمانی (ره). ننگ و لعن و نفرین بر دشمنان انقلاب و اسلام و ایران .
  • PL ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 3
    درد و بلاش تو سر مسئولین خائن.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    13 3
    لعنت بر میریزید
  • محمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 21
    عجیب است که حتی یک کامنت موافق موسوی نیست،نخست وزیر امام پاکتر از هر پاکی است
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      9 1
      پاکی به منصب نیست به ذاته
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 0
      پاکی به منصب نیست به ذاته
    • حبیب IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 6
      خب چون آزادی بیان نیست.میشه علیه اش حرف زد.ولی نمیشه موافقش حرف زد
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 0
      ملاک حال فعلی افراد است نخست وزیر امام(ره) حالا کارش بجایی رسیده که به مدافعان حرم توهین و بی حرمتی می کند و شرم نمی کند !
    • ساده لوح IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      6 0
      اولاً امام رئیس جمهور نبود که نخست وزیر داشته باشد! دوم اگر ملاک نسبت باشد که پسر نوح پیغمبر کافر نمیشد!عموی پیغمبر مورد لعن خدا قرار نمیگرفت! زبیر سیف الاسلام جلو امام حق نمی ایستاد! فرزند امام معصوم جعفر کذاب نمی شد! و و و فهم شما از حق و باطل آنقدر کاریکاتوری است که انگار حقانیت مادرزادی است!!!! ملاک حال فعلی افراد است و چه بسا منافقی که سالها چهره خود را از مومنین مخفی کند ویا حُب دنیا باعث انحراف و سقوط مومنی گردد.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 2
    اینگونه بیانیه های ضد انقلابی و علیه ارزشهای اسلامی و ملی از مصادیق کارکرد سربازان و پادو ها و مزدوران "ناتوی فرهنگی " است .
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 0
    امام علی (ع) : فانی فقات عین الفتنة. من چشم این فتنه را در آوردم غیر از من احدی جرات چنین کاری را نداشت، پس از آن که موج دریای تاریکی و شبهه‌ناکی آن بالا گرفته بود و هاری آن فزونی یافته بود
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    72 3
    دوستان ببینید منافقین چقدر فعال شده اند و به نظرات منفی میدهند از این لشکرکشی حساب کار دستتون بیاد
    • محسن IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      5 5
      سرتونو بکنید زیر برف مث کبک -حقیقت رو قبول نکنید
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    40 1
    واقعا خیلی عبرت آموز هست اگر کمی تعقل کنیم، طلعه، زبیر، شمر و..... هر که با آل علی در افتاد ور افتاد حتی اگه اسم نخست وزیری امام خمینی را یدک بکشه
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    10 0
    جمع خستگان و جاماندگان از انقلاب... جمع پشیمانان از راه جهاد و بصیرت جمع بلاتکلیف و سرگردان جمع آرزومندان و سرخوردگان غربی شدن جمع عافیت طلبان و سفره نشینان همیشه طلب کار جمع گل زنان و پاس گل های استراتژیک به آمریکا و در آخر جمع پیرهای ناکام و از اینجا رانده و از آنجا مانده برایشان دعا کنید تا عمر دارند جبران کنند
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    15 2
    میر حسین از اول پالونش کج بود . اول انقلاب که ماهیت منافقین روشن شده بود همین میر حسین مقاله ای تحت عنوان " چهار اذرخش انقلاب" در تجلیل از سران سازمان منافقین در روزنامه مسیح مهاجری نوشت .
  • DE ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    14 5
    موسوی و زهرا رهنورد منافق در منافق چندلایه اند! حال هر ادم سالم ازشون به هم میخوره !از همه بدتر زن مدرک دزدش بره گم شه با اون مدرک قلابی اش!
  • سام IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 2
    اینقدر نظرات کارشناسی شده و با تفکر بیان شده که فریاد هم گوش کسی را نوازش نمی دهد، فتنه را کشتیم و هم اکنون در مدینه فاضله قدم میزنیم.
  • ایمان IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    44 5
    مرگ یه بار شیون هم یه بار الان باید اشتباه 88 رو جبران کرد و با اعدامش پروندشو برای همیشه بست
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 2
    بیانیه تروریستی ؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    8 40
    همه فتنه گر هستند جز مشرق
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      12 1
      در خائن و فتنه گر بودن موسوی و کروبی و خاتمی هیچ شکی وجود ندارد اگر شکی هم بود با این بیانیه وقیحانه برطرف شد.
  • DE ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 1
    بعد از مدتها مطلب مفیدی خواندیم
  • ایرانی US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 1
    همیشه تیتر بزنید: بیشتر بهتون میاد مزدورها.
  • احسان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    6 4
    ای کاش بجای این حصر بدون محاکمه این بقول شما سران فتنه در یک دادگاه علنی محاکمه می شدند !
  • محمد IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 26
    کشور الان با بودن شما گل و بلبل است.
    • BE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 1
      شما که همش نق بزن ، استاد زیباکلام
    • BE ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      7 1
      آنتالیا گل و بلبله ، یه بلیط بگیر برو آب و هوائی عوض کن حالت خوب میشه ، دوای درد شما وول خوردنه
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      10 1
      فعلا که ۸ سال حسن جونتون... زد تو کشور
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      9 1
      دار و دسته موسوی و هاشمی و خاتمی در 8 سال گذشته گند زدند به مملکت و قیمت دلار را 10 برابر کردند.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    50 6
    چقدر اینها خون به دل رهبر ومردم حاج قاسم کردند وچقدر ضرر زدن به موقعیت این مملکت بدا به حالتون این باقی مانده عمرتون هم هر کاری میخواین بکنید فرشته مرگ از پس شما بر مییاد بد معامله ای کردین ،،،،
  • ذو IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 1
    مرگ بر فتنه گر
  • سعید رضایی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    12 1
    مرگ بر فتنه گر و حامیانش
  • یک مسلمان IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    11 1
    مرگ بر میر حسین فتنه گر
  • مادر فولاد زره BE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    بریزید تو خیابونا ، پنچر کنید ماشینهای مردم رو ، جیغ بزنید ، ورپریدیم از دست این نظام ، بسیجی ها رو بخورید
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    اگه تو این دولت محاکمه نشوند کار سخت میشه
  • موسوی BE ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    چیز کنید ، چیز نکنید ، چیز چیه ؟
  • سید حسین IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    7 1
    ‎تا وقتی حرام لقمگی این بی صفتان با جایزه و پست پاسخ داده میشود توقع نکنید مردم به تردید نیافتند! کجای دنیا مزدوری که همدستی اش با دشمن ثابت شده و خسارات متعدد مادی و معنوی به کل کشور و مردم زده است را اینقدر آزاد میگذارند؟!!!
  • صادق IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    آیا میر حسین قبل از ورود به تشکیلات حکومتی سوابق مورد تایید از افراد خاصی داشته که در مشاغل نخست وزیری ومسئول اطلاعاتی کشور رادر دست گرفت همسرش بانشر مقاله های باورهای دینی بصورت سلسله وارسرپوشی برای مقاصد ضدامنیتی داخل حکومت فعالیت داشته ودر دانشگاه ها بخصوص دانشگاه تلزهراء مدیریتانرا با مجوز کسب نموده است و جایگاه اینها بعنوان نفوذی توانستندگروهای معاند چپ و راست وگروه فرقان ومناغقین ومائوئیست هاو...رابا بمب گذاری وترور مردم بی دفاع برای نابودی انقلاب اسلامی فعلیت داشته بطور مثال حضرت امام ره یک لیست چند صد نفره امسیواین در جایگاه های کلیدی مانند وزرا تخانه ها سازمان ها نمایندگان مجالس قوه قضاییه امامت جمعه بعلت خیانت و...برای اجرای حکم ب نخست وزیر ارسال نمودند اما این آقا از اجرای حکم حضرت امام سرپیچی نمودند وجالب اینست که در فتنه 88 این محکومین بمرگ بعنوان خواص از این آقا حمایت ودر فتنه شرکت کردند
  • BE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    9 1
    مرگ بر موسوی لنگه کفشم تو صورتت
  • علی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    اینا بنظرم بازی کردن با روان جامعه ست اگر امثال میرحسین بدهستن چرا برای انتخابات ریاست جمهوری ومجلس تایید میشن
  • حاج کاطم US ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 1
    برای موفقیت سفیانی فتنه در عراق صدر و ایران الزامیست .خدا بخیر کنه. لبیک یا خامنه ای
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    تو نامه ایشون یک سوال پرسیده .دوستان نمیخوان جواب اون سوال رو بدن؟
  • US ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    خرده بر حرف درشت من آزرده مگیر / حرف آزرده درشتانه بود خرده مگیر / از کسی که بیش از 10 سالدر حصر است توقع نداشته باشید /
  • احسان IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 2
    مش رق جان !!!چرا فقط نظراتی که موافق اصول افراط گرایانه خودت هستند رو میذاری !!! منفی هایی که تو نظرات گذاشتند خود گویای همه چیز هستش !!!
  • حسنی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 2
    ماشاله خیلیها از متن مقاله ذوق مرگ شده اند و هرچی فحش و چرت و پرت را کامنت میزارند. انشاله خدا همه را شفا دهد و به راه راست هدایت نماید.
  • US ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 3
    لطفا در این باب " شخصیت مهندس موسوی " فقط افرادی کامنت بگذارند که از شاهدان اتفاقات انقلاب از آغاز آن تا کنون بوده اند و افرادیکه انقلاب را از طریق قاب تلویزیون تماشا نموده اند قطعا نمیتوانند قضاوت عادلانه ای داشته باشند
    • صادق IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      عجب! ععععججججب!!!
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    5 0
    لعنت خدا و مرگ بر منافقان و خوارجان و ناکثین و مارقین زمانه باد خدا به حق شهدا و امام شهدا نسلشان را نابود گرداند
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    6 1
    اولا موسوی غلط کرده واما ای خدا لعنت کند ها رف را و عذاب قبرش صد چندان شودو همنشین با لجمع شده گان در سقیفه باشد که هرچی ما ملت می کشیم از اوو نظرات تفکرات ملعونانه اواست و چه بد مرگی داشت
  • علی‌رضا احمدی‌ IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    6 0
    البته سران فتنه و خصوصاً این مهندس بدبخت بدعاقبت، در قلب و دل انسانهای آزاده و بصیر منفور و مطرودند و هرکس دل در گرو اسلام و انقلاب و ولایت فقیه دارد، او را مانند دشمنان حضرت امام حسین علیه السلام لعن می‌کند.
  • علی‌رضا احمدی‌ IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    10 0
    البته سران فتنه و خصوصاً این مهندس بدبخت بدعاقبت، در قلب و دل انسانهای آزاده و بصیر منفور و مطرودند و هرکس دل در گرو اسلام و انقلاب و ولایت فقیه دارد، او را مانند دشمنان حضرت امام حسین علیه السلام لعن می‌کند. ولی یاوه‌گویی‌های این نوشتار در باره‌ی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را قبول ندارم.
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      اف بر هاشمی که روحانی را تو پاچه ملت کرد.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    7 0
    سگ زرد برادر شغال است میر حسین با خاتمی فرقی ندارد
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 4
    سایت مشرق این که یه نوع انتقاد عادی از حکومت است . شما اصلا تحمل آزادی بیان ندارید. اصلا تفکر شماها خیلی مشکل دارد . خلاصه عادت به غر زدن و خیالبافی دارید بهتر است به جای این گزارش ها و مقالات چرت و پرت که می نویسید یک راست به روانشناس مراجعه و قرص های اعصاب را به موقع بخورید.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 1
      سردار همدانی نقش بسزائی در مهار فتنه ی 88 در تهران داشت به همین دلیل گوساله سامری (سوسوی) زخم خورده سردار همدانی است
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 5
    درود بر میرحسین موسوی
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      3 1
      ننگ بر فتنه گر منافق
  • حمید IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    بینوا موسوی
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    حیف
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    وقتی که این این چنین اشخاصی محاکمه نشوند هر روز پر رو تر از دیروز می شوند، کسی که آشوب گران عاشوراء را خدا جو خواند بار دیگر در سالروز عاشورا به یاران عاشورائی حمله کرده اند، تا دیروز دارو دسته خودشون سر کار بودن و هر بلائی که لازم بود سر مملکت آوردن الان که دیگر دستشان کوتاه شد و مسبین این همه ویرانی اقتصادی هیچ کدام محاکمه نشدن، بار دیگر در یام محرم و عاشوراء این چنین عمل کنند.
  • محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 3
    جمع کنید این بساط را بفکر ارزش پول ملی باشید که از دستمال کاغذی هم بی ارزش است
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 1
      از آلبانی پیام نده
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      0 0
      هنوز فیلترشکنی نیومده که البانی رو ایران کنه
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    البته ها ، موسوی بی ...و کروبی را اغفال ، تحریک و تشویق به اغتشاش کرد .
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 0
    در لقمه ی سران فتنه و مهره های اسرائیلی، آمریکایی باید بیشتر تفکر و تاءمل کرد.
  • بدر IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    مردم طرفدارش هستن یا مخالف؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 3
    چقدر لذت بخشه زدن به هدف
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    دارندگی وبرازندگی
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    من که میگم همش سناریو هست برای انحراف افکار عمومی! وگرنه این پیرمرد دیگه هوش و حواسی نداره که بخواد همچین حرفایی بزنه! محافل قدرت طلب دارن سناریویی را اجرا میکنن و خدا داند که پیش بینی شان پیست و در ماه های آینده قرار اسن سر چه گسی برود زیر آب! سربسته گفتم وگرنه همین هم سانسور میشه!
  • ناشناس IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    الان دقیقا فازتون چیه
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 3
    راستی نظرات مردم کوچه و خیابان مثل روز روشنه خودتون رو به خاطر خیمه شب بازی به دردسر نندازید
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      آخه آلبانی نشین از کی تاحالا تو مردم شدی شما علاوه بر متوهم بودن گویا مشکل اعصاب هم دارید .
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 2
    عزیزان اگر در بعضی از کامنتها میبینید منفیها زیاد شده تعجب نکنید . چون کار لشکر اینترنتی منافقینه . میشینن در سایتهای اصولگرا منفی میزنن تا بقیه فکرکنن تعدادشون زیاده . بیچاره ها
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 1
    فائزه هاشمی رفسنجانی ملعون و تاجزاده را تا دیر نشده اعدام کنید
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 0
    اف بر ها.... رف.... که اون ملعون باعث و بانی همه ی بدبختی های مردم ایران بوده. آخرین جنایتش همین حسن روحانی هست که تو پاچه ملت کرد.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    مرگ برمنافقین ..........بدترین قوم در دنیا واخرت هست......خدا نابودشان کند ....
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 1
    به نظر شما سید حسن خمینی بجز کلمه خمینی چه چیز دیگه ای از حضرت امام خمینی ره به ارث برده؟ البته سو استفاده مالی از موسسه تنظیم و نشر رو ندید بگیرید؟
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 2
    همه علت اینکه اینحیوانات پرروشده اندازبیخاصیتی قوه قضائیه ومظلومیت نظام است که بااینها برخورد نمیکند
    • US ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 5
      آره حکومت شما خیلی مظلومه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 0
    چرا شهید همدانی اینچنین مورد هجوم فتنه سبز قرار میگیرد ؟ چون ایشان در جمع کردن فتنه در سال 88 تهران نقش بسزایی داشت و هنوز دشمنان از ان سیلی متاثرند ... نمیدانند اگر ان شهید نبود جانشینان او همان کار را میکردنند .الحمدالله جمهوری اسلامی ثابت کرده است که به شخص قائم نیست
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    به عکس های بالا نگاه کنید. .. میفهمید کی بیانیه مینویسد
  • US ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    چرا اصل موضوع رو نمیگیرید
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    نتیجه لقمه حرومه هر کی هم دفاع میکنه شریک در دزدی های اینهاست
  • سعید IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    دوستان فکر کنم اکثر شما هم مثل من در اواسط و یا اواخر این عمر کوتاه قرار دارید،خداوند در روز حساب نمی پرسه تو آیا به موسوی تهمت زری یا به یزید،مواظب باشید از مسیر خدا و اسلام بخاطر حب و بغض و یا خدای نکرده دنیای فانی خارج نشویم،خدا را و انصاف را در مخالفت با هر کسی در نظر بگیریم که تا قبر و تنهائی قبر و حساب و کتاب راه زیادی نیست.خداوند همه ما را هدایت کند.امیدوارم نشر بده مشرق این عرائض را.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      جناب انگار در دنیای دیگری سیر میکنی آخه این مردک بیانیه داده و واضح چرند بافته دیگه چی رو میخوای ببینی که اینقدر با این دشمن اسلام و ایران ملاطفت نکنی
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    مرگ بر منافق فتنه گر
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    4 0
    نتانیاهو : اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.به تعبیری اگر در خانه کس است یک حرف بس است.این آقایون اصلاح طلب باید بدانند راه انقلاب تا فتح آخرین سنگر دشمن ادامه خواهد یافت.و هیچ برگشت و یا ارتجاعی در کار نیست.به تعبیر امام ره این قرن به خواست خداوند قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است.
  • م IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    3 0
    اگر امثال اين رزمنده ها نبودند نون به نرخ روز خورايي كه تا بحال خودشان و فرزندانشان كه ٢ متر هم ندويدند به سمت دشمن دم در توالت هم جايگاه لياقتشون نبود انسان بايد خيلي پست باشه كه از خون اينها به جايگاه برسه بد همه چيز رو فراموش كنه البته اينجوري بهتر شد ذات كثيف خودشون و نشان دادند
  • پریسا SE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 2
    چه داستان تخیلی
  • حسین IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    یک مساله را موسوی خیلی خوب لو داده و اون اینکه برنامه بوده در ۸۸ ایران به سرنوشت مصر و تونس و لیبی دچار بشه و سوزشش هم از اینه که با رشادت امثل سردار همدانی و حاج قاسم، دماغشون به خاک مالیده شده. بگذار بگه، میدانیم کجاش میسوزه به سر و صدای اینها اصلا نباید اهمیت داد. کافیه دولت آقای رئیسی جنم نشان بده و وضع اقتصاد را درست کنه. مردمی که میلیون میلون برای حاج قاسم اشک ریختند، موسوی ها را در زباله دان تاریخ فراموش خواهند کرد
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    لعنت خدا بر جمع فتنه گران پشت صحنه که در تصویر بالا نمونه ای از آنهاست
  • همایون IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    دو موضوع بسیار بسیار مهم ابتدا باید از خداوند منان بسیار بسیار سپاسگزار باشیم که با تدبیر و اراده خویش کاری نمود که ماهیت موسوی خبیث برای همه افراد جامعه من جمله نادانان حامی وی روشن آشکار شود ! و اما مطلب دوم نظام باید ضمن مغتنم شمردن فرصت موجود با توجه به شرایطی که خدا ایجاد نموده ، محاکمه موسوی را به صورت جدی اجرایی نماید !
  • تک سوار DE ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    این نامه یک چیزی رو مشخص کرد که جریان رسانه ای اصولگرا بجای اینکه بیشتر نگران مسایل اجتماعی و فرهنگی باشه نگران کنش های سیاسی هست. هم موسوی بین مردم مرده و هم فعلا اصلاحات در بیمارستان بستری هست اما شما چقدر براش سنگ تمام گذاشتید در حالیکه در عرصه فرهنگ هر روز زخمی بر چهره نظام کشیده می شه و شماها به اسم وحدت سکوت می کنید. از اون بدتر٫ حتی استراتژی برخورد هم ندارید.
  • یک ایرانی ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    یادتان هست میر حسین موسوی نخست وزیر امام بود.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    من که عتقادی ندارم
  • دهستانی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    همین موضع گیری ها برای اهل فن مشخص میکند که از آمریکا واسراییل خط میگیرد وگرنه انسانهای مسلط مثل دیالمه وایت که همان روز ها فهمیده بودند از شبکه بین المللی فراماسون ها آب می‌خورد
  • ابوالفضل IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    فکر میکنید همین الان چند درصد مردم ایران موسوی رو قبول دارن وجدانت رو قاضی کن و بگو
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    اقا موسوی را مرد مردانه یک داگاه مردمی با یک قاضی عادل در ملع عام محاکمه کنید
  • م ق IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    میرحسین موسوی مانند ....هاری است که می‌بایست مثل ....هار گوشهایش را از بیخ ببرند و به کف دستش بگذارند.
  • شهرام IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    مشرق و مغرب نیوز راست بنویس انچنان که حرفت با تیترت بخواند
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    شما هم که همه چیز را ربط می دهید به پشت پرده و پشت صحنه !!
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    نظرمن اینه:شنونده بایدعاقل باشه!
  • حسین احمدی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    خاتمی وروحانی وچندتن ازاطرافیان منافق اینها اعدام بشن وض یعت کمی بهترمیشه
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    حد صبر مردم هم اندازه ای داره
  • لاله IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    تاریخ پره از امثال این موسوی؛ فقط حیف ما زیاد عبرت نمیگیریم
  • ل IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    یکطرفه نوشتن عادلانه نیست کجایند متهمین...؟ایامجرم هم هستند من که دیوانه شدم
  • منصف IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 1
    این جانور باید هم این حرفها را بزند چون ماهواره خیام که قسمت زیادی از ان (خود ماهواره ساخت ما و ماهواره بر برای کشور دوست روسیه است)ساخت جوانان غیور کشورمان است به فضا پرتاب شده، در مذاکرات لغو تحریمها هم بر خلاف دولتهای هم طیف موسوی طرف ایرانی دست بالا و عزتمند را دارد و این چیزها به مذاق این جانور خوش نمی اید پس باید با این حرفها و ایجاد تنش در جامعه هم نا کارامدی و ذلت دولتهای هم طیف خود را پوشش دهد و هم موازنه مذاکرات لغو تحریمها را به نفع اربابان غربی خود تغییر دهد
  • امیرحسین IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    درود بر این عزیز دل امریکاییا و شیاطین
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    2 0
    ثابت قدم موندن در دینداری سخت ه و توفیق می خواد ولی خدا لشکرش رو یتری می کنه احمدی نژاد اون زمان بهانه ای شد برای رو شدن دست این منافقین و بنازم حکمت خدا را
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    سران فتنه کجاتون سوخته
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 0
    خانواده هاشمی محمدخاتمی علی فریمانی محمدرضا عارف و. ازخواب غفلت بیدار شویدوجهالت راازخوددورکنید تاکی می خواهید این فتنه گرساده لوح رابزک کنید. تا کی.
  • اصولگرای عدالت خواه IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    1 2
    من تعجب میکنم طبق قانون اساسی هر کسی میتواند نظر شخصی خودش را بدهد.حتی اگر اون نظر را ما دوست نداشته باشیم
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      1 0
      این فرد طبق قونون باید اعدام بشه بجز نظردادن کارهای زیادی کرده.
  • اصولگرای عدالت خواه IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 1
    من تعجب میکنم
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    باز محرم شد ومیر یزید یاد فتوحات کربلا یاد یزیدیان خدا جوی رقاص عاشورا رفقای غارش افتاد وبدفاع یزیدیان به جبهه شهدا تاخت
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    الا لعنت الله الالقوم الفاسدین
  • علی IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 1
    طرحی جدید با بازی گری اصلاح طلبان..اصول گرایان اصولگرا واصلاح طلب سر وته یک کرباس هستند...
  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    گنداب تو دهن موسوی
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 2
    خداییش اگر زمان جنگ یکی مثل روحانی یا رئیسی یا احمدی نژاد رئیس دولت بود الان چی مونده بود از ایران و ایرانی؟
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    خدا عاقبت همه مارا ختم بخیرکند!در ادعای حمیدنقاشان نیز هاشمی خیلی پررنگ است! این نظام صاحب دارد و نهضت اسلام و حزب الله ازابتدا از صدر اسلام گرفتارهجوم وتوطئه کفار و مشرکین و منافقین بوده وهمچنان نیزخواهدبود ولی همانطور که تابه حال الحمدلله پیروزشده پس ازاین نیزبه اذن الهی پیش رفته وپیروزنهایی خواهدبود و تلاش مذبوحانه دشمنان ازاین روست که به سیم آخرمیزنندوخودزنی میکنندونقاب را کاملا کنارمیزنندوحکمت حصرالان مشخص شد!
  • ابوالفضل IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    چقدر توهم پشت پرده داری کدوم پشت پرده
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    1 0
    آقای موسوی خداوکیلی از سردار همدانی خجالت بکش. با این سن وسال شهامت حضوردرخط مقدم را داشت. کسی که خیلی پیش تر دینش را ادا کرده بود.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    بنظرتون امیر ارجمند مینویسه؟
  • عباس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    خجالت بکشید اگرکسی ۶۳درصد رای داشته باشه از برگزاری دوباره انتخابات باحضور مراجع بین المللی واهمه نداره
  • عباس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    خجالت بکشید اگرکسی ۶۳درصد رای داشته باشه از برگزاری دوباره انتخابات باحضور مراجع بین المللی واهمه نداره
  • عباس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    خجالت بکشید اگرکسی ۶۳درصد رای داشته باشه از برگزاری دوباره انتخابات باحضور مراجع بین المللی واهمه نداره
  • عباس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    خجالت بکشید اگرکسی ۶۳درصد رای داشته باشه از برگزاری دوباره انتخابات باحضور مراجع بین المللی واهمه نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس