شکرگزاری سردار اشتری از پیام امید بخش مقام معظم رهبری

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خداوند متعال را بر نعمت دریافت پیام و عنایت روح بخش و محبت آمیز مقام معظم رهبری " مدظله العالی" که بار دیگر فرزندان خود در نیروی انتظامی را مورد توجه و تفقد قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین " سید علیرضا ادیانی"؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به همراه جمعی از مدیران و معاونین این سازمان عصر امروز یکشنبه در گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی با سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی در دفتر فرماندهی دیدار و گفت و گو کردند.

سردار اشتری در این نشست صمیمانه اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید " حاج قاسم سلیمانی" و همرزمانش را گرامی می داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری " مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت، سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

وی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و فرا رسیدن هفته ناجا اظهار داشت: گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی را به آحاد فرماندهان، افسران، درجه داران، کارکنان، سربازان، خانواده های محترمشان همچنین ملت عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سردار اشتری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری " مدظله العالی" به مناسبت هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: خداوند  متعال را بر نعمت دریافت پیام و عنایت روح بخش و محبت آمیز مقام معظم رهبری " مدظله العالی" که بار دیگر فرزندان خود در نیروی انتظامی را مورد توجه و تفقد قرار دادند، شاکر و  سپاسگزارم .

وی افزود: پیام روح بخش، امیدبخش و بسیار محبت آمیز مقام معظم رهبری " مدظله العالی" بار دیگر موجی از امید در دل فرزندان و سربازانشان در نیروی انتظامی آفرید.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این پیام سراسر محبت و عنایت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" برای یکایک ما بسیار ارزشمند و گرانبها است و بیانگر توجه و عنایت معظم له به ما است؛ اظهار لطف و محبت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" شامل حال همه ما شده است.

سردار اشتری با بازخوانی پیام مقام معظم رهبری "مدظله العالی"به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا خاطر نشان کرد: همه ما سربازان معظم له و خدمتگزاران مردم هستیم و بر این توفیق بر خورد می بالیم؛ اظهار رضایت مندی فرماندهی معظم کل قوا ملاک عمل ما در اجرای ماموریت ها است و برای ارتقاء این رضایت مندی تلاش روز افزون می کنیم و همه همت و توانمان را به کار می گیریم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: واژه به واژه این پیام سراسر محبت و عنایت را باید تبیین و تبدیل به راهبرد کنیم.

وی با اشاره به بخشی از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است"، خاطر نشان کرد: این جمله گوهر بار معظم له بیانگر اثرگذاری ناجا در امنیت است و به ما امید و انگیزه صد چندان برای ما ایفای نقش مطلوب در تامین و توسعه نظم و امنیت عمومی می دهد.

سردار اشتری با بیان اینکه تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری همواره برای ما راهگشا و چون چراغ راه روشنی است، بیان کرد: باید برای پیشرفت و رشد روزافزون ناجا تلاش کنیم، چرا که تعالی نیروی انتظامی موجب افتخار و امید دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی است و برای دشمنان چون ناکامی تلخ تعبیر می شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تلاش مضاعف می کنیم که سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را مطابق تدبیر و انتظار مقام معظم رهبری "مدظله العالی" ارتقاء دهیم و با کارکرد خود باعث افزایش منزلت اجتماعی پلیس در نزد مردم و دوستداران نظام و انقلاب باشیم.

شکرگزاری سردار اشتری از پیام امید بخش مقام معظم رهبری

قدردانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از پیام رهبری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری " مدظله العالی" در صدور پیام به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا گفت: گفتمان قالب در ناجا " خدمت به مردم " است.

حجت الاسلام والمسلمین " سید علیرضا ادیانی " نیز در این نشست با اشاره به پیام مقام معظم رهبری " مدظله العالی" در گرامی داشت هفته ناجا افزود: پیام روح بخش و امید آفرین مقام معظم رهبری " مدظله العالی" خون تازه ای را در کالبد نیروی انتظامی جاری ساخت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: این پیام سراسر عنایت و محبت معظم له، امید و انگیزه مضاعفی در نیروی انتظامی برای حرکت به سوی پیشرفت و تعالی آفریده است و به سهم خود از لطف مهربانانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی نسبت به فرزندان و سربازانشان در نیروی انتظامی سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه سه و سال اندی است توفیق خدمتگزاری در نیروی انتظامی را دارم، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در راس نیروی انتظامی فرماندهی ولایی، انقلابی، مکتبی، مردمی، مدیریت و فرماندهی می کند و انشاء الله همه تلاشمان را برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی که مطلوب و مدنظر مقام معظم رهبری " مدظله العالی" است به کار می گیریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" همواره ما را مورد عنایت و لطف خود قرار داده اند، خاطر نشان کرد: گفتمان حاکم بر نیروی انتظامی " خدمت به مردم" است و قطعا با تبیین این پیام محبت آمیز، راهبردهایمان را تدوین می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس